Basketball

Anden sport uden forbindelse til Barca

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Tello
Indlæg: 7701
Tilmeldt: tirs feb 26, 2013 9:43 am
Har takket: 1381 gange
Blevet takket: 560 gange

Re: Basketball

Indlæg af Tello »

Eksempel på en sæson hvor Messi vinder alt:

La Liga.
Cdr.
CHL.
VM el. Copa América.
Diverse venskabskampe.
Preseason i nærmest hele verden.
Copa Catalunya.
Gamber Cup.
VM for klubhold.
Evt. kamp mod vinderen af EL.
Den der kamp i Spanien mellem mestre?
Uduelige holdkammerater her og der.
Assists, mål, frispark, straffespark m.m.
Elendige trænere.
Kaptajn.
Hele Argentina der enten elsker el. hader ham.
Kampe på 90 minutter.

Og så videre.

Sendt fra min LON-L29 med Tapatalk

ELPISTOLEROSUAREZ
Indlæg: 1574
Tilmeldt: søn aug 23, 2015 8:54 pm
Har takket: 35 gange
Blevet takket: 92 gange

Re: Basketball

Indlæg af ELPISTOLEROSUAREZ »

Jeg er med på, at du siger det lidt for sjov/med afsky over for James, MessiPogba.

Min pointe er bare, at man ikke kan bruge to gange 0-4 i NBA Finals til at konkludere, at en spiller ikke er GOAT, ligesom man ikke kan bruge tre finale-nederlag med landsholdet til det samme om en fodboldspiller.

Er du uenig i dette, Blaugrana92, siden du skriver, som du gør?

Jeg er i øvrigt enig i, at James ikke er GOAT. Dog har han tre NBA-titler, har været i Finals otte år i træk, har fire MVP-titler. I øvrigt vil jeg mene, han individuelt set har været den bedste spiller i dette års playoffs. At han bliver sweepet af et sindssygt velfungerende hold med Durant, Curry, Thompson og co., det kan ikke være tungen på vægten.
qepd

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: Basketball

Indlæg af MessiPogba »

ELPISTOLEROSUAREZ skrev:Jeg er med på, at du siger det lidt for sjov/med afsky over for James, MessiPogba.

Min pointe er bare, at man ikke kan bruge to gange 0-4 i NBA Finals til at konkludere, at en spiller ikke er GOAT, ligesom man ikke kan bruge tre finale-nederlag med landsholdet til det samme om en fodboldspiller.

Er du uenig i dette, Blaugrana92, siden du skriver, som du gør?

Jeg er i øvrigt enig i, at James ikke er GOAT. Dog har han tre NBA-titler, har været i Finals otte år i træk, har fire MVP-titler. I øvrigt vil jeg mene, han individuelt set har været den bedste spiller i dette års playoffs. At han bliver sweepet af et sindssygt velfungerende hold med Durant, Curry, Thompson og co., det kan ikke være tungen på vægten.
James er verdens bedste basketballspiller. Det har jeg aldrig nogensinde talt i mod. Han er et monster uden lige. Han er en fænomenal basketballspiller og er uden tvivl i min top 5 over de bedste, jeg har set. Måske endda top 3. Men han bliver aldrig the GOAT for mig, når han har nogle bedrifter der gør, at han ikke kan være det.

Så selvom jeg hader LeBron, så harj eg intet imod at anerkende hans vanvidspræstationer og hvor god han er. Han er uden tvivl den bedste og mest dominerende veteran, jeg har set. Det er aldrig før set, at en spiller med så meget slidtage, at han er stadigvæk så god. Jordan var stadigvæk vild, da han var 35 år og vandt sit 6. NBa-titel, men det var kun hans 13. sæson, og han havde haft et 1,5 års ufrivillig pause, da han blev smidt ud af NBA for hans massive gamblingproblemer.

Selvom jeg brækker mig over, at LeBron nægter at spille defence mere, så er han fuldkommen massiv offensiv.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Basketball

Indlæg af Blaugrana92 »

ELPISTOLEROSUAREZ skrev:Min pointe er bare, at man ikke kan bruge to gange 0-4 i NBA Finals til at konkludere, at en spiller ikke er GOAT, ligesom man ikke kan bruge tre finale-nederlag med landsholdet til det samme om en fodboldspiller.

Er du uenig i dette, Blaugrana92, siden du skriver, som du gør?
Overhovedet ikke.

I øvrigt synes jeg ikke rigtigt, at man kan pege på en GOAT i NBA. Enten er det MJ, eller også skal man nævne en større pulje af spillere, der alle har domineret på forskellige tidspunkter, og vundet en helt masse:
Bill Russell
George Mikan
Hakeem Olajuwon
Kareem Abdul-Jabbar
Kobe Bryant
LeBron James
Magic Johnson
Michael Jordan
Shaquille O'Neal
Tim Duncan
Wilt Chamberlain

Edit: Jeg glemte selvfølgelig Javale McGee.

PuyolErGud
Indlæg: 10710
Tilmeldt: lør okt 27, 2012 10:26 pm
Geografisk sted: Ishøj
Har takket: 597 gange
Blevet takket: 572 gange

Re: Basketball

Indlæg af PuyolErGud »

Kawhi Leonard skulle have bedt om at blive tradet. Spændende at se hvad der der.

Sendt fra min EVA-L09 med Tapatalk

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: Basketball

Indlæg af MessiPogba »

PuyolErGud skrev:Kawhi Leonard skulle have bedt om at blive tradet. Spændende at se hvad der der.

