Basketball

Anden sport uden forbindelse til Barca

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

ulrich
Indlæg: 1701
Tilmeldt: ons sep 01, 2010 1:47 pm
Har takket: 275 gange
Blevet takket: 147 gange

Re: Basketball

Indlæg af ulrich »

MessiPogba skrev:
GiovaniDosBentzen skrev:
MessiPogba skrev:
ELPISTOLEROSUAREZ skrev:Hvorfor kan man ikke hate på Kyrie? Hvis man sammenligner ham med spillere, som man så faktisk kan hate på?
Fordi han er så blæret en spiller, synes jeg. Han virker også langt mere sympatisk end LeCry James, der altid skal tude på en bane og skal bruge 400 stjerner for at vinde et mesterskab.
bruge 400 stjerner på at vinde et mesterskab??? - så du ham i finale serien + sidste års slutspil?
Ja, jeg har set det, men det ændrer ikke på, at LeBron tuder så snart, det ikke går efter hans hoved og skal bruge et stjernebesat hold, før han kan noget.

Det var alligevel Kyrie Irving, der reddede hans røv, men det var der ingen, der snakkede om, da Cleveland endte 50+ års trofætørke til Cleveland.
Spoken like a true hater. LeBron kan ikke noget.

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: Basketball

Indlæg af MessiPogba »

ulrich skrev:
MessiPogba skrev:
GiovaniDosBentzen skrev:
MessiPogba skrev:
ELPISTOLEROSUAREZ skrev:Hvorfor kan man ikke hate på Kyrie? Hvis man sammenligner ham med spillere, som man så faktisk kan hate på?
Fordi han er så blæret en spiller, synes jeg. Han virker også langt mere sympatisk end LeCry James, der altid skal tude på en bane og skal bruge 400 stjerner for at vinde et mesterskab.
bruge 400 stjerner på at vinde et mesterskab??? - så du ham i finale serien + sidste års slutspil?
Ja, jeg har set det, men det ændrer ikke på, at LeBron tuder så snart, det ikke går efter hans hoved og skal bruge et stjernebesat hold, før han kan noget.

Det var alligevel Kyrie Irving, der reddede hans røv, men det var der ingen, der snakkede om, da Cleveland endte 50+ års trofætørke til Cleveland.
Spoken like a true hater. LeBron kan ikke noget.
Jeg synes nu ikke, jeg er en hater, da jeg godt kan se, hvad LeBron kan, og at han er nok verdens bedste. Men det ændrer ikke på, at jeg synes, han er en tudemarie uden lige, og at han lige får lovlig meget kredit, når man tænker på, at det var Kyrie, der slog Warriors i den berømte kamp 7.

Jeg synes bare, at LeBron får kredit for næsten alt, og når det ikke lige kører, så tuder han. Man kan da bare se ham her på det seneste, hvor det ikke lige kører for Cavs, at han er vrissende over for alt og alle.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: Basketball

Indlæg af MessiPogba »

Hvordan fanden er Kemba Walker blevet all-star? Hold kæft, hvor er han latterlig overvurderet. Håbløse procenter, skyder de mest åndssvage 3'ere og tror, at han er Klay eller Steph, og scorer omkring 20 gange og rammer kun 4-5.

Der er fandme langt bedre backcourt spilelre i øst end det pis, Walker præsterer.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Basketball

Indlæg af Blaugrana92 »

MessiPogba skrev:Hvordan fanden er Kemba Walker blevet all-star? Hold kæft, hvor er han latterlig overvurderet. Håbløse procenter, skyder de mest åndssvage 3'ere og tror, at han er Klay eller Steph, og scorer omkring 20 gange og rammer kun 4-5.

Der er fandme langt bedre backcourt spilelre i øst end det pis, Walker præsterer.
Hvem? Hvem ville du betragte som langt bedre end Kemba Walker, blandt backcourt spillere i East, som ikke allerede er med som All Star i år? Jeg kan se en sag for Bradley Beal og Goran Dragic, men det er så også det. De er reelt meget tæt på hinanden i niveau, og hvis jeg så skulle vælge én, til et event hvor det handler om at underholde tilskuerne, så ville jeg gå med Kemba Walker hver gang. Han har handles, flair og er mere kæk i sit spil end både Beal og Dragic.

