NFL (Amerikansk fodbold)

Anden sport uden forbindelse til Barca

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: NFL (Amerikansk fodbold)

Indlæg af Blaugrana92 »

Kom så Vikings! Skol for helvede.

Kubala
Indlæg: 10033
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 106 gange
Blevet takket: 382 gange

Re: NFL (Amerikansk fodbold)

Indlæg af Kubala »

Det er vildt. Nice med Patriots i finalen igen.

ulrich
Indlæg: 1701
Tilmeldt: ons sep 01, 2010 1:47 pm
Har takket: 275 gange
Blevet takket: 147 gange

Re: NFL (Amerikansk fodbold)

Indlæg af ulrich »

Fed kamp! Endnu federe at pats tabte.

Sendt fra min LG-H960 med Tapatalk

klogfyr
Indlæg: 2377
Tilmeldt: tirs okt 10, 2006 7:58 pm
Geografisk sted: Holbæk
Har takket: 97 gange
Blevet takket: 224 gange

Re: NFL (Amerikansk fodbold)

Indlæg af klogfyr »

Muahahaha suck it Pats og suck it zqa og flax.

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: NFL (Amerikansk fodbold)

Indlæg af zqa »

Pis af! Patriots var slet ikke klar - mindede rigtig meget divisions finalen for to uger siden. Meget ukarakteristisk af Patriots.
#jesuisSheep

Brugeravatar
Flax_Generous
Indlæg: 4454
Tilmeldt: tors jun 14, 2007 4:46 am
Geografisk sted: København
Har takket: 607 gange
Blevet takket: 510 gange

Re: NFL (Amerikansk fodbold)

Indlæg af Flax_Generous »

Det er skidt, at 33 point og 505 passing yards i Super Bowl ikke er nok til en sejr. Matt Patricias forsvar har underpræsteret i store dele af sæsonen. Måske er det fint nok, at han smutter til Lions.

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: NFL (Amerikansk fodbold)

Indlæg af Blaugrana92 »

Tide ad.

ELPISTOLEROSUAREZ
Indlæg: 1574
Tilmeldt: søn aug 23, 2015 8:54 pm
Har takket: 35 gange
Blevet takket: 92 gange

Re: NFL (Amerikansk fodbold)

Indlæg af ELPISTOLEROSUAREZ »

Hvis Pats havde scoret et TD på den hail mary, havde Brady slået rekorden for flest passing yards i en NFL-kamp. Ikke en Super Bowl, ikke en playoff-kamp, men en NFL-kamp!

Men godt nok at de ikke gjorde. Det var en tæt kamp, Patriots har haft rigeligt med held de seneste år, så helt fint at de ikke tog sejren til sidst. Fortjent sejr til Eagles.
qepd

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: NFL (Amerikansk fodbold)

Indlæg af MessiPogba »

@FLAX

Det virker til, at du også følger meget med i NFL. Denne besked er også til jer andre, for ved ikke lige, hvem der også følger meget med

Jeg hører en del podcast, som snakker amerikanske sport, hovedsageligt NBA og NFL, men spoler for det meste over, når de ikke snakker om NBA. Jeg følger slet, slet ikke så meget med i NFL, som jeg gjorde i mine teenageår, så er hægtet meget, meget af.

Men hvad er det, der sker i Patriots mellem Bill Belichick og Tom Brady? Jeg kan forstå, at der er en massiv uro mellem de to alfahanner og en positionskrig? Hvad skyldes det ,at de to er oppe og toppes?

Virker lidt vildt at de to hjørnesten i Patriots er gået i totterne på hinanden.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

TheFynbo
Indlæg: 200
Tilmeldt: man jun 09, 2014 12:11 am
Geografisk sted: Agedrup
Har takket: 26 gange
Blevet takket: 11 gange

Re: NFL (Amerikansk fodbold)

Indlæg af TheFynbo »

Der har helt klart været lidt grus i maskineriet. Uroen er delvist funderet i rygterne om at BB ville beholde Jimmy G i stedet for Brady. Jimmy blev så tradet op til trade deadline. Og ifølge rygterne så var det Bradys forhold til Pats' ejer Robert Kraft der betød at brady blev på holdet. Hvis BB fik sin vilje så ville det jo være et meget typisk træk for ham, da han er netop er kendt for sin kynisme ift trupsammensætningen.

Men der er god grund til at tro det blot er storm i et glas vand. For det første, så var den originale artikel der udkom i ESPN, ikke specielt godt dokumenteret. Det blev ihvertfald ikke refereret til nogle ekstreme troværdige kilder mht patriots. Derudover har flere af de seriøse beatwriters dementerede flere af den artikels påstande. Desuden, og dette er gætværk fra min side, så kunne jeg ikke forestille mig BB forsætte særlige længe hvis han var blevet decideret overtrumfet.

Men der er efter min overbevisning bred enighed om at der nok har været et lidt køligere forhold mellem de to end der plejer at være. Men so what? folk tror at deres 18 års samarbejde er lig med et smukt venskab. Det tvivler jeg på. De to mennesker er pragteksemplarer for vindermentalitet. De samarbejder kun sålænge de begge får gavn af det. Og stemningen bliver jo anspændt når man har to så store personligheder.

Så jeg er rimelig sikker på de vender tilbage med deres business as usual, og dominere som vi kender dem. Men BB er uden tvivl på jagt efter hans afløser nu når JImmy ikke blev manden.
#jesuisSheep

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: NFL (Amerikansk fodbold)

Indlæg af MessiPogba »

Der er vist ingen tvivl om, at Brady er den største og GOAT i NFL, men hvem synes I, er bedst mellem Rodgers og Brady, hvis man ser bort fra titler?

Tror ærligt talt, at skift Rodgers og Brady med hinanden, og Patriots ville være endnu mere dominerende. Rodgers er NFLs Federer. Elegance på unikt niveau.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

NFL (Amerikansk fodbold)

Indlæg af zqa »

Brady.

Det ville trods alt være underligt, hvis Rodgers var bedre end goat.
#jesuisSheep

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: NFL (Amerikansk fodbold)

Indlæg af MessiPogba »

zqa skrev:Brady.

Det ville trods alt være underligt, hvis Rodgers var bedre end goat.
Tja, det kan lyde mærkeligt, men Brady er den største qua hans titler og hans evner til at slå til det på rigtige tidspunkt og lave de rigtige plays.

Men jeg ved ikke, der er bare et eller andet over Rodgers, der gør, jeg nok ville vælge Rodgers, hvis jeg skulle drafte en af de to. Rodgers er virkelig vanvittigt.

Brady har nydt meget af, at han har haft så dominerende en coach som Belichik og så velsmurt organisation som Patriots til at gøre arbejdet let for ham sammenlignet med Rodgers. Rodgers med de WRs Brady har haft, og jeg tror, at Rodgers havde haft en del SB-sejre på CV'et end blot den ene han har.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: NFL (Amerikansk fodbold)

Indlæg af zqa »

Brady og Belichick har gjort det nemt for alle andre. Det er goat og goat.
#jesuisSheep

ulrich
Indlæg: 1701
Tilmeldt: ons sep 01, 2010 1:47 pm
Har takket: 275 gange
Blevet takket: 147 gange

Re: NFL (Amerikansk fodbold)

Indlæg af ulrich »

Manning.

Sendt fra min ONEPLUS A5010 med Tapatalk

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 4 gæster