Cykling

Anden sport uden forbindelse til Barca

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Cykling

Indlæg af Visca El Barca »

Nej nej nej kæmpe styrt i Liege Bastogne Liege. Flere favoritter involveret, deriblandt de sidste to års vindere, Dan Martin og Simon Gerrans. Fränk Schleck , Nicolas Roche og flere andre er også blandt dem. Ret Vildt!
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Brugeravatar
Flax_Generous
Indlæg: 4454
Tilmeldt: tors jun 14, 2007 4:46 am
Geografisk sted: København
Har takket: 607 gange
Blevet takket: 510 gange

Re: Cykling

Indlæg af Flax_Generous »

Nu må det godt stå i feltet. Kom så Fuglsang.

Brugeravatar
Flax_Generous
Indlæg: 4454
Tilmeldt: tors jun 14, 2007 4:46 am
Geografisk sted: København
Har takket: 607 gange
Blevet takket: 510 gange

Re: Cykling

Indlæg af Flax_Generous »

Fremragende kørt af Valverde. Hvis nogen skulle være i tvivl om hans klasse. På niveau med Cancellara, Boonen og Contador i de seneste års største ryttere. Han mangler bare lige Giro di Lombardia og en VM-guldmedalje.

kklaus
Indlæg: 9731
Tilmeldt: lør nov 13, 2010 9:44 pm
Har takket: 632 gange
Blevet takket: 1283 gange

Re: Cykling

Indlæg af kklaus »

Ja, imponerende finish!
Giv mig min sko tilbage, røv!

Brugeravatar
Belitime
Indlæg: 99
Tilmeldt: tors feb 05, 2015 9:02 pm
Har takket: 1 gang

Re: Cykling

Indlæg af Belitime »

Selvfølgelig vinder Valverde når Martin, Gilbert og Gerrans var sat ud af spillet pga styrt og Rodriguez kun vil sidde på hjul.

Quaade med i udbruddet og Fuglsang med to top10 :smile:

Brugeravatar
Belitime
Indlæg: 99
Tilmeldt: tors feb 05, 2015 9:02 pm
Har takket: 1 gang

Re: Cykling

Indlæg af Belitime »

Nu starter Giroen snart. Min top 4.

1: Porte/Contador. Porte har i år, indtil nu, været et niveau over alle andre.
2: Contador/Porte. Contador er Contador.
3: Uran. Tror ikke han kan følge med i bjergene.
4: Aru. Tror han taber for meget tid, til de 3 andre på den 60km lange enkeltstart især til Uran.

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Cykling

Indlæg af Blaugrana92 »

What the. Jeg var slet ikke klar over at Giro'en startede allerede i dag. Fedt nok. Håber Betancur kan køre som han gjorde for et par år siden.

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Cykling

Indlæg af Visca El Barca »

Oleg Tinkov er igang igen. Denne gang er det nærmest hele holdet, som står for skud. Især Sagan bliver nærmest svinet til. Sagan har også reageret på det.

For nogle dage siden var det Lars Seier som var irriteret på ham. Jeg tror Tinkov smadrer dette hold i løbet af sæsonen. Det vil slet ikke overraske mig, hvis Tinkoff-Saxo er fortid til næste sæson.
”Det er ham, som er nødt til at ændre noget og begynde at vinde igen. Jeg kan ikke gøre mere. Jeg betaler ham en høj løn, og han præsterer ikke. Det er ikke godt,” skrev Oleg Tinkov.

“Det er måneder siden, han har præsteret noget stort. Og det er selvfølgelig et problem for mig, da jeg betaler ham en høj løn, og han ikke leverer varen. Det er ikke godt. Jeg håber, han begynder at vinde nogle sejre i Tour of California”, skriver Tinkov i sin Cyclingnews blog.

”Vi forventer ikke, at han vinder ret meget i Tour de France, da han får en helt anden opgave end normalt. Han skal være hjælperytter for Contador i juli. Det bliver hans opgave”.
Og så har han ellers bestemt, at han skal sidde i sportsdirektør bilen under hele Giro'en. Det skal nok blive interessant.

Sagans svar:
”Først og fremmest vil jeg tale med ham (Oleg Tinkov) under fire øjne, og ikke her på pressekonferencen,” sagde Peter Sagan ifølge Cyclingquotes.com på pressekonferencen ved Tour of California.

”Hvert år er jeg her for at gøre mit bedste og selvfølgelig vinde nogle etaper for mig og for holdet, men også for at have det sjovt i Amerika,” slutter Peter Sagan.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Cykling

Indlæg af Blaugrana92 »

Hehe, Petacchi 5'er på dagens etape. 41 år gammel. Still got it.

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Cykling

Indlæg af Blaugrana92 »

Forfærdelige scener i Giro'en. Slemt, slemt styrt af Pozzovivo. Ligger helt stille og ser ilde tilredt ud. Grimme paraleller til Weylandts styrt.

emo
Indlæg: 17791
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 805 gange

Re: Cykling

Indlæg af emo »

Lader min racer står indendørs i dag, skal ikke luftes efter at have set de billeder. Hvad fanden skete der for forhjulet/forgaflen!

Fuck!
Allez...

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Cykling

Indlæg af Blaugrana92 »

phpBB [video]


Virkelig, virkelig grimt styrt. Fantastisk at høre at der ikke er sket noget alvorligt. Han skulle eftersigende hurtigt have genvundet bevidstheden, talt med lægerne og bevæget sig. Det så ellers utrolig slemt ud. Hans ansigt var helt smadret på den side som han landede på, som man kan se på dette billede (klik på eget ansvar).

Brugeravatar
Flax_Generous
Indlæg: 4454
Tilmeldt: tors jun 14, 2007 4:46 am
Geografisk sted: København
Har takket: 607 gange
Blevet takket: 510 gange

Re: Cykling

Indlæg af Flax_Generous »

Hvad laver Tinkoff-Saxo? Må Kreuziger ikke vinde Giroen?

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Cykling

Indlæg af Blaugrana92 »

Det er vel et spørgsmål om at de ikke tror på ham overfor Porte og Uran. Men det kan selvfølgelig også bare være Tinkov selv, der sidder og leger sportsdirektør i bilen; og det kan han nok ikke rigtigt finde ud af.

Brugeravatar
Flax_Generous
Indlæg: 4454
Tilmeldt: tors jun 14, 2007 4:46 am
Geografisk sted: København
Har takket: 607 gange
Blevet takket: 510 gange

Re: Cykling

Indlæg af Flax_Generous »

Tjo, men Kreuziger skal vel heller ikke køre mod Porte og Uran, hvis han kommer hjem med 10-15 minutter i dag. Så hedder konkurrenterne først og fremmest Cataldo, Szmyd og hvem der ellers er med i udbruddet. Og dem burde han uden problemer kunne slå. Så kan Contador følge Porte, Aru og Uran resten af løbet.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 7 gæster