Cykling

Anden sport uden forbindelse til Barca

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Cykling

Indlæg af Brombi »

Håber selvfølgelig Bak vinder, men kæft det kunne være godt hvis Sagan vinder i dag! :)

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Cykling

Indlæg af Blaugrana92 »

Nå, så snupper Sagan da vist lige sin fjerde grønne trøje ud af fire mulige. Han ender jo med at slå Zabels rekord, selvom arrangørerne forsøger at tage trøjen fra ham!

Sendt fra min fede telefon, bitches!

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Cykling

Indlæg af Brombi »

Sagan har det heller ikke nemt

Brugeravatar
Belitime
Indlæg: 99
Tilmeldt: tors feb 05, 2015 9:02 pm
Har takket: 1 gang

Re: Cykling

Indlæg af Belitime »

Sagan kan ikke vinde :razz: :mrgreen:

Brugeravatar
Flax_Generous
Indlæg: 4454
Tilmeldt: tors jun 14, 2007 4:46 am
Geografisk sted: København
Har takket: 607 gange
Blevet takket: 510 gange

Re: Cykling

Indlæg af Flax_Generous »

Brombi skrev:Sagan har det heller ikke nemt
Ja, Sagan får ikke nok hjælp. Han var mindst lige så hurtig som Greipel igen i dag, men han mistede sin position i det sidste sving. Hvis han havde haft et hold til at køre et tog eller bare en leadout-mand til at støtte og forsvare positionen, var det nok ikke sket. Det er temmelig svært at forsvare positioner hele tiden for 5-6 km uden hjælp.

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Cykling

Indlæg af Blaugrana92 »

Belitime skrev:Sagan kan ikke vinde :razz: :mrgreen:
Han har ellers lige så godt som sikret sig sin fjerde grønne trøje ud af fire mulige. Det er da en form for sejr. Det er i hvert fald mere sejr end hvad Richie Porte nogensinde kommer til at opleve.

Sendt fra min fede telefon, bitches!

Brugeravatar
Belitime
Indlæg: 99
Tilmeldt: tors feb 05, 2015 9:02 pm
Har takket: 1 gang

Re: Cykling

Indlæg af Belitime »

Porte har allerede vundet 9 sejre alene i år :glad: Imens Sagan failed for vildt i alle klassikerne ;-)

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Cykling

Indlæg af Blaugrana92 »

Tror du selv at 9 sejre går over i nogen som helst historiebøger? Nej. Det gør 4 grønne trøjer ved Tour de France til gengæld. Det er samme antal som Sean Kelly og kun Erik Zabel har flere. Og Sagan er kun 25. Han har potentiale til at ende med et to-cifret antal grønne trøjer før end han indstiller sin karriere. Han er ved at skrive historie allerede nu.

Sagan har i øvrigt 8 sejre, så han vinder sådan cirka ligeså ofte som Porte. Kristoff har dobbelt så mange sejre som Porte og han er nordmand, so there's that. Som sædvanlig er du fuldkommen på glat is, Messi1987.

Sendt fra min fede telefon, bitches!

Brugeravatar
Belitime
Indlæg: 99
Tilmeldt: tors feb 05, 2015 9:02 pm
Har takket: 1 gang

Re: Cykling

Indlæg af Belitime »

I hvad ? At 9 er mere end 8 ? Eller at Sagan som altid failed i klassikerne ?

At jeg skrev Sagan kan ikke vinde, lige efter han tabte endnu en etape, mener jeg selvfølgelig Sagan kan ikke vinde en etape i touren, det er ikke ulovligt at tænke lidt selv.

Igen i morgen har Sagan en chance for en 2-3-4 eller 5 plads :mrgreen:

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Cykling

Indlæg af Blaugrana92 »

Belitime skrev:I hvad ? At 9 er mere end 8 ? Eller at Sagan som altid failed i klassikerne ?

At jeg skrev Sagan kan ikke vinde, lige efter han tabte endnu en etape, mener jeg selvfølgelig Sagan kan ikke vinde en etape i touren, det er ikke ulovligt at tænke lidt selv.

Igen i morgen har Sagan en chance for en 2-3-4 eller 5 plads :mrgreen:
9 er mere end 8, men hvis du tror der er en eneste cykelrytter i verden, der hellere ville have 9 sejre, end 8 sejre og en grøn trøje, så er du alligevel dummere end jeg gik og troede om dig, Messi1987.

Sagan har vundet 4 Tour de France etaper og snart også 4 grønne trøjer. Men for lige at anvende din egen logik og retorik, så sidder du jo nok og gør grin med ham, fordi du aldrig har opnået noget i dit eget kedelige liv. Ikke sandt, Messi1987?

I øvrigt har Sagan, siden han begyndte at køre i Pro Touren, vundet 73 sejre. Det er kun Cav og Greipel der overgår ham i den periode. Han har vundet på over 17% af sine løbsdage, kørt top 3 placeringer på 36% af sine løbsdage og kørt top 10 placeringer på 53% af sine løbsdage.

Du er velkommen til at finde en eneste rytter i feltet, der når Sagan til sokkeholderne for så vidt angår konsistente top 10 placeringer og alsidighed. Du finder ikke nogen, Messi1987.

Sendt fra min fede telefon, bitches!

Brugeravatar
Belitime
Indlæg: 99
Tilmeldt: tors feb 05, 2015 9:02 pm
Har takket: 1 gang

Re: Cykling

Indlæg af Belitime »

Top 10 placeringer fedt at være verdens bedste til at tabe finaler. Alsidighed uden tvivl Geraint Thomas.

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Cykling

Indlæg af Blaugrana92 »

Alligevel imponerende at du kan skrive, at han er verdens bedste til at tabe finaler, når jeg lige har fortalt dig at lune Cav og Greipel har vundet mere end Sagan, siden han begyndte at køre i Pro Touren. Du er alligevel mere end bare almindeligt dum, Messi1987.

Er vi enige om at top 10, eller i hvert tilfælde top 5, placeringer som oftest kaster både en eller anden præmiesum samt point til UCI's verdensrangliste? Du aner ikke en hujende skid om cykling, hvis du tror at top 10 placeringer slet ikke betyder noget, Messi1987.

Mmh, og verdens mest alsidige fodboldspiller er Jens Jønsson. Men jeg vælger at tolke dit tynde og korte indlæg som et klart tegn på at du ganske enkelt ikke har et eneste argument, Messi1987.

Sendt fra min fede telefon, bitches!

Brugeravatar
Flax_Generous
Indlæg: 4454
Tilmeldt: tors jun 14, 2007 4:46 am
Geografisk sted: København
Har takket: 607 gange
Blevet takket: 510 gange

Re: Cykling

Indlæg af Flax_Generous »

Det bliver interessant at se om det bliver alle mod Sagan. Hvis det sker, vinder han ikke i dag. Forhåbentlig kan han besinde sig, lade være med at følge angreb, køre sit eget (høje) tempo op ad Manse, og så køre fra dem ned til Gap.

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Cykling

Indlæg af Brombi »

Han har det sgu ikke nemt, han er hele tiden selv nede og hente proviant og drikkevarer..

PuyolErGud
Indlæg: 10784
Tilmeldt: lør okt 27, 2012 10:26 pm
Geografisk sted: Ishøj
Har takket: 600 gange
Blevet takket: 577 gange

Re: Cykling

Indlæg af PuyolErGud »

Hvor er det latterligt at ingen vil føre af dem som sidder med Sagan. Kan godt være han nok kører fra dem ned af, men de misser jo også selv chancen for at vinde. En chance de slet ikke vil have nu.

Også svært for Sagan.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 5 gæster