Xavier Hernandez Creus

Trænere og klubbens ledelse

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: 6 - Xavier Hernandez Creus

Indlæg af Skydefinten »

På et år fra Xavi, Iniesta, Cesc og Thiago til Rakitic, Rafinha, S. Roberto og Iniesta. Meget kan dog ske.
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

Quaresma
Indlæg: 3376
Tilmeldt: ons feb 27, 2008 9:24 pm
Geografisk sted: Zzzlummen
Har takket: 17 gange
Blevet takket: 140 gange

Re: 6 - Xavier Hernandez Creus

Indlæg af Quaresma »

Billede
- Karl Tanner - Fookin Legend of Gin Alley -

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11633
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: 6 - Xavier Hernandez Creus

Indlæg af A$AP »

Han er vel så godt som væk nu.

Brugeravatar
Bager
Indlæg: 2612
Tilmeldt: tirs sep 06, 2005 12:23 pm
Har takket: 147 gange
Blevet takket: 291 gange

Re: 6 - Xavier Hernandez Creus

Indlæg af Bager »

Andrés Felipe ‏@ITKAndres 22m
CONFIRMED! Xavi has signed a pre-contract with Al Arabi (Qatar). Final negotiations after World Cup.
Lucas Resende ‏@lucasammr 1h
The great @Xavitorresll reported this meeting of the board with Xavi's agent, and said: "Now, Xavi has his 2 feet out of the club".
Diana Kristinne @DianaKristinne · 8m
Petrescu: "Xavi has signed a pre-contract with Al Arabi. He probably has other offers too, from other teams in Qatar." [1/5]
Diana Kristinne @DianaKristinne · 6m
Petrescu:"I spoke to Xavi. The agent that brought me here is in Brazil but it's hard to meet with him cause Xavi is in training camp."[2/5]
Diana Kristinne @DianaKristinne · 6m
Petrescu: "I spoke to Xavi on the phone and asked him if he wants to come and play for us and to really make an effort, " [3/5]
Diana Kristinne @DianaKristinne · 5m
Petrescu:"cause I don't play players that don't run,regardless of their name. I realized that he's a great person just from that call."[4/5]
Diana Kristinne @DianaKristinne · 4m
Petrescu also said that they have other options if Xavi finally doesn't go to them, so it's not a done deal. [5/5]
Visca el Barca

Brugeravatar
Alcantara
Indlæg: 599
Tilmeldt: man jul 04, 2011 2:53 am
Har takket: 22 gange
Blevet takket: 42 gange

Re: 6 - Xavier Hernandez Creus

Indlæg af Alcantara »

Billede

Åbn billedet i en ny fane for at se hele billedet. The feels.

Brugeravatar
Bager
Indlæg: 2612
Tilmeldt: tirs sep 06, 2005 12:23 pm
Har takket: 147 gange
Blevet takket: 291 gange

Re: 6 - Xavier Hernandez Creus

Indlæg af Bager »

Ja, det er tankevækkende hvad der skal ske med anførervbindet hvis Xavi forlader os. Eller ikke engang hvis han forlader os, for hvis han bliver, får han højst sandsynligt en begrænset rolle, og så bør man ikke være anfører.

Som jeg ser det er der fire oplagte emner; Messi, Iniesta, Piqúe og Busquets. Så er der en spiller som Mascherano, der ville være fremragende som anfører, men han får muligvis også en begrænset rolle. Så er der en spiller som Rakitic. Han er ny, men han var trods alt anfører i Sevilla. Alligevel tror jeg ikke han er et emne. Så er der selvfølgelig Alves, men dels snakker ham meget lidt konstruktivt og dels er hans fremtid i Barca tvivlsom.

Problemet med Messi er at han jo knap nok kan motivere sig selv, hvordan skal han så motivere andre? På grund af sin betydning kan det godt være han får anførerhvervet, men i så fald bliver anførerens rolle markant anderledes end med Puyol. Han er jo ikke en der snakker særlig meget eller specielt konstruktivt på banen.