Sendt fra min EVA-L09 med Tapatalk
Der er et lille rygte, hvor Lakers vil prøve at signe LeBron og Paul George her i denne off-season. De to har de råd til at give maxkontrakter. Så er næste skridt, at de forsøge at trade sig til Kawhi ved at trade nogle af deres uneg spillere, så LeBron kan få sit nye superhold.

Kawhi og Paul George er født og opvokset i Los ANgeles, så det kunne blive et vildt hold de tre der. Især fordi Paul George og Kawhi og især sidstnævnte er fænomenale forsvarsspillereo og begge passer godt ind i et hold, hvor LeBron er playmakeren og de skal skyde.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: Basketball

Indlæg af MessiPogba »

LeBron James har signet med Lakers. 4 år, 154 mio. $$$$$ Med en opt out på det 4. år.

Fuck man .... Mit hjertehold med en spiller, jeg ikke kan fordrage. Men hey, nye tider :cool:

Kawhi er også på vej. Han VIL være en Laker.

Kawhi og LeBron. Vild, vild fundament at have. LeBron der kan styre offensiven med hård hånd, og så Kawhi, der kan bruge sin energi på at tvære modstanderne ud defensivt og så være shooter og være 2. string i offensiven. Lige i hans ånd.

PG - LeBron
SG - Kawhi
SF - Ingram
PF - Kuzma
C - Randle


Not bad.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

UncleBobbyB
Indlæg: 118
Tilmeldt: man nov 15, 2010 10:29 am
Har takket: 20 gange
Blevet takket: 2 gange

Re: Basketball

Indlæg af UncleBobbyB »

Kawhi kommer ikke den her sommer

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: Basketball

Indlæg af MessiPogba »

Lakers har signet Rondo nu. Nu kan de gøre banen klar til at trade for Kawhi ved at bl.a inkludere Lonzo Ball.

Med Rondo og Kawhi, kan Lakers have en sublim backcourt, der kan smadre igennem rent defensivt, hvis de får KAwhi. Rondo er en floor general. Og med McGee og Lance Stephenson fra bænken, er der tegn på nogle vilde ting i vente fra Lakers i denne sæson.

Problemet er dog, at LeBron er bedst, når han er omringet af skyttere, og det er Rondo just ikke.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Basketball

Indlæg af Blaugrana92 »

Fuck alle de der Lakers-nyheder. Warriors signer Boogie. For $5,3 mio. for næste sæson. Midlevel exception. What. The. Fuck. Curry, Klay, Durant, Draymond, Boogie. It's over. Go home.

Ronaldinho
Indlæg: 778
Tilmeldt: fre aug 27, 2010 10:51 am
Har takket: 25 gange
Blevet takket: 19 gange

Re: Basketball

Indlæg af Ronaldinho »

Haha det jo til grin. 5 All stars, man er jo ikke i tvivl om hvem der vinder de næste par sæsoner.

Lebron med Lance og Rondo, evt Kawhi vil jo aldrig kunne stille noget op mod det hold.

Rockets har lige mistet en vigtig brik i Ariza. De har Harden, CP3, Capela og en skide dygtig forsvarsspiller i Tucker, men de når fandeme ikke GSW til sokkerholdende ved mindre de signer/trader sig frem til en All Star.

RIP NBA
Ronaldinho Gaúcho

Tello
Indlæg: 7701
Tilmeldt: tirs feb 26, 2013 9:43 am
Har takket: 1381 gange
Blevet takket: 560 gange

Re: Basketball

Indlæg af Tello »

Rondo, Kawhi, Lebron, McGee og Stephenson?

"I've never played on a superstar team"

Sendt fra min LON-L29 med Tapatalk

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: Basketball

Indlæg af MessiPogba »

Nu ved man jo ikke, hvilken tilstand Boogie kommer tilbage i, da en overrevet akillesceneskade nok er den værste skade en big man som Boogie kan komme ud for. Men rammer han bare tilnærmelsesvis det niveau, han havde inden .... Så er det der hold jo det mest kriminelle, jeg nogensinde har set i nogen som helst sportsgrene.

Curry
Klay
Durant
Green
Boogie

Holy fucking titty shit, hvor er det dog sindssygt. Warriors har seriøst genskabt det amerikanske landshold på klubhold.

Og jeg har læst, at Dwight Howard er på vej for minimum wage, hvis han kan buyout med Brooklyn. Og de holdt møder i går med Tyreke Evans

Så deres startende hold, når Boogie er klar

Curry
Klay
Durant
Green
Boogie

Deres bænk, hvis Howard og Tyreke Evans kommer

Shaun Livingston
Tyreke Evans
Andre Igoudala
Jordan Bell
Dwight Howard

Og så er der Patrick McCaw og Quinn Cook samt Jacob Evans som hhv 11., 12., og 13. spillere. Så skal de bare have to spillere på 14. og 15. pladsen, der kan spille front court som reservernes reserver i G-league.

Det mest stacked hold nogensinde.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

PuyolErGud
Indlæg: 10710
Tilmeldt: lør okt 27, 2012 10:26 pm
Geografisk sted: Ishøj
Har takket: 597 gange
Blevet takket: 572 gange

Re: Basketball

Indlæg af PuyolErGud »

Men at frasige sig rettighederne til Julius Randle for at signe Rondo er da fuldkommen idiotisk... Men West bliver bare endnu stærkere og konkurrencedygtig i år.

Sendt fra min EVA-L09 med Tapatalk

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Basketball

Indlæg af Piquénbauer »

Random med Kawhi til Raptors.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 4 gæster