Ny træner

Trænere og klubbens ledelse

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11633
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: Ny træner

Indlæg af A$AP »

Der er ingen vej tilbage fra det her. Tilliden mellem ledelsen og Valverde er totalt brudt, hvis ikke det bliver Xavi skal det blive en anden. Ærgerligt, at det skulle ske sådan her, men sådan går det når man konsekvent nægter at indse hvornår man er ude hvor man ikke kan bunde.

Brugeravatar
whidgee
Indlæg: 2834
Tilmeldt: søn maj 19, 2013 10:18 pm
Har takket: 152 gange
Blevet takket: 291 gange

Re: Ny træner

Indlæg af whidgee »

A$AP skrev:Der er ingen vej tilbage fra det her. Tilliden mellem ledelsen og Valverde er totalt brudt, hvis ikke det bliver Xavi skal det blive en anden. Ærgerligt, at det skulle ske sådan her, men sådan går det når man konsekvent nægter at indse hvornår man er ude hvor man ikke kan bunde.
Francesc Aguilar fra El Mundo Deportivo har lige skrevet at det er spillerne som efter fiaskoerne mod Liverpool og mod Valencia i pokalfinalen krævede at Valverde blev. og at de forsøgte det samme efter kampen forleden mod Atletico Madrid. Og at spillerne de seneste år har overtaget kontrollen

Brugeravatar
B-Freak
Indlæg: 3633
Tilmeldt: ons mar 04, 2009 8:47 pm
Geografisk sted: Sjælland
Har takket: 618 gange
Blevet takket: 330 gange

Re: Ny træner

Indlæg af B-Freak »

whidgee skrev:
A$AP skrev:Der er ingen vej tilbage fra det her. Tilliden mellem ledelsen og Valverde er totalt brudt, hvis ikke det bliver Xavi skal det blive en anden. Ærgerligt, at det skulle ske sådan her, men sådan går det når man konsekvent nægter at indse hvornår man er ude hvor man ikke kan bunde.
Francesc Aguilar fra El Mundo Deportivo har lige skrevet at det er spillerne som efter fiaskoerne mod Liverpool og mod Valencia i pokalfinalen krævede at Valverde blev. og at de forsøgte det samme efter kampen forleden mod Atletico Madrid. Og at spillerne de seneste år har overtaget kontrollen
Hmm gad vide hvordan de reagerer så, nu hvor han ryger?
I'm not easily being pushed off course.
I'm not someone who gives up.
I'm a winner - Patrick Kluivert!

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 7321
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1925 gange
Blevet takket: 1148 gange

Re: Ny træner

Indlæg af Dytrax »

Messi, Piqué, and Busquets have already spoken to Xavi to accept Barcelona's coaching offer. [Onda Cero]

Brugeravatar
B-Freak
Indlæg: 3633
Tilmeldt: ons mar 04, 2009 8:47 pm
Geografisk sted: Sjælland
Har takket: 618 gange
Blevet takket: 330 gange

Re: Ny træner

Indlæg af B-Freak »

Ser ud til at ske!Billede
I'm not easily being pushed off course.
I'm not someone who gives up.
I'm a winner - Patrick Kluivert!

emo
Indlæg: 17797
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 805 gange

Re: Ny træner

Indlæg af emo »

What the fuck! Shit det er crazy. Alt er crazy i det her. Kom med flere nyheder Xavi!

Sent from my ONEPLUS A6003 using Tapatalk
Allez...

Brugeravatar
B-Freak
Indlæg: 3633
Tilmeldt: ons mar 04, 2009 8:47 pm
Geografisk sted: Sjælland
Har takket: 618 gange
Blevet takket: 330 gange

Re: Ny træner

Indlæg af B-Freak »

Den her analyse af Xavi som træner lyder altså ikke god

I'm not easily being pushed off course.
I'm not someone who gives up.
I'm a winner - Patrick Kluivert!

