Cykling

Anden sport uden forbindelse til Barca

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Heartbreaker
Indlæg: 9573
Tilmeldt: søn mar 14, 2010 9:54 pm
Geografisk sted: Skivevej 27 lejlighed 3 9500 Hobro by Dk
Har takket: 132 gange
Blevet takket: 720 gange

Re: Cykling

Indlæg af Heartbreaker »

Vi skal ikke have Fnat lus lopper knuper adis eller grises til af andre folk de skal og bare lade jeg være i fred og ro for eller døder de lige på stedet med et af min fætter Klaus S Jensen skydevåben det er ikke for sjov det er skam meget alvorlig mendt

Brugeravatar
Belitime
Indlæg: 99
Tilmeldt: tors feb 05, 2015 9:02 pm
Har takket: 1 gang

Re: Cykling

Indlæg af Belitime »

Jesni skrev:Er jeg den eneste der sidder og håber på, at Oleg køber Quintana til næste sæson? Contador virker som en træt mand.
Oleg vil næppe bruge så mange penge på sekundær pladser ;-) Både Froome og Contador vinder meget mere.

Selvfølgelig er Contador træt efter en meget hård Giroen, hvor han skulle bruge ekstra mange kræfter på at køre meget alene pga holdet er lort. Oleg skal hellere bruge penge på at få nogen folk der kan hjælpe Contador og Sagan, for de sidder altid alene!

Jesni
Indlæg: 1650
Tilmeldt: tirs maj 13, 2014 3:07 pm
Har takket: 91 gange
Blevet takket: 68 gange

Re: Cykling

Indlæg af Jesni »

Belitime skrev:
Jesni skrev:Er jeg den eneste der sidder og håber på, at Oleg køber Quintana til næste sæson? Contador virker som en træt mand.
Oleg vil næppe bruge så mange penge på sekundær pladser ;-) Både Froome og Contador vinder meget mere.
Quintana er omkring de 25 år, og havde vundet Touren hvis ikke han tabte tid i første uge på et styrt, eller hvis Alpe D'huez var 5 km længere. Han virker bare som et oplagt emne, hvis man vil vinde Touren. Derudover har Contador flere gange antydet at hans karriere nok ikke varer lang tid endnu, så måske man skulle tænke mere end ét år frem.

Og så er der jo reelt kun ét løb, der gælder når regnskabet skal gøres op for et storhold.

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: Cykling

Indlæg af Storken »

Jesni skrev:
Belitime skrev:
Jesni skrev:Er jeg den eneste der sidder og håber på, at Oleg køber Quintana til næste sæson? Contador virker som en træt mand.
Oleg vil næppe bruge så mange penge på sekundær pladser ;-) Både Froome og Contador vinder meget mere.
Quintana er omkring de 25 år, og havde vundet Touren hvis ikke han tabte tid i første uge på et styrt, eller hvis Alpe D'huez var 5 km længere. Han virker bare som et oplagt emne, hvis man vil vinde Touren. Derudover har Contador flere gange antydet at hans karriere nok ikke varer lang tid endnu, så måske man skulle tænke mere end ét år frem.

Og så er der jo reelt kun ét løb, der gælder når regnskabet skal gøres op for et storhold.
Post Danmark Rundt regnes kun for et mindre løb uden for Danmarks grænser....

:cool: :lol: ;-)

Brugeravatar
Culé
Indlæg: 1319
Tilmeldt: ons mar 07, 2012 7:38 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 3 gange
Blevet takket: 35 gange
Kontakt:

Re: Cykling

Indlæg af Culé »

Skydefinten skrev:Tilfældig sky bil efter etapen.

Klamt. Der ryger nogle spytklatter afsted op af bjerget.
Billede
Ja det er et trist syn, men tror også at forholdet mellem England-Frankrig spiller ind. Har i hvert fald ikke hørt at det skulle være sket tidligere eller i andre løb. Men igen, man skal også huske på at det er et fåtal der ødelægger det for de mange som det ofte er.

