Josep Maria Bartomeu

Trænere og klubbens ledelse

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Culé
Indlæg: 1319
Tilmeldt: ons mar 07, 2012 7:38 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 3 gange
Blevet takket: 35 gange
Kontakt:

Re: Klubpræsident Josep Maria Bartomeu

Indlæg af Culé »

Bartomeu har i forbindelse med valgkampen talt om hvordan han - hvis han genvælges - vil forsøge at få klubben op på et niveau hvor man har en omsætning på en milliard euros. Denne sæson har pga. blandt andet CL-sejren betydet at vi ender på 600 mio. euros, men han mener at man kan øge det betragteligt med genforhandlede aftaler med Qatar Airways og Nike samt renoveringen af Camp Nou der også skulle medføre øgede indtægter den vej igennem.

Det lyder spændende, og med PL-klubbernes økonomi på baggrund af tv-rettighederne, bliver der også brug for at øge indtjeningen hvis man ikke skal blive en klub der er sekundær til PL-klubberne.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Klubpræsident Josep Maria Bartomeu

Indlæg af Piquénbauer »

Culé skrev:Bartomeu har i forbindelse med valgkampen talt om hvordan han - hvis han genvælges - vil forsøge at få klubben op på et niveau hvor man har en omsætning på en milliard euros. Denne sæson har pga. blandt andet CL-sejren betydet at vi ender på 600 mio. euros, men han mener at man kan øge det betragteligt med genforhandlede aftaler med Qatar Airways og Nike samt renoveringen af Camp Nou der også skulle medføre øgede indtægter den vej igennem.

Det lyder spændende, og med PL-klubbernes økonomi på baggrund af tv-rettighederne, bliver der også brug for at øge indtjeningen hvis man ikke skal blive en klub der er sekundær til PL-klubberne.
En ide kunne måske være at sætte forskellige sponsorer op mod hinanden i stedet for at sværge til qatar og nike. Der må være andre end qatar og nike som vil give os mere end vi får nu... Især når man ser på hvad andre klubber får.

Ellers har jeg godt nok svært ved at se hvordan han vil smide 400 mio ekstra på omsætningen.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Culé
Indlæg: 1319
Tilmeldt: ons mar 07, 2012 7:38 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 3 gange
Blevet takket: 35 gange
Kontakt:

Re: Klubpræsident Josep Maria Bartomeu

Indlæg af Culé »

Enig, selvom jeg nu personligt foretrækker Barca-trøjer lavet af Nike. Der skulle i øvrigt været indsamlet 40.000 underskrifter mod sponsoratet med Qatar nu. Det bliver spændende på næste generalforsamling hvor medlemmerne skal beslutte hvem der skal være trøjesponsor fra næste sæson - Bartomeu vil jo formentlig have et forbedret tilbud med fra Qatar.

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11633
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: Klubpræsident Josep Maria Bartomeu

Indlæg af A$AP »

Well... Dette må vel bekræfte hans sejr, han har støtten fra the pizza world champion. :lol:

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Klubpræsident Josep Maria Bartomeu

Indlæg af Blaugrana92 »

Espai Barca er i øvrigt et helt latterligt projekt. Så vidt jeg er orienteret, så er det umiddelbart langt, langt dyrere end Norman Foster projektet, som Rosell og Bartomeu ellers påstod var urealistisk på grund af netop prisskiltet. De to er så til grin. De er stopfyldt med lort.

Sendt fra min fede telefon, bitches!

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: Klubpræsident Josep Maria Bartomeu

Indlæg af JonasV »

Jeg synes, det er ret fint at denne tråd ser sådan ud i mit Tapa-overview:

Billede

emo
Indlæg: 17797
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 805 gange

Re: Klubpræsident Josep Maria Bartomeu

Indlæg af emo »

Same same...
Allez...

