Håndbold

Anden sport uden forbindelse til Barca

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Håndbold

Indlæg af Blaugrana92 »

... og Kasper Hvidt og Joachim Boldsen og alle de gode, gamle gutter. Mads Christiansen ... fuck en ligegyldig spiller.

Brugeravatar
Luis Enrique
Indlæg: 1085
Tilmeldt: fre maj 04, 2007 11:55 am
Har takket: 85 gange
Blevet takket: 105 gange

Re: Håndbold

Indlæg af Luis Enrique »

Blaugrana92 skrev:Mads Christiansen ... fuck en ligegyldig spiller.
Den danske spiller med næstflest oplæg - og ottendeflest ved EM i det hele taget - til behagelig orientering.

Nu skal det i øvrigt for alvor briste eller bære. Kan danskerne slå et tysk landshold, hvor flere af spillerne, i parentes bemærket, altså spiller for klubber, der roder rundt midt i eller i nederste halvdel af Bundesligaen?

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Håndbold

Indlæg af Blaugrana92 »

Hahaha, fuck hvor er de pinlige. Godt de ryger ud. Til grin landshold.

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Håndbold

Indlæg af Brombi »

Jeg har lidt svært ved at kapere at der ikke er shot clock...

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: Håndbold

Indlæg af zqa »

Faaail!
#jesuisSheep

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Håndbold

Indlæg af Blaugrana92 »

Godt jeg ikke går højere op i det, for så havde jeg godt nok været rødglødende. For det er jo decideret pinligt, det der. Jeg håber ham træneren ryger ud på røv og albuer. Hvordan kan man smide det sådan væk? De var jo praktisk talt videre og skulle bare slå to segunda-mandskaber? Mikkel Hansen er jo i øvrigt også voldsomt overvurderet? Han kan jo ikke dominere kampene?

Brombz, OKC mod Timberpups i nat, apropos shot clock! Towns mod KD! :D

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: Håndbold

Indlæg af Skydefinten »

Kæmpe Jinx af kommentator!

"Kan i mærke semifinalen?"...for fanden da.
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

PuyolErGud
Indlæg: 10610
Tilmeldt: lør okt 27, 2012 10:26 pm
Geografisk sted: Ishøj
Har takket: 595 gange
Blevet takket: 563 gange

Re: Håndbold

Indlæg af PuyolErGud »

Kæft hvor er det latterligt ringe!! Hvordan kan ikke slå fucking Sverige og Tyskland!? Landstræneren fejlede også big time.

Frankrig tabte ligeledes højst højst overraskende til Norge, så hvis Spanien vinder aftenens kamp, skal Danmark og Frankrig mødes i kampen om 5/6 plads.

Føj hvor er det ringe.

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Håndbold

Indlæg af Blaugrana92 »

PuyolErGud skrev:Landstræneren fejlede også big time.
Han skulle jo bare fyres med det samme? Hvor er Maurizio Zamperini når man skal bruge ham?

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: Håndbold

Indlæg af Storken »

Jeg har set 3 håndboldkampe det seneste års tid. Kampen mod Rumænien hvor kvindelandsholdet røg ud af VM og herrelandsholdets seneste to kampe.

Brugeravatar
Luis Enrique
Indlæg: 1085
Tilmeldt: fre maj 04, 2007 11:55 am
Har takket: 85 gange
Blevet takket: 105 gange

Re: Håndbold

Indlæg af Luis Enrique »

Skydefinten skrev:Kæmpe Jinx af kommentator!

"Kan i mærke semifinalen?"...for fanden da.
Det er i øvrigt den indstilling, der igen giver bagslag. Ved flere lejligheder- første gang ved OL 2012 - har mediekorpset og de danske håndboldbureaukrater udråbt danskerne til kæmpefavoritter; målet er guld, nu skal det være, vi er de blandt de allerbedste osv.

Det præger nok indstillingen fra lidt til noget. Sådan et skadesplaget tysk hold med reservister fra den tunge ende af Bundesligaen - hva' kan de? De kunne slå Danmark, fordi de spillede veloplagt, uimponeret og fik flere spillere i gang i bagkæden end danskerne.

Tyskland og Norge i semifinalerne - det havde de færreste gættet på ved turneringens begyndelse. Har man rød-hvide briller på, så er der god grund til at holde med Rusland om ½ times tid.

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Håndbold

Indlæg af Visca El Barca »

Er vores landstraener ikke en af de bedste i verden? Jeg mener da at han har vaeret traener for nogle af de stoerste klubber i verden?


Naar men ellers typisk DK.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Håndbold

Indlæg af Brombi »

Blaugrana92 skrev: Brombz, OKC mod Timberpups i nat, apropos shot clock! Towns mod KD! :D
Back to back efter OT, med vores bedste defensive spiller ude... Tror måske godt Timberwolves kan hive en sejr hjem, eller i hvert fald gøre det svært for OKC. :D De tabte jo til Nets og gik i en meget tæt OT mod Knicks.... Hvis den er efter 1.30 ser jeg den nok ikke i nat.. :/

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Håndbold

Indlæg af Blaugrana92 »

I øvrigt, Luis Enrique, du lader til at vide noget om håndbold, så kan du ikke lige enten rette mig eller give mig ret, når jeg siger at Mikkel Hansen efterhånden er en overvurderet håndboldspiller? Jeg synes slet ikke at han tager ansvar i en kamp som denne. Det er alt, alt, alt for let at pille ham ud, ved at smide en mandsopdækning på ham dybt i banen. Han gør jo stort set intet for at fravriste sig opdækningen og står bare og glor? Han formår sjældent at bryde igennem og virker slet ikke fandenivoldsk nok. Måske er det bare mig der overser noget, men jeg kan virkelig ikke se hvad der gør ham speciel? Nu spillede han ikke så godt lige i dag, men Mads Mensah synes jeg da umiddelbart gør det langt, langt, langt bedre end Hansen?

PuyolErGud
Indlæg: 10610
Tilmeldt: lør okt 27, 2012 10:26 pm
Geografisk sted: Ishøj
Har takket: 595 gange
Blevet takket: 563 gange

Re: Håndbold

Indlæg af PuyolErGud »

Mikkel Hansen har spillet fremragende hele sæsonen nede i Pais, og scorede vist også 7 mål i dag. Men helt enig, de må i det mindste prøve at finde på noget, hvor han kan skabe lidt af art, i stedet for bare at stå stille. Dog kræver det også at ændre stepper op. Derudover fik vi slet ikke gang i stregspillet i dag.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 7 gæster