Basketball

Anden sport uden forbindelse til Barca

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Basketball

Indlæg af Brombi »

Blaugrana92 skrev:Det er simpelthen stadig så mærkeligt at høre en sætning som denne: "And now World Peace at the line to shoot free throws." :D
ja skulle til at skrive det samme.. Eller når de siger ".. former Ron Artest, som han har skiftet køn eller noget :D

Fuck hvor er lakers dårige :'D

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Basketball

Indlæg af Blaugrana92 »

Timberwolves mod Magic:
Spoiler
Vis
Smitch ...

KAT spiller 22 minutter og spiller slet ikke i 4. quarter. Dieng spillede en rigtig god kamp, men det er jo helt, helt skævt det Sam Mitchell har gang i med Towns. Han får jo fandeme færre og færre minutter, og som resultat falder produktionen og skarpheden sjovt nok også.

Wiggins er til gengæld godt i gang med at udvikle sig til en stjerne. Smitch viser dog endnu engang sin inkompetence i kampens afslutning hvor Timberwolves skal bruge en 3'er for at sende kampen i OT. Så han tegner selvfølgelig et spil. Og hvilket spil. Én screening så Wiggins kan få bolden ved toppen af 3-point stregen i en iso-situation. Hvad fanden er da det for et lorte spil at tegne i sådan en situation? Kør dog noget cross-screen action, lad Wiggins curle bag et dragscreen, et eller andet. Det er fandeme for let bare at give bolden til Wiggins og så håbe på at han skyder en 3'er over en tæt markering. Bjelica burde have taget det skud. Han har prøvet den slags situationer før og det er ikke for sjov at han bliver kaldt Professor Big Shots.

I det hele taget ønsker jeg mig mere indflydelse til Bjelica. Og Rudez. Brug nu for fanden Rudez. Han er en fænomenal 3-pointsskytte og i den ene kamp, hvor han rent faktisk fik nogle minutter i denne sæson, spillede han også rigtig, rigtig flot forsvar. Så giv ham nu en chance. Timberwolves mangler virkelig spillere der kan skyde 3'eren og løsningen er lige for næsen af Smitch; Bjelica og Rudez.

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Basketball

Indlæg af Brombi »

Kevin Martin er en fucking joke, jeg fatter ikke hvorfor han stadig får så mange minutter..

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Basketball

Indlæg af Blaugrana92 »

Han har været noget værd de sidste to sæsoner, hvor han kunne komme fra bænken og være instant offense for dem. Point, point, point. Men når han ikke rammer sine skud er han vitterligt intet værd, for han er virkelig en dårlig forsvarsspiller, selvom han prøver mere i denne sæson end jeg nogensinde har set ham gøre. Men i denne sæson har han virkelig set skidt, skidt, skidt ud. Han misser selv de helt åbne skud. I nat begyndte de dog at ryge i for ham, så det kan forhåbentlig vende det hele lidt for ham, for hvis han kan komme fra bænken og score 10-15 point er han helt klart noget værd. Ellers skal Shabazz bare have hans minutter.

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Basketball

Indlæg af Brombi »

Jep, man kan leve med hans katastrofe defense hvis han kan ramme sine skud, men han har været et sort hold for Wolves i den her sæson, især de sidste 5 kampe. Ikke nok med at han får Lakers' defense til at se solidt ud, så rammer han ingen ting for tiden, og hans form bliver kun dårligere med alderen.
Før kampen i aften havde han ramt 5 af 23 i de sidste 3 kampe, snittet 20%. De sidste 10 kampe har han snittet 27% og 0.5 assists pr kamp.

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Basketball

Indlæg af Blaugrana92 »

http://www.tmz.com/2015/12/02/jahlil-ok ... eo-boston/

Kæft, jeg er glad for at Timberwolves valgte KAT i stedet for det her fjols. Forestiller mig at han får en karantæne af ligaen nu. Videoen viser tydeligt at det er Okafor der starter det.

Edit: ... og det er i øvrigt sidste gang nogensinde at jeg linker til TMZ, det lover jeg!

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Basketball

Indlæg af Brombi »

Han har fået 2 dages karantæne af Sixers. Ved ikke om ligaen giver yderligere karantæne. Men ja, kæft et fjols! Jeg bryder mig virkelig ikke om ham. Lige siden jeg læste, at han med vilje gjorde sig dårlig til Wolves draft training camp med vilje, så de ikke ville vælge ham.

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Basketball

Indlæg af Blaugrana92 »

What? Det har jeg slet ikke hørt om? Men ... hvorfor dog? Fordi han ville til Lakers eller hvad? Hahaha, jeg håber så meget at det var derfor! Haha og nu er han fanget i Philadelphia med et forfærdeligt hold! :lol:

Jeg elsker KAT! <3 :D

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Basketball

Indlæg af Brombi »

Ved heller ikke om det passer, men jeg kan bare forestille mig at han er den type douchebag :D Kan bare huske at der op til draft day gik en masse rygter om hvordan det var gået til Timberwolves' draft training. Der mange artikler om at Okafor både havde gjort sig dårlig og sagt til Flip at han ikke skulle vælge ham, højst sandsynligt fordi han ville til LA :,D

KAT er fandme også dejlig. Lækker attitude og det ligner at ham og KG virkelig kommer godt ud af det sammen :)

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Basketball

Indlæg af Brombi »

Fuuuck en fed kamp mellem Lakers og Wizards! Kobe gik fuldstændig amok og var total vintage Kobe!

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 15145
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1706 gange
Blevet takket: 1133 gange
Kontakt:

Re: Basketball

Indlæg af Lopezzz »

Det har i sikkert set før men fcuk hvor er det godt lavet. Kobe Jordan vs Michael Bryant :cool:

phpBB [video]
MDCCCXCIX

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: Basketball

Indlæg af Storken »

Hvis man interesserer sig for NBA, stats og Stephen Curry/Warriors, så skal man læse den her artikel:
http://fivethirtyeight.com/features/ste ... evolution/

Det er vildt at tænke på, at vi snart er derhenne, hvor Curry bare skal skyde på alt :)

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Basketball

Indlæg af Blaugrana92 »

phpBB [video]


Elsker Foot Lockers reklamer! :D

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Basketball

Indlæg af Brombi »

LOL Monmouth Uni's bænk er den bedste i verden :D
Billede
Billede
Billede
Billede
Billede
Billede
Billede
Billede
Billede

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Basketball

Indlæg af Blaugrana92 »

Fuck Sam Mitchell. Jeg hader ham mere og mere for hver kamp han står i spidsen for Wolves. Fucking lorte weekend. Fuck det hele. Også jul og nytår. Jeg tager fandeme til Tonga eller noget.

Nå ja, forresten ... fik jeg sagt fuck Sam Mitchell?

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 5 gæster