5 - Sergi Busquets Burgos

Tidernes Barca-legender

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

BarçaDK

Re: 16 - Sergi Busquets Burgos

Indlæg af BarçaDK »

rummenigge skrev:
BarçaDK skrev:Busquets' førstegangsafleveringer er uden pis mere præcise end hvad jeg kan bedrive på en død bold :eek:
Skulle det være en kompliment til Bussis teknik? ... ;-)
Jada, hvorfor ikke? :razz:

rummenigge
Indlæg: 3307
Tilmeldt: tirs apr 21, 2009 11:57 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 938 gange
Blevet takket: 178 gange

Re: 16 - Sergi Busquets Burgos

Indlæg af rummenigge »

BarçaDK skrev:
rummenigge skrev:
BarçaDK skrev:Busquets' førstegangsafleveringer er uden pis mere præcise end hvad jeg kan bedrive på en død bold :eek:
Skulle det være en kompliment til Bussis teknik? ... ;-)
Jada, hvorfor ikke? :razz:
Jeg driller bare. Det er cool når piger også spiller fodbold :cool:
Puyol har ikke hår på sine testikler, da hår ikke gror på stål
- Chuck Norris

BarçaDK

Re: 16 - Sergi Busquets Burgos

Indlæg af BarçaDK »

Hvad fanden? :lol:

Quaresma
Indlæg: 3376
Tilmeldt: ons feb 27, 2008 9:24 pm
Geografisk sted: Zzzlummen
Har takket: 17 gange
Blevet takket: 140 gange

Re: 16 - Sergi Busquets Burgos

Indlæg af Quaresma »

Hahahaha, god charmeoffensiv fra rummenigge! Han driller bare.
- Karl Tanner - Fookin Legend of Gin Alley -

BarçaDK

Re: 16 - Sergi Busquets Burgos

Indlæg af BarçaDK »

Han mindfcker mig voldsomt :roll: :lol:

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: 16 - Sergi Busquets Burgos

Indlæg af Blaugrana92 »

[youtube]VO1UKbaA5W0[/youtube]

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 20740
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 318 gange
Blevet takket: 1127 gange

Re: 16 - Sergi Busquets Burgos

Indlæg af FCBarcelonaChr »

[youtube]Cw6RjvsSvQ4[/youtube]

Drake
Indlæg: 4331
Tilmeldt: man maj 17, 2010 9:50 am
Har takket: 2595 gange
Blevet takket: 188 gange

Re: 16 - Sergi Busquets Burgos

Indlæg af Drake »

Jeg forstår ikke Titos taktik i forhold til Busi? at han skal gå så langt op og genpresse, også går Xavi ned som DM.
Synes ikke det giver mening, Xavi har jo ikke DM kvaliteter, og omvendt med Busi :-o :?
Endelig slap vi at med kloven Bartomeu, som har ødelagt klubben!! :mad:
Et kæmpe genopbygnings arbejde skal igang, og tager nok 5-6 år. :sørgelig: Vores mål må være: Top 4 og videre fra gruppespillet i CL. Men bliver spænende at se udviklingen :glad:

Blaugrana10

Re: 16 - Sergi Busquets Burgos

Indlæg af Blaugrana10 »

Drake skrev:Jeg forstår ikke Titos taktik i forhold til Busi? at han skal gå så langt op og genpresse, også går Xavi ned som DM.
Synes ikke det giver mening, Xavi har jo ikke DM kvaliteter, og omvendt med Busi :-o :?
Er det ikke mere i det opbyggende spil, at Busquets får lov til at være mere med. Så kunne en evt. Pique, Mascherano eller hvem der nu spiller i forsvaret, gå op og tage DM imens Busquets støtter det opbyggende spil, og derved spille med 3-mandsforsvar når vi er i boldbesiddelse.

Drake
Indlæg: 4331
Tilmeldt: man maj 17, 2010 9:50 am
Har takket: 2595 gange
Blevet takket: 188 gange

Re: 16 - Sergi Busquets Burgos

Indlæg af Drake »

Blaugrana10 skrev:
Drake skrev:Jeg forstår ikke Titos taktik i forhold til Busi? at han skal gå så langt op og genpresse, også går Xavi ned som DM.
Synes ikke det giver mening, Xavi har jo ikke DM kvaliteter, og omvendt med Busi :-o :?
Er det ikke mere i det opbyggende spil, at Busquets får lov til at være mere med. Så kunne en evt. Pique, Mascherano eller hvem der nu spiller i forsvaret, gå op og tage DM imens Busquets støtter det opbyggende spil, og derved spille med 3-mandsforsvar når vi er i boldbesiddelse.
Nej, for det er når vi mister bolden, så går han helt op og genpresser, synes bare jeg har set det i alle kampene ind til videre :?
Senest rettet af Drake tirs aug 28, 2012 9:50 pm, rettet i alt 1 gang.
Endelig slap vi at med kloven Bartomeu, som har ødelagt klubben!! :mad:
Et kæmpe genopbygnings arbejde skal igang, og tager nok 5-6 år. :sørgelig: Vores mål må være: Top 4 og videre fra gruppespillet i CL. Men bliver spænende at se udviklingen :glad:

Kvoller
Indlæg: 5206
Tilmeldt: man apr 25, 2005 10:30 pm
Geografisk sted: Sønderborg
Har takket: 804 gange
Blevet takket: 588 gange

Re: 16 - Sergi Busquets Burgos

Indlæg af Kvoller »

Busquets er jo noget større og stærkere (tror jeg da) end Xavi er. Tror det er derfor :)

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7078
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 851 gange

Re: 16 - Sergi Busquets Burgos

Indlæg af Daluigi »

Efter endnu engang at have tosset rundt i en kamp, skal ejg lige høre om nogen tør stå frem og bringe kritik nedover den elskede Bussi?

Det er herligt at se, at man i Song nu har fået en kompetent afløser/aflaster. Er sjældent man ser Bussi blive hevet ud efter alle hans fuckups, men noget tyder på, at snoren er blevet kortere. Den ros skal Tito SQ have,
Forumlegende

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: 16 - Sergi Busquets Burgos

Indlæg af Brombi »

Det kan under alle omstændigheder ikke skade med lidt sund konkurrence

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: 16 - Sergi Busquets Burgos

Indlæg af Visca El Barca »

Jeg synes nu lige man skal passe på med at konkludere for hurtigt. Man skal selvfølgelig fortolke udskiftning på alle måder, men Tito har simpelthen en anden forklaring.

Songs 15 gode minutter betyder ikke, at han kan slå Busi af, eller at han bliver en ubetinget succes (selvom jeg håber det). Hvis man skal dømme efter dagens kamp, så er hverken Xavi, Masch, Pique eller Adriano noget værd. Busi spillede bedre end alle de nævnt spillere.

Jeg tror både Tito og Busi tager den med ro. Han skal nok beholde sin plads, og det er ikke fordi han er katalaner eller han er Peps favortspiller.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 7309
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1918 gange
Blevet takket: 1144 gange

Re: 16 - Sergi Busquets Burgos

Indlæg af Dytrax »

Brombi skrev:Det kan under alle omstændigheder ikke skade med lidt sund konkurrence
Enig - Alt andet lige, bør det betyde at hver især spiller op til sit bedste og ikke lulles i søvn på pladsen. Igår så Busi ikke godt ud et par gange og når han kikser på en smart dribletur, ja så ender han med at ligne en spiller som ikke er på det niveau vi har set ham præstere på.

Song så dog rigtig godt ud på banen i aftes og jeg håber at han får lov til at starte inde snart.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 40 gæster