Ellers er alle de bedste backcourt spillere repræsenteret i East, nogle af dem endda som forwards selvom de reelt fungerer som backcourt spillere for deres hold. Kyrie er der. DeRozan er der. Butler er der. Giannis er der. IT er der. Wall er der. Lowry er der.

Derudover er det vel nærmest direkte dumt at skrive, at Kemba Walker skyder håbløse procenter når han helt beviseligt ikke gør det. Han skyder .395 på sine treere og det er i sig selv en rigtig fin procent, men når man så samtidig tager i betragtning, at han skyder hele 6.9 af dem per kamp, så er det blot endnu mere imponerende. Blandt backcourt All Stars i East er det kun Kyle Lowry der skyder bedre.

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: Basketball

Indlæg af MessiPogba »

Blaugrana92 skrev:
MessiPogba skrev:Hvordan fanden er Kemba Walker blevet all-star? Hold kæft, hvor er han latterlig overvurderet. Håbløse procenter, skyder de mest åndssvage 3'ere og tror, at han er Klay eller Steph, og scorer omkring 20 gange og rammer kun 4-5.

Der er fandme langt bedre backcourt spilelre i øst end det pis, Walker præsterer.
Hvem? Hvem ville du betragte som langt bedre end Kemba Walker, blandt backcourt spillere i East, som ikke allerede er med som All Star i år? Jeg kan se en sag for Bradley Beal og Goran Dragic, men det er så også det. De er reelt meget tæt på hinanden i niveau, og hvis jeg så skulle vælge én, til et event hvor det handler om at underholde tilskuerne, så ville jeg gå med Kemba Walker hver gang. Han har handles, flair og er mere kæk i sit spil end både Beal og Dragic.

Ellers er alle de bedste backcourt spillere repræsenteret i East, nogle af dem endda som forwards selvom de reelt fungerer som backcourt spillere for deres hold. Kyrie er der. DeRozan er der. Butler er der. Giannis er der. IT er der. Wall er der. Lowry er der.

Derudover er det vel nærmest direkte dumt at skrive, at Kemba Walker skyder håbløse procenter når han helt beviseligt ikke gør det. Han skyder .395 på sine treere og det er i sig selv en rigtig fin procent, men når man så samtidig tager i betragtning, at han skyder hele 6.9 af dem per kamp, så er det blot endnu mere imponerende. Blandt backcourt All Stars i East er det kun Kyle Lowry der skyder bedre.
Der er Bradley Beal, der er Nicolas Batum, der er Dennis Schrøder, der er Jeff Teague, der er sågar Kent Bazemore af bare guards.

Og da reglerne er anderledes, at de to sidste pladsser på holdet både kan være dækket af en front eller backcourt, så er der Al Horford, der er Dwight Howard, der er Brook Lopez, der er Jabari Parker (selvom han blev skadet ganske fornyligt) og jeg kunne blive ved.

Walkers procenter kommer fra starten af sæsonen, men kig på hans stats den sidste måned. Det er håbløst.

Jeg synes, at han er vanvittig overvurderet i forhold til hvordan folk omtaler ham.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: Basketball

Indlæg af MessiPogba »

Noget andet. Vild duo, der kan komme til syne med Boogie og AD. De to kan volde meget skade sammen.

Hvis Pelicans kan f.eks. få en Chris Paul til sommer, når han er free agent og så en lock down defender til SG, da der mangler defensiv på det hold, hvor en som Andre Roberson ville være et godt bud (Han er dog forfærdelig offensiv spiller, men fandme en vild forsvarsspiller), og lidt mere bredde til bænken, så kan de meget nemt blive en contender i west. JJ Redick er også free agent, så han kunne i den grad også være en mulighed fra bænken, synes jeg. Speights fra Clippers vil jeg sgu også gå efter. En god scorer, som kan aflaste Cousins og AD, når second unit kan komme ind.

Og endelig, en backup til Chris Paul. Patrick Mills er free agent, så ham ville jeg kigge på. En fin skytte og anstændig fordeler, som kan dække for Paul, når han skal have minutter på bænken og hvile.

