Basketball

Anden sport uden forbindelse til Barca

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Basketball

Indlæg af Blaugrana92 »

Og Steph. Men, ja. KD's kamp i nat er en af de bedste finalepræstationer i historien. 38/8/8 på .538/.500/.875 shooting og med 0 turnovers. Det er altså en historisk god statline!

Tello
Indlæg: 7703
Tilmeldt: tirs feb 26, 2013 9:43 am
Har takket: 1381 gange
Blevet takket: 560 gange

Re: Basketball

Indlæg af Tello »

Så du kampen? Jeg fik kun fanget de sidste 5 minutter af den (tidligt op). Hvordan var Lebron?

Sendt fra min LON-L29 med Tapatalk

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: Basketball

Indlæg af MessiPogba »

Nårh, Blau.

Lad os håbe, at der er bare lidt håb og glæde tilbage i vores liv, og at Durant og co. lige får sweepet Hr. Tudefjæs.

Det kan måske redde lidt af de mange nederlag, man har måtte sluge de sidste 12 måneder.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 15142
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1706 gange
Blevet takket: 1133 gange
Kontakt:

Re: Basketball

Indlæg af Lopezzz »

Tello skrev:Så du kampen? Jeg fik kun fanget de sidste 5 minutter af den (tidligt op). Hvordan var Lebron?

Sendt fra min LON-L29 med Tapatalk
Lebron vas også god men KD var 1 niveau over ham
MDCCCXCIX

Tello
Indlæg: 7703
Tilmeldt: tirs feb 26, 2013 9:43 am
Har takket: 1381 gange
Blevet takket: 560 gange

Re: Basketball

Indlæg af Tello »

Lopezzz skrev:
Tello skrev:Så du kampen? Jeg fik kun fanget de sidste 5 minutter af den (tidligt op). Hvordan var Lebron?

Sendt fra min LON-L29 med Tapatalk
Lebron vas også god men KD var 1 niveau over ham
Thank god!

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 15142
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1706 gange
Blevet takket: 1133 gange
Kontakt:

Re: Basketball

Indlæg af Lopezzz »

Billede
MDCCCXCIX

Tello
Indlæg: 7703
Tilmeldt: tirs feb 26, 2013 9:43 am
Har takket: 1381 gange
Blevet takket: 560 gange

Re: Basketball

Indlæg af Tello »

132 - 113 med triple double fra KD og Curry.

Sendt fra min LON-L29 med Tapatalk

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: Basketball

Indlæg af MessiPogba »

Fucking yes! Kevin Durant you beauty. Cavs førte med op til 8 point med under 3 minutter tilbage i 4. Quarter.

Så begyndte choke-artisten LeBron at begynde at tage hovedløse skud, og det endte med, at Durant lige satte en 3'er i, da de var bagud og så sikrede han kampen.

Tak, Kevin Durant. Du har reddet lidt af min glæde efter et års magre sportshøst for mit vedkommende. Bare LeCry ikke får et ship mere, så er jeg glad.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Tello
Indlæg: 7703
Tilmeldt: tirs feb 26, 2013 9:43 am
Har takket: 1381 gange
Blevet takket: 560 gange

Re: Basketball

Indlæg af Tello »

MessiPogba skrev:Fucking yes! Kevin Durant you beauty. Cavs førte med op til 8 point med under 3 minutter tilbage i 4. Quarter.

Så begyndte choke-artisten LeBron at begynde at tage hovedløse skud, og det endte med, at Durant lige satte en 3'er i, da de var bagud og så sikrede han kampen.

Tak, Kevin Durant. Du har reddet lidt af min glæde efter et års magre sportshøst for mit vedkommende. Bare LeCry ikke får et ship mere, så er jeg glad.
”All I was looking at was the bottom of the net,” Durant said. ”I’ve been working on that shot my whole life. To see that go in, that was liberating, man. We’ve got one more to go.”


