Basketball

Anden sport uden forbindelse til Barca

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: Basketball

Indlæg af MessiPogba »

Ronaldinho skrev:
MessiPogba skrev:Kyrie Irving har angiveligt bedt om at blive tradet fra Cavs. Spændende.

Glæder mig allerede til at se LeBron tude igen :)

Kyrie har bedt om T-Wolves, Heat, Knicks eller Spurs.

Pop vil gøre Kyrie til en sand mester. Han vil gøre ham endnu mere effektiv.

Kyrie ville være blæret at se i T-Wolves med KAT. De to kunne snildt lave gennemsnitligt 60 point over en sæson.
Håber virkelig ikke han ender i Knicks. Et mere kedeligt og intetsigende hold skal man lede længe efter. Spurs eller Wolves kunne være gode destinationer for ham. Han kunne også blive den helt store stjerne på et fortrinligt Heat hold.
Tjo. Jeg synes da, at Hernangomez som C, Porzingis på PF og Kyrie som PG kunne da være en god start for et godt franchise, selvom Knicks sutter maks røv. Så skal de lige på markedet efter gode 2'ere og 3'ere.

Men jeg håber han ender i Wolves eller i Spurs. Selvom Kyrie ikke er verdens største gave til forsvarsspillet, så skal Pop nok gøre ham utrolig god i den ende af banen også. Så god er Pop som træner. Kyrie med Kawhi? Sindssygt hold.

Ja, glemte lige hvor godt Heat sluttede af. Der kunne han også være på et rigtigt godt hold.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

ulrich
Indlæg: 1705
Tilmeldt: ons sep 01, 2010 1:47 pm
Har takket: 275 gange
Blevet takket: 147 gange

Re: Basketball

Indlæg af ulrich »

Uh, jeg ville elske at få Irving til Spurs.

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: Basketball

Indlæg af MessiPogba »

Derrick Rose til Cavs for et år til 2,1 mio. $

Noget af en degradering i forhold til Kyrie.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: Basketball

Indlæg af MessiPogba »

ulrich skrev:Uh, jeg ville elske at få Irving til Spurs.
Jeg tror virkelig, han kan blive en massiv superstjerne under Pop. Pop er magiker inden for coaching og få folk til at ofre sig det ekstra, der kræves for at være en vinder.

Vil så gerne se Kyrie og Kawhi sammen som duo. Kawhi dækker op for to mennesker, og så kan Kyrie tage lidt af det offensive pres, der har hvilet på Kawhis skuldre de sidste to år. De ville være en fabelagtig duo sammen.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: Basketball

Indlæg af MessiPogba »

Kyrie til Celtics i stedet for IT, Crowder og future picks fra Celtics er de seneste rygter.

For Celtic er Kyrie i forhold til IT en forstærkning, vil jeg mene. IT er den ringeste forsvarsspiller i ligaen, og selvom Kyrie ikke er god himself i defence hellere, så kan han da i det mindste bare en smule defensivt.

Kyrie som main-man, som IT var det, ville også kunne give de samme point, som IT lavede for Celtics. Kyrie er en sublim scoringsmaskine, når han går amok.

Crowder er en dygtih 3 and D-spiller, så det er en fin spiller for Cavs.

Men Cavs får lidt leverage ti lfremtiden. De havde ingen draft picks, og Celtics har mange gode picks til de kommende to år, så det er et godt bytte for begge parter, vil jeg mene.

Omvendt føler jeg, at Celtics har mistet meget af deres defence med Bradleys afgang og nu Crowder. Hayward er en god tovejsspiller, mens Horford er ikke er nogen rim protector eller særlig god D-spiller.

EDIT. Glemte sgu da at Celtics har Jaylen Brown.