Igoudala er også free agent, så ham kunne man også gå efter.

Starters

1 - Chris Paul
2 - Andre Roberson/Redick
3 - Omri Casspi
4 - Anthony Davis
5 - DeMarcus Cousins

Bænk:
1 - Mills
2 - Redick/Redick
3 - Igoudala
4 - Speights
5 - Ajinca

Det ville være et godt ohld.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: Basketball

Indlæg af MessiPogba »

Lou Williams til Houston i bytte for Corey Brewer og et first round pick.

Fandme et godt bytte for Rockets. Endnu et våben, de kan trække på deres second unit. Så kan Eric Gordon og Lou Williams komme ind fra bænken og tage over, når Harden skal have pause.

Houston er seriøst en ordentlig rim protector fra at blive en helt, helt seriøst contender nu, selvom de er i den grad konkurrencestærke, men de er sgu ikke alt for skarpe defensivt. Andrew Bogut er free agent til sommer, så hvis de kan få ham, ville det være godt..
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Basketball

Indlæg af Blaugrana92 »

MessiPogba skrev:
Blaugrana92 skrev:
MessiPogba skrev:Hvordan fanden er Kemba Walker blevet all-star? Hold kæft, hvor er han latterlig overvurderet. Håbløse procenter, skyder de mest åndssvage 3'ere og tror, at han er Klay eller Steph, og scorer omkring 20 gange og rammer kun 4-5.

Der er fandme langt bedre backcourt spilelre i øst end det pis, Walker præsterer.
Hvem? Hvem ville du betragte som langt bedre end Kemba Walker, blandt backcourt spillere i East, som ikke allerede er med som All Star i år? Jeg kan se en sag for Bradley Beal og Goran Dragic, men det er så også det. De er reelt meget tæt på hinanden i niveau, og hvis jeg så skulle vælge én, til et event hvor det handler om at underholde tilskuerne, så ville jeg gå med Kemba Walker hver gang. Han har handles, flair og er mere kæk i sit spil end både Beal og Dragic.

Ellers er alle de bedste backcourt spillere repræsenteret i East, nogle af dem endda som forwards selvom de reelt fungerer som backcourt spillere for deres hold. Kyrie er der. DeRozan er der. Butler er der. Giannis er der. IT er der. Wall er der. Lowry er der.

Derudover er det vel nærmest direkte dumt at skrive, at Kemba Walker skyder håbløse procenter når han helt beviseligt ikke gør det. Han skyder .395 på sine treere og det er i sig selv en rigtig fin procent, men når man så samtidig tager i betragtning, at han skyder hele 6.9 af dem per kamp, så er det blot endnu mere imponerende. Blandt backcourt All Stars i East er det kun Kyle Lowry der skyder bedre.
Der er Bradley Beal, der er Nicolas Batum, der er Dennis Schrøder, der er Jeff Teague, der er sågar Kent Bazemore af bare guards.

Og da reglerne er anderledes, at de to sidste pladsser på holdet både kan være dækket af en front eller backcourt, så er der Al Horford, der er Dwight Howard, der er Brook Lopez, der er Jabari Parker (selvom han blev skadet ganske fornyligt) og jeg kunne blive ved.

Walkers procenter kommer fra starten af sæsonen, men kig på hans stats den sidste måned. Det er håbløst.

Jeg synes, at han er vanvittig overvurderet i forhold til hvordan folk omtaler ham.
Batum er rigtig god og kan det hele, men prøv at spørge en Hornets-fan, hvem der er den vigtigste spiller på det hold. Det er Kemba. Og hvad så at han har skudt dårlige procenter den sidste måned? Den slags sker sgu da. Kevin Love skød også 29% på treere i januar. Det gør ham jo ikke ringe. Kemba har udviklet sin treer rigtig meget siden han blev drafted og har forbedret sig hver sæson, med undtagelse af forrige sæson, hvor han dog også var noget skadet. Det er ikke tilfældigt at han skyder 39% i år.

