Basketball

Anden sport uden forbindelse til Barca

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Basketball

Indlæg af Blaugrana92 »

Nah, bliver svært mod Pistons. Timberpups har problemer med at rebounde, så jeg tror at second chance points bliver vigtige i kampen. Drummond kan godt få en stor kamp.

Warriors er for syge. Har lige set deres kamp mod Clippers. Bedste NBA hold i 20 år.

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Basketball

Indlæg af Blaugrana92 »

Haha, Tricky Ricky! <3 :D

Billede

phpBB [video]

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Basketball

Indlæg af Blaugrana92 »

DET@MIN:
Spoiler
Vis
Jeg tror Timberwolves taber alle hjemmekampe i denne sæson. For fucks sake, hvor er de ringe på hjemmebane. Men meget af det handler stadig om Sam Mitchell, som er så fucking ringe. Hvorfor spiller han Tayshaun Prince 20 minutter? Han bidrager ikke med noget som helst offensivt, og er lidt over middelmådig i defensiven. Giv nu de fucking minutter til Shabazz. Ugh, jeg hader Sam Mitchell. Hvordan kan jeg være så træt af en head coach, efter kun at have set ham i 12 kampe? Det må være det ultimative bevis på hvor ringe han er.

KAT er god. Wiggins er god. Rubio spiller en skidt kamp. Dieng er blevet forfærdelig at se. Payne er et fucking train wreck. Zach spiller rigtig godt for tiden. KG er gammel. Tayshaun er ikke noget værd. Miller får ingen minutter. Tyus tager ikke engang tøjet på. Bjelica var skadet. Pek er skadet. For good. Har jeg glemt nogen? Rudez er bare ligegyldig. K Mart er blevet gammel. Han skyder elendigt i år. Fuldstændig ubrugelig spiller, når han skyder så ringe. Så alt i alt, big love til the young guns og fuck Sam Mitchell.

Nå, jeg har efterhånden nået det punkt, hvor jeg håber at de bare taber resten af kampene i denne sæson, så de kan få et godt, højt draft pick. Jeg tror alle kan se at de ikke havner i Playoffs. Det er deres second unit (og head coach) simpelthen for ringe til. Få tradet K Mart for ... et eller andet. Fucking cash considerations og et 2nd round pick. Bare et eller andet. Og få så fyret Sam Mitchell til sommer og få ansat en eller anden spændende. Hvis det stod til mig skulle det ske før til sommer, men det tvivler jeg på sker med fucking Glen Taylor som ejer. Jeg håber virkelig at KG trækker sig tilbage til sommer og får sat et hold af investorer sammen, så de kan smide Glen Taylor langt væk fra det her franchise.

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Basketball

Indlæg af Brombi »

Knicks@OKC
Spoiler
Vis
Intet nyt. Selvfølgelig taber de igen. Jeg er ved at være godt og grundig træt af det her hold, og opgiver snart al håb for OKC denne sæson. Vi har SHIT for defense, intet andet end iso offense. Jeg er SÅ træt af det her pis. Vi har måske spillet 1 eller 2 gode kampe i den her sæson, og det var de to første. I det mindste viser Timberwolves potentiale. 7-6 for et hold der skulle være contenders. Vi taber til fucking Knicks. Hjemme!

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Basketball

Indlæg af Brombi »

OKC@JAZZ
Spoiler
Vis
Okay så OKC har ikke spillet mange gode kampe denne sæson, ud af alle vores kampe so far kan vores gode kampe tælles på en hånd. I forgårs spillede de så mod Mavericks. En meget bedre kamp end de sidste par kampe. Forsvaret var bedre, angrebet var bedre, færre turnovers osv. Men der var stadig plads til forbedringer især defensivt. I nat spillede de så back to back ude mod Jazz, et hold som virkelig har været gode siden de skilte sig af med Kanter, og som inden kampen var .500.

