Xavier Hernandez Creus

Trænere og klubbens ledelse

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Badabing
Indlæg: 1297
Tilmeldt: søn dec 04, 2011 11:36 pm
Har takket: 89 gange
Blevet takket: 96 gange

Re: 6 - Xavier Hernandez Creus

Indlæg af Badabing »

Han skal have en af bedste afskeder den her klub har set. 764 optrædender for klubben. Tak er et fattigt ord. En af de største

Billede
ᕦ( ͡° ͜ʖ ͡°)ᕤ

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 6 - Xavier Hernandez Creus

Indlæg af Piquénbauer »

http://www.goal.com/en/news/1717/editor ... ID=HP_BN_2

Der gik ikke 10 min inden goal var på banen med en sviner... Hvor er det ulækkert.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 20900
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 319 gange
Blevet takket: 1142 gange

Re: 6 - Xavier Hernandez Creus

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Xavi fortjener det allerbedste, én af de største, hvis ikke den største. Hans tal taler for sig selv.

Billede

Tak for alt, El Maestro. Gid Xavi en dag vender tilbage til klubben som træner eller lign.

kklaus
Indlæg: 9736
Tilmeldt: lør nov 13, 2010 9:44 pm
Har takket: 632 gange
Blevet takket: 1284 gange

Re: 6 - Xavier Hernandez Creus

Indlæg af kklaus »

FCBarcelonaChr skrev: Tak for alt, El Maestro. Gid Xavi en dag vender tilbage til klubben som træner eller lign.
Eller bare som 'whatever'!
Xavi: "It's an exciting project in Qatar, but my ultimate goal is to return to Barça, this is my home. As coach, sports director, whatever."
Giv mig min sko tilbage, røv!

Blach
Indlæg: 543
Tilmeldt: tirs mar 10, 2009 9:48 pm
Har takket: 95 gange
Blevet takket: 23 gange

Re: 6 - Xavier Hernandez Creus

Indlæg af Blach »

"Winning against Madrid is like an orgasm" Xavi Hernandez

Gonna miss that boy! Evig legende i Barca, og for mig i blandt de største legender, sammen med Guardiola, Cruyff, Puyol og Messi. Mes que un club!
"Winning against Madrid is like an orgasm" Xavi Hernandez

Xavi6Smede
Indlæg: 1436
Tilmeldt: tirs dec 23, 2014 8:02 pm
Har takket: 53 gange
Blevet takket: 135 gange

Re: 6 - Xavier Hernandez Creus

Indlæg af Xavi6Smede »

Aldrig har Champions League finalen været vigtigere. At se ham løfte pokalen vil være en fantastisk afslutning på en fuldstændig fantastisk karriere.

Havde sgu ikke regnet med, at jeg skulle følge ligaen i Qatar.

Brugeravatar
Michman
Indlæg: 8374
Tilmeldt: lør dec 19, 2009 4:51 pm
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 637 gange

Re: 6 - Xavier Hernandez Creus

Indlæg af Michman »

Åh-ha.. Ved ikke om jeg nogensinde bliver klar til det her.. Om jeg vender mig til det.. Xavi.. Forfanden tak for ALT.. Håber du joiner os igen en gang!
Real Madrid er intet andet end et indkøbshold.
Barça - Beautiful football since 1899

Sandro Rosell - Jeg tilgiver dig ALDRIG.. Og Bartomeu du har ødelagt min klub..



Første kamp live 2/3 2014 FC Barcelona - Almería

Barca er min religion..

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: 6 - Xavier Hernandez Creus

Indlæg af Skydefinten »

Billede
Billede
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: 6 - Xavier Hernandez Creus

Indlæg af JonasV »

L-E-G-E-N-D-E! Kom snart tilbage. Sammen med Pep. Ord er fattige størrelser når det kommer til at beskrive hvilken betydning han har haft for både vores spil og klubbens identitet. En af de aller, aller største. Sågar større end Puyi, for mig.

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: 6 - Xavier Hernandez Creus

Indlæg af JonasV »

Piquénbauer skrev:http://www.goal.com/en/news/1717/editor ... ID=HP_BN_2

Der gik ikke 10 min inden goal var på banen med en sviner... Hvor er det ulækkert.
Goal = fodboldens EB.

