Francesc "Tito" Vilanova

Trænere og klubbens ledelse

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 20900
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 319 gange
Blevet takket: 1142 gange

Re: Francesc "Tito" Vilanova

Indlæg af FCBarcelonaChr »

rummenigge skrev:FUCK....

Ja, ANIMS Tito....håber sgu han bliver rask, sikke en katastrofe.

Jeg synes at Luis Enrique (ikke V-B eller andre, LE!!) skal tilkaldes!! Han har hjertet, loyaliteten, kompetencen og respekt blandt mandskabet på plads. Kom med LE Rossell og gør noget godt(!)

EDIT ...eller mon Dortmund vil slippe træneren ;-) Klopp styrer maks.
Fuldstændig enig! Hvis der var frit valg mellem de to, skulle Enrique helt klart hentes!

Brugeravatar
Elbarca
Indlæg: 1657
Tilmeldt: man apr 25, 2005 11:32 pm
Har takket: 101 gange
Blevet takket: 66 gange

Re: Francesc "Tito" Vilanova

Indlæg af Elbarca »

Wtf, lige set det. Min første tanke var jeg håbede det var den spanske aprilsnarstid. Noget lort.

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: Francesc "Tito" Vilanova

Indlæg af Storken »

Vi tog en chance med Pep i sin tid, og det betalte sig. Muligvis en af de bedste beslutninger i klubbens historie.

Klubben tog endnu en chance med Tito, og det var ingen succes. Det var ikke katastrofalt, men det var aldrig rigtig godt.

Hvad kan man lære af det? Bare fordi det gik godt en gang, er det ikke nødvendigvis det rigtige at gøre næste gang.

Forhåbentlig indser ledelse, at vi har brug for en etableret træner, der kan skabe lidt kontinuitet omkring holdet.

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 20900
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 319 gange
Blevet takket: 1142 gange

Re: Francesc "Tito" Vilanova

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Tw Abidal: "Strength, Tito. You're great. Always by your side. Big, big hug. EA22 pic.twitter.com/px4inODJqd" [@eabidalofficial] #fcblive

emo
Indlæg: 17799
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 805 gange

Re: Francesc "Tito" Vilanova

Indlæg af emo »

Storken skrev:Vi tog en chance med Pep i sin tid, og det betalte sig. Muligvis en af de bedste beslutninger i klubbens historie.
Enig, i hvert fald i nyere tid og den tid jeg har fulgt dem.
Storken skrev:Klubben tog endnu en chance med Tito, og det var ingen succes. Det var ikke katastrofalt, men det var aldrig rigtig godt.
Ikke enig i at det ikke var en succes. Han fik ligaen hjem. Ja, spillet var ikke flydende fra kamp til kamp, og især defensivt kæmpede vi, dette skyldes imo andre ting også, blandt andet alle de skader, og mangel på forsvars-spillere som kunne træde til. Jeg mener dog at Tito var en lykkelig-historie, og havde selvf. set ham blive og gør det endnu bedre næste sæson, selvom det resultat-mæssigt ville være svært.
Storken skrev:Hvad kan man lære af det? Bare fordi det gik godt en gang, er det ikke nødvendigvis det rigtige at gøre næste gang.
Det ved man ikke før man prøver. Som sagt tidligere, så synes jeg at det viste sig som det rigtige at gøre, uheldigvis kunne det ikke vare ved.
Storken skrev:Forhåbentlig indser ledelse, at vi har brug for en etableret træner, der kan skabe lidt kontinuitet omkring holdet.
Enig, men ikke for enhver pris. Det skal være en træner som på alle punkter passer ind i den profil klubben har bygget op for en træner.
Allez...

Brugeravatar
Michman
Indlæg: 8374
Tilmeldt: lør dec 19, 2009 4:51 pm
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 637 gange

Re: Francesc "Tito" Vilanova

Indlæg af Michman »

Nogle forslag til hvem der skal tage over..?


Fucking lort!!!
Real Madrid er intet andet end et indkøbshold.
Barça - Beautiful football since 1899

Sandro Rosell - Jeg tilgiver dig ALDRIG.. Og Bartomeu du har ødelagt min klub..



Første kamp live 2/3 2014 FC Barcelona - Almería

Barca er min religion..