Brugeravatar
Belitime
Indlæg: 99
Tilmeldt: tors feb 05, 2015 9:02 pm
Har takket: 1 gang

Re: Cykling

Indlæg af Belitime »

Jesni skrev:Quintana er omkring de 25 år, og havde vundet Touren hvis ikke han tabte tid i første uge på et styrt, eller hvis Alpe D'huez var 5 km længere. Han virker bare som et oplagt emne, hvis man vil vinde Touren. Derudover har Contador flere gange antydet at hans karriere nok ikke varer lang tid endnu, så måske man skulle tænke mere end ét år frem.

Og så er der jo reelt kun ét løb, der gælder når regnskabet skal gøres op for et storhold.
Man kan altid sige hvis og hvis. Hvis Froome ikke var så langt foran efter første bjergetape, havde han smadrer Quintana på de andre etaper i pyrenæerne, i steder for at gå i defense mode. Desuden skal en Tour De France vinder også kunne guide hans hold i sidevide og sidde de rigtig steder i feltet.

Quintana gjorde det godt på den sidste etape. I de kommende år vil individuelt enkeltstart kilometer formentlig tilbage til normal niveau. 14 kilometer individuelt enkeltstart (det mindst nogensinde) formentlig gav Quintana hans bedste chance nogensinde for at slå Froome og alligevel var han aldrig tæt på sejren.
Senest rettet af Belitime man jul 27, 2015 3:05 pm, rettet i alt 1 gang.

Brugeravatar
Belitime
Indlæg: 99
Tilmeldt: tors feb 05, 2015 9:02 pm
Har takket: 1 gang

Re: Cykling

Indlæg af Belitime »

Culé skrev:Ja det er et trist syn, men tror også at forholdet mellem England-Frankrig spiller ind. Har i hvert fald ikke hørt at det skulle være sket tidligere eller i andre løb. Men igen, man skal også huske på at det er et fåtal der ødelægger det for de mange som det ofte er.
Ja England dominerer i den grad sporten, de har dominerer banecykling i mange år og efterhånden en del år på landevej. Frankrig har aldrig kunne lide dominans, med mindre det er en frank rytter eller hold. At det er England gør det ikke lige frem bedre.

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Cykling

Indlæg af Blaugrana92 »

Quintana vinder næste år.

Sendt fra min fede telefon, bitches!

Brugeravatar
Belitime
Indlæg: 99
Tilmeldt: tors feb 05, 2015 9:02 pm
Har takket: 1 gang

Re: Cykling

Indlæg af Belitime »

Froome vinder de næste 3 år og stopper så karrieren med 5 sejre.

Quintana vinder aldrig, da han aldrig bliver komplet. Han bliver den evige toer og kommer til at slå Jan Ullrich i andenpladser.
Senest rettet af Belitime man jul 27, 2015 4:51 pm, rettet i alt 2 gange.

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Cykling

Indlæg af Blaugrana92 »

Quintana vinder næste år.

Sendt fra min fede telefon, bitches!

Brugeravatar
Belitime
Indlæg: 99
Tilmeldt: tors feb 05, 2015 9:02 pm
Har takket: 1 gang

Re: Cykling

Indlæg af Belitime »

Froome vinder igen næste år.

Med større sejrsmargin pga flere individuelt enkeltstart kilometer.
Senest rettet af Belitime tirs jul 28, 2015 9:59 am, rettet i alt 2 gange.

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Cykling

Indlæg af Brombi »

Findes der en rytter med bedre teknik end Sagan? Jeg ved at blau før har postet en video fra Amgen Tour, hvor hans teknik blev optaget af en rytter foran ham med go pro (her)

Det her er fra sidste år i Oman, rimelig flabet lavet..

phpBB [video]

Brugeravatar
Belitime
Indlæg: 99
Tilmeldt: tors feb 05, 2015 9:02 pm
Har takket: 1 gang

Re: Cykling

Indlæg af Belitime »

Tror jeg ikke der gør :smile:

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Cykling

Indlæg af Brombi »

Ronaldo er sikkert bedre, ikk?

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Cykling

Indlæg af Blaugrana92 »

Er taget til Hadsten for at se gadeløb og for at undersøge om Froome er ligeså uelegant i virkeligheden, som han er i fjernsynet.

Sendt fra min fede telefon, bitches!

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 8 gæster