Basketball

Anden sport uden forbindelse til Barca

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14996
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1684 gange
Blevet takket: 1121 gange
Kontakt:

Re: Basketball

Indlæg af Lopezzz »

MessiPogba skrev:
Tello skrev:Fuuuuck. Fuck Bitcoin, Verge, Dogecoin, aktier, obligationer og hvad der ellers er. Jeg investerer mine penge hos MessiPogba.

Apropos odds, hvor er Storken??

Sendt fra min LON-L29 med Tapatalk
Hehe, jeg har nu haft en lidt skidt periode. For en måned siden var jeg hhv. 2 mål fra at vinde 523.000 kroner for 100 kroner, tror jeg det var, og så tre mål fra 725.000 kroner ugen efter for omtrent samme beløb. Jeg kan poste screenshottet bagefter. Der var jeg godt nok halvvred. Så havde min sommer været en sjov en.
Sorry dude men jeg kan bare ikke tro på dig :(
MDCCCXCIX

benjamin
Indlæg: 177
Tilmeldt: man dec 22, 2008 7:04 pm
Geografisk sted: Kbh NV
Har takket: 3 gange

Re: Basketball

Indlæg af benjamin »

MessiPogba skrev: Hehe, jeg har nu haft en lidt skidt periode. For en måned siden var jeg hhv. 2 mål fra at vinde 523.000 kroner for 100 kroner, tror jeg det var, og så tre mål fra 725.000 kroner ugen efter for omtrent samme beløb. Jeg kan poste screenshottet bagefter. Der var jeg godt nok halvvred. Så havde min sommer været en sjov en.
Hvordan laver man odds, der giver 7000 gange igen?
Stick to your guns.

ulrich
Indlæg: 1705
Tilmeldt: ons sep 01, 2010 1:47 pm
Har takket: 275 gange
Blevet takket: 147 gange

Re: Basketball

Indlæg af ulrich »

Tello skrev:Fuuuuck. Fuck Bitcoin, Verge, Dogecoin, aktier, obligationer og hvad der ellers er. Jeg investerer mine penge hos MessiPogba.

Apropos odds, hvor er Storken??

Sendt fra min LON-L29 med Tapatalk
Storken er banned, tror jeg.

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: Basketball

Indlæg af MessiPogba »

Lopezzz skrev:
MessiPogba skrev:
Tello skrev:Fuuuuck. Fuck Bitcoin, Verge, Dogecoin, aktier, obligationer og hvad der ellers er. Jeg investerer mine penge hos MessiPogba.

Apropos odds, hvor er Storken??

Sendt fra min LON-L29 med Tapatalk
Hehe, jeg har nu haft en lidt skidt periode. For en måned siden var jeg hhv. 2 mål fra at vinde 523.000 kroner for 100 kroner, tror jeg det var, og så tre mål fra 725.000 kroner ugen efter for omtrent samme beløb. Jeg kan poste screenshottet bagefter. Der var jeg godt nok halvvred. Så havde min sommer været en sjov en.
Sorry dude men jeg kan bare ikke tro på dig :(


Værsgo :)
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14996
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1684 gange
Blevet takket: 1121 gange
Kontakt:

Re: Basketball

Indlæg af Lopezzz »

MessiPogba skrev:
Lopezzz skrev:
MessiPogba skrev:
Tello skrev:Fuuuuck. Fuck Bitcoin, Verge, Dogecoin, aktier, obligationer og hvad der ellers er. Jeg investerer mine penge hos MessiPogba.

Apropos odds, hvor er Storken??

Sendt fra min LON-L29 med Tapatalk
Hehe, jeg har nu haft en lidt skidt periode. For en måned siden var jeg hhv. 2 mål fra at vinde 523.000 kroner for 100 kroner, tror jeg det var, og så tre mål fra 725.000 kroner ugen efter for omtrent samme beløb. Jeg kan poste screenshottet bagefter. Der var jeg godt nok halvvred. Så havde min sommer været en sjov en.
Sorry dude men jeg kan bare ikke tro på dig :(


Værsgo :)
Sagde du ikke at du manglede kun 2 mål men på billedet er der 3 kampe som er tabt. Det der med rødt? Eller?
Og måske spiller du sammen med andre så i deles om pengene eller de billeder er fra en anden bruger eller noget :mrgreen: :mrgreen:

sorry :oops:
MDCCCXCIX

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14996
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1684 gange
Blevet takket: 1121 gange
Kontakt:

Re: Basketball

Indlæg af Lopezzz »

Ser ud til at Pelicans går videre og det næste hold de møder der spiller de sikkert som en sæk kartofler og taber 4:0
MDCCCXCIX

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: Basketball

Indlæg af MessiPogba »

Det er seriøst for ringe af Blazers. Lillard har bare ikke med at tude igen i næste sæson, hvis han ikke bliver valgt som All-star. Det er jo for ringe leadership det der.

