Præsidentvalg 2015

Trænere og klubbens ledelse

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Hvem stemmer du på?

Agustí Benedito
8
13%
Jordi Farré
2
3%
Josep Maria Bartomeu
5
8%
Joan Laporta (selvom det ikke er officielt endnu, virker det ret sikkert at han stiller op)
47
73%
En anden
2
3%
 
Afgivne stemmer: 64

Kubala
Indlæg: 10105
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 109 gange
Blevet takket: 388 gange

Re: Præsidentvalg 2015

Indlæg af Kubala »

Ja, altså debatten afspejlede ikke rigtigt fremtidige udsigter, måske med undtagelser af Benedito eller Freixa, men det var ikke rigtigt konkret.

rummenigge
Indlæg: 3307
Tilmeldt: tirs apr 21, 2009 11:57 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 938 gange
Blevet takket: 178 gange

Re: Præsidentvalg 2015

Indlæg af rummenigge »

Piquénbauer skrev:Ja laporta har godt nok skuffet mig. Troede virkelig han ville bringe noget men i stedet har han lavet en "rosell"... Det er ærgerligt.

Benedito virker som det KLART bedste valg men det kommer ikke til at ske.
Enig i at Laporta har skuffet fælt. Hvis han vil have Deulofeu tilbage så virker han ikke helt groundet synes jeg.

Umiddelbart synes jeg at Freixa og Barto lyder mest fornuftige. Beneditos kommentar vedr. Qatar virker for ekstreme i mine ører. Det er for ekstremt at anklage et land for noget de selv afviser - især når det er noget saå ekstremt som at direkte at støtte ISIS.
Puyol har ikke hår på sine testikler, da hår ikke gror på stål
- Chuck Norris

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: Præsidentvalg 2015

Indlæg af Storken »

rummenigge skrev:
Piquénbauer skrev:Ja laporta har godt nok skuffet mig. Troede virkelig han ville bringe noget men i stedet har han lavet en "rosell"... Det er ærgerligt.

Benedito virker som det KLART bedste valg men det kommer ikke til at ske.
Enig i at Laporta har skuffet fælt. Hvis han vil have Deulofeu tilbage så virker han ikke helt groundet synes jeg.

Umiddelbart synes jeg at Freixa og Barto lyder mest fornuftige. Beneditos kommentar vedr. Qatar virker for ekstreme i mine ører. Det er for ekstremt at anklage et land for noget de selv afviser - især når det er noget saå ekstremt som at direkte at støtte ISIS.
Det er en offentlig hemmelig, at Qatar støtter de værste rædselsregimer. De støtter alt og alle, da de ikke vil være uvenner med nogle.

Raman93
Indlæg: 1573
Tilmeldt: fre jun 12, 2009 7:34 pm
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 64 gange

Re: Præsidentvalg 2015

Indlæg af Raman93 »

Er der ikke et eller andet økonomihoved, der kan forklare, hvordan klubber som Chelsea, Manchester United, Real Madrid - og jeg tror nok også Arsenal og Bayern - kan have bedre sponsoraftaler end os?

Da jeg så debatten igår, fik jeg det indtryk, at udover Qater er der ingen, der gider at sponsorere vores klub med tilsvarende summer.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Præsidentvalg 2015

Indlæg af Piquénbauer »

Raman93 skrev:Er der ikke et eller andet økonomihoved, der kan forklare, hvordan klubber som Chelsea, Manchester United, Real Madrid - og jeg tror nok også Arsenal og Bayern - kan have bedre sponsoraftaler end os?

Da jeg så debatten igår, fik jeg det indtryk, at udover Qater er der ingen, der gider at sponsorere vores klub med tilsvarende summer.
Det er noget vrøvl. Selvfølgelig er der andre der vil betale for at komme på vores trøje. Benedito har også lige offentliggjort at han har en aftale som vil give os flere penge. Og vigtigst - ikke smadre vores ry fuldstændig.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Kubala
Indlæg: 10105
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 109 gange
Blevet takket: 388 gange

Re: Præsidentvalg 2015

Indlæg af Kubala »

Jeg forstår ikke sammenligning med Rosell(Laportas sammenligning med Rosell)?

I øvrigt siger Laporta jo ikke, at man skulle have beholdt Deulofeu, men han siger følgende: "Selling Deulofeu in order to improve the income for last season seems more problematic to me."

Jeg finder det problematisk, at man synes, at Freixa og Bartomeu lyder fornuftige, men fred være med det, for vi ser forskelligt på det. Jeg synes, at det er dybt problematisk at have en præsident, der er koblet til så mange skandaløse ting, men ja, så længe man slipper af sted med det, så er det et eller andet sted fair?... eller måske handler det om at retfærdiggøre handlingerne, for man ender med en præsident som ham.

