José Mourinho

Trænere og klubbens ledelse

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
puyol83
Indlæg: 269
Tilmeldt: man dec 08, 2008 1:56 pm
Har takket: 10 gange
Blevet takket: 27 gange

Re: José Mourinho

Indlæg af puyol83 »

Wtf. er det Mike Tyson eller Pepe der kommer stormende og skubber Tito ved 1:07?
O le le O la la, ser del Barça és el millor que hi ha

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: José Mourinho

Indlæg af Visca El Barca »

Lopezzz skrev:Se øjeprikker fra en ny vinkel fra 0:58 (han kommer fra højre side)
[youtube]CO5qgJUKEYc[/youtube]

Ha Ha hvor er det vildt, fra 1:18 til ca. 1:50 begynder hele Camp Nou at synge Eto'o sang!. Det er fedt!. Madrid Cabron.....

EDIT: Noget andet er, se hvordan Pep reagerer, han fjerner sine spillere og beroliger dem, skubber dem væk, oversætteren og hans træner-team slås bare som hunde, sikke en klasse flok de har samlet sig i Madrid.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Pieyanthikos
Indlæg: 495
Tilmeldt: fre jul 22, 2005 9:20 pm
Geografisk sted: Østjylland
Har takket: 17 gange
Blevet takket: 18 gange

Re: José Mourinho

Indlæg af Pieyanthikos »

Mou er meget vel på vej til London:
http://www.as.com/futbol/articulo/conmo ... sftb_7/Tes

Sid Lowes tanker om det:
http://www.guardian.co.uk/football/blog ... -tottenham

Mere og mere tyder på, at Real skal finde en ny træner til sommer..
Anders Grønborg - Soci #107531
Twitter @a_groenborg

ladislau
Indlæg: 1264
Tilmeldt: fre mar 27, 2009 1:50 pm
Har takket: 31 gange
Blevet takket: 156 gange

Re: José Mourinho

Indlæg af ladislau »

Det er også bedst for alle, at han er et sted, hvor de ynder at snakke dommerkendelser frem for fodbold.

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: José Mourinho

Indlæg af JonasV »

Jeg ville nyde at få ham deporteret til en anden liga, det skal ikke være nogen hemmelighed. Er simpelthen så træt af al polemikken, som har det med at æde al god opmærksomhed fra selve fodbolden.

teemuss

Re: José Mourinho

Indlæg af teemuss »

CL trofæet skal han dælme ikke have med sig,det høre til i barca nowhere else. :smile:

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: José Mourinho

Indlæg af Visca El Barca »

Selvom han er irriterende og det er trættende at skulle høre på hans tåbeligheder, så vil jeg ikke have at oversætteren smutter. Især ikke når han vinder ligaen med Real. Han skal blive mindst et år til, så vi kan se om han er i stand til at blive mester mod dette Barca hold, mere end en gang.

At han vælger at lade sig fotografere ( for det er nemlig det han gør, Lowe har ret, han gemmer sig ikke, fordi der er en strategi bag), kan skyldes mange ting. Det kan selvfølgelig ikke udelukkes at han gøre P.L klubber opmærksom på, at han vil vende tilbage. Jeg mener dog det kan gøres på en meget mere diskret måde, og det vil da være utrolig dumt at han lader sig fotografere fordi han vil have hele verden til at se, at hans dage i Spanien er talte. Det vil være en mærkelig timing, især når hans hold ligger til at vinde ligaen, de har ikke brug for at blive distraheret.

Nu var det vidst oversætteren selv ( folk fra hans bagland), som satte rygterne om hans utilfredshed i Real og hans iver efter at komme tilbage til England i gang. For ikke så længe siden afviste oversætteren det hele selv, han kaldte rygterne "imaginary rumours", og sagde at hvis i vil vide om min fremtid så kan i spørge jeres "imaginary sources". Det er derfor mærkeligt, hvis han lige pludselig skulle have en interesse i at sætte rygterne i gang igen.

Han lader sig fotografere, og der er en mening med det, men det er at komme disse rygter til livs, tror jeg. Først og fremmest, det er hans fridag, han har venner i London og han har aldrig lagt skjul på, at han elsker London. Når medierne begynder at gøre sådan en stor historie ud af hans besøg, så kan bagefter grine og sige, se i har ikke styr på noget som helst, og der skal så lidt til, at i snakke om jeg er på væk. Jeg var bare på besøg på min fridag, for at hilse på vennerne.

Der er også den teori, at ham og hans kone var i London, for at kigge på et sted at bo for deres datter, som skal starte sine studier i London.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

teemuss

Re: José Mourinho

Indlæg af teemuss »

Visca El Barca han tager uden tvivl mesterskabet i år til RM,men ikke 2 år i træk barca kommer tilbage næste år og tager mesterskabet hjem,her er de 3 spillere vi skal bruge.
thiago silva
jordi alba
neymar. :smile:

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5491
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 574 gange
Blevet takket: 561 gange

Re: José Mourinho

Indlæg af SpillerSomMESSI »

Neymar = Ney Tak
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

teemuss

Re: José Mourinho

Indlæg af teemuss »

JO TAK :smile:

teemuss

Re: José Mourinho

Indlæg af teemuss »

FED VIDEO :glad: fuck of morinho din nar.

Jbninc

Re: José Mourinho

Indlæg af Jbninc »

Jeg ville elske at se ham i Tottenham. Manchester United, Chelsea eller Liverpool ser ikke ud til at mangle en manager lige foreløbigt.

teemuss

Re: José Mourinho

Indlæg af teemuss »

jeg ville elske at se ham i en skraldespand :glad: kan bare ikke fordrage ham

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5491
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 574 gange
Blevet takket: 561 gange

Re: José Mourinho

Indlæg af SpillerSomMESSI »

Det kan jeg heller ikke, men at ønske ham i en skraldespand er måske at strække den lidt.

Jeg har stor respekt for hans resultater, de taler for sig selv, så måske er han verdens bedste træner.. men det forandrer heller ikke at jeg personligt ikke kan fordrage ham og ser han IKKE i Barca nogensinde!
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

emo
Indlæg: 17784
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 804 gange

Re: José Mourinho

Indlæg af emo »

Han er allerede i en skraldespand, hvis ikke i en monster skraldecontainer. :lol:
Allez...

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 28 gæster