Basketball

Anden sport uden forbindelse til Barca

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: Basketball

Indlæg af MessiPogba »

Piquénbauer skrev:Random med Kawhi til Raptors.
Jeg forstår intet af Raptors, hvad fanden de har gang i. Nu med LeBron James ude af East, har de en gylden chgance for at kunne komme i NBA Finals med "kun" Celtics og 76ers som modstandere til at forhindre dem det. De havde en god trup med fantastiske bredde og en god scorer i DeRozan, der endda har udviklet sig en habil 3'er i sit reportoire.

Nu trader de Poetl og DeRozan for Kawhi, der har sagt, at han ikke vil spille for Raptors.

Medmindre Raptors vil fuldkommen sælge ud af hele holdet og begynder at rebuilde med 3-4 års elendighed med høje draft picks, så forstår jeg absolut intet af denne hjerneblødning. Kawhis hoved er oppe i røven på ham selv, han vil ikke spille for Raptors. Med DeRozan ville Raptors have haft ham i 2 sæsoner endnu, mens Kawhi er free agent næste sommer, og Poetl var en god spilelr for Raptors.

Decideret hovedløst af Raptors. Virkelig ikke velovervejet. Derimod en god handel. De mister selvfølgelig en top 3-5 spiller, men der er et eller andet helt galt oppe i kasketten på Kawhi, så de får noget godt. Et 2019 protected pick, DeRozan og Poetl. Nu vil de have en god C til holdet, så Aldridge og DeRozan hovedsageligt kan fokusere på det offensive.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Basketball

Indlæg af Piquénbauer »

Spurs må virkelig ikke have fået ret mange gode bud når de går med til det. Bevares det er ok men det er tydeligt at det fleste ikke har turde tage en chance med kawhi.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Basketball

Indlæg af Blaugrana92 »

En ting er, hvad Raptors får ud af tradet, men noget helt andet er hvordan det stiller dem som organisation i forhold til at forhandle fordelagtige kontrakter i fremtiden. DeMar har fuldstændig taget både Raptors og byen Toronto til sig, og giver den alt hvad han havde. Han har accepteret langt mindre i løn, end han potentielt ville kunne, for at give Raptors bedre muligheder for at signe andre spillere. Og nu pisser Raptors ham op og ned ad ryggen.

Ekstremt illoyalt træk overfor en ekstremt loyal spiller. Så kan man sige, hvad man vil om Mark Cuban, men det der var aldrig sket i Dallas. Aldrig. Hvem gider overhovedet at skrive med Raptors nu? Hvorfor tage til Canada og spille for et franchise, der alligevel bare skider på dig, når man kan blive skidt på i New York, Miami, LA eller Chicago i stedet? Og det passer jo heller ikke engang, det jeg skriver, for Pat Riley havde heller ikke lavet det nummer her.

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: Basketball

Indlæg af MessiPogba »

Piquénbauer skrev:Spurs må virkelig ikke have fået ret mange gode bud når de går med til det. Bevares det er ok men det er tydeligt at det fleste ikke har turde tage en chance med kawhi.
Spurs ville ikke forstærke et West-hold. Det er blevet sagt flere gange i medierne, at Popovich ikke ivl forstærke et west-hold.

Derudover er det sparsomt, hvad East-hold kan bruge det til, men det har nu intet at gøre med, at de ikke har fået gode bud, men snarere en kombi af, at Kawhi kun vil spille for Lakers og at Pop ikke vil forstærke et west-hold.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: Basketball

Indlæg af MessiPogba »

Blaugrana92 skrev:En ting er, hvad Raptors får ud af tradet, men noget helt andet er hvordan det stiller dem som organisation i forhold til at forhandle fordelagtige kontrakter i fremtiden. DeMar har fuldstændig taget både Raptors og byen Toronto til sig, og giver den alt hvad han havde. Han har accepteret langt mindre i løn, end han potentielt ville kunne, for at give Raptors bedre muligheder for at signe andre spillere. Og nu pisser Raptors ham op og ned ad ryggen.