Det startede lidt sløvt men der var godt nok styr på defensiven. Enkelte gange sover vores guards på switches men mon ikke det forbedres. KD og Westbrook var hotte, men det samme var vores bænkspillere. Især Morrow og Waiters var oppe og køre, og det er måske den bedste kamp jeg har set fra Waiters. Total ærgerligt at han skal være så "inconsistent", hvor han den ene aften skyder 2-14 og den anden skyder 8-10. Jazz blev fejet fuldstændig væk og var på et tidspunkt bagud med 34. Godt med 2 W i streg, nu skal vi tage den tredje mod Nets, den SKAL vi også vinde! Håber sørme at de kan holde niveauet og at det ikke kun 2 gode kampe vi kan spille i streg - som det har været tidligere.

Lige et par statlines:

KD: 27 points, 10-13 (77%), 3-6 bag linjen, 6 rebounds, 4 steals
RW: 20 points, 5-10 (50%), 7 rebounds, 9 assists, 10-10 FT's - på 27 minutter!

1 point mere fra DJ og vi havde 6 gutter i double digits
PHI@MIN
Spoiler
Vis
Tænkte at jeg også ville se den her. En god chance for at Minny kunne vinde for første gang hjemme i denne sæson. Og wow det var bare en helt anden kamp i forhold OKC kampen. Er du gal den var rodet. Først og fremmest, hvorfor er Tony Brothers stadig domme i NBA? Jeg fatter ikke hvor lang snor han får, det er den ene fejlkendelse efter den anden. Det var godt nok nogle weak ass calls Towns og Payne fik imod sig - selvom Payne lavede nogle direkte dumme fejl.

Wiggins var selvfølgelig clutch igen. Har ikke så meget andet at sige. Det var godt nok rodet.

Ikke så meget andet end tillykke med første hjemmesejr til Wolves, og #savejahlil

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Basketball

Indlæg af Blaugrana92 »

Ja, det sejlede totalt i den kamp. Så dårligt spil. Brothers er en idiot. Forstår ikke at Silver bliver ved med at vende det blinde øje til. Maple Jordan er så vild. Han tager virkelig bare over i crunch time og han har endelig forstået at han skal drive og udnytte sin fysik i stedet for at tage lange 2'ere. Elsker virkelig at se ham udvikle sig. KG var også stor i nat. Næsten en double-double, 8 pts og 10 reb. Han tager virkelig mange rebounds stadig.

Apropos dygtig rebounder så var K Love satme on fire i nat. Vanvittig kamp af ham.

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Basketball

Indlæg af Brombi »

NETS@OKC (læser folk overhovedet de her? :D)
Spoiler
Vis
Yay, sløv start på kampen. Nets spiller godt nok 'hard' selvom de kun har vundet 3 kampe i denne sæson. Nets kom vist foran med 8 i løbet af første quarter, og selvom OKC indhentede føringen var der konstant lead changes. Helt op til tredje quarter, med 6 minutter tilbage, begyndte OKC at øge tempoet. KD lavede 3 3'ere, Waiters lavede en 3'er, Westbrook havde 2 vilde dunks, Ibaka med et dunk. På trods af dette formåede Nets at holde sig nogenlunde inde i kampen, men de kunne ikke følge med længere i fjerde quarter. OKC var oppe med 15 på et tidspunkt, og det var bare back to back 3'ere hele tiden.

Det kan godt være Nets kun skød 45% men det betyder ikke at OKC spillede godt defense. Nets kom alt for let frem til alt for mange chancer. Måske slappede de lidt af, ligesom imod Pelicans, men ja. Bedre defense skal der til mod bedre hold!

Et par statlines:

KD: 30 points, 11-18 (61%), 5-8 (62% 3'ere), 6 reb, 5 assists, 3 blks
RW: 27 points, 10-16 (62% - 77% hvis man ikke tæller 3'ere!), 6 reb, 13 assists, 5 steals!

Hvor er det vigtigt at have KD tilbage. Men det går ikke at Nets har flere rebounds end os. Virkelig skidt kamp af vores big men.
ATL@MIN
Spoiler
Vis
Woo, det havd jeg ikke regnet med. Wiggins bliver verdens bedste! Blau take it away!

