18 - Jordi Alba

Tidernes Barca-legender

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Nyhuus
Indlæg: 531
Tilmeldt: ons maj 05, 2010 8:34 pm
Har takket: 47 gange
Blevet takket: 35 gange

Re: Jordi Alba

Indlæg af Nyhuus »

Fedtmule skrev:
teemuss skrev:jo angrebet et suplement til messi en der kan score mål masser af mål så alt ikke bare hænger på messi.
Det skal nok hjælpe når Villa, Afellay og Pedro er tilbage i topform ..
Tror ikke man skal regne så meget med Villa.
Han er 30 år, har efterhånden mistet lidt af farten og bidrager efterhånden mere med opbygning af spillet end mål.
- Er ikke så imponeret af ham mere, som jeg førhen har været. Dermed ikke sagt at han ikke er god nok til at være på holdet !

Pedro kan jeg ikke helt gennemskue .. Han er 24 år og stadigvæk ung .. Taget i betragtning af, hvor vigtig han var sidste sæson, synes jeg han befinder sig en smule i modsatte grøft i år .. Men der har selvfølgelig også være skader og en Alexis Sanchez, som kommer i vejen.
- Han finder forhåbentlig formen igen og er klar til at brilliere på ny næste sæson!

Afellay ... Hvis han fortsætter med at være så uheldig skal vi nok ikke forvente noget desværre. Ser meget gerne at hans udvikling fra de nuværende 0% til 450% når han er sin skade kvit!

Med Villa og Afellay, som jeg mener man kan diskutere fremtidig "vigtighed" på holdet .. Så skal pep vel nok have en offensiv forstærknin i kikkerten .. En type som Sanchez på modsatte side vil være genialt !

Forsvaret er dog indiskutabelt prioritet nr. 1 og er i store træk en af grundene til, at vi er 10 point bagud på nuværende tidspunkt. (Ved godt at skader og dårligt spil præger lige så meget)

Drake
Indlæg: 4330
Tilmeldt: man maj 17, 2010 9:50 am
Har takket: 2587 gange
Blevet takket: 188 gange

Re: Jordi Alba

Indlæg af Drake »

http://www.fcbarcelona.dk/component/con ... barca.html

Kunne være fedt hvis det er rigtigt! :glad:
Endelig slap vi at med kloven Bartomeu, som har ødelagt klubben!! :mad:
Et kæmpe genopbygnings arbejde skal igang, og tager nok 5-6 år. :sørgelig: Vores mål må være: Top 4 og videre fra gruppespillet i CL. Men bliver spænende at se udviklingen :glad:

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Jordi Alba

Indlæg af Visca El Barca »

Alba er en rigtig god spiller, men jeg må indrømme at jeg selv havde foretrukket en med lidt mere fysik og højde ( en spiller som minder om Abi), når vi nu har så mange dværge på vores hold.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

rummenigge
Indlæg: 3307
Tilmeldt: tirs apr 21, 2009 11:57 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 938 gange
Blevet takket: 178 gange

Re: Jordi Alba

Indlæg af rummenigge »

Visca El Barca skrev:Alba er en rigtig god spiller, men jeg må indrømme at jeg selv havde foretrukket en med lidt mere fysik og højde ( en spiller som minder om Abi), når vi nu har så mange dværge på vores hold.
Jeg foretrækker Mattieu hvis det skal være nogen fra Valencias venstrekant, men OK Alba er sgu god er bare blevet irriteret på ham i kampene imod os pga hans iltre temperament og en ufair måde at spille os på. Det kan også være positivt, for Alba er virkelig sejren koste hvad det vil typen, bare ikke jordens mest sympatiske træk IMO.
Puyol har ikke hår på sine testikler, da hår ikke gror på stål
- Chuck Norris

Brugeravatar
Heartbreaker
Indlæg: 9573
Tilmeldt: søn mar 14, 2010 9:54 pm
Geografisk sted: Skivevej 27 lejlighed 3 9500 Hobro by Dk
Har takket: 132 gange
Blevet takket: 720 gange

Re: Jordi Alba

Indlæg af Heartbreaker »

A pre-deal with Valencia left back Jordi Alba was closed on 8 Mar. If no deal between clubs this summer, he'll join for free next year [ona]
Vi skal ikke have Fnat lus lopper knuper adis eller grises til af andre folk de skal og bare lade jeg være i fred og ro for eller døder de lige på stedet med et af min fætter Klaus S Jensen skydevåben det er ikke for sjov det er skam meget alvorlig mendt

# 23
Indlæg: 2779
Tilmeldt: tors apr 08, 2010 5:23 pm
Geografisk sted: Old Trafford
Har takket: 30 gange
Blevet takket: 86 gange

Re: Jordi Alba

Indlæg af # 23 »

Albas agent siger, at det er en løgn det med Barca. Medmindre det skyldes, at man fra Barcas side har givet Alba og repræsent mundkurv på at udtale sig om et skifte her i den afgørende periode, så det ikke belaster Barcas slutspurt, kan vi ikke vide, men det er nu en rimelig hård udtalelse at komme med.

