Xavier Hernandez Creus

Trænere og klubbens ledelse

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: 6 - Xavier Hernandez Creus

Indlæg af Blaugrana92 »

Xavi har scoret ligeså mange mål som Chicharito i denne sæson. Og Arjen Robben for den sags skyld. Han er jo on fire!

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 20900
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 319 gange
Blevet takket: 1142 gange

Re: 6 - Xavier Hernandez Creus

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Xavi er vild. Er det 10 ligamål på 14 skudforsøg? Insane.

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: 6 - Xavier Hernandez Creus

Indlæg af Visca El Barca »

Blaugrana92 skrev:Xavi har scoret ligeså mange mål som Chicharito i denne sæson. Og Arjen Robben for den sags skyld. Han er jo on fire!
Så er han dødsensfarlig!. Xavi for the pichichi!.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: 6 - Xavier Hernandez Creus

Indlæg af Brombi »

Nu ved jeg ikke med Robben, men chicharito har været skadet en stor del af sæsonen..

Quaresma
Indlæg: 3376
Tilmeldt: ons feb 27, 2008 9:24 pm
Geografisk sted: Zzzlummen
Har takket: 17 gange
Blevet takket: 140 gange

Re: 6 - Xavier Hernandez Creus

Indlæg af Quaresma »

Med Robbens skadeshistorik går jeg ud fra, at han har haft mindst én halvlang pause i løbet af sæsonen.
- Karl Tanner - Fookin Legend of Gin Alley -

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: 6 - Xavier Hernandez Creus

Indlæg af Visca El Barca »

[youtube]Ey5MsbU6f3k[/youtube]
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

rummenigge
Indlæg: 3307
Tilmeldt: tirs apr 21, 2009 11:57 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 938 gange
Blevet takket: 178 gange

Re: 6 - Xavier Hernandez Creus

Indlæg af rummenigge »

Kan se du har været der før mig Visca. Man får sgu lyst til at hylde ham når man genser han genialiteter. Lige en video og et billede fra genbrugskassen:

[youtube]svMZtRiJdqY[/youtube]

Arkitekten bag alletiders bedste hold. Alletiders bedste midt midt.

Når alletiders bedste MotoGP kører kysser Xavis sko ved man det passer ;-)
Billede

Man savner vores maestro når han i disse dage bliver sparet så meget. Håber han bliver positivt udslagsgivende i El Clasico og imod Chelsea.
Puyol har ikke hår på sine testikler, da hår ikke gror på stål
- Chuck Norris

Brugeravatar
Nidzo7
Indlæg: 759
Tilmeldt: lør feb 05, 2011 12:03 am
Geografisk sted: København
Har takket: 48 gange
Blevet takket: 17 gange

Re: 6 - Xavier Hernandez Creus

Indlæg af Nidzo7 »

Mon han når de 100 kasser inden han lægger støvlerne på hylden?

Brugeravatar
Heartbreaker
Indlæg: 9573
Tilmeldt: søn mar 14, 2010 9:54 pm
Geografisk sted: Skivevej 27 lejlighed 3 9500 Hobro by Dk
Har takket: 132 gange
Blevet takket: 720 gange

Re: 6 - Xavier Hernandez Creus

Indlæg af Heartbreaker »

Hvor mange har han lavet indtil nu?
Vi skal ikke have Fnat lus lopper knuper adis eller grises til af andre folk de skal og bare lade jeg være i fred og ro for eller døder de lige på stedet med et af min fætter Klaus S Jensen skydevåben det er ikke for sjov det er skam meget alvorlig mendt

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: 6 - Xavier Hernandez Creus

Indlæg af Blaugrana92 »

Han når nok under ingen omstændigheder 100 ligamål, men 100 mål i alle officielle turneringer er da absolut indenfor rækkevidde, men hans nyfundne målfarlighed. Han har lavet 48 ligamål og 73 mål i alle officielle turneringer.

