Basketball

Anden sport uden forbindelse til Barca

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Basketball

Indlæg af Brombi »

Har lidt ondt af dig.. Du får ikke lov til at se:

Kobe vs Melo
Durant vs James

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Basketball

Indlæg af Blaugrana92 »

Sssshhhh, jeg ser det i overmorgen og jeg får det hele med, hver eneste lille detalje! Nu går jeg, farvel, god kamp (kan man godt sige gode kampe?)!

(Håber i øvrigt at Durant sparker LeBron's røv langt ud af AAA!

fidanho
Indlæg: 553
Tilmeldt: ons jul 30, 2008 7:28 pm
Geografisk sted: Esbjerg
Har takket: 34 gange
Blevet takket: 49 gange

Re: Basketball

Indlæg af fidanho »

Syg nok kamp af Kobe og Melo

Nu til OKC - Heat, ser ud til at LeBron er i hopla
Trust me, when i woke up today, I had no plans to be awesome, but shit happens

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Basketball

Indlæg af Brombi »

Ja det var Nash' fortjeneste.. Men fuck OKC spiller dårligt.. Lebron er bare overlegen på alle punkter..

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Basketball

Indlæg af Blaugrana92 »

Westbrook ...

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Basketball

Indlæg af Brombi »

hvad med ham?

jeg fatter ikke at Nets fyrer Avery! Var han ikke lige blevet kåret til "Coach of the month"?

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Basketball

Indlæg af Blaugrana92 »

Brombi skrev:hvad med ham?
Hans decision-making er så elendig. Det er helt vildt.

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Basketball

Indlæg af Blaugrana92 »

KD ...

[youtube]SNTVFv5GhO8[/youtube]

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Basketball

Indlæg af Brombi »

Blaugrana92 skrev:
Brombi skrev:hvad med ham?
Hans decision-making er så elendig. Det er helt vildt.
Jeg er helt enig. Men det varierer også en del. Den ene kamp kan han spille som en sæk kartofler, og den anden som MVP. Igen igår spillede han 3 elendige perioder, men han var helt klart en af hovedårsagerne til OKC ikke tabte - Defensivt bliver han jo bare bedre og bedre. Men OKC var ellers ret uheldige igår, bevares Dirk og Carter er to spillere for sig, men de ramte på alle random skud.

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Basketball

Indlæg af Blaugrana92 »

Off-ball har han stadig store problemer defensivt. Alt for ofte er han uopmærksom og alt for ofte er han boldfikseret. Noget man i øvrigt også ser ekstremt meget i fodbold. Men, ja - hvad angår on-the-ball defense er han rigtig, rigtig god.

Problemet med Westbrook's decision making, er i ligeså høj grad at Scott Brooks endnu ikke har indset at Westbrook ville være så meget mere værd for dem, hvis han blev brugt som two-guard. Westbrook skal ikke køre OKC's offense. Det har han hverken overblikket eller lederevnerne til og jeg er efterhånden i tvivl om han nogensinde får det. Nu er det hans 5. år i ligaen og han virker overhovedet ikke til at have forbedret sig i forhold til sidste sæson.

Til næste sæson bør OKC virkelig forsøge at få en god one-guard ind på holdet, og så bruge Westbrook som two-guard. Det ville være så meget sundere for dem, hvis de havde en anden til at køre deres offense - en der tænker lidt mere klart og har lidt mere overblik.

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Basketball

Indlæg af Brombi »

Jamen det ser jeg ikke som det store problem. Jeg mener stadig at de er det eneste hold som scorede over 100 points i 20 kampe. Offensivt har de mange muligheder, ud over Durant, Westbrook og Ibaka har de også Reggie Jackson, K-mart og Sefo. Det er defensivt de er svage, måske fordi Perkins failer så meget for tiden. Men okay en ny point guard, og en ny center til februar: Chris Paul og Anthony Davis ;)

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Basketball

Indlæg af Blaugrana92 »

Men det er netop kun fordi de har så mange dygtige individualister at de scorer så mange point, for deres angrebsspil er alt andet end poleret, når det er Westbrook der kører angrebene. Jeg er enig i at holdets helt store problem er i defensiven, men Westbrook's problem er i offensiven. Han spiller alt for tit ukontrolleret og det er brand ærgerligt, for han har potentialet til at være en af de bedste i NBA.

Han har bare ikke en one-guards mentalitet og det går desværre ud over holdet lidt oftere end man optimalt set kunne tænke sig at det gjorde. Bare i denne sæson, kan jeg uden at researche eller kigge på OKC's kalender, komme i tanker om tre forskellige kampe, hvor han har haft en særdeles ødelæggende effekt på deres offense. Der var kampen mod Spurs i starten af sæsonen (kan det passe at det var deres første eller anden kamp?), der var kampen mod Timberwolves for en uges tid siden og så var der kampen mod Heat lige forleden.

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Basketball

Indlæg af Brombi »

Rent statistisk er han allerede en del bedre end sidste sæsons Westbrook :) Han har flere assists, færre turnovers, flere rebounds, flere blocks og flere steals :)

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Basketball

Indlæg af Blaugrana92 »

... og flot ser det da ud, men hans Alternate Player Efficiency Rating er ikke specielt meget højere end den var sidste år. Grundlæggende er jeg helt enig i at han er en super god spiller, man han hører bare hjemme på two-guard positionen.

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Basketball

Indlæg af Brombi »

Kan du ikk forklare hvad forskellen på de positioner er, jeg ved det ikke :)

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 14 gæster