Jeg kan slet ikke se, hvordan Schroder, Teague og da slet ikke Bazemore skulle være mere All Star materiale end Kemba. Beal og Dragic kan man som sagt godt argumentere for. Batum er også deroppe af. Men at Kemba skulle være vanvittigt overvurderet, kan jeg virkelig overhovedet ikke få øje på. Der er jo ingen der påstår at han er den bedste PG i ligaen.

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: Basketball

Indlæg af MessiPogba »

Blaugrana92 skrev:
MessiPogba skrev:
Blaugrana92 skrev:
MessiPogba skrev:Hvordan fanden er Kemba Walker blevet all-star? Hold kæft, hvor er han latterlig overvurderet. Håbløse procenter, skyder de mest åndssvage 3'ere og tror, at han er Klay eller Steph, og scorer omkring 20 gange og rammer kun 4-5.

Der er fandme langt bedre backcourt spilelre i øst end det pis, Walker præsterer.
Hvem? Hvem ville du betragte som langt bedre end Kemba Walker, blandt backcourt spillere i East, som ikke allerede er med som All Star i år? Jeg kan se en sag for Bradley Beal og Goran Dragic, men det er så også det. De er reelt meget tæt på hinanden i niveau, og hvis jeg så skulle vælge én, til et event hvor det handler om at underholde tilskuerne, så ville jeg gå med Kemba Walker hver gang. Han har handles, flair og er mere kæk i sit spil end både Beal og Dragic.

Ellers er alle de bedste backcourt spillere repræsenteret i East, nogle af dem endda som forwards selvom de reelt fungerer som backcourt spillere for deres hold. Kyrie er der. DeRozan er der. Butler er der. Giannis er der. IT er der. Wall er der. Lowry er der.

Derudover er det vel nærmest direkte dumt at skrive, at Kemba Walker skyder håbløse procenter når han helt beviseligt ikke gør det. Han skyder .395 på sine treere og det er i sig selv en rigtig fin procent, men når man så samtidig tager i betragtning, at han skyder hele 6.9 af dem per kamp, så er det blot endnu mere imponerende. Blandt backcourt All Stars i East er det kun Kyle Lowry der skyder bedre.
Der er Bradley Beal, der er Nicolas Batum, der er Dennis Schrøder, der er Jeff Teague, der er sågar Kent Bazemore af bare guards.

Og da reglerne er anderledes, at de to sidste pladsser på holdet både kan være dækket af en front eller backcourt, så er der Al Horford, der er Dwight Howard, der er Brook Lopez, der er Jabari Parker (selvom han blev skadet ganske fornyligt) og jeg kunne blive ved.

Walkers procenter kommer fra starten af sæsonen, men kig på hans stats den sidste måned. Det er håbløst.

Jeg synes, at han er vanvittig overvurderet i forhold til hvordan folk omtaler ham.
Batum er rigtig god og kan det hele, men prøv at spørge en Hornets-fan, hvem der er den vigtigste spiller på det hold. Det er Kemba. Og hvad så at han har skudt dårlige procenter den sidste måned? Den slags sker sgu da. Kevin Love skød også 29% på treere i januar. Det gør ham jo ikke ringe. Kemba har udviklet sin treer rigtig meget siden han blev drafted og har forbedret sig hver sæson, med undtagelse af forrige sæson, hvor han dog også var noget skadet. Det er ikke tilfældigt at han skyder 39% i år.

Jeg kan slet ikke se, hvordan Schroder, Teague og da slet ikke Bazemore skulle være mere All Star materiale end Kemba. Beal og Dragic kan man som sagt godt argumentere for. Batum er også deroppe af. Men at Kemba skulle være vanvittigt overvurderet, kan jeg virkelig overhovedet ikke få øje på. Der er jo ingen der påstår at han er den bedste PG i ligaen.
Jeg har hellere ikke sagt, at Walker skulle være omtalt som den bedste PG, men når du læser interviews, eksperters syn på Walker, og hans deltagelse ved AS, så bliver man noget uforstående over for det. Dog har Walker lige haft en god kamp her i nat, så måske jeg skulle bare lige holde igen, men de kampe jeg har set med hma, så kan jeg virkelig ikke forstå al den snak om ham, at han skulle være en af de bedste PG/backcourt spillere i Eastern Conference.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Basketball

Indlæg af Blaugrana92 »

phpBB [video]


16 kampe i streg med minimum 20 point. Maple. Jordan.
Inklusiv to store posters på Vucevic og Jokic.