AD er for vild, og Jrue og Playoff-Rondo gør et vildt arbejde.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14996
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1684 gange
Blevet takket: 1121 gange
Kontakt:

Re: Basketball

Indlæg af Lopezzz »

Kom nu Blazers hold ud! :sad:

Ham AD er pisse irriterende. Han scorer på alt lige meget hvorfra han skyder :twisted:
MDCCCXCIX

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Basketball

Indlæg af Blaugrana92 »

Jeg har det virkelig fint med, at Trail Blazers røg ud. Lillard kan være så uudholdelig at høre og se på. Og så er jeg bare vild med Pelicans uden Boogie. Boogie kan jeg ikke snuppe. Men AD, Jrue, Mirotic og Playoff Rondo? Nice.

Men det betyder ingenting. Det der betyder noget er Timberpups. <3
Perfekt lørdag aften jo. Copa del Rey sejr, perfekt afskedsfinale til Ini og så første playoff sejr for Wolves i 14 år. Butler, Teague, Wiggins, KAT og D Rose var fantastiske. Jeg er måske nødt til, at bide mine ord om D Rose i mig igen. Ikke fordi han går hen og bliver fantastisk lige pludselig, men bare fordi han er ekstremt sej. Det er virkelig sejt, stadig at troppe op og give den alt, efter at have været igennem så mange problemer, som han har været. Han har penge nok til ikke at røre en finger resten af livet, men han vil spille basket, og han vil vinde. Det kan man sgu ikke have andet end respekt for.

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14996
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1684 gange
Blevet takket: 1121 gange
Kontakt:

Re: Basketball

Indlæg af Lopezzz »

Blaugrana92 skrev:Jeg har det virkelig fint med, at Trail Blazers røg ud. Lillard kan være så uudholdelig at høre og se på.
Den mest uudholdelige spiller i NBA lige nu er Anthony Davis. Troede virkelig at Lebron var nummer 1 men ham her topper listen. Jeg kigger væk hver gang hans fjæs bliver vist på skærmen. Men Pelicans vil kollapse helt i næste runde. De vandt mod Blazers kun på grund af turnovers og fordi Lillard var ikke helt på toppen.

Minnesota er heller ikke noget specielt hold, virkelig ustabil og intetsigende og ham Towns er næsten ligeså klam som AD.

Utah Jazz er faktisk det eneste hold som fortjener at vinde det hele. Dette hold har virkelig kæmpet hårdt og det gamle Jazz er vækket til live. Ikke fordi at jeg er fan men der er intet at klage over dette hold. De gøre det fandme godt :clap:
MDCCCXCIX

ulrich
Indlæg: 1705
Tilmeldt: ons sep 01, 2010 1:47 pm
Har takket: 275 gange
Blevet takket: 147 gange

Re: Basketball

Indlæg af ulrich »

Lopezzz skrev:
Blaugrana92 skrev:Jeg har det virkelig fint med, at Trail Blazers røg ud. Lillard kan være så uudholdelig at høre og se på.
Den mest uudholdelige spiller i NBA lige nu er Anthony Davis. Troede virkelig at Lebron var nummer 1 men ham her topper listen. Jeg kigger væk hver gang hans fjæs bliver vist på skærmen. Men Pelicans vil kollapse helt i næste runde. De vandt mod Blazers kun på grund af turnovers og fordi Lillard var ikke helt på toppen.

Minnesota er heller ikke noget specielt hold, virkelig ustabil og intetsigende og ham Towns er næsten ligeså klam som AD.

Utah Jazz er faktisk det eneste hold som fortjener at vinde det hele. Dette hold har virkelig kæmpet hårdt og det gamle Jazz er vækket til live. Ikke fordi at jeg er fan men der er intet at klage over dette hold. De gøre det fandme godt :clap:
Min far er stærkere end din far.

Sendt fra min ONEPLUS A5010 med Tapatalk

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Basketball

Indlæg af Blaugrana92 »

Lopezzz skrev:
Blaugrana92 skrev:Jeg har det virkelig fint med, at Trail Blazers røg ud. Lillard kan være så uudholdelig at høre og se på.
Den mest uudholdelige spiller i NBA lige nu er Anthony Davis. Troede virkelig at Lebron var nummer 1 men ham her topper listen. Jeg kigger væk hver gang hans fjæs bliver vist på skærmen. Men Pelicans vil kollapse helt i næste runde. De vandt mod Blazers kun på grund af turnovers og fordi Lillard var ikke helt på toppen.