Så er der Iniesta, men han kan jo knap nok råbe en tom olietønde op. Han har respekten, men hans spil er for fint til at det kan være et eksempel. Dog kan man ikke komme uden om at der hviler et stort ansvar på hans skuldre under alle omstændigheder.

Så er der Piqué, men med de koncentrationssvigt han har, så tror jeg man vil have svært ved at tage ham seriøst. Han er jo ikke ligefrem et eksempel at følge på banen. Under alle omstændigheder bliver han forsvarsgeneral nr 1.

Busquets er muligvis en outsider, men han er min favorit. Selvom han er ung, så har han en enorm erfaring. Han spiller nærmest hver kamp. Han har en central plads på holdet og kæmper altid eksemplarisk. Herudover er han ekstrem taktisk klog og kan støtte spillerne omkring ham. Han indgyder respekt i sine holdkammerater og er ikke bange for at råbe op.
Visca el Barca

Quaresma
Indlæg: 3376
Tilmeldt: ons feb 27, 2008 9:24 pm
Geografisk sted: Zzzlummen
Har takket: 17 gange
Blevet takket: 140 gange

Re: 6 - Xavier Hernandez Creus

Indlæg af Quaresma »

Angående Mascherano synes jeg ikke, at han på nogen måde er den ideelle kandidat. Nuvel, han er muligvis den største fighter på holdet, men ser ham ikke som nogen specielt dygtig leder eller indpisker, hvilket formentlig kan kobles sammen med hans position i truphierakiet.
- Karl Tanner - Fookin Legend of Gin Alley -

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: 6 - Xavier Hernandez Creus

Indlæg af Blaugrana92 »

Busquets. Det er svaret.

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 20897
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 319 gange
Blevet takket: 1142 gange

Re: 6 - Xavier Hernandez Creus

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Blaugrana92 skrev:Busquets. Det er svaret.
Og Masch som DM?

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: 6 - Xavier Hernandez Creus

Indlæg af Blaugrana92 »

FCBarcelonaChr skrev:
Blaugrana92 skrev:Busquets. Det er svaret.
Og Masch som DM?
What? Jeg snakkede om anførerbindet. :)

Quaresma
Indlæg: 3376
Tilmeldt: ons feb 27, 2008 9:24 pm
Geografisk sted: Zzzlummen
Har takket: 17 gange
Blevet takket: 140 gange

Re: 6 - Xavier Hernandez Creus

Indlæg af Quaresma »

Ligegyldigt hvad ender vi vel med Messi, eftersom truppen som regel stemmer om bindet.
- Karl Tanner - Fookin Legend of Gin Alley -

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 20897
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 319 gange
Blevet takket: 1142 gange

Re: 6 - Xavier Hernandez Creus

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Blaugrana92 skrev:
FCBarcelonaChr skrev:
Blaugrana92 skrev:Busquets. Det er svaret.
Og Masch som DM?
What? Jeg snakkede om anførerbindet. :)
Jeg har slet ikke læst med... :P Men i den forbindelse, Song.

BarçaDK

Re: 6 - Xavier Hernandez Creus

Indlæg af BarçaDK »

Busquets er også min favorit. Han fylder 26 næste måned og er perfekt moden til anførerbindet. Jeg tror, at han vil vokse med opgaven.

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: 6 - Xavier Hernandez Creus

Indlæg af Brombi »

Hvorfor er forholdet mellem Enrique og Xavi så dårligt?

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: 6 - Xavier Hernandez Creus

Indlæg af Skydefinten »

LE sagde vel indirekte til pressemødet ved sin præsentation, at Xavi ikke nødvendig skulle være førsteviolin, men nærmere en sekundær plads på midtbanen. Måske er Xavi ikke tilfreds med disse udtalelser?
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 7 gæster