Brugeravatar
Gnomitz
Indlæg: 217
Tilmeldt: tors maj 14, 2009 7:57 pm
Har takket: 158 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Ny træner

Indlæg af Gnomitz »

B-Freak skrev:Den her analyse af Xavi som træner lyder altså ikke god
På trods af FlyingArabs forsøg på at demonisere Xavi, kan jeg nu godt lide hvad jeg læser, som f.eks:
The first sign of downfall was in the 1-4 loss against continental rivals and eventual CL winner Al Hilal at home. Al Sadd started fairly well scoring an early goal thanks to Gomis scoring in his own goal, before conceding in the 35th minute when Gomis redeemed himself after the earlier mistake. The turning point came when the great left-back Abdulkarim Hassan was sent off in the first half. The logical thing for Xavi at this point would be to adjust defensively and try to keep the result at 1-1. He did the opposite and didn’t adjust defensively at all, essentially turning the teams shape to a 3-2-3-1 with no full backs and wingers not tracking back much at all. What followed was a disaster
Xavi er nemlig ikke pragmatisk, men ideologisk. Skal ikke kunne sige om Xavi kan gøre holdets spil uden bold meget bedre (kan det til gengæld blive meget ringere?), men når holdet er på bolden har manden nogle klare ideer, hvor mottoet hedder: Det bedste forsvar, er et angreb, hvilket er noget jeg syntes man har savnet i meget lang tid. Xavi var en leder på og udenfor banen, og er ikke i tvivl om at Barcelona er et af de bedste steder han kan implementere sin filosofi.

Pep om Xavi tilbage i oktober:
Pep skrev:"Xavi was already a manager when he played," he said. "His eyes sparkled watching football. He will be a manager for sure. There are people who play and you would never say they will be managers. This is not the case. Xavi could be a manager wherever he likes, not just at Barcelona. You have to give him time. Sooner or later, he will manage Barcelona. He's still young, he knows football, he watches it, he has passion, dedication, he is brave and bold and he says things clearly too. It would excite me to see him manage Barcelona. On top of everything, he likes to manage and he focuses on everything."
Lad vær og bliv ved, op til dig.

Kvoller
Indlæg: 5230
Tilmeldt: man apr 25, 2005 10:30 pm
Geografisk sted: Sønderborg
Har takket: 807 gange
Blevet takket: 589 gange

Re: Ny træner

Indlæg af Kvoller »

Abidal, Grau and Xavi will meet again today. It's probably the last meeting. If Xavi agrees to take over immediately, Valverde will get the sack on Monday. In case of Xavi not agreeing to Barça's offer to take over now, Valverde could resign himself. He feels mistreated. [md]
Fuck jeg føler det er svinsk overfor Valverde, hvis han ikke har fået noget at vide om deres plan om at finde en ny træner. Jeg ved godt jeg har skrevet det samme tidligere, men jeg synes bare det er virkelig, virkelig dårlig stil.

emo
Indlæg: 17797
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 805 gange

Re: Ny træner

Indlæg af emo »

Kvoller skrev:
Abidal, Grau and Xavi will meet again today. It's probably the last meeting. If Xavi agrees to take over immediately, Valverde will get the sack on Monday. In case of Xavi not agreeing to Barça's offer to take over now, Valverde could resign himself. He feels mistreated. [md]
Fuck jeg føler det er svinsk overfor Valverde, hvis han ikke har fået noget at vide om deres plan om at finde en ny træner. Jeg ved godt jeg har skrevet det samme tidligere, men jeg synes bare det er virkelig, virkelig dårlig stil.
Og det er netop det jeg snakkede om, hvis Xavi vil vente til sommer og Valle smutter nu på baggrund af hvad der er sket. Så er man på røven. Dog kan man sikkert få B træneren op som er sindssyg dygtig.

Sent from my ONEPLUS A6003 using Tapatalk
Allez...