Towns er i øvrigt på 13 kampe i streg med minimum 20 point. Han havde fortjent at være All Star. Jeg ser reelt kun DeMarcus Cousins og Marc Gasol som bedre Centers end KAT i West, og måske i hele NBA da East ikke er specielt stærk på Center-positionen. Jeg betragter i øvrigt ikke Anthony Davis som Center, bare lige for god ro og ordens skyld.

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: Basketball

Indlæg af MessiPogba »

Blaugrana92 skrev:
phpBB [video]


16 kampe i streg med minimum 20 point. Maple. Jordan.
Inklusiv to store posters på Vucevic og Jokic.

Towns er i øvrigt på 13 kampe i streg med minimum 20 point. Han havde fortjent at være All Star. Jeg ser reelt kun DeMarcus Cousins og Marc Gasol som bedre Centers end KAT i West, og måske i hele NBA da East ikke er specielt stærk på Center-positionen. Jeg betragter i øvrigt ikke Anthony Davis som Center, bare lige for god ro og ordens skyld.
Wiggins er for vild af det, jeg har set. God, god udvikling han har gang i.

Nu har jeg ikke set Wolves så meget i år, men hvordan er KATs defensive spil? Han tager selvfølgelig mange rebounds, så det er kun godt, men generelt? Ingen tvivl om at rent offensivt er han fuldkommen for vild og IMO nok bliver en MVP-kandidat om 3-4 års tid.

Er der en grund til at Gobert er set bort fra? Gobert er nok ikke den allerskarpeste rent offensiv, men det er til gengæld helt absurd, hvor hjernedød god han er rent defensivt og hvor meget hans tilstedeværelse har indflydelse hos modstanderen. Det prøver hele tiden at køre den uden om hans figur, da han er så vild en protecter af nøglehullet og det område.

Synes rent personligt at Gobert også burde være i betragtning af en af NBAs bedste center, selvom han offensivt ikke er på niveau med KAT, Boogie og Gasol.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: Basketball

Indlæg af MessiPogba »

Hvordan fanden kan LeBron James blive ved med at tilføje flere spillere til Cavs man? Nu får de Deron Williams, og de har i forvejen JR Smith, Kyle Korver, Iman Shumpert, Derrick Williams, Tristian Thompson, DeAndre Leggins, Kyrie Irving, Richard Jefferson, Channing Frye og får også snart Andrew Bogut. Hvordan kan det her ske med så mange store navne på samme hold? Tilbage i 2011 forbød NBA Lakers at hente Chris Paul, fordi det ville skævvride styrkeforholdet i NBA, hvorimod NBAs egen lile kæledægge i LeBRon kan blive ved med at hente stjerner og store navne til sit hold.

Jeg gentager: LeBron kan ikke en skid uden hlevedes masse stjerner. Han bliver med vilje i Eastern Conference, fordi ligane er så svag, og derfor hna er kommet i finalen 6 gange i træk og undervejs i løbet af sæsonen kan tillade sig at slappe af.

Ja, LeBron er en fantastisk spiller, men hans crybaby-attitude er simpelthen så irriterende.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Basketball

Indlæg af Blaugrana92 »

Så store navne er det altså heller ikke. Deron Williams har jo ikke været nogen specielt god spiller, siden der var et franchise der hed New Jersey Nets. DeAndre Liggins? Hvad er det nu lige helt præcist han kan? Bogut har i øvrigt ikke været meget værd for Mavericks i år. Heller ikke defensivt. Når han ikke har været skadet, har han lignet det halve af den spiller han var i Golde State.

Desuden var Chris Paul til Lakers et trade. Det kan ligaen godt sætte en stopper for. De kan derimod ikke sætte en stopper for at en waived spiller, skriver en veteran's minimum contract med et hvilket som helst franchise.