Afellay99

Re: Francesc "Tito" Vilanova

Indlæg af Afellay99 »

Auri Skarbalius :cool:

Brugeravatar
Heartbreaker
Indlæg: 9573
Tilmeldt: søn mar 14, 2010 9:54 pm
Geografisk sted: Skivevej 27 lejlighed 3 9500 Hobro by Dk
Har takket: 132 gange
Blevet takket: 720 gange

Re: Francesc "Tito" Vilanova

Indlæg af Heartbreaker »

Kan vi ikke tage diskussionen om den nye træner i denne tråd?
Vi skal ikke have Fnat lus lopper knuper adis eller grises til af andre folk de skal og bare lade jeg være i fred og ro for eller døder de lige på stedet med et af min fætter Klaus S Jensen skydevåben det er ikke for sjov det er skam meget alvorlig mendt

Lovebarca

Re: Francesc "Tito" Vilanova

Indlæg af Lovebarca »

emo skrev:
Storken skrev:Vi tog en chance med Pep i sin tid, og det betalte sig. Muligvis en af de bedste beslutninger i klubbens historie.
Enig, i hvert fald i nyere tid og den tid jeg har fulgt dem.
Storken skrev:Klubben tog endnu en chance med Tito, og det var ingen succes. Det var ikke katastrofalt, men det var aldrig rigtig godt.
Ikke enig i at det ikke var en succes. Han fik ligaen hjem. Ja, spillet var ikke flydende fra kamp til kamp, og især defensivt kæmpede vi, dette skyldes imo andre ting også, blandt andet alle de skader, og mangel på forsvars-spillere som kunne træde til. Jeg mener dog at Tito var en lykkelig-historie, og havde selvf. set ham blive og gør det endnu bedre næste sæson, selvom det resultat-mæssigt ville være svært.
Storken skrev:Hvad kan man lære af det? Bare fordi det gik godt en gang, er det ikke nødvendigvis det rigtige at gøre næste gang.
Det ved man ikke før man prøver. Som sagt tidligere, så synes jeg at det viste sig som det rigtige at gøre, uheldigvis kunne det ikke vare ved.
Storken skrev:Forhåbentlig indser ledelse, at vi har brug for en etableret træner, der kan skabe lidt kontinuitet omkring holdet.
Enig, men ikke for enhver pris. Det skal være en træner som på alle punkter passer ind i den profil klubben har bygget op for en træner.
Delvist enig. Mener der er brug for nyt blod. Før vi får det tror jeg ikke vi formår at få skabt en taktisk plan b som vi imo har manglet siden semifinalerne mod Inter

Lovebarca

Re: Francesc "Tito" Vilanova

Indlæg af Lovebarca »

emo skrev:
Storken skrev:Vi tog en chance med Pep i sin tid, og det betalte sig. Muligvis en af de bedste beslutninger i klubbens historie.
Enig, i hvert fald i nyere tid og den tid jeg har fulgt dem.
Storken skrev:Klubben tog endnu en chance med Tito, og det var ingen succes. Det var ikke katastrofalt, men det var aldrig rigtig godt.
Ikke enig i at det ikke var en succes. Han fik ligaen hjem. Ja, spillet var ikke flydende fra kamp til kamp, og især defensivt kæmpede vi, dette skyldes imo andre ting også, blandt andet alle de skader, og mangel på forsvars-spillere som kunne træde til. Jeg mener dog at Tito var en lykkelig-historie, og havde selvf. set ham blive og gør det endnu bedre næste sæson, selvom det resultat-mæssigt ville være svært.
Storken skrev:Hvad kan man lære af det? Bare fordi det gik godt en gang, er det ikke nødvendigvis det rigtige at gøre næste gang.
Det ved man ikke før man prøver. Som sagt tidligere, så synes jeg at det viste sig som det rigtige at gøre, uheldigvis kunne det ikke vare ved.
Storken skrev:Forhåbentlig indser ledelse, at vi har brug for en etableret træner, der kan skabe lidt kontinuitet omkring holdet.
Enig, men ikke for enhver pris. Det skal være en træner som på alle punkter passer ind i den profil klubben har bygget op for en træner.
Delvist enig. Mener der er brug for nyt blod. Før vi får det tror jeg ikke vi formår, at få skabt en taktisk plan b, som vi imo har manglet siden semifinalerne mod Inter i