Drake
Indlæg: 4331
Tilmeldt: man maj 17, 2010 9:50 am
Har takket: 2599 gange
Blevet takket: 188 gange

Re: Ny træner

Indlæg af Drake »

Det kunne være en våd drøm at få Xavi som træner!! :grin:

Men, jeg har på fornemmelsen at det er for tidligt at han bliver træner for os, af 4 grunde.

1: Vi har stadig spillere som Xavi har spillet med, som Messi, Pique, Bussi og Alba. Og vil det ikke være lidt mærkeligt for ham og for dem at han nu skal være træner for dem? og vil han så kunne tage de svære beslutninger når de er venner? bliver det så ikke igen bare en hygge stemninger over det, som det er nu?

2: Vi har stadig en inkompetent ledelse, som ikke vil matche med Xavi, men de er heldigvis ude i 2021.

3: Xavi har næsten ingen træner erfaring, og jobbet som Barca træner er en af de det største man kan have. Men vi har selvfølgelig nogle eksempler på at det godt kan lade sig gøre, som Pep og LE.

4: Vi har en meget mættet trup, og han ville måske have svært ved at få side ideer til at blive foldet ud på banen. Lidt svært at forny truppen så meget med et transfer vindue, det vil koste big time.
Endelig slap vi at med kloven Bartomeu, som har ødelagt klubben!! :mad:
Et kæmpe genopbygnings arbejde skal igang, og tager nok 5-6 år. :sørgelig: Vores mål må være: Top 4 og videre fra gruppespillet i CL. Men bliver spænende at se udviklingen :glad:

emo
Indlæg: 17797
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 805 gange

Re: Ny træner

Indlæg af emo »

Punkt 1 har jeg også tænkt meget over. Kan han bænke Bussk og Pique hvis ikke de præsterer eller er der så meget venskab mellem dem at det gør man ikke. Et sted så tror jeg at Xavi er så professionel i sin tilgang at han sagtens ville kunne få sig selv til det.

LE havde erfaring fra B holdet, Roma og Celts inden han kom til os.

Sent from my ONEPLUS A6003 using Tapatalk
Allez...

Brugeravatar
B-Freak
Indlæg: 3633
Tilmeldt: ons mar 04, 2009 8:47 pm
Geografisk sted: Sjælland
Har takket: 618 gange
Blevet takket: 330 gange

Re: Ny træner

Indlæg af B-Freak »

Xavi has not yet made his final decision. He will do it today. [rac1]
I'm not easily being pushed off course.
I'm not someone who gives up.
I'm a winner - Patrick Kluivert!

Brugeravatar
B-Freak
Indlæg: 3633
Tilmeldt: ons mar 04, 2009 8:47 pm
Geografisk sted: Sjælland
Har takket: 618 gange
Blevet takket: 330 gange

Re: Ny træner

Indlæg af B-Freak »

Abidal, Grau and Xavi will meet again today. It's probably the last meeting. If Xavi agrees to take over immediately, Valverde will get the sack on Monday. In case of Xavi not agreeing to Barça's offer to take over now, Valverde could resign himself. He feels mistreated. [md]
I'm not easily being pushed off course.
I'm not someone who gives up.
I'm a winner - Patrick Kluivert!

Antimadridista
Indlæg: 9346
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 952 gange
Blevet takket: 957 gange

Re: Ny træner

Indlæg af Antimadridista »

Hmmmmnnn.

Ik fan af al det her. Eller som sådan af Xavi.

Xavi er ikke Pep.

Hvorfor helvede skifte nu og ikke efter Anfield eller i efteråret.?? Eneste årsag må være at kun Xavi var den man ville have og han er først klar nu. Men hvorfor ikke se på andre i stedet :|

Derudover. Hvorfor er det at piq, messi, Bus, for alt i verden ikke ville af med EV (hvis det passer?). Køber ikke den med at de frygtede for deres plads under andre end EV.

Nå men de gode tider er ikke nødvendigvis forestående i min obtik.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 6 gæster