18 - Jordi Alba

Tidernes Barca-legender

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
SirJonas
Indlæg: 624
Tilmeldt: ons okt 14, 2009 3:47 pm
Geografisk sted: Vejle
Har takket: 19 gange
Blevet takket: 18 gange

Re: Jordi Alba

Indlæg af SirJonas »

Slutter mig til flokken. Maxwell ud og Alba ind.

LyngbyBlaugrana

Re: Jordi Alba

Indlæg af LyngbyBlaugrana »

Så ham spille CDR-kampen i går imod Sevilla, og var rigtigt spændt på at se ham liggende på en Bale position, altså en venstrekant. Jeg troede nemlig han var udpræget venstreback. Dog spillede han en dårlig kamp, og var helt igennem anonym. Hans spilforståelse skal udvikles MEGET før han nærmer sig vores startopstilling

ulrich
Indlæg: 1705
Tilmeldt: ons sep 01, 2010 1:47 pm
Har takket: 275 gange
Blevet takket: 147 gange

Re: Jordi Alba

Indlæg af ulrich »


Brugeravatar
Nidzo7
Indlæg: 759
Tilmeldt: lør feb 05, 2011 12:03 am
Geografisk sted: København
Har takket: 48 gange
Blevet takket: 17 gange

Re: Jordi Alba

Indlæg af Nidzo7 »

Åh nej.. Både Alves og Alba på hver sin back? Går aldrig i de store kampe, alt for ustabilt :) Hvis der absolut skal hentes en ny back for Abi, synes jeg at der burde hentes en lidt mere defensive kvaliteter ..

Brugeravatar
Elbarca
Indlæg: 1657
Tilmeldt: man apr 25, 2005 11:32 pm
Har takket: 101 gange
Blevet takket: 66 gange

Re: Jordi Alba

Indlæg af Elbarca »

Er sikker på Alba ville være en direkte erstatning for Maxwell. Med 3-5-2 opstillingen er det nok mere en wing position som tilfalder dem. Syntes han har virket lovende de gange jeg har set ham. Men er enig i at der må styrkes i forsvaret , blot først til sommer.

Jbninc

Re: Jordi Alba

Indlæg af Jbninc »

Han er desværre registreret i Champions League, men det skal ikke stå i vejen for en god handel alligevel. Og så er han fra La Masia - det vægter altid

Brugeravatar
Heartbreaker
Indlæg: 9573
Tilmeldt: søn mar 14, 2010 9:54 pm
Geografisk sted: Skivevej 27 lejlighed 3 9500 Hobro by Dk
Har takket: 132 gange
Blevet takket: 720 gange

Re: Jordi Alba

Indlæg af Heartbreaker »

Og Catilaner ;)
Vi skal ikke have Fnat lus lopper knuper adis eller grises til af andre folk de skal og bare lade jeg være i fred og ro for eller døder de lige på stedet med et af min fætter Klaus S Jensen skydevåben det er ikke for sjov det er skam meget alvorlig mendt

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Jordi Alba

Indlæg af Visca El Barca »

Han drømmer åbenbart stadig om Barca.

Jordi Alba: I was not disrespectful to Valencia
The 22-year-old is not worried that his comments will stir up trouble at Mestalla and reiterated that he still dreams of making his mark at Camp Nou

Feb 10, 2012 6:15:00 PM
By Luis Mira

Valencia's Jordi Alba believes he was not out of line when he spoke of his wish to prove himself at Barcelona.


Earlier in the week, the Spain international revealed he would relish the chance to return to the Catalan side, having been part of the famed La Masia academy between 1998 and 2005.

"It is clear that for any player of Barcelona's youth squad their dream is to play for the club's first team," Alba said during a press conference.

"I had to get on with my life elsewhere and Valencia gave me that opportunity, that is it.

"I was not disrespectful to Valencia in any moment and I did not say anything that was out of this world."

Despite Eric Abidal agreeing a new deal with Barca, it is believed that the Catalan side are still interested in Alba, whose contract with Valencia expires in the summer of 2013.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Brugeravatar
SirJonas
Indlæg: 624
Tilmeldt: ons okt 14, 2009 3:47 pm
Geografisk sted: Vejle
Har takket: 19 gange
Blevet takket: 18 gange

Re: Jordi Alba

Indlæg af SirJonas »


Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Jordi Alba

Indlæg af Visca El Barca »

Hvad han ville koste til sommer?, som situationen er lige nu, ingenting. Han har nemlig kontraktudløb til sommer (såvidt jeg ved), og han har ikke forlænget den endnu)., hvis situationen er uændret så kan han smutte helt gratis til sommer.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Brugeravatar
SirJonas
Indlæg: 624
Tilmeldt: ons okt 14, 2009 3:47 pm
Geografisk sted: Vejle
Har takket: 19 gange
Blevet takket: 18 gange

Re: Jordi Alba

Indlæg af SirJonas »

Visca El Barca skrev:
Hvad han ville koste til sommer?, som situationen er lige nu, ingenting. Han har nemlig kontraktudløb til sommer (såvidt jeg ved), og han har ikke forlænget den endnu)., hvis situationen er uændret så kan han smutte helt gratis til sommer.
Hans kontrakt løber da til sommer 2013 ?

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Jordi Alba

Indlæg af Visca El Barca »

Har han?. Jeg troede han havde kontraktudløb til sommer, men stadig, så har han kun 1 år tilbage ( hvis han ikke forlænger), og derfor kan Valencia ikke forlange hvad de vil.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Brugeravatar
SirJonas
Indlæg: 624
Tilmeldt: ons okt 14, 2009 3:47 pm
Geografisk sted: Vejle
Har takket: 19 gange
Blevet takket: 18 gange

Re: Jordi Alba

Indlæg af SirJonas »

Visca El Barca skrev:Har han?. Jeg troede han havde kontraktudløb til sommer, men stadig, så har han kun 1 år tilbage ( hvis han ikke forlænger), og derfor kan Valencia ikke forlange hvad de vil.
Nej det er så derfor jeg spørg hvad folket tror han kan hentes for?

Måske kan man både hende Thiago Silva og Jordi alba?
Der er vel reelt ikke andre pladser hvor der skal forstærkes på ?

teemuss

Re: Jordi Alba

Indlæg af teemuss »

jo angrebet et suplement til messi en der kan score mål masser af mål så alt ikke bare hænger på messi.

Brugeravatar
SirJonas
Indlæg: 624
Tilmeldt: ons okt 14, 2009 3:47 pm
Geografisk sted: Vejle
Har takket: 19 gange
Blevet takket: 18 gange

Re: Jordi Alba

Indlæg af SirJonas »

teemuss skrev:jo angrebet et suplement til messi en der kan score mål masser af mål så alt ikke bare hænger på messi.
Det skal nok hjælpe når Villa, Afellay og Pedro er tilbage i topform ..

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 29 gæster