1 - Kyrie
2 - Brown
3 - Tatum
4 - Hayward
5 - Horford

Stærkt hold, men stadigvæk ikke helt imponeret af forsvaret. Det er kun Brown og Hayward, der ville byde noget ind der. Kan de finde en rim protector, til 5'eren så kan de godt slå Cavs ud i Eastern Conference Finals, er min vurdering.
Senest rettet af MessiPogba ons aug 23, 2017 5:00 am, rettet i alt 2 gange.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: Basketball

Indlæg af MessiPogba »

Så er det officielt. Kyrie til Celtics for Isaiah Thomas, Jae Crowder, Ante Zizic og Brooklyn-picket for 2018. Overall fint for begge parter. Celtics for et monster i Kyries vanvittige offensive spil og Cavs får en god spiller i Crowder, kan få noget godt på draftpicket og får en Kyrie Light i IT.

IT vil have max contract til næste år, som er de her 200 mio dollars. IT er pt. skadet efter en hofteoperation, og han er 29 år til den tid. Han er en lille gut, og måske har modstanderne luret ham nu.

Kyrie har tre år tilbage af sin kontrakt på til 18.8, 20.1 og 21.3 mio. dollars, og det er røverkøb for Celtics, når hans konkurrenter i John Wall, Stephen Curry, James Harden og Chris Paul pt. alle sammen er på de her 35 mio. plus om året. Så for Celtic betyder det, at de kom af med en kommende meget løntung spiller i IT, og de kan fortsat have en konkurrencestærk trup.

Dog forstår jeg ikke, at man i dette trade var villig itl at ofre Brooklyns draftpick for 2018, da det var eftersigende det, der gjorde udslaget, at man hverken fik Paul George eller Jimmy Butler til Celtics, da Danny Ainge ikke ville have det med i deres trade til Indiana eller Bulls, men nu vil de gerne for Kyrie? Lidt mærkeligt af Celtics front office.

Cavs derimod. De arbejder på et rebuilding, tror jeg nu fra 2018 af, men for denne sæson vil de være contender til titlen. LeBron smutter med garanti næste sommer, og jeg tror ikke, de vil give Isaiah hans ønske om et max contract, så han smutter også. Med deres drackpick fra Brooklyn kan de genopbygge. Medmindre Crowder og Love kan bære et hold, men det tvivler jeg meget stærkt på.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: Basketball

Indlæg af MessiPogba »

Kæft, jeg glæder mig til denne nye sæson. Spændende at se, hvordan det nye tiltag, at man starter sæsonen 10-14 dage tidligere og derfor ikke så mange back-to-back road-kampe for holdene betyder i alle sidste ende. En som James Harden så f.eks. fuldstændig mørbanket ud mod Spurs i kamp 6 i Western Semifinalen.

Håber på gode ting fra Wolves, 76'ers, Lakers og Celtics.

Forventer det samme fra Spurs og Warriors som altid.

Glæder mig til at se CP3 og Harden-samarbejdet og Westbrook-George konstellationen. Kan disse fire superstjerner spille sammen? Og endeligt, kan Kyrie nu med al den erfaring, han har taget til sig fra de sidste tre år, nu være the leading man and the main man for et titel contender-hold? Ham og Hayward bliver også spændende at se sammen .
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14999
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1684 gange
Blevet takket: 1121 gange
Kontakt:

Re: Basketball

Indlæg af Lopezzz »

http://www.espn.com/nba/story/_/id/2068 ... al-rakuten

Det er fedt at verdens bedste basketball klub skal have samme sponsor på trøjen som Barca :cool:
MDCCCXCIX

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: Basketball

Indlæg af MessiPogba »

Lopezzz skrev:http://www.espn.com/nba/story/_/id/2068 ... al-rakuten

Det er fedt at verdens bedste basketball klub skal have samme sponsor på trøjen som Barca :cool:
Det er så nederen, at det er tilladt at have sponsor nu på Basketball-trøjer. Har altid synes det var en af de fede ting at gå med en pure basketball-trøje uden at agere reklamesøjle.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14999
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1684 gange
Blevet takket: 1121 gange
Kontakt:

Re: Basketball

Indlæg af Lopezzz »

Det er penge der bestemmer ;-)
MDCCCXCIX

PuyolErGud
Indlæg: 10717
Tilmeldt: lør okt 27, 2012 10:26 pm
Geografisk sted: Ishøj
Har takket: 598 gange
Blevet takket: 574 gange

Re: Basketball

Indlæg af PuyolErGud »

Så skete der også lidt på en ellers grå lørdag. Carmelo Anthony skifter til Oklahoma Thunders! I bytte for Knicks Enes Kanter, Doug McDermott og et 2018 draft pick.

