Cykling

Anden sport uden forbindelse til Barca

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: Cykling

Indlæg af zqa »

Jeg nåede lige, at få et glimt af Quaade inde ved Rådhuspladsen.. Han var helt ødelagt. Men flot kørt af ham. God start på VM må man sige.

I øvrigt sjovt, at cykle forbi alle tur busserne; Skysports, Leopard-Trek osv. De havde deres uendeligt dyre enkeltstart cykler stående lige udenfor busserne. Jeg burde lige have byttet min Giant ud med en af deres.
#jesuisSheep

Pieyanthikos
Indlæg: 495
Tilmeldt: fre jul 22, 2005 9:20 pm
Geografisk sted: Østjylland
Har takket: 17 gange
Blevet takket: 18 gange

Re: Cykling

Indlæg af Pieyanthikos »

Hvem havde lige set endnu en dansk guldmedalje komme? Stort tillykke til Mads Würtz Schmidt, fremragende kørt.
Anders Grønborg - Soci #107531
Twitter @a_groenborg

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: Cykling

Indlæg af Skydefinten »

zqa:
I øvrigt sjovt, at cykle forbi alle tur busserne; Skysports, Leopard-Trek osv. De havde deres uendeligt dyre enkeltstart cykler stående lige udenfor busserne. Jeg burde lige have byttet min Giant ud med en af deres.
Hmmm zqa :lol:

http://sporten.tv2.dk/article.php/id-43 ... ml?forside
"Vi har aldrig oplevet noget lignende. Den blev stjålet lige her ved bussen," siger en mekaniker far det hollandske landshold til sporten.tv2.dk.
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

Brugeravatar
Flax_Generous
Indlæg: 4454
Tilmeldt: tors jun 14, 2007 4:46 am
Geografisk sted: København
Har takket: 607 gange
Blevet takket: 510 gange

Re: Cykling

Indlæg af Flax_Generous »

Fedt med guld. Jeg havde aldrig hørt om Schmidt fra Randers, så det var da noget af en overraskelse.

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 20525
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 316 gange
Blevet takket: 1093 gange

Re: Cykling

Indlæg af FCBarcelonaChr »

I øvrigt sjovt, at cykle forbi alle tur busserne; Skysports, Leopard-Trek osv. De havde deres uendeligt dyre enkeltstart cykler stående lige udenfor busserne. Jeg burde lige have byttet min Giant ud med en af deres.
Og så er det jeg spørger dig: Hvorfor fanden gjorde du det ikke?

klogfyr
Indlæg: 2377
Tilmeldt: tirs okt 10, 2006 7:58 pm
Geografisk sted: Holbæk
Har takket: 97 gange
Blevet takket: 224 gange

Re: Cykling

Indlæg af klogfyr »

Blaugrana92 skrev:Men sweet at min ældste fætter er den ene af de to der er udtaget til at køre enkeltstart i juniorklassen. Så jeg regner med at skride derover på tirsdag når det går ned! ;-)
Var det din fætter, der vandt?

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: Cykling

Indlæg af zqa »

Skydefinten skrev: Hmmm zqa :lol:

http://sporten.tv2.dk/article.php/id-43 ... ml?forside
"Vi har aldrig oplevet noget lignende. Den blev stjålet lige her ved bussen," siger en mekaniker far det hollandske landshold til sporten.tv2.dk.
Ha ha ha ha! Jamen som sagt, det stod seriøst lige til at tage.
FCBarcelonaChr skrev:
I øvrigt sjovt, at cykle forbi alle tur busserne; Skysports, Leopard-Trek osv. De havde deres uendeligt dyre enkeltstart cykler stående lige udenfor busserne. Jeg burde lige have byttet min Giant ud med en af deres.
Og så er det jeg spørger dig: Hvorfor fanden gjorde du det ikke?
Fordi, at jeg gerne selv vil have at mine ting kan stå i fred.
#jesuisSheep

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Cykling

Indlæg af Blaugrana92 »

Pieyanthikos skrev:Hvem havde lige set endnu en dansk guldmedalje komme? Stort tillykke til Mads Würtz Schmidt, fremragende kørt.
Det havde jeg! :glad:

For ja, klogfyr - det er min fætter! Virkelig sindssygt. Er lige kommet hjem fra København, var der ovre med mere eller mindre hele familien. Lillebror cykler også, så traditionen tro skal jeg vel sige at hans talent er endnu større. Haha. Dog ikke på enkeltstarten.

Nej, nu siger jeg godt nok at jeg havde set den komme, men det er jo alligevel lidt løgn. Vidste jo godt at han var en af de stærkeste, og også stærkere end Casper Folsach der kun har slået ham én gang i løbet af sæsonen, nemlig til DM, men at han rent faktisk var så stærk havde jeg ikke regnet med. Han er jo stadig kun 1. års junior.

Men det er vanvittigt. Optrædener Go' aften Damark, Aftenshowet, Go' morgen Danmark og hvad ved jeg. Så hurtigt kan det gå. Men han har så også fortjent det, for han har virkelig også slidt - også mere end de fleste andre.

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: Cykling

Indlæg af Skydefinten »

Tillykke med ham. I kan godt være rigtigt stolte af ham! Så noget af lebbernes enkeltstarti dag - pardon - på Østre Farimagsgade....de cyklede sgu også stærkt!
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Cykling

Indlæg af Blaugrana92 »

F-f-f-fanks! Det kan du også tro at vi er! :-)
Hvis der er nogle der falder over et sted hvor man kan gense eller eventuelt downloade hele løbet, må de gerne lige give lyd. Har ledt i en times tid nu, uden held! :razz:

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: Cykling

Indlæg af JonasV »

Stærkt! Tillykke med Fætter Hurtigben, BG!

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: Cykling

Indlæg af Skydefinten »

DMI lover regn fra kl. 15.00 cirkus. Dette kan vel give overraskelser i løbet, hvis en af de tidlige startere har en super dag i tørvejr. Må sgu hen og kigge i dag.
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Cykling

Indlæg af Blaugrana92 »

Tak for det, Jonas! ;-)

Det bliver spændende i dag - især på grund af vejret, som du påpeger hr. Skydefinte! Tror min læsegruppe bliver jævnt træt af mig, for jeg kommer nok ikke til at lave særligt meget, når jeg også skal følge med i løbet. Men man har vel sine prioriteter! :lol:

Madbassen
Indlæg: 1431
Tilmeldt: ons maj 05, 2010 9:54 pm
Geografisk sted: Valby
Har takket: 156 gange
Blevet takket: 49 gange

Re: Cykling

Indlæg af Madbassen »

En argentiner ved navn L. Messineo er med, sejt :cool:
Soci nummer 122.432

Barça - RCD Espanyol 1-0 (Z. Ibrahimović pen.)
F.C. København - Barça 1-1 (L. Messi)
Barça - Arsenal F.C. 3-1 (L. Messi, Xavi H., L. Messi pen.)
Barça - Real Madrid C.F. 2-1 (J. Mathieu, L. Suarez)

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: Cykling

Indlæg af Skydefinten »

Og "Jack Bauer"....starter som nr. 32 - fra New Zealand.
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 33 gæster