Sendt fra min LON-L29 med Tapatalk

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Basketball

Indlæg af Blaugrana92 »

Klay's on ball defence over Kyrie og Iggy's hurtige hænder på LeBron's forsøg på en 3'er til sidst ... det er defence der vinder championships. Især Klay er så vanvittig defensivt. Hvis man ser højdepunkterne fra i nat, så er stort set hver eneste Kyrie-basket en vanvittigt svær en, hvor han skal skyde over to modstandere og gå gennem tre kroppe eller sådan noget. Golden State lader LeBron bære Cavs, præcis som Pop altid har gjort det. Luk alle de andre ned, lad LeBron gøre alt arbejdet selv. Han bliver for udmattet til sidst og kan ikke give sig fuldt ud på D.

Kubala
Indlæg: 10104
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 109 gange
Blevet takket: 388 gange

Re: Basketball

Indlæg af Kubala »

Lebron var jo vanvittig i går nat. Han har været god i alle tre kampe, men Golden State er jo et langt bedre hold.

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Basketball

Indlæg af Blaugrana92 »

LeBron var overhovedet ikke god i kamp 1. Han havde 8 turnovers - otte - og skød under 50% fra gulvet og kun 33% på sine treere. Det er måske ikke decideret dårligt, men godt er det altså heller ikke.

Men som sagt har Warriors jo ingen kvaler ved at lade LeBron score 35 per kamp, så længe de kan formå at holde enten Kyrie eller Love samt JR relativt ude af kampen. Det er de jo lykkedes fint med. Det er Pop-strategien overfor LeBron; at lade LeBron trække hele læsset og pille hans holdkammerater ud af kampen. Én mand kan ikke vinde et mesterskab. Hvis Cleveland skal have en chance i kamp 4, skal deres roleplayers virkelig træde i karakter. Ellers ender det som i går med, at LeBron bliver for træt og ikke kan lukke kampen.

I stedet må han jo sætte sin lid til Kyrie, der var 0-5 på trepointsforsøg, inden han forsøgte en dyb stepback treer over den højere og stærke defensivspiller Klay Thompson, efter vel at have driblet med bolden i 5-6 sekunder. Det er bare dumt og det er Kyrie Irving i en nøddeskal. Han er en ren scorer. Hans evner som playmaker og distributor er faktisk forfærdelige.

Kubala
Indlæg: 10104
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 109 gange
Blevet takket: 388 gange

Re: Basketball

Indlæg af Kubala »

Golden State er en mundfuld, så tror ikke at Cavs kan vende den. Lebron har leveret i alle tre kampe. Det er mere min pointe(måske var første kamp ikke så godt, men stadig ham, det kom fra). Det går ikke, at en mand skal klare det hele, og det er lidt det, Cavs er nødsaget til. De andre kan bare ikke bidrage. Er det taktisk fra Golden State? At få de andre Cavs spillere ude af kampene? Muligvis, men altså, deres hold er bare ekstrem, det viste kampen ret godt i går.
Senest rettet af Kubala fre jun 09, 2017 12:52 am, rettet i alt 1 gang.

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Basketball

Indlæg af Blaugrana92 »

Altså, det er slet ikke et spørgsmål, om det er et taktisk bevidst valg fra Golden State. Det var præcis sådan at Pop og Co. lykkedes med at sweepe LeBron, Wade og Bosh, og det har været ret tydeligt her i de tre første kampe. Bare lad LeBron og én af de to andre store (dengang Wade og Bosh, nu Kyrie og Love) score over 30 point. Hvis man lukker ned for resten af holdet, så skal man nok vinde kampen. Cavs vinder ikke ved at score 90-100 point per kamp i en mesterskabsserie. Slet ikke mod så offensivt en velsmurt maskine som Warriors. Hvis Cavs skal have en chance, så skal der komme mere fra spillere som Richard Jefferson, Channing Frye, Kyle Korver og Deron Williams, men de ser alle utroligt gamle og langsomme ud indtil videre.

Kubala
Indlæg: 10104
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 109 gange
Blevet takket: 388 gange

Re: Basketball

Indlæg af Kubala »

Jamen jeg er enig omkring, at de andre virker for langsomme og gamle. Og så har Love og Kyrie heller ikke været så effektive i alle tre kampe, har ikke holdt niveauet hele vejen igennem. Og Golden State er bare virkelig skræmmende. Offensivt, såvel som defensivt. Jeg tror ikke på, at Cavs kommer tilbage. De havde en chance for at melde sig i kampen i går, men de smed den.

Og du har sikkert også ret omkring taktikken.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 18 gæster