Basketball

Anden sport uden forbindelse til Barca

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Kawhi
Indlæg: 215
Tilmeldt: man aug 14, 2017 8:16 am
Har takket: 21 gange
Blevet takket: 11 gange

Re: Basketball

Indlæg af Kawhi »

Jeg kan sagtens følge ham i at Spurs mangler stjernespillere. De har dog ligaens bedste træner imo.

Hvis han nu endelig skal væk, hvad så med et trade til Wizards, Heat eller Bucks?

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Basketball

Indlæg af Blaugrana92 »

MessiPogba skrev:Et sjovt skifte kunne være Horford, Rozier og et draft pick for Kawhi. Måske Smart oveni, hvis de vil.
Det er umuligt. Horfords kontrakt er alt for stor. Derudover ville Spurs selvfølgelig ikke gå med til sådan et trade. De mangler ikke en dygtig big man. Jeg har meget svært ved at se Horford og Aldridge fungere sammen.

Det er svært at forestille sig nogensinde ske, men et trade der rent faktisk kan lade sig gøre, er Kawhi for Giannis. Spurs kunne smide eksempelvis Kyle Anderson med. Men det ville selvfølgelig være idiotisk af Bucks.

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: Basketball

Indlæg af MessiPogba »

Blaugrana92 skrev:
MessiPogba skrev:Et sjovt skifte kunne være Horford, Rozier og et draft pick for Kawhi. Måske Smart oveni, hvis de vil.
Det er umuligt. Horfords kontrakt er alt for stor. Derudover ville Spurs selvfølgelig ikke gå med til sådan et trade. De mangler ikke en dygtig big man. Jeg har meget svært ved at se Horford og Aldridge fungere sammen.

Det er svært at forestille sig nogensinde ske, men et trade der rent faktisk kan lade sig gøre, er Kawhi for Giannis. Spurs kunne smide eksempelvis Kyle Anderson med. Men det ville selvfølgelig være idiotisk af Bucks.
Har du? Horfords defence er jo noget bedre end Pau Gasols, og Pop gør jo meget ud af defence og spille langsomt. Det ville da passe helt ind i hans ånd. Horford har jo løftet sit spil en del her under Brad Stevens i den defensive ende. Så kræver det bare, at de får tradet Gasols lidt store kontrakt væk, og det er noget her, det bliver lidt svært at se nogle samle hans kontrakt op.

Idiotisk af Bucks at trade Giannis for Kawhi? Hvorfor dog det? Så længe Giannis aldrig får sig en jumper, så bliver han aldrig bedre end Kawhi, og jeg synes lidt, du undervurderer, hvor absurd god Kawhi er. Kawhi er ligaens bedste tovejsspiller.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Kawhi
Indlæg: 215
Tilmeldt: man aug 14, 2017 8:16 am
Har takket: 21 gange
Blevet takket: 11 gange

Re: Basketball

Indlæg af Kawhi »

Hold op hvor det kører for OKC pt - det er helt befriende at se dem spille stabilt!
Det var dog utrolig sørgeligt at Andre Roberson nu er ude for sæsonen... Det bliver et stort slag for dem tror jeg.

Hvilket af de 3 dunks i nat er Jeres favorit? Jeg går med Westbrooks, da jeg ikke kan beslutte om der skulle være dømt en charging foul på Embiid.
https://www.facebook.com/nbatv/videos/1841893489176549/

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 15142
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1706 gange
Blevet takket: 1133 gange
Kontakt:

Re: Basketball

Indlæg af Lopezzz »

PTB er on fire. I like :thumbup:
MDCCCXCIX

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: Basketball

Indlæg af MessiPogba »

Hvis Donovan Mitchell ikke vinder ROTY, så er der noget galt. Ja, Ben Simmons har også været god, men Mitchell bærer et med en del gode spillere allerede. Han er oprigtig rookie. Simmons er en snyde rookie med erfaring fra basketmiljøet, og hvordan tingene er.

Jeg er virkelig imponeret af Mitchell. 40 point i nat. 14-19 fra gulvet.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 15142
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1706 gange
Blevet takket: 1133 gange
Kontakt:

Re: Basketball

Indlæg af Lopezzz »

Aaaaarghhh :mad:
MDCCCXCIX

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Basketball

Indlæg af Piquénbauer »

Cavs går trade-amok!
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Ronaldinho
Indlæg: 778
Tilmeldt: fre aug 27, 2010 10:51 am
Har takket: 25 gange
Blevet takket: 19 gange

Re: Basketball

Indlæg af Ronaldinho »

Piquénbauer skrev:Cavs går trade-amok!
Som flere har skrevet på facebook;