Ekstremt illoyalt træk overfor en ekstremt loyal spiller. Så kan man sige, hvad man vil om Mark Cuban, men det der var aldrig sket i Dallas. Aldrig. Hvem gider overhovedet at skrive med Raptors nu? Hvorfor tage til Canada og spille for et franchise, der alligevel bare skider på dig, når man kan blive skidt på i New York, Miami, LA eller Chicago i stedet? Og det passer jo heller ikke engang, det jeg skriver, for Pat Riley havde heller ikke lavet det nummer her.
Hvad mener du helt konkret ang. det med Riley? Han jog Heats største spilelr ud af klubben, fordi han ikke vil hædre og betale Wade de sidste store penge til trods for at have været loyal i hele hans liv for klubben.

Så det der med loyalitet og Riley er ikke helt rigtigt.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: Basketball

Indlæg af MessiPogba »

Yo, BG92. Som Wolves-fan og NBA-fan også, håber jeg, du lige kan hjælpe mig med et spørgsmål ang. Karl Anthony Towns situation med Wolves og Jimmy Butler.

Der er jo de her rygter om, at Towns og Butler slet ikke er på samme bølgelængde, hvilket bl.a. indtil videre har betydet, at Towns ikke har forlænget med Wolves.

Kan en spiller som Town, som er på sit rookie-contract og som i givetvis ville blive restricted free-agent godt afvise Wolves contractforlængelser og så skifte til en anden klub som UFA, eller vil han forblive RFA indtil Wolves frasiger rettighederne til ham, hvilket jeg stærkt tvivler, Wolves vil gøre, ligemeget hvor meget pis, der skulle være mellem Towns og Butler.

Så ligemeget hvad, hvis Towns vil til en anden klub, så kræver det, at Wolves skal gøre ham til unrestricted free agent, ikke også? Eller kan Towns godt sige nej til en kontraktforlængelse og heraf skifte som UFA til et nyt hold? Det er jo fandme en jungle det der med NBA og deres CBA-rules.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

PuyolErGud
Indlæg: 10688
Tilmeldt: lør okt 27, 2012 10:26 pm
Geografisk sted: Ishøj
Har takket: 596 gange
Blevet takket: 571 gange

Re: Basketball

Indlæg af PuyolErGud »

Og så har Butler bedt om at blive tradet.

Sendt fra min EVA-L09 med Tapatalk

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: Basketball

Indlæg af MessiPogba »

PuyolErGud skrev:Og så har Butler bedt om at blive tradet.

Sendt fra min EVA-L09 med Tapatalk
Gad vide, hvor meget Wolves kan forlange for ham.

Men rygterne siger, at han er tændt på idéen at skifte til Knicks, da Kyrie også vil derover til 2019. Så kan de danne en big three med Kyrie, Butler og Porzingis. Men ingen ved, hvordan Porzingis vender tilbage med sit ødelagte knæ.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: Basketball

Indlæg af MessiPogba »

Clippers bliver det næste superhold til næste sommer.

Her er et kort oversigt af nogle af de større navne, der er mulige at signe næste sæson

Butler - Player Option
Kyrie - Player option
Durant - Player Option
Klay Thompson - Player Option
Kawhi Leonard - Free Agent
DeMarcus Cousins - Free Agent
Kemba Walker
Al Horford
Khris Middleton
DeAndre Jordan
Marc Gasol

Enten Durant eller Klay Thompson skifter næste sommer. Jeg tvivler, at GSWs ejere vil blive så meget i luksusskat for at holde på dem begge.

Men resten af puljen er vilde. Butler og Kyrie er rigtige gode venner, og der er rygter om, at de to vil teame op sammen enten i New York-franchisene hos Nets eller Knicks eller i Los Angeles hos Clippers.

Kawhi er født og opvokset i Los Angeles og flere gange blevet ytret, at han vil hjem til Los Angeles, og han ser Clippers som muligheden, for han vil ikke spille med LeBron angiveligt.

Klay Thompson smutter tror jeg, medmindre Durant vil teame op med LeBron i Lakers.

Clippers har kun Danilo Galineri på en stor kontrakt til næste sæson. Ham kunne jeg godt forvente, at Clippers vil trade væk, hvis de ved, at de kan lande store stjerner. For Clippers vil have ufattelig meget cap space og måske være i stand til at lande tre superstjerner.