Blach
Indlæg: 543
Tilmeldt: tirs mar 10, 2009 9:48 pm
Har takket: 95 gange
Blevet takket: 23 gange

Re: Klubpræsident Josep Maria Bartomeu

Indlæg af Blach »

Jeg synes at vores kære præsident har lavet et flot brev der samler fansne. Og han bider fat i de rigtige ting, den her sæson er historisk på trods af vi ikke vandt CL. Det gør vi bare i 16/17 og 17/18 i stedet! :roll: :lol:
Vamos!!
"Winning against Madrid is like an orgasm" Xavi Hernandez

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Klubpræsident Josep Maria Bartomeu

Indlæg af Blaugrana92 »

Det er vel nærmest en blessing in disguise for Bartomeu, at vi spiller så håbløst ringe i denne sæson. I de foregående sæsoner, hvor vi har vundet, vundet og vundet, har der været plads i spalterne til at brokke sig over Bartomeus styring af klubben, men nu hagler kritikken i stedet ned over Lucho. Min pointe er, at selvom jeg ikke længere gider Luis Enrique, skal der selvfølgelig også være plads til at være efter Bartomeu. Så. Fuck dig, Bartomeu. Det var egentlig bare det.

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: Klubpræsident Josep Maria Bartomeu

Indlæg af Storken »

Jeg har aldrig været tilfreds med ledensen i Barca. Det er uanset om vi snakker Laporta, Rosell eller Bartomeu. De er alle inkompetente på en eller anden måde. Det var eksempelvis skræmmende, at Laporta ikke kunne tjene penge ovenpå alt vores succes i sin tid.

Jeg savner virkelig en præsident der var lidt fornuftig. Er det for meget at forlange en præsident, der kan lave tre gode beslutninger i træk? Det er i stedet en lind strøm af hovsaløsninger, der kun har til formål at få sig selv genvalgt.

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Klubpræsident Josep Maria Bartomeu

Indlæg af Blaugrana92 »

Winning the Copa del Rey not even worth a euro for Barça players.
- "The cup only comes with a bonus if won alongside another trophy.
- "In that scenario it's worth 250,000 euros, on it's own it's worth nothing."

"In any case, it's worth remembering this board is not exactly punctual when it comes to paying 'extras'. Take the Spanish Super Cup this season, for exampe, which they have still not paid the bonus for -- and they promised it would come before Jan. 30 of this year."
Inkompetent er vist stadig den bedste beskrivelse af vores ledelse ...
UD.

Brugeravatar
Dahl
Indlæg: 155
Tilmeldt: tirs apr 17, 2012 10:21 am
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 4 gange

Re: Klubpræsident Josep Maria Bartomeu

Indlæg af Dahl »

Agusti Benedito vil i dag indlede et mistillidsvotum mod den nuværende ledelse og præsident. Nu er et mit spanske desværre ikke-eksisterende, men han har skrevet på twitter, at han vil starte i dag klokken 12.

Brugeravatar
Michman
Indlæg: 8373
Tilmeldt: lør dec 19, 2009 4:51 pm
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 637 gange

Re: Klubpræsident Josep Maria Bartomeu

Indlæg af Michman »

Håber det mistillidsvotum kommer igennem.
Real Madrid er intet andet end et indkøbshold.
Barça - Beautiful football since 1899

Sandro Rosell - Jeg tilgiver dig ALDRIG.. Og Bartomeu du har ødelagt min klub..



Første kamp live 2/3 2014 FC Barcelona - Almería

Barca er min religion..

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Klubpræsident Josep Maria Bartomeu

Indlæg af Blaugrana92 »

Ligeså meget som jeg afskyr den nuværende administration, ligeså meget håber jeg ikke at et mistillidsvotum får succes lige nu. Det ville jo være fuldstændig horribel timing, lige midt i et vigtigt transfervindue for os. Vent til september, for fanden.
Senest rettet af Blaugrana92 fre jun 09, 2017 12:17 am, rettet i alt 1 gang.

Kubala
Indlæg: 10104
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 109 gange
Blevet takket: 388 gange

Re: Klubpræsident Josep Maria Bartomeu

Indlæg af Kubala »

Jep, der skal ikke et mistillidsvotum lige nu. Dårlig tidspunkt.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 15 gæster