Minnesota er heller ikke noget specielt hold, virkelig ustabil og intetsigende og ham Towns er næsten ligeså klam som AD.

Utah Jazz er faktisk det eneste hold som fortjener at vinde det hele. Dette hold har virkelig kæmpet hårdt og det gamle Jazz er vækket til live. Ikke fordi at jeg er fan men der er intet at klage over dette hold. De gøre det fandme godt :clap:
Lol, Lopezzz. Jeg tror ikke, du ved ret meget om basketball. :lol: :lol:

Pelicans vandt ikke "kun på grund af turnovers." Man sweeper ikke et 3. seed fra West "kun på grund af turnovers." De vandt fordi, de var meget, meget bedre end Trail Blazers hele serien igennem. Jrue Holiday er måske den bedste defensive guard i ligaen. Der er ikke en spiller, der er matchet up med modstandernes primary option flere gange end Jrue Holiday har de seneste år, og det er fordi han er fuldstændig fantastisk defensivt. Playoff Rondo er en leder uden lige - stik modsat eksempelvis Lillard - der får det hele til at klikke, mens AD velsagtens er i top 5 i ligaen samlet set som spiller. Pelicans vandt fordi de var så meget bedre end Trail Blazers i alle fire kampe.

Nej, Minnesota er ikke noget specielt hold. Men de har alligevel lige slået det bedste hold i hele NBA gennem sæsonen, så de må alligevel være mere specielle end Trail Blazers, der ikke engang kunne slå det sjette bedste hold i West bare én gang.

Towns er i øvrigt fantastisk. Towns fik flest stemmer på to af spørgsmålene, som ligaens General Managers blev spurgt om tidligere på sæsonen:
1) Hvem er den bedste center i NBA?
2) Hvem ville I hente, hvis I skulle starte et helt nyt franchise lige nu?
29% pegede på Towns i spørgsmål 2, mens 28% pegede på Towns i spørgsmål 1. Klam mig her og klam mig der. Towns er en stjerne.

Hvis du skal snakke om at arbejde hårdt, så kan du få et billede af ligaens absolut mest hårdtarbejdende spiller:
Billede

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14996
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1684 gange
Blevet takket: 1121 gange
Kontakt:

Re: Basketball

Indlæg af Lopezzz »

Så er du lige pludselig ekspert og rapkæftet bare fordi Timb vandt en kamp over Houston og at du kan ikke holde ud at se på PTB bare fordi jeg holder med dem. Woow. Jeg ved godt at det var en hårdt sæson for dig og Timbs med alle de nederlag til Jazz og Blazers. Det er ikke sjovt og jeg føler med dig.
Men også tak fordi du laver om på min liste over hold som jeg kan ikke fordrage. Gæt hvem er nummer 1?
MDCCCXCIX

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Basketball

Indlæg af Blaugrana92 »

Nej, nej. Ikke ekspert. Jeg er til gengæld ikke dum nok til at tro, at et hold taber en serie 4-0 "kun på grund af turnovers." I øvrigt er det Lillard, jeg til tider ikke kan holde ud at se på. Jeg elsker McCollum og synes Nurkic er sjov. Jeg hader ikke Trail Blazers, men jeg er glad for, at det blev Pelicans der gik videre. De var jo åbenlyst det bedre hold.

Så mange nederlag til Jazz og Trail Blazers oplevede jeg nu ikke. Vi vandt ligeså mange kampe mod de to hold, som vi tabte i denne sæson. 4-4. Det er nu meget godt, især for Trail Blazers altid har været en pain in the ass for Timberwolves.

Hvem er nummer 1 på din liste over hold, du ikke kan fordrage? Er det nu pludselig Timberwolves, fordi det er mit hold, og jeg udtaler mig kritisk om Lillard, samt påpeger at Trail Blazers simpelthen bare ikke var ligeså gode som Pelicans? Det er vist det man kalder småligt.

I øvrigt elsker jeg Jazz, så jeg ved ikke, hvorfor du prøver at blive ved med dem. Rubio er grunden til at jeg overhovedet startede med NBA, og jeg har altid holdt på, at han var en af de bedste point guards i ligaen. Nu viser han det endelig, og så er Donovan Mitchell også dejlig. Ingen grund til at trække dem med ind i diskussionen. Lillard derimod ... fuck ham.

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14996
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1684 gange
Blevet takket: 1121 gange
Kontakt:

Re: Basketball

Indlæg af Lopezzz »

+35 :eek: Daamn!
MDCCCXCIX

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 4 gæster