Basketball

Anden sport uden forbindelse til Barca

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Basketball

Indlæg af Brombi »

Westbrook viser tøjet frem ;)

Billede

Billede

Billede

Billede

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Basketball

Indlæg af Brombi »

Carmelo Anthony spiller godt selv når han spiller dårligt. Timberwolves kunne sagtens have vundet over Knicks hvis de havde haft K.Love med idag. Pekovic og Kirilenko var flyvende men også Shved var iskold. Timberwolves kunne også have vundet hvis dommerne havde lidt større cojones, selvom det er i MSG.

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Basketball

Indlæg af Blaugrana92 »

Jeg skulle egentlig lige til at skrive et langt og vredt indlæg om dommerne i går, især Marat Kogut, men det er jo jul, så jeg nøjes bare med at skrive at Timberwolves nok skal nå play-offs, selvom det virkede som om at NBA ikke vil være med til det i går.

Pek er et bæst, Shved bliver vild og AK47 er ikke et sekund for gammel til stadig at gå de allerstørste stjerner på nerverne. Nu mangler de bare lige, at Rubio og Love kommer sig helt og bliver fit for fight.

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Basketball

Indlæg af Brombi »

Det er vildt så god Rubio bliver, dette er stadig pre-season for ham! Glæder mig til at se ham om 5-6 kampe. Pekovic er virkelig ved at blande sig i toppen af centers i NBA, hvis han fortsætter på samme måde!
Men ja, dommerne var lidt en skændsel igår, men det er vel ingen nyhed :)

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Basketball

Indlæg af Blaugrana92 »

Ja, Rubio's nuværende form svarer, at best, til hvad de andre spillere er i når de spiller pre-season kampe. Med hensyn til Pek så mener jeg virkelig at han har potentialet til at blive den bedste center i hele ligaen. Han har det hele. Højde, mere drøjde end nogen anden, han er en fremragende afslutter, har gode post moves, har høj basketball IQ, sætter fremragende screens, er en dygtig rebounder og så har han en ydmyg og hårdtarbejdende indstilling, som virkelig kan bringe ham langt.

Som de amerikanske kommentatorer nævnte i går, så ser man ham i øvrigt heller aldrig brokke sig. Aldrig. Noget som man ellers næsten ikke ser i NBA i dag. Alle brokker sig over dommerne. Det er ganske vidst ofte med god grund, men det er så befriende at se en spiller, der bare slipper bolden og lunter tilbage på sin plads, når der bliver fløjtet en fejl på ham. På det punkt kunne især Love og Barea godt tage lidt ved lære af Pekovic.

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Basketball

Indlæg af Brombi »

Uh jeg kunne ikke være enig med det sidste. Jeg lagde også mærke til kommentatoren igår som roste ham for indstillingen. Jeg mener dog stadig der er et stykke vej endnu! DeMarcus Coussins, Brook Lopez, Chandler, Howard og M. Gasol er nok lige foran :) Især de to førstnævnte har spillet genialt indtil videre :) Men det virker som at Pekovic har en rigtig sund og ydmyg tilgang til spillet i NBA, noget som man kan nå langt med i NBA.

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Basketball

Indlæg af Blaugrana92 »

Altså ... er du enig, eller er du ikke enig med hensyn til det sidste? :razz:

Ja ja, ingen tvivl om at han ikke er der endnu. En fyr som Chandler synes jeg dog ikke er bedre end Pekovic. I år synes jeg heller ikke at Marc Gasol har været bedre. Men, ja. Cousins, Lopez og Howard er stadig over ham. I hvert fald Cousins og Lopez. Jeg synes dog ikke at Howard er så vanvittigt god som mange gør ham til. Han er dog med afstand den mest flashy og tiltalende center i hele ligaen, hvorfor han er populær blandt fansene og dermed også populær hos David Stern og NBA.

Dermed ikke sagt at han er ringe. Overhovedet ikke, tværtimod. Det er bare lidt ligesom med Blake Griffin. Han er en fremragende basketballspiller og helt klart en af de bedste på sin position, men jeg synes bare at han ofte bliver fremhævet på overdreven vis af NBA, og det er utvivlsomt som en konsekvens af at han er så populær, også blandt de knapt så hardcore NBA-seere.