Link: http://www.bold.dk/nyt/Alba-agent-Barca ... elaeggende
Den største nogensinde? Ronaldinho <3 El magico!

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Jordi Alba

Indlæg af Visca El Barca »

# 23 skrev:Albas agent siger, at det er en løgn det med Barca. Medmindre det skyldes, at man fra Barcas side har givet Alba og repræsent mundkurv på at udtale sig om et skifte her i den afgørende periode, så det ikke belaster Barcas slutspurt, kan vi ikke vide, men det er nu en rimelig hård udtalelse at komme med.

Link: http://www.bold.dk/nyt/Alba-agent-Barca ... elaeggende
Jeg tror på det agent siger, især når han siger at de er tæt på at nå til enighed med Valencia om en ny kontrakt, og rygterne er opstået netop nu for at vanskeliggøre forhandlinger.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

kklaus
Indlæg: 9727
Tilmeldt: lør nov 13, 2010 9:44 pm
Har takket: 632 gange
Blevet takket: 1283 gange

Re: Jordi Alba

Indlæg af kklaus »

The new contract of left back Jordi Alba (23) at Valencia will have a lower buyout clause for Barcelona than for other clubs. [md]
Giv mig min sko tilbage, røv!

Quaresma
Indlæg: 3376
Tilmeldt: ons feb 27, 2008 9:24 pm
Geografisk sted: Zzzlummen
Har takket: 17 gange
Blevet takket: 140 gange

Re: Jordi Alba

Indlæg af Quaresma »

Irriterende at Milan skal blande sig, når de ved, at der er nul procent chance for at hente Alba. Enten bliver han i Valencia, eller også kommer han til Barca. Enten eller.
- Karl Tanner - Fookin Legend of Gin Alley -

# 23
Indlæg: 2779
Tilmeldt: tors apr 08, 2010 5:23 pm
Geografisk sted: Old Trafford
Har takket: 30 gange
Blevet takket: 86 gange

Re: Jordi Alba

Indlæg af # 23 »

Tja, United er også interesseret, siges det. Jeg vil nu ikke græde snot over, at Evra fik et kraftigt spark i røven og blev erstattet af Alba, selvom Alba har lidt defensive mangler, men dem kan Ferguson i selskab med assistance fra Vidic på banen forhåbentligt lave om på.

Men mon ikke Barca er hans førsteprioritet. Hvis ikke det er, så begynder Xavi med DNA-snakket og Puyol og Pique trækker en Barca-trøje over hovedet på ham, når Spanien vinder EM til sommer ;)
Den største nogensinde? Ronaldinho <3 El magico!

Raman93
Indlæg: 1573
Tilmeldt: fre jun 12, 2009 7:34 pm
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 64 gange

Re: Jordi Alba

Indlæg af Raman93 »

jordi alba will move to Barça. Move to be made official at end of season. First signing of Vilanova era.

Barcelona have closed a deal with Valencia left back Jordi Alba for €13M. Transfer to be announced at end of season. (via gentevalencia)

Brugeravatar
Heartbreaker
Indlæg: 9573
Tilmeldt: søn mar 14, 2010 9:54 pm
Geografisk sted: Skivevej 27 lejlighed 3 9500 Hobro by Dk
Har takket: 132 gange
Blevet takket: 720 gange

Re: Jordi Alba

Indlæg af Heartbreaker »

awesum'
Vi skal ikke have Fnat lus lopper knuper adis eller grises til af andre folk de skal og bare lade jeg være i fred og ro for eller døder de lige på stedet med et af min fætter Klaus S Jensen skydevåben det er ikke for sjov det er skam meget alvorlig mendt

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Jordi Alba

Indlæg af Brombi »

så mangler vi bare en angriber og javi martinez !

emo
Indlæg: 17788
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 805 gange

Re: Jordi Alba

Indlæg af emo »

Kunne godt tyde på at den transfer bliver til en realitet, da jeg andetsteds også har læst at han skulle være det første Vilanova indkøb, samtidigt med at prisen virker rimelig.
Allez...

Brugeravatar
Siempre Barca
Indlæg: 668
Tilmeldt: ons maj 11, 2011 2:53 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 21 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Jordi Alba

Indlæg af Siempre Barca »

Røverkøb!

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 26 gæster