Basketball

Anden sport uden forbindelse til Barca

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Basketball

Indlæg af Blaugrana92 »

Så har der været de første trades her hvor vi nærmer os trade deadline den 18. februar.

- Orlando har sendt Tobias Harris til Detroit og den anden vej er kommet Brandon Jennings og Ersan Ilyasova.

- Dertil har der været et 3 team trade med Charlotte, Memphis og Miami involveret. Charlotte har fået Courtney Lee fra Memphis, mens Miami har fået Brian Roberts fra Charlotte. Memphis har fået PJ Hairston og to 2nd round picks fra Charlotte, mens de også har fået Chris Andersen og to 2nd round picks fra Miami.

Gode trades for Detroit og Charlotte. Svært på forhånd at sige hvordan det stiller Magic, men umiddelbart ser de svækket ud. Rob Hennigan plejer dog at vide hvad han har gang i.

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Basketball

Indlæg af Brombi »

Fuck ville gerne have haft Courtney Lee!

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Basketball

Indlæg af Blaugrana92 »

Ja, når jeg skriver at det er et godt trade for Charlotte, så er det faktisk en kraftig underdrivelse. De giver stort set ingenting for en super solid og erfaren guard, der også er vant til at spille playoffs.

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Basketball

Indlæg af Brombi »

Det betyder vel bare at hvis Tunder har tænkt sig at være aktive inden trade deadline, hvilket ikke er utænkeligt, nok går efter PJ Tucker, som også er god, men jeg ville hellere have haft Lee. Rigtig god perimeter defender og god til spread the floor.

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Basketball

Indlæg af Brombi »

Fuck man Pistons får et hjernedødt godt hold om nogle år, hvis de beholder SVG

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Basketball

Indlæg af Blaugrana92 »

WOW. Holy fuck et trade af SVG! Detroit har fået Donatas Motiejunas og Marcus Thornton for fucking Joel Anthony og et 1st round pick! Sindssygt trade for Detroit.

Og Brombz, kan se at OKC har landet Randy Foye og sendt DJ Augustin, Steve Novak og to 2nd round picks til Denver. Hvad siger du til det? Godt eller skidt?

Og Lopezzz, Jazz har hentet Shelvin Mack i Atlanta for et 2nd round pick. Fint nok trade, Mack kan godt gøre fin figur i Jazz tror jeg.

Cleveland fik Channing Frye, som de gerne ville have. Han bliver vel lidt ligesom Shane Battier var i Miami. De har så til gengæld sendt Jared Cunningham til Orlando og Anderson Varejão og et 1st round pick til Portland. Orlando får også et 2nd round pick af Portland. Vildt nok at de slipper af med Varejão, der er på en kæmpe kontrakt til 30 millioner $.

Nu må Timberwolves gerne få flyttet Kevin Martin og Adreian Payne, tak. Bliver dissideret irriteret hvis Milt ikke får flyttet dem for et eller andet.

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Basketball

Indlæg af Brombi »

Det er et fint trade, der var godt meget pres på, og f5, til sidst.

Vi kom af med 2 bænkspillere som næsten ikke så nogle minutter.

DJ Augustine: faldt fuldstændig igennem i denne sæson. Har nærmest ikke spillet siden slutningen af december, pånær en kamp hvor Cam Payne fik en hjernerystelse. Han var ok til at skyde, men han kunne næsten ikke spille defense, kan ikke følge med lateralt.


Steve Novak: veteran self, god 3-point shooter, men heller ingen defense. Han så endnu færre minutter end DJ, og havde en alt for stor kontrakt. Han havde en $3.7M expiring deal, og hvis de formåede at flytte ham kunne de spare $,362,500 i deres tax bill - ca $12mil bare for at flytte Novak, som har spillet 24 minutter i alt i denne sæson.

Så ved at trade DJ og Novak for Foye, har vi fjernet lidt over $9mil fra vores cap space, fjernet en bænkspiller uden minutter. Derudover får Denver 2 meget sene 2nd round picks - det ene fra Charlotte, Lamb trade, helt oppe omkring 55.-60. pick.

At få fjernet $9mil betyder også at de kan bruges på bud på post-deadline buyouts, hvor OKC nu er de contenders med flest penge her.

Brugeravatar
Heartbreaker
Indlæg: 9573
Tilmeldt: søn mar 14, 2010 9:54 pm
Geografisk sted: Skivevej 27 lejlighed 3 9500 Hobro by Dk
Har takket: 132 gange
Blevet takket: 720 gange

Re: Basketball

Indlæg af Heartbreaker »

f5
Vi skal ikke have Fnat lus lopper knuper adis eller grises til af andre folk de skal og bare lade jeg være i fred og ro for eller døder de lige på stedet med et af min fætter Klaus S Jensen skydevåben det er ikke for sjov det er skam meget alvorlig mendt

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Basketball

Indlæg af Blaugrana92 »

Lyder som om at Presti har lavet et rigtig godt trade så. Foye er også en sjov nok spiller, når han får gang i sit skud. Hans navn står i øvrigt bag på min eneste Timberwolves-jersey. :D
Brombi skrev:Har nærmest ikke spillet siden slutningen af december, pånær en kamp hvor Cam Payne fik en hjernerystelse.
Jeg kan godt huske hvem den kamp var imod! Det var Zach der ramte Cam lige i skærmen! :D

Jones, slut med Captain Kirk i Chicago. Lidt sørgeligt når så loyale spillere bliver traded, men ud fra et økonomisk synspunkt giver det fin mening. Men stadigvæk. Det var fedt dengang han rugby-tacklede LeBron! :D

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 15180
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1714 gange
Blevet takket: 1141 gange
Kontakt:

Re: Basketball

Indlæg af Lopezzz »

phpBB [video]
MDCCCXCIX

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 15180
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1714 gange
Blevet takket: 1141 gange
Kontakt:

Re: Basketball

Indlæg af Lopezzz »

137 vs GSW :eek: Klasse spil af Blazers :sørgelig:
MDCCCXCIX

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Basketball

Indlæg af Blaugrana92 »

Hader Trail Blazers. Dem, Clippers, Rockets og Cavs, selvom jeg holder lidt med K Love, er de eneste hold jeg sådan rigtig hader i NBA. Fuck dem.

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 15180
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1714 gange
Blevet takket: 1141 gange
Kontakt:

Re: Basketball

Indlæg af Lopezzz »

Vi har næsten det samme had-smag. Men Phoenix Suns er nummer 1 på min liste. Jeg håber Mirza skifter til et andet hold for hans karriere bliver sikkert ødelagt i Phoenix.

Og dejligt at jeg ikke skal på arbejde næste 4 dage hvor Utah spiller 2 meget vigtige kampe. Første kamp er ude mod Blazers og anden er hjemme mod Rockets. Det er nogle muligvis afgørende kampe om den meget betragtede 8. plads.
MDCCCXCIX

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Basketball

Indlæg af Brombi »

Nba a to z podcast med KAT


Sendt fra min ayyyPhone

PuyolErGud
Indlæg: 10796
Tilmeldt: lør okt 27, 2012 10:26 pm
Geografisk sted: Ishøj
Har takket: 601 gange
Blevet takket: 580 gange

Re: Basketball

Indlæg af PuyolErGud »

Nogle der ser Thunders-Cavs?
Spoiler
Vis
Cavs spiller virkelig godt, og de er endda uden Shumpert. Kevin Love har været rigtig god. Og så er Westbrook bare viiiild.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 1 gæst