Basketball

Anden sport uden forbindelse til Barca

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
GiovaniDosBentzen
Indlæg: 273
Tilmeldt: tors mar 13, 2008 11:59 pm
Geografisk sted: Århus !
Har takket: 3 gange
Blevet takket: 1 gang

Re: Sv: Basketball

Indlæg af GiovaniDosBentzen »

Tello skrev:Anthony Davis til Bulls, interesting!

Edit: Jeg misforstod en overskrift, der er ingen trade.
Ville ellers være en rigtig fed klub for ham at komme til. De mangler flere der kan lave point, selvom Gasol er kommet til. Det bliver spændende med Rose hvor god han er.
the story of life is quicker than the wink of an eye. the story of love is hello and goodbye, until we meet again - jimi hendrix

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Sv: Basketball

Indlæg af Brombi »

GiovaniDosBentzen skrev:
Tello skrev:Anthony Davis til Bulls, interesting!

Edit: Jeg misforstod en overskrift, der er ingen trade.
Ville ellers være en rigtig fed klub for ham at komme til. De mangler flere der kan lave point, selvom Gasol er kommet til. Det bliver spændende med Rose hvor god han er.
Er Rose klar igen?

@Tello
Var det ikke bare en artikel om hvordan holdene så ud, hvis hvert enkelt spillede i sin hjemby?

Tello
Indlæg: 7702
Tilmeldt: tirs feb 26, 2013 9:43 am
Har takket: 1381 gange
Blevet takket: 560 gange

Re: Sv: Basketball

Indlæg af Tello »

Brombi skrev:
GiovaniDosBentzen skrev:
Tello skrev:Anthony Davis til Bulls, interesting!

Edit: Jeg misforstod en overskrift, der er ingen trade.
Ville ellers være en rigtig fed klub for ham at komme til. De mangler flere der kan lave point, selvom Gasol er kommet til. Det bliver spændende med Rose hvor god han er.
Er Rose klar igen?

@Tello
Var det ikke bare en artikel om hvordan holdene så ud, hvis hvert enkelt spillede i sin hjemby?
Nej. Det var en artikel om, at han havde besøgt Chicago. Der stod noget med "Anthony Davis coming home" - så misforstod totalt :D

Brugeravatar
GiovaniDosBentzen
Indlæg: 273
Tilmeldt: tors mar 13, 2008 11:59 pm
Geografisk sted: Århus !
Har takket: 3 gange
Blevet takket: 1 gang

Re: Sv: Basketball

Indlæg af GiovaniDosBentzen »

Brombi skrev:
GiovaniDosBentzen skrev:
Tello skrev:Anthony Davis til Bulls, interesting!

Edit: Jeg misforstod en overskrift, der er ingen trade.
Ville ellers være en rigtig fed klub for ham at komme til. De mangler flere der kan lave point, selvom Gasol er kommet til. Det bliver spændende med Rose hvor god han er.
Er Rose klar igen?

@Tello
Var det ikke bare en artikel om hvordan holdene så ud, hvis hvert enkelt spillede i sin hjemby?
Af hvad jeg har kunnet forstå skulle han være i god stand til den kommende sæson, samt se rimelig skarp ud. Bulls bliver gode, håber de kommer langt. Joakim Noah er for sej!
the story of life is quicker than the wink of an eye. the story of love is hello and goodbye, until we meet again - jimi hendrix

ulrich
Indlæg: 1709
Tilmeldt: ons sep 01, 2010 1:47 pm
Har takket: 275 gange
Blevet takket: 147 gange

Re: Basketball

Indlæg af ulrich »

Føj for et brud Paul George fik.

Risky click of the day:

Brugeravatar
Heartbreaker
Indlæg: 9573
Tilmeldt: søn mar 14, 2010 9:54 pm
Geografisk sted: Skivevej 27 lejlighed 3 9500 Hobro by Dk
Har takket: 132 gange
Blevet takket: 720 gange

Re: Basketball

Indlæg af Heartbreaker »

Auch.. Der skal nogle O'ense indenbords for at dulme den smerte.
Vi skal ikke have Fnat lus lopper knuper adis eller grises til af andre folk de skal og bare lade jeg være i fred og ro for eller døder de lige på stedet med et af min fætter Klaus S Jensen skydevåben det er ikke for sjov det er skam meget alvorlig mendt

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Basketball

Indlæg af Blaugrana92 »