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: 6 - Xavier Hernandez Creus

Indlæg af zqa »

100 ligamål... i DENNE SÆSON! Aaaannnnndddddd GO!
#jesuisSheep

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: 6 - Xavier Hernandez Creus

Indlæg af Visca El Barca »

Det kan han sagtens nå, han skal bare score 8 mål pr. kamp i de resterende 7 runder og så er han over de 100 ligamål. Hvor svært kan de være?.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: 6 - Xavier Hernandez Creus

Indlæg af Visca El Barca »

Xavi: "Pre-match ritual? I try to concentrate and visualise the match, my opponents, who'll play in my zone, but I have no superstitions."


Xavi: "Greatest player of all time? If he continues like this then I think Messi will be the best player in the history of football." [uefa]


Xavi: "Player and manager I wish to have played with? Would liked to have played with Zidane or Ronaldo, and to be trained by Cruyff."
Den første udtalelse er interessant, og bare typisk Xavi. En mand der er et skridt foran sin modstander.

Jeg så et afsnit af udsendelsen, "Football's Greatest Managers", der handlede om Sacchi. Jeg synes Peps Barca minder meget mere om Sacchis hold, end Cruyffs Dream Team. Vores pasningsspil, vores positoin spil, måden vi forsvarer os selv på, er mere Sacchi end Cruyff, synes jeg.

I den dokumentar var der en journalist ( Gabriele Marcotti mener jeg det var), ser sagde noget interessant. Han sagde at Sacchi havde en træningsøvelse, hvor der slet ikke ver en bold involveret ( jeg ved at Pep er det modsatte, bolden er en stor del af hans træning og bolden er vidst i alle hans træningsøvelser). Spillerene skulle indtage positioner, Sacchis skulle så fortælle dem, hvem der har bolden nu, og så skulle spillerene beslutte sig for, hvad de skulle gøre, aflevere den, hvem der så skulle løbe i psotion, drible osv osv. Eller når modstanderen "havde bolden", så finde ud, hvordan man forsvarer, hvem presser hvilken zone. Det er interessant måde at se fodbold på, ideen var, at få spillerene til at tænke hurtigere og også visualisere kampen, og hvordan man tror kampen vi udvikle sig ( det er noget som Pep også bruger tit, at visualisere tingene, får sine spillere til at visualisere kampen, faktisk fortæller han dem i præcise detaljer, hvad der kommer til at ske i en given kamp, og hvordan man bedst kan løse de problemer man støder på henad vejen, og hvornår det er bedst at aflevere eller presse eller drible.

Sacchi og Marcotti siger, at det var interessant at se, at Sacchi kunne få verdensstjerner som Baresi, Rijkaard, Van Basten, Gullit m.fl til at arbejde sådan 1-2 timer, hver dag.

Sacchi siger efterfølgende i det afsnit, at de engang skulle spille mod Real, og Real vidste slet ikke hvad de skulle stille op, eller hvordan de skulle gribe kampen an, deres spillere var forvirrede. Butragueño havde efterfølgende fortalt Sacchi, at de havde sendt en "spion" for at overvære Milans træning og finde ud af hvordan de spiller ( Sacchi havde så lavet den øvelse som jeg har beskrevet ovenover), hvor efter Madrid spion var vendt tilbage til Real lejren og havde sagt, jeg ved simpelthen ikke hvordan de spiller. Jeg aner ikke hvad deres taktik er, fordi det hele var bare forvirrende for mig.

Som sagt, det er en interessant måde at fortolke fodbolden på, lidt ligesom Xavi og hele dette Barca hold også gør, og det handler vel om at man er et skridt foran andre. Det handler også om, som Capello siger, at man vinder fodbold kampe med sit hovedet, og ikke benene.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: 6 - Xavier Hernandez Creus

Indlæg af Visca El Barca »

Xavi has completed 94% of his passes in this season's Champions League #fcblive #ucl [via @castrolfootball]
Det er rimelig godt klaret.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: 6 - Xavier Hernandez Creus

Indlæg af Blaugrana92 »

Baaaah, men det er forkert! Puha, CastrolFootball. Ikke godt feltarbejde. Jeg har hentet tallene fra UEFA selv og jeg får det til 91% (730 gennemført ud af 798 forsøgte).

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Drake og 18 gæster