Xavier Hernandez Creus

Trænere og klubbens ledelse

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

nosslo15
Indlæg: 1038
Tilmeldt: man sep 18, 2017 1:41 pm
Har takket: 110 gange
Blevet takket: 151 gange

Re: Xavier Hernandez Creus

Indlæg af nosslo15 »

SpillerSomMESSI skrev:
man mar 18, 2024 1:45 pm
Man kan mene hvad man vil om Carlo, men han optræder 95% af tiden som en rolig og værdig person, der sjældent opildner dommere, ej heller journalister.. jeg er meget mere til den type, og det ser også ud til at den ro og værdighed han udstråler forplanter sig i spillerne.. som altid har ro og tro på tingene, og går ikke i panik.

Jeg synes Xavi sætter meget panik og frustration i spillerne... Det er dommernes skyld, vi er offeret for alt muligt..
Det var i hvert fald ikke det, det skete i går, altså at holdet gik i panik.

Jeg har egentlig aldrig opfattet ham som en rod, men som en meget dedikeret type, hvor følelserne sidder uden på tøjet - og så har han i store dele af sit liv været vant til medgang og alt i alt er dette nok forklaringen på de mange kort.

Man kunne måske også mene, at hvis træneren har fået en tvivlsom udvisning, så er det, alt andet lige, sværere at smide en spiller ud. Og det var en intens kamp.

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5491
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 574 gange
Blevet takket: 561 gange

Re: Xavier Hernandez Creus

Indlæg af SpillerSomMESSI »

nosslo15 skrev:
man mar 18, 2024 7:22 pm
SpillerSomMESSI skrev:
man mar 18, 2024 1:45 pm
Man kan mene hvad man vil om Carlo, men han optræder 95% af tiden som en rolig og værdig person, der sjældent opildner dommere, ej heller journalister.. jeg er meget mere til den type, og det ser også ud til at den ro og værdighed han udstråler forplanter sig i spillerne.. som altid har ro og tro på tingene, og går ikke i panik.

Jeg synes Xavi sætter meget panik og frustration i spillerne... Det er dommernes skyld, vi er offeret for alt muligt..
Det var i hvert fald ikke det, det skete i går, altså at holdet gik i panik.

Jeg har egentlig aldrig opfattet ham som en rod, men som en meget dedikeret type, hvor følelserne sidder uden på tøjet - og så har han i store dele af sit liv været vant til medgang og alt i alt er dette nok forklaringen på de mange kort.

Man kunne måske også mene, at hvis træneren har fået en tvivlsom udvisning, så er det, alt andet lige, sværere at smide en spiller ud. Og det var en intens kamp.
Nu var det ikke blot møntet isoleret på kampen i går, men mere en generel betragtning..og jeg tror Xavi sætterlidt panik og frustration i spillerne, og de begynder at hakke på hinanden og dommeren og alt muligt i stedet for at bevare roen og tro på at det nok skal lykkes hvis man prøver at spille istedet for alt det andet halløj.
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

Kvoller
Indlæg: 5160
Tilmeldt: man apr 25, 2005 10:30 pm
Geografisk sted: Sønderborg
Har takket: 797 gange
Blevet takket: 580 gange

Re: Xavier Hernandez Creus

Indlæg af Kvoller »


Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 15004
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1686 gange
Blevet takket: 1121 gange
Kontakt:

Re: Xavier Hernandez Creus

Indlæg af Lopezzz »

Kvoller skrev:
tirs mar 19, 2024 10:47 am
Mon ikke det er en and?

https://bold.dk/fodbold/klubber/barcelo ... etingelser
Det er en gås.
MDCCCXCIX

Brugeravatar
!Option
Indlæg: 921
Tilmeldt: ons jan 18, 2017 3:44 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 175 gange
Blevet takket: 151 gange

Re: Xavier Hernandez Creus

Indlæg af !Option »

SpillerSomMESSI skrev:
man mar 18, 2024 7:56 pm
nosslo15 skrev:
man mar 18, 2024 7:22 pm
SpillerSomMESSI skrev:
man mar 18, 2024 1:45 pm
Man kan mene hvad man vil om Carlo, men han optræder 95% af tiden som en rolig og værdig person, der sjældent opildner dommere, ej heller journalister.. jeg er meget mere til den type, og det ser også ud til at den ro og værdighed han udstråler forplanter sig i spillerne.. som altid har ro og tro på tingene, og går ikke i panik.

Jeg synes Xavi sætter meget panik og frustration i spillerne... Det er dommernes skyld, vi er offeret for alt muligt..
Det var i hvert fald ikke det, det skete i går, altså at holdet gik i panik.

Jeg har egentlig aldrig opfattet ham som en rod, men som en meget dedikeret type, hvor følelserne sidder uden på tøjet - og så har han i store dele af sit liv været vant til medgang og alt i alt er dette nok forklaringen på de mange kort.

