Cykling

Anden sport uden forbindelse til Barca

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Belitime
Indlæg: 99
Tilmeldt: tors feb 05, 2015 9:02 pm
Har takket: 1 gang

Re: Cykling

Indlæg af Belitime »

Quintana vinder aldrig Touren, der kommer aldrig mindre enkeltstart end i år og alligevel taber han stort :smile:

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Cykling

Indlæg af Blaugrana92 »

Belitime skrev:Quintana vinder aldrig Touren, der kommer aldrig mindre enkeltstart end i år og alligevel taber han stort [emoji2]
Fuck, hvor lollern, mayn. lulz

Sendt fra min fede telefon, bitches!

Brugeravatar
Belitime
Indlæg: 99
Tilmeldt: tors feb 05, 2015 9:02 pm
Har takket: 1 gang

Re: Cykling

Indlæg af Belitime »

Hans angreb er korte og ikke eksplosivt overhovedet, langt fra Froome der nærmest spurter og Contador (når han er i topform, som sidste år) med slangehugget. Derudover er han langt bagud på taktisk, leder evner og enkeltstart. Han er ligesom Andy Schleck, dog ikke en tøsedreng på nedkørsler, men ellers.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Cykling

Indlæg af Piquénbauer »

Hvor god var Froome da han var 25?
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Cykling

Indlæg af Blaugrana92 »

Han er også 25 år gammel. Kan du huske hvad Froome præsterede da han var 25? Det kan du næppe, for han præsterede sådan cirka ingenting. Overhovedet. I hvert fald ikke andet end at vælte efter 15 meter på en VM enkeltstart. Quintana skal nok nå at vinde Tour'en, ligesom Sagan nok skal nå at vinde flere af de store forårsklassikere.

Sendt fra min fede telefon, bitches!

Brugeravatar
Belitime
Indlæg: 99
Tilmeldt: tors feb 05, 2015 9:02 pm
Har takket: 1 gang

Re: Cykling

Indlæg af Belitime »

Ja Quintana er kun 25år ligesom Andy Schleck, så han kan få mange andenpladser endnu hvis der er få enkeltstart kilometer og han ikke pludselig bliver dårlig som Andy Schleck.
Senest rettet af Belitime ons jul 22, 2015 10:00 pm, rettet i alt 6 gange.

Brugeravatar
Belitime
Indlæg: 99
Tilmeldt: tors feb 05, 2015 9:02 pm
Har takket: 1 gang

Re: Cykling

Indlæg af Belitime »

Blaugrana92 skrev: Sagan nok skal nå at vinde flere af de store forårsklassikere.
Flere? Han har aldrig vundet en af dem. Men ja, hvis han for nogen bedre holdkammerater, han er trods alt ikke Cancellara som kan vinde alene mod alle.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Cykling

Indlæg af Piquénbauer »

Stop. Helt seriøst. Stop nu dit trolleri.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Jesni
Indlæg: 1650
Tilmeldt: tirs maj 13, 2014 3:07 pm
Har takket: 91 gange
Blevet takket: 68 gange

Re: Cykling

Indlæg af Jesni »

Belitime skrev:Ja Quintana er kun 25år ligesom Andy Schleck, så han kan få mange andenpladser endnu hvis der er få enkeltstart kilometer og han ikke pludselig bliver dårlig som Andy Schleck.
Så længe Froome er i Touren, vinder de andre nok ikke. Men lad os nu se om Sky og Froome kan holde deres systematiske og ekstremt effektive doping bag lukkede døre.

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Cykling

Indlæg af Blaugrana92 »

Belitime skrev:Ja Quintana er kun 25år ligesom Andy Schleck, så han kan få mange andenpladser endnu hvis der er få enkeltstart kilometer og han ikke pludselig bliver dårlig som Andy Schleck.
Jeg er nødt til at like det, fordi det er simpelthen så dumt. Er vi enige om at Schleck er 30 år og rent faktisk står noteret for en samlet sejr i Tour de France?
Belitime skrev:Flere? Han har aldrig vundet en af dem. Men ja, hvis han for nogen bedre holdkammerater, han er trods alt ikke Cancellara som kan vinde alene mod alle.
Kan du nu heller ikke engang forstå dansk længere, Messi1987? Prøv at læse hvad jeg skriver og koncentrer dig grundigt. Så kan det være at du rent faktisk forstår hvad jeg har skrevet.

Sendt fra min fede telefon, bitches!

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Cykling

Indlæg af Blaugrana92 »

Nevermind, tog lige mit like tilbage ...

Kubala
Indlæg: 10090
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 109 gange
Blevet takket: 387 gange

Re: Cykling

Indlæg af Kubala »

Hmm... Hvis Froome fortsætter i samme spor, kan han vinde de næste 3-4 Tour de France, men hvis han begynder at vise svaghedstegn og der de næste Tour de France er en lang enkeltstart, så kunne det godt tænkes, at Sky kiggede mod Geraint Thomas.

Brugeravatar
Belitime
Indlæg: 99
Tilmeldt: tors feb 05, 2015 9:02 pm
Har takket: 1 gang

Re: Cykling

Indlæg af Belitime »

Den eneste seriøse konkurrent til Froome er Contador, hvis han er lige så dopet om sidste år, men han svinger meget i niveau efter hans dopingkarantæne og han stopper efter 2016.

Alle de andre (Quintana, Nibali, Valverde osv) vil altid tabe stort, de har kun en chance hvis Froome bliver skadet, sygdom eller styrter.

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Cykling

Indlæg af Blaugrana92 »

Ja, eller hvis (når?) han bliver snuppet for doping.

Parallellerne til Armstrong-tiden, tydeliggøres faktisk meget fint med det indlæg du skriver der, Messi1987.

Kubala
Indlæg: 10090
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 109 gange
Blevet takket: 387 gange

Re: Cykling

Indlæg af Kubala »

Det var kun hjælprytter/løjtnanter Contador var imod i Giroen og dem tabte han cirka 3 minutter til på to bjergetaper. Hans hold og ham selv skal være i langt bedre form, hvis han skal havde den mindst chance mod kaptajnerne i Touren.

Nibali er min favorit lige foran Froome og Quintana. Nibali er mere alsidig end de andre og Astana har bevist mange gange efterhånden at de kan få folk til cykle vanvittig hurtigt. Contador, Valverde og Rodriguez er niveauet under de 3. Rodriguez mangler altid det sidste, Valverde skal agere hjælper for Quintana og Contador har jeg ikke troede på i TDF sammenhæng siden han i 2010 var dopet og selvfølgelig kørte for Astana.
Nogle dage efter, skriver du det:
Kun et døgn til årets TDF starter :smile:

Mine forudsigelser.

1: Froome
2: Nibali
3: Quintana
Point: Kristoff
Bjerg: Froome
Hold: Astana
Lige nu skriver du det her:
Den eneste seriøse konkurrent til Froome er Contador, hvis han er lige så dopet om sidste år, men han svinger meget i niveau efter hans dopingkarantæne og han stopper efter 2016.

Alle de andre (Quintana, Nibali, Valverde osv) vil altid tabe stort, de har kun en chance hvis Froome bliver skadet, sygdom eller styrter.
Ja, altså du dækker dig godt ind. Det er spredehagl efter spredehagl, Belitime aka Messi1987.
Senest rettet af Kubala fre jul 24, 2015 12:53 am, rettet i alt 1 gang.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 23 gæster