Lue møder ind til træning med mange nye ansigter. Derfra en navnerunde og lidt om dem selv :lol:
Ronaldinho Gaúcho

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: Basketball

Indlæg af MessiPogba »

Jeg er begyndt at hade Isaiah Thomas. Han snakker som om, han er en NBA-champ og har udrettet store ting. Be humble and sit down, you midget.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

ELPISTOLEROSUAREZ
Indlæg: 1574
Tilmeldt: søn aug 23, 2015 8:54 pm
Har takket: 35 gange
Blevet takket: 92 gange

Re: Basketball

Indlæg af ELPISTOLEROSUAREZ »

Ja, fuck midgets :)
qepd

Kawhi
Indlæg: 215
Tilmeldt: man aug 14, 2017 8:16 am
Har takket: 21 gange
Blevet takket: 11 gange

Re: Basketball

Indlæg af Kawhi »

MessiPogba skrev:Jeg er begyndt at hade Isaiah Thomas. Han snakker som om, han er en NBA-champ og har udrettet store ting. Be humble and sit down, you midget.
Det er lidt skægt ja. I tiden op til hans skades-comeback for Cavaliers virkede han som om at han var bedste venner med LeBron og elskede sit hold.
Selv om hele krisen selvfølgelig ikke kun skyldtes IT, så bar han alligevel en større andel af den synes jeg.

Fantastisk flot blowout af Cavs i går. Det bliver spændende at se deres nye spillestil og om de når at få kørt alle ind på holdet inden playoffs. Jeg tror i hvert fald at vi får en del vilde highlights med LeBron+Larry Nance Jr. at se, hvis de finder hinanden på banen.

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 15142
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1706 gange
Blevet takket: 1133 gange
Kontakt:

Re: Basketball

Indlæg af Lopezzz »

10 i træk baby wooohooo!! :glad:

Billede
MDCCCXCIX

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: Basketball

Indlæg af MessiPogba »

Kawhi skrev:
MessiPogba skrev:Jeg er begyndt at hade Isaiah Thomas. Han snakker som om, han er en NBA-champ og har udrettet store ting. Be humble and sit down, you midget.
Det er lidt skægt ja. I tiden op til hans skades-comeback for Cavaliers virkede han som om at han var bedste venner med LeBron og elskede sit hold.
Selv om hele krisen selvfølgelig ikke kun skyldtes IT, så bar han alligevel en større andel af den synes jeg.

Fantastisk flot blowout af Cavs i går. Det bliver spændende at se deres nye spillestil og om de når at få kørt alle ind på holdet inden playoffs. Jeg tror i hvert fald at vi får en del vilde highlights med LeBron+Larry Nance Jr. at se, hvis de finder hinanden på banen.
Det var jo dømt til at gå galt med IT og LeBron. Du kan ikke komme ind på samme hold som LeBron, hvor du er mest vant ti lat være bolddominerende og få alle skudsmuligheder og slet ikke bidrage defensivt. Det er opskriften på failure, og det så vi i den grad.

Men jeg brækker mig bare over IT. En mand, der på ingen måder bidrager defensivt, og er statistisk set også den absolut ringeste defence player i hele ligaen, aldrig vundet en skid, kommer ind på et hold, hvor han er så rapkæftet og bl.a. peget fingre af Kevin Love og betvivlet hans sygdom. K-Love er en champ og den bedste sidekick til LeBron i Cavs, og du prøver at komme ind og pege fingre ad ham? Kæft en klovn.

Ja, det var et stærkt tradevnidue for Cavs. Erstatte IT med Hill er en fantastisk forandring, da Hill er en dygtig spiller og kan bidrage defensivt. Så får du en god scorer fra bænken i Clarkson, og du får en god skytte i Hood, som også kan forsvare, og du får Larry Nance, der er en fantastisk atlet og kan give dig bevægelse og er god til rotationer i defence.

Men jeg håber stadigvæk LeBron og Cavs failer. Under ikke LeBron succes i NBA. Største crybaby jeg nogensinde har set.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Kawhi
Indlæg: 215
Tilmeldt: man aug 14, 2017 8:16 am
Har takket: 21 gange
Blevet takket: 11 gange

Re: Basketball

Indlæg af Kawhi »

Enig, man burde have sagt sig selv at det ville gå galt. Det er dog sjovt at Cavaliers gik med til sådan en handel...

Håber heller ikke at Cavaliers vinder noget, men det er rart at de har fundet lidt af deres rytme igen. Raptors og Celtics kan jeg slet ikke se skulle kunne true Warriors, Rockets, Spurs, Thunder i en playoff serie.

Please NBA, giv os nogle andre hold end Warriors og Cavs i finalerne...

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 5 gæster