Mht. Qatar; altså det efterhånden ved at være indlysende, at landet og forretningsfolkene i landet har fingrene i skidt, eller er det bare sammensværgelser og komplot fra omverdenen?

rummenigge
Indlæg: 3307
Tilmeldt: tirs apr 21, 2009 11:57 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 938 gange
Blevet takket: 178 gange

Re: Præsidentvalg 2015

Indlæg af rummenigge »

Storken skrev:
rummenigge skrev:
Piquénbauer skrev:Ja laporta har godt nok skuffet mig. Troede virkelig han ville bringe noget men i stedet har han lavet en "rosell"... Det er ærgerligt.

Benedito virker som det KLART bedste valg men det kommer ikke til at ske.
Enig i at Laporta har skuffet fælt. Hvis han vil have Deulofeu tilbage så virker han ikke helt groundet synes jeg.

Umiddelbart synes jeg at Freixa og Barto lyder mest fornuftige. Beneditos kommentar vedr. Qatar virker for ekstreme i mine ører. Det er for ekstremt at anklage et land for noget de selv afviser - især når det er noget saå ekstremt som at direkte at støtte ISIS.
Det er en offentlig hemmelig, at Qatar støtter de værste rædselsregimer. De støtter alt og alle, da de ikke vil være uvenner med nogle.
Det var også en offentlig hemmelighed at Irak havde atomvåben ik'? ;-)

Generelt er det bare ikke super smart at blive sponseret af offentlige instanser, så er det ligegyldigt hvilket land der er tale om. Jeg ville sgu heller ikke have det fedt med at US Gov. sponserede Barca ;-)

Det er til en hvis grad bedre at der står Qatar Airways på trøjen, dog går jeg udfra at størstedelen hvis ikke det hele af Qatar Airways ejes af Qatar Foundation.

...men ja, det er ikke verdens heldigste sponsor, ligesom betting sites heller ikke er det.
Puyol har ikke hår på sine testikler, da hår ikke gror på stål
- Chuck Norris

Raman93
Indlæg: 1573
Tilmeldt: fre jun 12, 2009 7:34 pm
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 64 gange

Re: Præsidentvalg 2015

Indlæg af Raman93 »

Laporta foran nu i følge seneste meningsmåling. Pogba agent har netop udtalt, at hvis Laporta vinder, er der stor chance for, at Pogba kommer til Barca. Han er helt klart foran nu.

Hvis Benedito ikke kan vinde, er Laporta det næstbedste valg. De to minder meget om hinanden, hvad angår visioner og idealer, Benedito bare noget mere forberedt og oplagt.

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Præsidentvalg 2015

Indlæg af Brombi »

Alt andet en Barto og hans ledelsesstil og visioner, så er jeg faktisk tilfreds.

Kubala
Indlæg: 10105
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 109 gange
Blevet takket: 388 gange

Re: Præsidentvalg 2015

Indlæg af Kubala »

Bare det ikke bliver ligesom herhjemme, hvor rød blok hentede blå blok i meningsmålingerne, men lige pludselig på valgdagen ændret billedet sig og de var bagud og tabte.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Præsidentvalg 2015

Indlæg af Piquénbauer »

Laporta: "Benedito should exercise humility and barcelomism, pull out and tell his voters who to vote on." (@laiatudel)
Stop laporta. Det er pinligt.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Kubala
Indlæg: 10105
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 109 gange
Blevet takket: 388 gange

Re: Præsidentvalg 2015

Indlæg af Kubala »

Det er selvfølgelig lidt latterligt, at Laporta bliver ved det der, men hvad er du ude på, Piquenbauer? Det er dumt af ham, men vi kender jo hans holdning omkring det her, så undrer mig over, hvad mening er med det?

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Præsidentvalg 2015

Indlæg af Piquénbauer »

At han bliver ved? Jeg har hele tiden sagt at jeg støtter laporta men det betyder ikke at man ikke kan være kritisk overfor ham. Det er pinligt at han bliver ved med at sige det. Han burde fokusere på sin kampagne og hvad han vil bringe i stedet for at forsøge at lokke sine konkurrenter til at stoppe så han kan få deres stemmer.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

kklaus
Indlæg: 9736
Tilmeldt: lør nov 13, 2010 9:44 pm
Har takket: 632 gange
Blevet takket: 1284 gange

Re: Præsidentvalg 2015

Indlæg af kklaus »

Meet the candidates of the 2015 Barcelona presidential election
Sid Lowe med en lille opsummering af valgkampen indtil videre, og debatten i onsdags.
Giv mig min sko tilbage, røv!

Kubala
Indlæg: 10105
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 109 gange
Blevet takket: 388 gange

Re: Præsidentvalg 2015

Indlæg af Kubala »

Nej, selvfølgelig skal man ikke være ukritisk over for Laporta, men helt ærligt, så er det heller ikke værre, især når man kender hans holdning omkring det. Ja, det er ikke smart og ja, han burde fokusere på sin egen kampagne, men der køres valgkamp og han gør det på sin måde, måske derfor han bliver ved, for at presse modstanderen. Hvis jeg skal være ærlig, så prøver du på at miskreditere Laportas person ved at poste disse indlæg(ikke sagt, at han ikke selv er med til at give et lidt negativt syn af sig selv med disse udtalelser), men ok, måske er det relevant at pointere det gentagne gange?, så fred være med det.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 3 gæster