Men, ja. LeBron er en crybaby, det er jeg enig med dig i. Når han er på gulvet, minder han på nogle punkter om Cristiano Ronaldo. Han bliver så fornærmet, hvis han ikke får sin vilje.

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: Basketball

Indlæg af MessiPogba »

Blaugrana92 skrev:Så store navne er det altså heller ikke. Deron Williams har jo ikke været nogen specielt god spiller, siden der var et franchise der hed New Jersey Nets. DeAndre Liggins? Hvad er det nu lige helt præcist han kan? Bogut har i øvrigt ikke været meget værd for Mavericks i år. Heller ikke defensivt. Når han ikke har været skadet, har han lignet det halve af den spiller han var i Golde State.

Desuden var Chris Paul til Lakers et trade. Det kan ligaen godt sætte en stopper for. De kan derimod ikke sætte en stopper for at en waived spiller, skriver en veteran's minimum contract med et hvilket som helst franchise.

Men, ja. LeBron er en crybaby, det er jeg enig med dig i. Når han er på gulvet, minder han på nogle punkter om Cristiano Ronaldo. Han bliver så fornærmet, hvis han ikke får sin vilje.
Argh, Deron Williams viste stadigvæk okay tal, til trods for at han spillede for et Mavericks hold, der ingen plan havde med, hvad de ville. Bogut er stadigvæk en god forsvarsspiller, omend jeg er helt enig i, at han ikke er Bogut for to år siden, men hans tilstedeværelse bliver guld værd for Cavs, hvis de får ham, for de har ingen andre rim protector end TT, og det sker af og til, at han hurtigt må ud og sidde, fordi han alt for nemt får samlet for mange fejl op, og hvis de deraf kan få Bogut fra bænken til at aflaste TTs hurtige fejl, så får Cavs stadigvæk forbedret forsvaret, for de har virkelig ikke været særlige gode de sidste par måneder, hvad angår forsvarsspil.

Og så har Bogut og D-Will masser af erfaring, og de kan være med til at aflaste Kyrie og LeBron en del.

Af hvadj eg har set til DeAndre Liggins, så har han en fin energi og viste fine momenter spil i den defensive ende. Han er en god 14. eller 15. mand at have i truppen.

Men se lige Cavs kommende lineups

1. holdet
C - Tristian Thompson
PF - Kevin Love
SF - LeBron James
SG - J.R. Smith
PG - Kyrie Irving

2. holdet
C - Andrew Bogut
PF - Channing Frye
SF - Kyle Korver
SG - Iman Shumpert
PG - Deron Williams

Reserver: DeAndre Liggins/Jordan McRae (En af de to waives, hvis Bogut skal komme), Richard Jefferson og Derrick Williams.

Det er altså et godt 15 mandshold, de har.

Og se de her taktiske muligheder, de kan have:

Hvis de skal spille pure defence i de sidste minutter af en kamp:

C - Bogut
PF - LeBron James
SF - Richard Jefferson
SG - Kyle Korver (man skal ikke undervurdere Korvers defensive evner. Han er god ti lat bytte på screeninger og kan bevæge sig og gør en fin indsats defensivt IMO)
PG - Iman Shumpert

Hvis de skal jagte en 3'er i de døende sekunder kan de stille op med hele fem spillere, der kan skyde temmelig godt

C - Channing Frye
PF - Kevin Love
SF - Kyle Korver
SG - J.R. Smith
PG - Kyrie Irving

Jeg synes stadigvæk, det er vildt, at så mange navne kan være på et hold. Det er mærkeligt, for det er ikke det, amerikansk sport plejer at gå ud på. Også selvom de er signet på veterans' minimum.

Og dejligt at der er en, der har samme hate på LeBron som en selv :cool:
PG -
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Basketball

Indlæg af Blaugrana92 »

Andrew Bogut. 58 sekunder på gulvet for Cavs. Brækket skinneben. Derfor skriver man ikke med Andrew Bogut (eller Greg Oden eller Brandon Roy eller [indsæt flere kontinuerligt skadede spillere]). Miami fører i øvrigt med 16 point i starten af 4. quarter. Heat mod Spurs i finalen?

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 9 gæster