Man kunne måske også mene, at hvis træneren har fået en tvivlsom udvisning, så er det, alt andet lige, sværere at smide en spiller ud. Og det var en intens kamp.
Nu var det ikke blot møntet isoleret på kampen i går, men mere en generel betragtning..og jeg tror Xavi sætterlidt panik og frustration i spillerne, og de begynder at hakke på hinanden og dommeren og alt muligt i stedet for at bevare roen og tro på at det nok skal lykkes hvis man prøver at spille istedet for alt det andet halløj.
Jeg har nævnt det før og mener stadig at det skriger af mangel på stil, klasse, ro og overblik at modtage så mange advarsler. 7 gule og to røde på én sæson som træner er fuldstændig hen i vejret. Når det samtidig holdes op imod hans evindelige hylen i medierne syntes jeg det er super uklædeligt for os som klub, desværre.

Om det påvirker spillerne eller ej skal jeg ikke gøre mig klog på, men i min verden er det helt uacceptabelt at man som leder opfører sig sådan.

https://sport.tv2.dk/fodbold/2024-03-18 ... tuder-mere
Rey Abi!

Parla
Indlæg: 785
Tilmeldt: tors apr 21, 2011 3:26 pm
Har takket: 15 gange
Blevet takket: 66 gange

Re: Xavier Hernandez Creus

Indlæg af Parla »

Xavi kan ikke fortsætte. Ville gerne have ham indtil han sagde op, var klar til processen og synes generelt vores resultater skyldes skader.
Men at lave en kovending virker ikke, synes også manden får for mange kort for brok. Det er en dårlig instilling at have.

nosslo15
Indlæg: 1038
Tilmeldt: man sep 18, 2017 1:41 pm
Har takket: 110 gange
Blevet takket: 151 gange

Re: Xavier Hernandez Creus

Indlæg af nosslo15 »

Jeg holder med Barca og dermed også med Xavi, sålænge han er træner.

Hvad en madridista type som Junker mener, er næsten givet på forhånd. At påstå, at Xavi er et exceptionelt hylehoved, som ikke er set før er noget vrøvl. Hvad med Conte? Bare for eks.
Man kan fortælle en historie om at Xavi brokker sig og at det er uværdigt - men man kunne lige så godt fortælle en historie om den spanske dommerstand og Tebas.

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 20517
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 316 gange
Blevet takket: 1092 gange

Re: Xavier Hernandez Creus

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Det er sgu lidt trist. Håber han slutter godt af med et CL trofæ.
Skuden er blevet vendt flot, men hvem skal nu være styrmand?


DeanCassady
Indlæg: 1591
Tilmeldt: tirs sep 30, 2014 9:50 pm
Har takket: 84 gange
Blevet takket: 218 gange

Re: Xavier Hernandez Creus

Indlæg af DeanCassady »

Godt for ham. Han har ikke været fantastisk, men pressen har været nådeløs, så jeg forstår godt, at han ikke gider mere. Akkurat som Pep, Lucho osv.

Noget skal ske med behandlingen af klubbens trænere, så vi ikke slider dem alle sammen op.
Robert Zimmerman

Parla
Indlæg: 785
Tilmeldt: tors apr 21, 2011 3:26 pm
Har takket: 15 gange
Blevet takket: 66 gange

Re: Xavier Hernandez Creus

Indlæg af Parla »

DeanCassady skrev:
fre apr 12, 2024 2:33 pm
Godt for ham. Han har ikke været fantastisk, men pressen har været nådeløs, så jeg forstår godt, at han ikke gider mere. Akkurat som Pep, Lucho osv.

Noget skal ske med behandlingen af klubbens trænere, så vi ikke slider dem alle sammen op.
Taget hans betingelser i betragtning synes jeg han har været fantastisk. Nu får vi en træner der ikke forstår klubben, ingen chancer tager mht. unge spillere og bliver fyret efter en dårlig sæson.

Brugeravatar
Barca80
Indlæg: 1771
Tilmeldt: lør feb 22, 2020 8:50 am
Har takket: 71 gange
Blevet takket: 210 gange

Re: Xavier Hernandez Creus

Indlæg af Barca80 »

Hello Xavi ! Så du dagens Roma kamp mod AC Milan i Europa League?

Roma fik rødt kort efter en halv time. De vinder kampen og går videre til næste runde, selvom om de var i undertal en hel time (i 60 minutter).

Roma trænerens situation minder derfor lidt om din situation mod PSG. Her viser Roma træneren at man ikke håndterer kampen som en kujon og bare parkerer bussen i samtlige 60 minutter, selvom man har fået et rødt kort.

emo
Indlæg: 17784
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 804 gange

Re: Xavier Hernandez Creus

Indlæg af emo »

Ikke helt fair at sammenligne PSG med Milan vil jeg mene. Men enig i at Xavi burde have grebet kampen anderledes an kunne bare være at vi ikke kunne. Gundo og Pedri og De Jong var helt helt væk.
Allez...

nosslo15
Indlæg: 1038
Tilmeldt: man sep 18, 2017 1:41 pm
Har takket: 110 gange
Blevet takket: 151 gange

Re: Xavier Hernandez Creus

Indlæg af nosslo15 »

Jeg har igennem hele forløbet støttet Xavi, også selv om, han langt fra har været den træner, som jeg havde håbet på.