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: Francesc "Tito" Vilanova

Indlæg af Storken »

emo skrev:
Storken skrev:Klubben tog endnu en chance med Tito, og det var ingen succes. Det var ikke katastrofalt, men det var aldrig rigtig godt.
Ikke enig i at det ikke var en succes. Han fik ligaen hjem. Ja, spillet var ikke flydende fra kamp til kamp, og især defensivt kæmpede vi, dette skyldes imo andre ting også, blandt andet alle de skader, og mangel på forsvars-spillere som kunne træde til. Jeg mener dog at Tito var en lykkelig-historie, og havde selvf. set ham blive og gør det endnu bedre næste sæson, selvom det resultat-mæssigt ville være svært.
Mener du helt seriøst, at forløbet med Tito har været en succes?

Hvis jeg sagde til dig for 1 år siden, at Tito ville tage over, vinde mesterskabet, blive udslettet af Bayern München og dernæst forlade posten, så ville du kalde det for en succes?

Som jeg ser det står vi langt værre end for 1 år siden.
Vi har ikke længere verdens-herredømmet i internationalt fodbold. Vi er ikke længere Real Madrid overlegen indbyrdes. Det er ikke længere utænkeligt, at spillere af egen avl ønsker at forlade klubben. Ledelsen har vist sit grimme ansigt ved flere lejligheder.

Den æra der var om klubben er væk. Vi er ikke længere uddødelige. Vi er nærmere et såret bytte.

Jeg frygter lidt, at vi ender som Real Madrid efter Del Bosque. Man fokuserer så meget på stjernerne, at man fuldstændig overser, at hele fundamentet ryster.

Jeg elsker denne klub, men jeg kan ikke lide hvad jeg ser.

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7078
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 851 gange

Re: Francesc "Tito" Vilanova

Indlæg af Daluigi »

Vi slog pointrekord med 100 point, sæsonen efter at Real havde gjort det foran os?... Det er da succes.

Du er blevet alt for godt vant, Storken.

Succes kan man slet slet ikke diskutere, for den var der! Men man kan diskutere spillet, og de mangler som dette indebar. For gud hvor var der mange mangler. Og det kan umuligt bære os til endnu en succesfuld sæson.
Så det bliver spændende med et trænerskifte, omend det er under sørgelige omstændigheder.
Forumlegende

Ronaldinho
Indlæg: 778
Tilmeldt: fre aug 27, 2010 10:51 am
Har takket: 25 gange
Blevet takket: 19 gange

Re: Francesc "Tito" Vilanova

Indlæg af Ronaldinho »

Super ærgerligt med Tito! En af de mere katastrofale måder at slutte sin trænerkarriere på.

Stik os Klopp!
Ronaldinho Gaúcho

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: Francesc "Tito" Vilanova

Indlæg af Storken »

Daluigi skrev:Vi slog pointrekord med 100 point, sæsonen efter at Real havde gjort det foran os?... Det er da succes.

Du er blevet alt for godt vant, Storken.
Det handler ikke om trofæer eller point-rekorder. Det handler om, at Barca står langt svagere nu end for 1 år siden.

Der var engang, hvor Barca var favoritter på Bernabeu. Vi var kæmpe favoritter til Champions League titlen. Vi var det hold alle målte sig med. Vi var verdens ubestridt bedste hold.

Den tid er forbi og realiteterne kommer til at ramme rigtig hårdt. Det eneste der aldrig vil ændre sig er min kærlighed til klubben.

emo
Indlæg: 17799
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 805 gange

Re: Sv: Francesc "Tito" Vilanova

Indlæg af emo »

Allerede under Peps sidste sæson blev vi hentet af Real, ikke overgået i alle kampe. Jeg synes slet ikke at vi har mistet herredømmet eller noget i den dur, vi røg i en dal som vi også har gjort før og som vi vil gør igen. Men vi er imo stabile og har orden i tingene, og jeg mener stadig at vi er dem som skal slås og det at slå os giver mest prestige.

Og, jo. Synes at vores sæson alt i alt har været succesfuldt. Ikke spillemæssigt i alle kampe, men overordnet ja.
Allez...

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 8 gæster