Ser ud til at Timberwolves mister K Love. Kommer fandeme til at savne ham. :-(

Heldigvis ser fremtiden lys ud. Man får formentlig Andrew Wiggins og Anthony Bennett i bytte, og det menes at Flip Saunders så vil forsøge at hente Thaddeus Young i et trade. Hvilket kan betyde at næste sæsons lineup ville ligne noget à la: Rubio, Martin, Wiggins, Young, Pekovic. Det er dog langt fra en starting lineup der er set in stone. For spørgsmålet er hvor langt Zach LaVine er fra at starte. Hvor langt er Dieng fra at true Pek? Og hvad er Mo Williams' rolle? Skal han trades? Er godt nok spændt på hvad der sker op til sæsonen. Men jeg kunne godt se et rigtig stærkt hold bygget op omkring Rubio, Wiggins, LaVine og Dieng i fremtiden.

BarçaDK

Re: Basketball

Indlæg af BarçaDK »

To no. 1 overall picks, stærk tobak! Men sikke et hold Cavs pludselig har. Love synes jeg er ret undervurderet.

UncleBobbyB
Indlæg: 118
Tilmeldt: man nov 15, 2010 10:29 am
Har takket: 20 gange
Blevet takket: 2 gange

Re: Basketball

Indlæg af UncleBobbyB »

Ja de får 2 1 picks, men som Blau skriver så snakkes der om at de vil trade Bennett til 76ers for Young. Så at få Wiggins, a proteced first round pick 2015 og Young er vel egentlig en okay pris for Kevin Love som ellers bare ville være smuttet gratis næste år.

Men jeg synes til gengæld ikke at Kevin Love er undervurderet.. Der jo konstant debatter om hvem der den bedste PF i ligaen og der han altid med blandt de bedste og det er han jo egentlig også hvis man ser på hans 26 og 12 fra sidste sæson feks. Der hvor mange kritisere ham, er at han aldrig har været i stand til at føre Timberwolves til playoffs, selvom det måske er lidt urimeligt, når man tænker på hvor hård Western Conference er.

Men hvem ser I som favoritter i Eastern C nu hvor LeBron har samlet sig en ny "big three" i Cleveland?

Personligt tror jeg stadig mest på Chicago Bulls - Hvis Rose forbliver rask.. Hvis han gør det ser det godt ud for dem - Alle ved hvad de kan defensivt jo, og nu har de jo også mere offensiv firepower med Rose(hvis han ikke bliver skadet) Gasol, Mirotic og Doug Mc-something :D

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Basketball

Indlæg af Blaugrana92 »

phpBB [video]


Tricky Rubio! <3

Han er virkelig NBAs svar på Iniesta. Han tryller ofte, laver de mest vanvittige afleveringer, men er ikke så god til selv at afslutte. Men det han mangler i selv at afslutte, opvejes af hvor god han er til at sætte sine holdkammerater op.

UncleBobbyB
Indlæg: 118
Tilmeldt: man nov 15, 2010 10:29 am
Har takket: 20 gange
Blevet takket: 2 gange

Re: Basketball

Indlæg af UncleBobbyB »

Blaugrana92 skrev:
phpBB [video]


Tricky Rubio! <3

Han er virkelig NBAs svar på Iniesta. Han tryller ofte, laver de mest vanvittige afleveringer, men er ikke så god til selv at afslutte. Men det han mangler i selv at afslutte, opvejes af hvor god han er til at sætte sine holdkammerater op.
Men det stadig et problem at han ikke kan afslutte, fordi det forsvarende hold i højere grad så kan bakke tilbage.
Men med Rubio, Lavine, Wiggins og Bennett ser fremtiden lovende ud for Timberwolves. :D

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 15098
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1699 gange
Blevet takket: 1132 gange
Kontakt:

Re: Basketball

Indlæg af Lopezzz »

Kan det passe at det er kun tv3sport som sender VM i basketball???
Det er meget skuffende. Gad godt se lidt basketball i TV :((
MDCCCXCIX

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Basketball

Indlæg af Blaugrana92 »

phpBB [video]


Nogle gange ville jeg sgu ønske at jeg var kiwi, bare for at kunne deltage i det shit der! :D

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: Basketball

Indlæg af JonasV »

Hæhæ. Og amerikanerne står og tænker Burde I ikke slappe lidt af, I får jo kæmpe røvfuld lige om lidt...

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Basketball

Indlæg af Brombi »

USA ville seriøst kunne stille med 4 hold som alle ville kunne vinde VM...

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 11 gæster