Jeg har også undskyldt hans opførsel på sidelinjen med at vores klub, rent faktisk synes, for mig, at blive bortdømt oftere de senere år, end hvad jeg har oplevet tidligere - og jeg har stillet spørgsmålet, om det har været et udtryk for den konflikt, der har hersket imellem central magten og Catalonien de sidste mange år og, hvor det blev tydeligt at Central magten var stærkest i 2017 (eller var det 2018?) da valget blev afbrudt og slået ned, som det oprør man centralt opfattede det som.

Men det som skete på sidelinjen i returopgøret, synes jeg var utilgiveligt - og det kommer desværre til at sidde på Xavis omdømme resten af hans tid, ikke bare i denne klub, men resten af hans liv.

Dog synes jeg stadigvæk, at det virker underligt med denne opførsel, som vi nu har været vidner til i over 2 år, for vel var Xavi ofte henne hos dommeren sammen med holdkammeraterne, når de følte sig bortdømt, men slet ikke på denne måde. Xavi synes, for mig, alt for klog og kontrolleret til, at den opførsel, han har fremvist, passer på ham.

Og så er spørgsmålet: har Xavi ændret personlighed eller har træner jobbet taget så hårdt på ham, at det for en tid har ændret hans personlighed? Og hvis dette er rigtigt: var det vi så på sidelinjen i tirsdags så Xavis måde at sige farvel på, til en som Laporta, der helt tydeligt ønskede at, Xavi blev. Var det vi så i tirsdags Xavis måde at beskytte sig selv og sin familie på i et miljø og i en klub, hvor loyalitet betyder alt?

Var Xavi nød til at gøre sig upopulær - igen - for at komme væk og få fred?

Jeg aner det ikke selv, men det er tanker, som jeg de sidste dage har gjort mig. Hvad tror i?

DrGink
Indlæg: 694
Tilmeldt: tors sep 30, 2021 2:39 pm
Har takket: 663 gange
Blevet takket: 154 gange

Re: Xavier Hernandez Creus

Indlæg af DrGink »

nosslo15 skrev:
lør apr 20, 2024 1:43 pm
Jeg har igennem hele forløbet støttet Xavi, også selv om, han langt fra har været den træner, som jeg havde håbet på.

Jeg har også undskyldt hans opførsel på sidelinjen med at vores klub, rent faktisk synes, for mig, at blive bortdømt oftere de senere år, end hvad jeg har oplevet tidligere - og jeg har stillet spørgsmålet, om det har været et udtryk for den konflikt, der har hersket imellem central magten og Catalonien de sidste mange år og, hvor det blev tydeligt at Central magten var stærkest i 2017 (eller var det 2018?) da valget blev afbrudt og slået ned, som det oprør man centralt opfattede det som.

Men det som skete på sidelinjen i returopgøret, synes jeg var utilgiveligt - og det kommer desværre til at sidde på Xavis omdømme resten af hans tid, ikke bare i denne klub, men resten af hans liv.

Dog synes jeg stadigvæk, at det virker underligt med denne opførsel, som vi nu har været vidner til i over 2 år, for vel var Xavi ofte henne hos dommeren sammen med holdkammeraterne, når de følte sig bortdømt, men slet ikke på denne måde. Xavi synes, for mig, alt for klog og kontrolleret til, at den opførsel, han har fremvist, passer på ham.

Og så er spørgsmålet: har Xavi ændret personlighed eller har træner jobbet taget så hårdt på ham, at det for en tid har ændret hans personlighed? Og hvis dette er rigtigt: var det vi så på sidelinjen i tirsdags så Xavis måde at sige farvel på, til en som Laporta, der helt tydeligt ønskede at, Xavi blev. Var det vi så i tirsdags Xavis måde at beskytte sig selv og sin familie på i et miljø og i en klub, hvor loyalitet betyder alt?

Var Xavi nød til at gøre sig upopulær - igen - for at komme væk og få fred?

Jeg aner det ikke selv, men det er tanker, som jeg de sidste dage har gjort mig. Hvad tror i?
Jeg har også tit undret mig, for Xavi var jo ikke en aggressiv spiller på banen med store mængder røde kort.
Han var heller ikke en der pegede fingre af dommeren.

Omvendt har han jo heller aldrig sådan rigtigt mødt den samme modvind som han nu har som træner. Jeg tror måske det er dér forskellen ligger.

Det var ikke i orden at svigte sit hold ved at blive udvist i en returkamp under de omstændigheder. Så er man simpelthen ikke den rette mand til jobbet.

ladislau
Indlæg: 1264
Tilmeldt: fre mar 27, 2009 1:50 pm
Har takket: 31 gange
Blevet takket: 156 gange

Re: Xavier Hernandez Creus

Indlæg af ladislau »

Jeg magter ikke de rygter om endnu en Xavi sæson.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 38 gæster