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: 6 - Xavier Hernandez Creus

Indlæg af Blaugrana92 »

Ugh, hvor er det en sørgelig dag. Hvor er det bare gået alt for hurtigt, med at sige farvel til en række store, store institutioner i klubben. Først Valdés og Puyol, nu Xavi. Det er ikke specielt fedt, men life goes on. Vi må virkelig huske at nyde Ini i fulde drag så længe han bliver.
kklaus skrev:
Xavi: "A few teammates knew it already. Today, I've formally told it to the whole squad and the coach. But it was already clear for a while"
:ned:
Xavi: "I will miss Leo, Andres, Busi, Pedro, all my friends... But that's life." #fcblive
Det var nok dem der allerede vidste besked. Måske også Piqué. Men i hvert fald de tre første han nævner, altså Don Andrés, Leo og Busi. Det er jeg slet ikke i tvivl om.

emo
Indlæg: 17799
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 805 gange

Re: 6 - Xavier Hernandez Creus

Indlæg af emo »

Blaugrana92 skrev:Ugh, hvor er det en sørgelig dag. Hvor er det bare gået alt for hurtigt, med at sige farvel til en række store, store institutioner i klubben. Først Valdés og Puyol, nu Xavi. Det er ikke specielt fedt, men life goes on. Vi må virkelig huske at nyde Ini i fulde drag så længe han bliver.
kklaus skrev:
Xavi: "A few teammates knew it already. Today, I've formally told it to the whole squad and the coach. But it was already clear for a while"
:ned:
Xavi: "I will miss Leo, Andres, Busi, Pedro, all my friends... But that's life." #fcblive
Det var nok dem der allerede vidste besked. Måske også Piqué. Men i hvert fald de tre første han nævner, altså Don Andrés, Leo og Busi. Det er jeg slet ikke i tvivl om.
... og det du skrev, var altså Iniesta, Busquets og Messi, right! Bare lige for at slå det fast, heeelt fast.
Allez...

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: 6 - Xavier Hernandez Creus

Indlæg af Blaugrana92 »

emo skrev:
Blaugrana92 skrev:Ugh, hvor er det en sørgelig dag. Hvor er det bare gået alt for hurtigt, med at sige farvel til en række store, store institutioner i klubben. Først Valdés og Puyol, nu Xavi. Det er ikke specielt fedt, men life goes on. Vi må virkelig huske at nyde Ini i fulde drag så længe han bliver.
kklaus skrev:
Xavi: "A few teammates knew it already. Today, I've formally told it to the whole squad and the coach. But it was already clear for a while"
:ned:
Xavi: "I will miss Leo, Andres, Busi, Pedro, all my friends... But that's life." #fcblive
Det var nok dem der allerede vidste besked. Måske også Piqué. Men i hvert fald de tre første han nævner, altså Don Andrés, Leo og Busi. Det er jeg slet ikke i tvivl om.
... og det du skrev, var altså Iniesta, Busquets og Messi, right! Bare lige for at slå det fast, heeelt fast.
Nej. Busquets, Iniesta og Messi. Fat nu lige rækkefølgen, emo.

Brugeravatar
puyol83
Indlæg: 269
Tilmeldt: man dec 08, 2008 1:56 pm
Har takket: 10 gange
Blevet takket: 27 gange

Re: 6 - Xavier Hernandez Creus

Indlæg af puyol83 »

Tak for nogle fantastiske oplevelser foran skærmen og på Camp Nou, Xavi! Manden der om nogen definerede det smukke spil vi så fra 2008-11, men som også i årene før og efter har haft kæmpe betydning for klubben og spillestilen.
Hvor ville det være fortjent og fantastisk hvis han den 6. juni kunne få lov at løfte sin 4. CL-pokal, denne gang som kaptajn, og som symbolsk erstatning for den Ballon d'Or han aldrig har fået!

Billede
O le le O la la, ser del Barça és el millor que hi ha

Badabing
Indlæg: 1297
Tilmeldt: søn dec 04, 2011 11:36 pm
Har takket: 89 gange
Blevet takket: 96 gange

Re: 6 - Xavier Hernandez Creus

Indlæg af Badabing »

Start fra 7:17

phpBB [video]


Den her mand er mr Barça. Virkelig smukt sagt. Også ved 2:09
Senest rettet af Badabing tors maj 21, 2015 3:17 pm, rettet i alt 1 gang.
ᕦ( ͡° ͜ʖ ͡°)ᕤ

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 7 gæster