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: Basketball

Indlæg af JonasV »

Brombi skrev:(læser folk overhovedet de her? :D)
Jeg gør!
Har desværre så lidt tid til at se NBA at jeg næsten kun får set Bulls, så det er fedt at I lige rapporterer lidt fra felten :)

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Basketball

Indlæg af Blaugrana92 »

Læser også alle indlæggene i denne tråd! ;)
Brombi skrev:ATL@MIN
Spoiler
Vis
Woo, det havd jeg ikke regnet med. Wiggins bliver verdens bedste! Blau take it away!
Spoiler
Vis
Maple Jordan! Det kælenavn er ikke for sjov! :D

Det er virkelig vildt så meget han allerede har udviklet sig. Især hans ballhandling og postmoves er virkelig, virkelig blevet så meget bedre end sidste sæson. Den største forskel er dog klart hans mindset. Han er pisse aggressiv i denne sæson - altså ikke sådan at han vil slås med modstanderne og provokere dem, men i forhold til at drive mod kurven, trække fejlene og komme på stregen. Jeg synes ikke at sammenligningen med en ung Kobe er helt ved siden af. I sidste sæson passede det ikke særligt godt, men han har en helt, helt anden attitude i denne sæson og det er en meget Kobe-agtig attitude. Han vil vinde og hvis det betyder at han skal tage over, så er det bare det han gør. Der er selvfølgelig stadig rigtig, rigtig meget der skal forbedres, men det er jeg sikker på kommer.

Towns har haft et par halvskidte kampe. Han har set lidt træt ud, så det var rigtig fint at Smitch valgte at lade ham sidde på bænken i hele 4. quarter. Især for Gorgui spillede pisse godt. Virkelig en komplet statline af Dieng. 10 pts, 11 reb, 3 ast, 2 stl, 3 blk. Lidt af det hele. LaVine spiller virkelig også godt for tiden og selvom det var som PG i nat - hvor han gjorde det nogenlunde, men dog stadig træffer for mange forkerte beslutninger - så er han altså stadig klart bedre som SG. Rudez kom ind fra bænken og viste at der er brug for ham. Timberpups er elendige til at skyde 3'eren, så alt hvad der kan bruges bør bruges. Rudez er tydeligvis pisse dygtig på netop dét punkt og spillede virkelig også godt defensivt i nat.

KG er i øvrigt stadig pisse god. Forsvaret er bare noget helt andet når han er på gulvet.

Nå. Sådan sweeper man lige sæsonserien mod Hawks, et par dage efter at man kæmpede for at slå 76ers. :lol:

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Basketball

Indlæg af Blaugrana92 »

Jeg hader virkelig Clippers.

ulrich
Indlæg: 1709
Tilmeldt: ons sep 01, 2010 1:47 pm
Har takket: 275 gange
Blevet takket: 147 gange

Re: Basketball

Indlæg af ulrich »

http://sporten.tv2.dk/basketball/2015-1 ... ende-ringe

Jeg fatter ikke, at man kan tjene så mange penge på basket og være så ringe til at skyde straffe...

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Basketball

Indlæg af Brombi »

Jeg har sgu haft en ret chilleren dag. Startet med noget fodbold, så NFL, så MIN@LAC og nu NFL igen.

Og ja, det er utroligt at nogle kan være SÅ dårlige på FT's. Selv Clippers kommentatorerne grinte af ham, og helt fair at de fejler ham med vilje hvis han ikke kan forbedre sig. Clippers fejlede også Drummond da de spillede mod Detroit.

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Basketball

Indlæg af Brombi »

ser altså lige Kobe vs Sixers..

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Basketball

Indlæg af Blaugrana92 »

Well, når han rammer de første 3 ud af 4 treere så er det også sjovt at se på! Og MVP chants lige bagefter! :D

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Basketball

Indlæg af Blaugrana92 »

Det er simpelthen stadig så mærkeligt at høre en sætning som denne: "And now World Peace at the line to shoot free throws." :D

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 7 gæster