José Mourinho

Trænere og klubbens ledelse

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

BarçaDK

José Mourinho

Indlæg af BarçaDK »

Jeg synes ikke, jeg kunne finde en tråd om Mourinho?

Nå... Hvad tror I, der skal til for Mourinho får endnu en sæson i spidsen for Real Madrid?

- Tror I det er nok, hvis han tager La Liga?

- Tror I det er nok, hvis han tager Copa del Rey og slutter ligaen godt af, evt. vinder en flot sejr på Camp Nou? Altså så ledelsen kan tænke: "Han sluttede så stærkt og slog for en gangs skyld Barça fair and square, næste sæson, må være hans sæson."

- Tror I det er nok, hvis han tager Copaen og Champions League?

- Hvis han kun tager Champions League?

- Tror I han har nogen som helst chance, hvis han ikke vinder nogle trofæer?

Personligt tror jeg ligaen er nok, hvis han ikke bliver ydmyget på Camp Nou (4+-målssejr til Barça). Hvis han kun vinder Champions League, så skal der en 3+-målssejr til på Camp Nou, hvis han skal blive siddende tror jeg.

Men jeg håber han bliver fyret. Jeg tror Real bliver farligere med en bedre træner (Löw tror jeg kunne være god for Real), men alligevel... Jeg er så træt af Mourinho.

Jeg tror altså kampen på Camp Nou kan blive meget afgørende for Mourinhos job.

Han har så vidt jeg husker kontrakt til sommeren 2014, altså 2½ sæson endnu.


Som sagt, hvad tror I?

Brugeravatar
Heartbreaker
Indlæg: 9573
Tilmeldt: søn mar 14, 2010 9:54 pm
Geografisk sted: Skivevej 27 lejlighed 3 9500 Hobro by Dk
Har takket: 132 gange
Blevet takket: 720 gange

Re: José Mourinho

Indlæg af Heartbreaker »

Jeg tror, at Perez og co. har givet Mourinho så meget magt, at de ville tabe ansigt, hvis de skulle fyre ham nu. Real Madrids spillere er jo uden tvivl vilde med ham, så de ville alle sige god for, at han fortsatte. En anden ting er, at alle fra Reals ledelse falder lige i Mou-fælde - de kan ikke se, at alle de udtalelser og provokationer han går og laver er forkert. Jeg ville ønske, at han smuttede tilbage til England igen, men på den anden side vil jeg gerne se hans ansigt efter han endnu engang må se i øjnene, at han er den evige toer i Spanien.
Vi skal ikke have Fnat lus lopper knuper adis eller grises til af andre folk de skal og bare lade jeg være i fred og ro for eller døder de lige på stedet med et af min fætter Klaus S Jensen skydevåben det er ikke for sjov det er skam meget alvorlig mendt

klogfyr
Indlæg: 2377
Tilmeldt: tirs okt 10, 2006 7:58 pm
Geografisk sted: Holbæk
Har takket: 97 gange
Blevet takket: 224 gange

Re: José Mourinho

Indlæg af klogfyr »

Så længe at Mourinho hele tiden presser os, så, tror jeg, at han bliver, selvom han ikke skulle vinde noget. Florentino har satset alt på Mourinho. Han har fundet sig i alt det lort Mourinho har lukket ud. Han har overladt alt magten til Mourinho ved at fyre Valdano. Florentino har ingen anden mulighed end at lade Mourinho blive. Hvis Mourinho bliver fyret, så fyrer Florentino stort set også sig selv.

BarçaDK

Re: José Mourinho

Indlæg af BarçaDK »

@Heartbreaker
Er du sikker på spillerne er så vilde med ham?

Der er tegn på det, bestemt, men selv Cristiano Ronaldo var ude og kritisere ham sidste sæson - kampen efter var han uden for truppen. Benzema havde nægtet at kritisere dommeren i pressen efter El Clásico, som ellers var Mourinhos ordre - kampen efter var han uden for truppen.

@klogfyr
Jeg er ikke 100% inde i det, startede bare emnet for at få en debat i gang, men er der ikke andre end ham, der kan fyre Mourinho/presse Florentino Pérez til at fyre Mourinho?

klogfyr
Indlæg: 2377
Tilmeldt: tirs okt 10, 2006 7:58 pm
Geografisk sted: Holbæk
Har takket: 97 gange
Blevet takket: 224 gange

Re: José Mourinho

Indlæg af klogfyr »

præsidenten er den eneste, der kan fyre ham. Hvis han begynder at prikke for mange i øjet eller spillerne ikke vil spille for ham eller hans resultater ryger helt i bund, så bliver Florentino nødt til at fyre ham, men Mourinho skal langt ud før det sker. Enhver klub med respekt for sig selv havde fyret ham for længst.

