Luis "Lucho" Enrique

Trænere og klubbens ledelse

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Luis "Lucho" Enrique

Indlæg af Visca El Barca »

Luis Enrique: "Cesc? No need to ask for individual names. We won't talk now. Decisions will be made later."
Hmm interessant. Tata sagde sidste år klart og tydeligt, at Cesc skal spille en central rolle på holdet. Lucho vil ikke kommentere de enkelte spillere, selvom han lige før kommenterede på Masch og Xavis situation? Er han mon på vej væk?
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Luis "Lucho" Enrique

Indlæg af Visca El Barca »

Piquénbauer skrev:Han har en psykolog tilknyttet. Det er kun til ham.

Aha k. Tak for info.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Luis "Lucho" Enrique

Indlæg af Brombi »

Frygter han bliver vores Schuster..

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Luis "Lucho" Enrique

Indlæg af Piquénbauer »

Du har ret med cesc visca... Det er faktisk lidt spændende. Men tror bare ikke at han vil kommentere på spillerne før han har været i kontakt med dem selv. Ellers et fint pressemøde. Han virker ekstremt sympatisk!
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Luis "Lucho" Enrique

Indlæg af Piquénbauer »

Brombi skrev:Frygter han bliver vores Schuster..
Er du nu også negativ over LE ;-)
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Luis "Lucho" Enrique

Indlæg af Visca El Barca »

Luis Enrique: "If you want to defend, there's nothig better than having the ball. And if you have it on the opponent's half, even better."
Luis Enrique: "The idea will stay the same, but we have to evolve, improve, so we can surprise the opponent." #fcblive
Luis Enrique: "Neymar? He's one of the most important players in the team. I'm delighted to have him here." #fcblive
Fint med flere aspekter i spillet, det er jeg selv stor tilhænger af. Så længe det ikke overskygger selve filosofien, som tilfældet har været i denne sæson.

Piquenbauer, jeg havde troet på det, hvis ikke han havde kommenteret på andre spillere. Nu nævner han Neymar også, han har nævnt Leo, Masch og Xavi og kommenteret deres situation. Måske er Cesc på vej væk.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Luis "Lucho" Enrique

Indlæg af Visca El Barca »

Luis Enrique: "Social media? I think it's something wonderful, I usually don't limit their use, except when the players are at the club."
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Luis "Lucho" Enrique

Indlæg af Piquénbauer »

Det er rigtigt. Men som du selv var inde på tidligere så kunne kommentaren omkring xavi også fortolkes. Vil han virkelig skille sig af med/smide på bænken to så vigtige spillere. Det virker ret voldsomt.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Luis "Lucho" Enrique

Indlæg af Visca El Barca »

Piquénbauer skrev:Det er rigtigt. Men som du selv var inde på tidligere så kunne kommentaren omkring xavi også fortolkes. Vil han virkelig skille sig af med/smide på bænken to så vigtige spillere. Det virker ret voldsomt.
Ja, det virker meget voldsomt, må man sige. Og så to Barca drenge, hvilket ikke er uvæsentlig i en klub som Barca.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Luis "Lucho" Enrique

Indlæg af Brombi »

Piquénbauer skrev:
Brombi skrev:Frygter han bliver vores Schuster..
Er du nu også negativ over LE ;-)
Nej jeg frygter det bare. Schuster skulle dengang angiveligt også have et godt kendskab til RM, og eks-barca. Det samme siges om LE, han er bare eks-madrid ;)

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 7321
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1925 gange
Blevet takket: 1148 gange

Re: Luis "Lucho" Enrique

Indlæg af Dytrax »

Det er Alex Fergusons aflagte. Det er dét ur som på magisk vis lægger tid til... :eek:

Jeg glæder mig til at se hvad der sker. Tror det er præcis hvad truppen har brug for. En træner som fra første færd går ind og tager tøjlerne, parat til at gøre det som skal gøres. Samtidigt med en klar idé om hvordan holdet skal spille.

Skal vi gætte på at LE får holdet til at løbe mere end hvad vi har set i den netop overståede sæson.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Luis "Lucho" Enrique

Indlæg af Piquénbauer »

Luis Enrique: "Mascherano is an example of someone with character to be captain. Good & important players will stay."
Jeg ved ikke hvorfor men jeg kommer til at tænke på masche og bussi på midten sammen... Ville ikke undre mig hvis man spillede masche på den defensive og så bussi på midten men med en mere defensiv rolle. Det har måske ikke været den store succes med bussi fremme men er sikker på at han kan udfylde den rolle hvis han får tid.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Kubala
Indlæg: 10104
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 109 gange
Blevet takket: 388 gange

Re: Luis "Lucho" Enrique

Indlæg af Kubala »

Luis Enriques udtalelser mindede mig meget om Peps, dengang han blev ansat. Det kan blive en meget spændende sæson, der er i vente for os(selvfølgelig spændende uanset hvad, men tænker på de implementeringer og med mere, som han vil komme med), hvis han lykkedes med sine idéer. Han har kant og virker meget ambitiøs.

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Luis "Lucho" Enrique

Indlæg af Visca El Barca »

Han minder om Pep, det er rigtig. Både Tito og især Tata virkede nærmest lidt bange for at træne vores spillere, det var ros på ros og hvor heldig man var at træne disse spillere.

Luis roste selvfølgelig spillerne, men han sagde selv at disse spillere har brug for en leder, plus der var autoritet i hans ord.

Jeg tror hans status qua hans fortid i klubben kommer til at hjælpe ham helt sikkert. Det er i hvert fald en god start, så må vi håbe at han også er god taktisk og kan "manipulere " spillerne til at gøre det, han vil.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

emo
Indlæg: 17797
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 805 gange

Re: Luis "Lucho" Enrique

Indlæg af emo »

Tror nu ikke at Tito var bange for at træne dem, har nærmest opdraget en del af dem.

Men hans tilgang til medierne er frisk og åben, måske for åben for nogen.
Allez...

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 5 gæster