Kyrie
Butler
Kawhi

Og hvis dek an få en veteran som Marc Gasol på 5-8 millioner for en sæson, kan de få sig en vild sæson, tænker jeg. Men jeg vil på ingen måder blive overrasket, hvis Clippers skaber et nyt storhold. De har hentet The Logo, Jerry West, ind til bestyrelsen. En mand, der har været med til at skabe Warriors-dynastiet, og han er så respekteret i ligaen, og han har gode evner til at signe spillere og guide et hold igennem free agent-markedet.

Næste sæson, altså 2019-2020, bliver spændende, fordi Warriors nok bliver opløst pga. den massive luksusskat, de skal betale, hvis de vil holde alle deres fire stjerner i Draymond, Klay, Curry og Durant, og fordi flere af stjerner rammer free agent. For denne sæson bliver et cake-walk for Warriors, for de ivl smadre alt og alle og vinde ligaen med øjnene lukket.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

blunderbaws
Indlæg: 294
Tilmeldt: lør aug 11, 2018 8:36 pm
Har takket: 23 gange
Blevet takket: 26 gange

Re: Basketball

Indlæg af blunderbaws »

Er der en, der kan give mig en fornuftig forklaring på, hvad LeBron laver i Lakers? Jeg kunne forstå hans skifte, hvis holdet var blevet styrket. Men hans medspillere er jo decideret dårlige.

LeBron sætter dem op til så mange frie 3'ere, og de brænder det hele af. Lonzo Ball spiller ok, men resten er jo skrammel.

Hvor ville jeg gerne have set LeBron på et nyt storhold ala golden. Anthony Davis, Harden og LeBron i Lakers ville være rent jizz.

Sendt fra min ONEPLUS A6003 med Tapatalk

PuyolErGud
Indlæg: 10688
Tilmeldt: lør okt 27, 2012 10:26 pm
Geografisk sted: Ishøj
Har takket: 596 gange
Blevet takket: 571 gange

Re: Basketball

Indlæg af PuyolErGud »

Der har ingen forventninger været til, at de skal gøre sig gældende i år. De unge spillere får et ekstra år, hvor der næste sæson kan skrive er det én eller to max kontrakter, og derfra skal holdet kunne være med i toppen. Flere rygter går på at Davis ryger til Lakers til næste sæson.

Sendt fra min EVA-L09 med Tapatalk

blunderbaws
Indlæg: 294
Tilmeldt: lør aug 11, 2018 8:36 pm
Har takket: 23 gange
Blevet takket: 26 gange

Re: Basketball

Indlæg af blunderbaws »

Tak! Det bliver farligt med LeBron og Davies sammen!
PuyolErGud skrev:Der har ingen forventninger været til, at de skal gøre sig gældende i år. De unge spillere får et ekstra år, hvor der næste sæson kan skrive er det én eller to max kontrakter, og derfra skal holdet kunne være med i toppen. Flere rygter går på at Davis ryger til Lakers til næste sæson.

Sendt fra min EVA-L09 med Tapatalk
Sendt fra min ONEPLUS A6003 med Tapatalk

Tello
Indlæg: 7692
Tilmeldt: tirs feb 26, 2013 9:43 am
Har takket: 1381 gange
Blevet takket: 557 gange

Re: Basketball

Indlæg af Tello »

Derrick Rose. 30 år, utallige skader, hele sæsoner der er brugt på skader, den ene nedtur efter den anden - og alligevel smasker han lige 50 point i, hvorefter han brød sammen. What could've been..

Sendt fra min LON-L29 med Tapatalk

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14959
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1675 gange
Blevet takket: 1116 gange
Kontakt:

Re: Basketball

Indlæg af Lopezzz »

Seriøst who the fcuk is Nuggets? Hvordan kan lige pludselig ingen vinde over dem :roll:
Og ham Jokic er kedelig at se på plus han bevæger sig som en skiddepade. Alt foregår i slow motion og hans ansigt ligner en der er til begravelse.
Men han scorer næsten hver gang :eek:.... helt utroligt
MDCCCXCIX

Tello
Indlæg: 7692
Tilmeldt: tirs feb 26, 2013 9:43 am
Har takket: 1381 gange
Blevet takket: 557 gange

Re: Basketball

Indlæg af Tello »

Er det fordi han er Serber [emoji16]

Sendt fra min LON-L29 med Tapatalk

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 4 gæster