Cykling

Anden sport uden forbindelse til Barca

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

klogfyr
Indlæg: 2377
Tilmeldt: tirs okt 10, 2006 7:58 pm
Geografisk sted: Holbæk
Har takket: 97 gange
Blevet takket: 224 gange

Re: Cykling

Indlæg af klogfyr »

Synes også det er en mærkelig dom. Der er alt for meget hysteri omkring doping i cykelsporten. Folk klager, når cykelrytterne ikke har kræfter til at angribe og kalder det kedeligt. Lad os komme tilbage til de gode 90'ere, hvor man vendte det blinde øje til doping, men hvor løbende altid var pisse underholdende. Det er måske en kynisk holdning, men denne heksejagt på cykelryttere, som egentlig bare giver, hvad folk vil have, er latterlig.

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Cykling

Indlæg af Visca El Barca »

Blau;

Var det lige din fætter ( jeg ved du har en fætter som er cykelrytter og vist også blev junior verdensmester i KBH sidste år?) der vandt juniorernes Paris-Roubaix?.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Cykling

Indlæg af Blaugrana92 »

Det var det, ja! :-)

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Cykling

Indlæg af Visca El Barca »

Fedt fedt!. Jamen tillykke til ham og egentlig til jer også. I har et kæmpetalent i familien, og jeg håber i hjælper ham med på vejen til at blive en verdensstjerne :). Vi ved jo hvor meget familen betyder, hvis en idrætsudøver skal tage springet fra talent til en stor karriere som professionel :).
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Cykling

Indlæg af Visca El Barca »

Apropos Mads Würtz Schmidt, stortalentet der vandt juniorernes udgave af Paris-Roubaix paa en meget imponerende facon, saa er interessen stor for ham.

http://www.feltet.dk/nyheder/mads_wrtz_ ... saxo_bank/

Som man kan se, det er nogle af sportens helt store hold som er efter ham. Jeg haaber han vaelger Saxo som sin fremtidig arbejdsgiver og engang i fremtiden sejrer i Roubaix ifoert Saxo troejen. En dansk vinder af loebet i foert et dansk holds troeje, det kunne vaere ekstrem fedt. :cool:
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Cykling

Indlæg af Brombi »

Hektisk afslutning på dagens etape, semivildt styrt til sidst !

emo
Indlæg: 17784
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 804 gange

Re: Cykling

Indlæg af emo »

Dejligt med lidt drama, nu hvor vinden ikke var så vild langs Vesterhavet.
Allez...

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: Cykling

Indlæg af Skydefinten »

Øv og bøv. Andy Schleck melder fra til Touren.
http://sport.rtl.lu/cyclissem/news/261857.html

Skidt for løbet.
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

Brugeravatar
Flax_Generous
Indlæg: 4454
Tilmeldt: tors jun 14, 2007 4:46 am
Geografisk sted: København
Har takket: 607 gange
Blevet takket: 510 gange

Re: Cykling

Indlæg af Flax_Generous »

Skydefinten skrev:Øv og bøv. Andy Schleck melder fra til Touren.
http://sport.rtl.lu/cyclissem/news/261857.html

Skidt for løbet.
Andy har været i helt grotesk ringe form, så det gør næppe den store forskel. Årets Tour ligger jo heller ikke ligefrem til ham. Forhåbentlig betyder det så, at han stiller op i Vueltaen mod Contador.

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: Cykling

Indlæg af Skydefinten »

Ahh, han ville pynte lige meget hvad. Altid skidt når en profil melder fra. Cadel får vist en gylden mulighed for endnu en sejr uden Andy og Contador.
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

Brugeravatar
Flax_Generous
Indlæg: 4454
Tilmeldt: tors jun 14, 2007 4:46 am
Geografisk sted: København
Har takket: 607 gange
Blevet takket: 510 gange

Re: Cykling

Indlæg af Flax_Generous »

Andy tabte næsten en halv time på fire småkuperede etaper i Critérium Dauphiné i sidste uge, så hans form var noget nær det værste, jeg har set. Hvis han var i topform havde det rigtig nok været et tab (selvom Wiggins og Evans nok i sidste ende havde jordet ham). Men nu er det forhåbentlig i stedet en stor bonus til årets Vuelta.

Sådan som Wiggins smadrede Evans i Critérium Dauphiné, vil jeg for øvrigt nok betegne Wiggins som lille favorit.

emo
Indlæg: 17784
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 804 gange

Re: Cykling

Indlæg af emo »

Kunne det så tyde på at en Jacob Fuglsang er tæt på Tour de France, eller.... !?
Allez...

Brugeravatar
Flax_Generous
Indlæg: 4454
Tilmeldt: tors jun 14, 2007 4:46 am
Geografisk sted: København
Har takket: 607 gange
Blevet takket: 510 gange

Re: Cykling

Indlæg af Flax_Generous »

Det vil overraske mig, hvis Fuglsang ikke bliver udtaget. Han har for nylig vundet Tour de Luxembourg og han ligger nummer 12 i Tour de Suisse lige nu. Han bliver en vigtig hjælper for Frank, tror jeg.

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Cykling

Indlæg af Visca El Barca »

Det er egentlig lidt sjovt, hvordan det er gået de folk, der valgte at skifte fra Riis i sin tid, noget der var ved at koste en lukning. Kim Andersen er i den grad blevet undermineret (han skal f.eks. ikke engang med til TDF, men derimod styre tropperne ved mindre løb), Fränk Schleck har fået stor kritik af Bruyneel i offentligheden ( jeg siger ikke at kritikken var uberettiget, men jeg har svært ved at tro at Bjarne havde lavet det samme, selv uden manglende resultater), Andy kæmper med formen og Cancellara har ikke vundet noget stort, efter han forlod Riis. Jeg tænker, mon de sidder og fortryder beslutning om at forlade Riis, selvom de får god løn.

Nårh jo, så var der Nygaard, han gik fra holdmanager til pressechef. Leopard drengene, der skulle tage cykelsporten med storm, har vist mildest talt skuffet.

Men Andy i Vuelta bliver spændende, endnu en duel mellem ham og Contador, det er altid spændende.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: Cykling

Indlæg af Skydefinten »

Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 28 gæster