Apropos Griffin og dunks og så videre, så håber jeg virkelig at denne sæsons Slam Dunk Contest bliver noget andet end sidste sæsons. Det var godt nok en flad fornemmelse man sad med bagefter. Jeg håber virkelig at LeBron er med, så vi kan få et show for alle pengene. ;-)

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Basketball

Indlæg af Brombi »

Blaugrana92 skrev:Altså ... er du enig, eller er du ikke enig med hensyn til det sidste? :razz:

Ja ja, ingen tvivl om at han ikke er der endnu. En fyr som Chandler synes jeg dog ikke er bedre end Pekovic. I år synes jeg heller ikke at Marc Gasol har været bedre. Men, ja. Cousins, Lopez og Howard er stadig over ham. I hvert fald Cousins og Lopez. Jeg synes dog ikke at Howard er så vanvittigt god som mange gør ham til. Han er dog med afstand den mest flashy og tiltalende center i hele ligaen, hvorfor han er populær blandt fansene og dermed også populær hos David Stern og NBA.

Dermed ikke sagt at han er ringe. Overhovedet ikke, tværtimod. Det er bare lidt ligesom med Blake Griffin. Han er en fremragende basketballspiller og helt klart en af de bedste på sin position, men jeg synes bare at han ofte bliver fremhævet på overdreven vis af NBA, og det er utvivlsomt som en konsekvens af at han er så populær, også blandt de knapt så hardcore NBA-seere.

Apropos Griffin og dunks og så videre, så håber jeg virkelig at denne sæsons Slam Dunk Contest bliver noget andet end sidste sæsons. Det var godt nok en flad fornemmelse man sad med bagefter. Jeg håber virkelig at LeBron er med, så vi kan få et show for alle pengene. ;-)
Jeg er enig!! Glemte lige et 'mere' i sætningen ;)

Ja men det var bare nogle centers der lige poppede frem i mit hoved, ellers er der Bosh, Bynum, Al Jefferson og Joachim Noah, sidstnævnte er en af mine klart favoritter. Men som sagt, hvis Pekovic fortæstter med attituden, arbejdsindsatsen og formen så kommer han til at blande sig blandt de bedste :)

Som en kommentator en gang sagde, så har ALLE de store været med i Slam Dunk Contest, han hentydede vist til at Kobe, Lebron og Durant godt kunne være med. Desuden måtte de gerne tage den gamle regel tilbage hvor der var dommere..

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Basketball

Indlæg af Blaugrana92 »

Det kunne være fedt med Kobe, Durant og LeBron på samme tid. Men der er jo mange gode. Gerald Green kunne også være fedt, men mit største ønske er stadig John Wall.

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Basketball

Indlæg af Brombi »

Personligt ville jeg gerne se Gerald Green, Javale McGee eller Rudy Gay :D Westbrook kunne også være god :)

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Basketball

Indlæg af Brombi »

Alle basketball fans burde trykke over på dk4 nu.. Der er NBA hele aftenen :)

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Basketball

Indlæg af Blaugrana92 »

Ville så gerne se Knicks - Lakers og OKC - Heat, men jeg har forpligtet mig til at gå i byen i dag. Jeg skrev under på en kontrakt. Det var dumt. Men nu gør jeg det. Så må jeg se de to kampe i overmorgen. CLippers - Nuggets vil jeg i øvrigt også meget gerne se. Bliver en travl torsdag. Møg travl.

BarçaDK

Re: Basketball

Indlæg af BarçaDK »

Blaugrana92 skrev:Ville så gerne se Knicks - Lakers og OKC - Heat, men jeg har forpligtet mig til at gå i byen i dag. Jeg skrev under på en kontrakt. Det var dumt. Men nu gør jeg det. Så må jeg se de to kampe i overmorgen. CLippers - Nuggets vil jeg i øvrigt også meget gerne se. Bliver en travl torsdag. Møg travl.
Husk butter chicken

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Basketball

Indlæg af Brombi »

butterchiken dude.. do it

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Basketball

Indlæg af Blaugrana92 »

Skal nok, der er nu et ekstremt stort kryds på min ene hånd! Har lige sat det. I overmorgen har jeg sikkert glemt hvad det betyder, men så skal jeg bare kigge på den anden hånd, hvor er står butter chickeeeeeen!

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 27 gæster