Cykling

Anden sport uden forbindelse til Barca

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Xavi6Smede
Indlæg: 1436
Tilmeldt: tirs dec 23, 2014 8:02 pm
Har takket: 53 gange
Blevet takket: 135 gange

Re: Cykling

Indlæg af Xavi6Smede »

Quintana er angiveligt på vej væk fra Movistar, Astana og Sky meldes interesseret. Quintana i Sky ville være ulækkert.

Brugeravatar
Flax_Generous
Indlæg: 4454
Tilmeldt: tors jun 14, 2007 4:46 am
Geografisk sted: København
Har takket: 607 gange
Blevet takket: 510 gange

Re: Cykling

Indlæg af Flax_Generous »

Forestil jer lige hvor kedeligt Quintana og Sky ville være :eek:

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: Cykling

Indlæg af MessiPogba »

Så Quintana vil lave en Kevin Durant? Nice nok.

Bare et andet forslag. Hvorfor er det, at de ikke bare gør doping legalt i cykelsporten, så rytterne måtte tage så meget de ville? Så ville vi få spændingen a la 90'erne tilbage igen med en Virenque, der konstant var i udbrud og angreb og så solopræstationer a la Pantini, der kunne smadre en hel bjergetape alene.

Det her skrammel, vi ser nu, er godt nok for forudsigeligt. Selv Armstrong-æraen var mere spændende, for der var der Pantini, Ulrich, Hamilton og andre til at krydre sporten lidt.

Ethvert menneske ved jo, at cykelsporten er et stort lægehorehus, så hvorfor forsøger man at skjule misbruget? Legaliser lortet, så vi kan få noget god cykeletaper.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: Cykling

Indlæg af zqa »

Fordi det er usandt af helvedes til?
#jesuisSheep

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: Cykling

Indlæg af MessiPogba »

zqa skrev:Fordi det er usandt af helvedes til?
Hvad er usandt?
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Xavi6Smede
Indlæg: 1436
Tilmeldt: tirs dec 23, 2014 8:02 pm
Har takket: 53 gange
Blevet takket: 135 gange

Re: Cykling

Indlæg af Xavi6Smede »

Så alle ved, at rytterne er dopet, men løbet er kedeligt, fordi de ikke må tage doping?

Xavi6Smede
Indlæg: 1436
Tilmeldt: tirs dec 23, 2014 8:02 pm
Har takket: 53 gange
Blevet takket: 135 gange

Re: Cykling

Indlæg af Xavi6Smede »

Utroligt hvor mange kræfter UAE har brugt på at forsvare en 8-10 plads.

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: Cykling

Indlæg af zqa »

Usundt. Doh.
#jesuisSheep

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Cykling

Indlæg af Blaugrana92 »

MessiPogba skrev:Det her skrammel, vi ser nu, er godt nok for forudsigeligt. Selv Armstrong-æraen var mere spændende, for der var der Pantini, Ulrich, Hamilton og andre til at krydre sporten lidt.
Øh, hvad snakker du om? Armstrong var aldrig nogensinde udfordret af hverken Pantani, Ullrich, Hamilton, Beloki, Basso, Klöden, Vino, Zülle og hvad hans konkurrenter nu ellers hed. I 2001, da Ullrich var tættest på at slå Armstrong, var der stadig over et minut imellem dem. Ellers vandt Armstrong totalt suverænt og overlegent år efter år. Ser man bort fra 2001, så var hans mindste sejrsmargin på 4 minutter og 40 sekunder. Det er noget vrøvl, at Armstrong-æraen var mindre forudsigelig, simpelthen.

Med det sagt, skal det selvfølgelig også siges, at Tour de France rigtig nok er en sløj omgang cykelløb, hvor hold tager stor interesse i at forsvare bare et sølle top 5 resultat. Men så lad være med at se det. Kort og godt. Jeg har vel ikke engang brugt en time sammenlagt, siden Sagan blev smidt ud. Hvis jeg har set noget, har det kun været de sidste 2-3 kilometer. Se Giro'en og Vuelta'en og klassikerne - især dem på brosten - hvis du vil underholdes af cykling. De korte etapeløb plejer også at garantere godt cykelløb. Men drop Tour'en.

Brugeravatar
Flax_Generous
Indlæg: 4454
Tilmeldt: tors jun 14, 2007 4:46 am
Geografisk sted: København
Har takket: 607 gange
Blevet takket: 510 gange

Re: Cykling

Indlæg af Flax_Generous »

Blaugrana92 skrev:Jeg har vel ikke engang brugt en time sammenlagt, siden Sagan blev smidt ud.
Du er ikke gået glip af noget. Heller ikke i dag.

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Cykling

Indlæg af Blaugrana92 »

Det havde jeg også svært ved at forestille mig. Det eneste jeg fortryder, er egentlig at jeg ikke så lidt af sidevindskørslen i går. Det plejer nu altid at være fin underholdning.

I øvrigt, apropos, så er jeg dybt imponeret over Michael Matthews og generelt Team Sunweb. De gør det godt nok flot. Jeg synes stadigvæk, at han er en forkælet diva, men han har godt nok præsteret her i Tour'en. Det må jeg give ham. Og ligesom Sagan har han virkelig omfavnet idéen om at køre i udbrud for at vinde den indlagte spurt. Jeg er meget imponeret.

Brugeravatar
Flax_Generous
Indlæg: 4454
Tilmeldt: tors jun 14, 2007 4:46 am
Geografisk sted: København
Har takket: 607 gange
Blevet takket: 510 gange

Re: Cykling

Indlæg af Flax_Generous »

Matthews har kørt flot, ja, men han skal droppe det der Bling-kælenavn. Det er latterligt.

Forudsigeligheden er efter min mening et meget alvorligt problem for Touren. Det er selvfølgelig det letteste i verden at være sofacykelrytter, og det er med garanti ikke let at sætte et angreb ind hvis man har siddet tæt på grænsen i timevis pga. Sky-toget. Men hvor er det skuffende, at Froomes konkurrenter ikke tør angribe ham. De har haft flere gode åbninger og Froome er altså ikke uovervindelig i år, men der sker bare intet. Tour de France lider virkelig under for meget taktik og forsigtighed, og for lidt kaos og risikovillighed.

Brugeravatar
Flax_Generous
Indlæg: 4454
Tilmeldt: tors jun 14, 2007 4:46 am
Geografisk sted: København
Har takket: 607 gange
Blevet takket: 510 gange

Re: Cykling

Indlæg af Flax_Generous »

Bardet forsøger i dag. Det skal han trods alt have. Det havde været fedt hvis Uran også forsøgte at lægge lidt pres på Froome. Men Uran er helt sikkert tilfreds med en podieplads.

Xavi6Smede
Indlæg: 1436
Tilmeldt: tirs dec 23, 2014 8:02 pm
Har takket: 53 gange
Blevet takket: 135 gange

Re: Cykling

Indlæg af Xavi6Smede »

Rolf får lidt af et chok, når Uran kører en håbløs enkeltstart.

Barguil har virkelig været årets fede oplevelse. Men der har selvfølgelig heller ikke været særlig mange fede oplevelser.

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: Cykling

Indlæg af zqa »

Røvhamrende kedeligt!
#jesuisSheep

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 2 gæster