Umiddelbart rigtig godt forhandlet fra Thunders side, og det skal blive spændende at se Carmelo, sammen med Paul George og Westbrook.

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: Basketball

Indlæg af MessiPogba »

PuyolErGud skrev:Så skete der også lidt på en ellers grå lørdag. Carmelo Anthony skifter til Oklahoma Thunders! I bytte for Knicks Enes Kanter, Doug McDermott og et 2018 draft pick.

Umiddelbart rigtig godt forhandlet fra Thunders side, og det skal blive spændende at se Carmelo, sammen med Paul George og Westbrook.
Jeg glæder mig rigtig meget til at se, hvordan to så store ball hogs og iso-spillere som Russell og Melo vil klare det sammen. Vil Russell slippe speederen lidt mere og give bolden til Melo og George i favorable situationer, når det bliver hektisk? Der er Russell kendt for at gå iso. George er en fantastisk tovejsspillere, og han er også en god teamplayer, så ham tror jeg ikke, at der vil være de store problemer med at indordne sig. Men Russ og Melo? Tvivler lidt.

Men det er sgu et godt hold nu.

PG - Westbrook
SG - George
SF - Melo
PF - Patterson
C - Adams

eller

PG - Westbrook
SG - Roberson
SF - George
PF - Melo
C - Adams

For at det her skal blive noget godt, så kræver det virkelig, at Westbrook stopper med at statpadder og gerne vil spille defence, det samme med Melo. Begge kan faktisk spille godt forsvar, når de gider. Melo har haft nogle kampe, hvor jeg har set, hvor han har investeret kræfter i det defensive, og det gjorde han fandme godt. Det samme med Westbrook.

Men Thunders bænk er ikke særlig godt. Og de må håbe, at Dakari Johnson kan noget, ellers har de reelt set kun Adams til 5'eren.

Men rest in peace til Eastern Conference. Satme ikke meget kød tilbage.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14999
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1684 gange
Blevet takket: 1121 gange
Kontakt:

Re: Basketball

Indlæg af Lopezzz »

Glæder mig til at se Joe og Ricky spille sammen igen. Den gang de spillede i Barcelona da var de konger :)

Billede
MDCCCXCIX

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: Basketball

Indlæg af MessiPogba »

D-Wade til Cavs, da han er blevet lovet en startplads hos Cavs på bekostning af J.R. Smith.

PG - IT
SG - Wade
SF - LeBron
PF - Love
C - Thompson

Backups: J.R. Smith, Korver, Shumpert, Crowder, Rose, Jefferson, Green, Frye, Perkins

Fandme meget bredde på det hold.

Og LeBron Tudefjæs skal stoppe med at sige, at han aldrig har spillet på et superhold. Ovenstående er fandme et superhold.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: Basketball

Indlæg af MessiPogba »

Russell Westbrook har signet en 5-årig kontrakt gældende fra 2018-2019 med Thunder for 205 millioner dollars. Den største kontrakt i NBAs historie, da den slår Currys 201 millioner dollars, som dog kunne have været på 207 millioner dolalrs for 5 år, men som Curry skar en bittesmule af, så Warrios kunne signe Igoudala igen.

Bare lige for at sætte det op i mod fodbold-termer. Det er 788.500 dollars om ugen, 667.900 euro, 589.000 pund hver uge i løn.

Forrige uge skrev Westbrook også under på en kontrakt med Jordan, som er den største sportskontrakt, Jordan-brandet nogensinde har skrevet under med en spiller. Der er ikke nogen estimat, men jeg har læst, at den er 150 millioner dollars værd, og kontrakten er på 10-år.

Så Russell har mere eller mindre sikret sig 355 millioner dollars.

2017 har været et relativt godt år for Russell. MVP, blevet far for første gang, udgivet sin egen modebog, og masser, massser, masser af dollars
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 4 gæster