Brugeravatar
Heartbreaker
Indlæg: 9573
Tilmeldt: søn mar 14, 2010 9:54 pm
Geografisk sted: Skivevej 27 lejlighed 3 9500 Hobro by Dk
Har takket: 132 gange
Blevet takket: 720 gange

Re: José Mourinho

Indlæg af Heartbreaker »

Jeg er ret sikker på, at de er glade for ham. Der er jo den berømte: "han fjerner presset fra spillerne".. Mange af hans tidligere spillere har i hvert fald lovprist ham til skyerne, bl.a. Sneijder og Eto'o.
Vi skal ikke have Fnat lus lopper knuper adis eller grises til af andre folk de skal og bare lade jeg være i fred og ro for eller døder de lige på stedet med et af min fætter Klaus S Jensen skydevåben det er ikke for sjov det er skam meget alvorlig mendt

Brugeravatar
Bager
Indlæg: 2612
Tilmeldt: tirs sep 06, 2005 12:23 pm
Har takket: 147 gange
Blevet takket: 291 gange

Re: José Mourinho

Indlæg af Bager »

Personligt tror jeg at medmindre Real Madrid får en katastrofal resterende sæson, så fortsætter Mourinho. Man kan selvfølgelig aldrig vide sig sikker med Florentino, men jeg tror simpelthen at man har investeret for meget økonomisk og sportsligt i det projekt der ligger bag Mourinho til at man forlader det efter to sæsoner. Mourinho er jo ønsketræneren for Florentino. Hvis ikke han kan vinde over Barca, hvem kan så? Pånær selvfølgelig Capello >;( Man har hentet spillere som passer ind i Mourinhos spillestil. Der er tale om unge spillere som er købt til at udgøre stammen på Real Madrids hold i mange år fremover. Spillere som Di Maria, Ozil, Ronaldo, Coentrao, Sahin og Benzema. Det er et hold som Mourinho har været ved at bygge op. At fyre ham vil betyde at man igen skulle starte i en ny retning.
Visca el Barca

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: José Mourinho

Indlæg af Blaugrana92 »

Hvem er han?

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 20101
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 303 gange
Blevet takket: 1024 gange

Re: José Mourinho

Indlæg af FCBarcelonaChr »

En eller anden tolk har jeg hørt.

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: José Mourinho

Indlæg af Visca El Barca »

Var er virkelig noedvendigt at man lavede en traad om ham? Der eksisterer allerede en traad om den klub, han er traener for. Og hvis traenere skal have sin egen traad, saa skal der laves rigtig mange af slagsen, for det findes rigtig mange toptraenere i verden!.

Naarh, naar i nu har lavet en traad, jeg tror bestemt ikke han er den rette til at slaa os i det lange loeb, jeg tror faktisk at en anden traener ( Ancelotti, Del Bosque, Capello) ville goere det bedre mod os, med det spillermateriale som Mourinho har til sin raadighed. Manden raader over en af historiens dyreste trupper, men han er stadig langt efter os, det fik vi bevist senest den 10. december.

Hvis man skal se strategisk paa det, saa mener jeg at det ville vaere klogere at skillle sig af med ham, set fra Reals synspunkt. Saa laenge han er i Madrid, saa vil vores spillere ikke miste motivationen, tvaertimod vil de vaere de ekstra 2-5 % opsatte og det har vist sig at vaere doedsensfarlig. Jeg har aldrig koebt den der med, at hvis nogen kan ende Barcas dominans, saa er det ham. Som sagt, der findes en del traenere, som jeg synes kunne goere det bedre eller mindst ligesaa godt som Mourinho i Madrid. Madrid slipper saa ydermere for alle hans pinligheder og at folk hele tiden saetter spoergsmaalstegn ved klubbens dyder, traditioner og historie, paa grund af hans pinlige optraedener.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

BarçaDK

Re: José Mourinho

Indlæg af BarçaDK »

Øøh, fyr, det er et forum? ;-)

En af de største personligheder hos vores klubs største rival, det er fair der er en tråd om ham.


Men det er spændende at høre jeres meninger :smile:

Jbninc

Re: José Mourinho

Indlæg af Jbninc »

Heartbreaker skrev:Jeg er ret sikker på, at de er glade for ham. Der er jo den berømte: "han fjerner presset fra spillerne".. Mange af hans tidligere spillere har i hvert fald lovprist ham til skyerne, bl.a. Sneijder og Eto'o.
Præcis. Mourinho skaber sig ekstra meget, når det går skidt for at tage rampelyset. Det er muligt, at der sidder mennesker på diverse foras og har en kende foragt mod manden, men spillerne elsker ham, så helt ad helved til er han nok ikke.

En stor - men kontroversiel - træner.

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14866
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1658 gange
Blevet takket: 1096 gange
Kontakt:

Re: José Mourinho

Indlæg af Lopezzz »

MDCCCXCIX

rummenigge
Indlæg: 3307
Tilmeldt: tirs apr 21, 2009 11:57 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 938 gange
Blevet takket: 178 gange

Re: José Mourinho

Indlæg af rummenigge »

Den tror jeg ikke på. Hvis han selv går vil han jo blive SINDSYGT meget til grin. Efter Valdanos afgang er der knapt gået en dag hvor han sku ytre sig om hvor glad han er for projektet og at han se sin kontrakt ud.

Det er et KÆMPE nederlag hvis han stopper efter denne sæson og samtidigt ikke vinder CHL. Det er deres største prioritet og drøm. 'Besat' er et mildt ord i denne sammenhæng.
Puyol har ikke hår på sine testikler, da hår ikke gror på stål
- Chuck Norris

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14866
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1658 gange
Blevet takket: 1096 gange
Kontakt:

Re: José Mourinho

Indlæg af Lopezzz »

Se øjeprikker fra en ny vinkel fra 0:58 (han kommer fra højre side)
[youtube]CO5qgJUKEYc[/youtube]
MDCCCXCIX

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 7 gæster