5 - Sergi Busquets Burgos

Tidernes Barca-legender

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

ladislau
Indlæg: 1265
Tilmeldt: fre mar 27, 2009 1:50 pm
Har takket: 31 gange
Blevet takket: 156 gange

Re: 16 - Sergi Busquets Burgos

Indlæg af ladislau »

Fordi Toure er bedre

anolacrabcf

Re: 16 - Sergi Busquets Burgos

Indlæg af anolacrabcf »

Har lige siddet og set første halvleg af barca-deportivo, og endnu engang må man sige at Busquets spiller en skidt første halvleg, og koster målet (sammen med Valdes) Hvornår går det dog op for Pep at den mand/dreng ikke har barca niveau, og er vores klart svageste led. Den fejl han laver på Deportivos mål er kun noget man ser til lilleput kampe. En fuldstændig ufarlig situation, som kommer til at koste fordi Busquets laver en frispilning til en Deportivo angriber. Udover at han er kraftigt med i målet så bidrager han med intet, og smider flere gange bolden væk, samtidig med han stort set intet erobre. At man ikke starter med Toure inde kan kun være pga af den afgørende CL kamp på Onsdag, hvis han ikke er med i den så forstår jeg ikke Pep. Det er dybt frustrerende at sidde og se en kamp vi i den grad dominerer, måske blive smidt væk pga af EN spiller som på ingen måde hører hjemme på et så fantastisk hold som barca. Hver gang han er i nærheden af bolden bliver man nervøs. Sælg sælg sælg, eller giv væk, det er en hån imod alle andre fodbolspillere i verden, ikke mindst Toure at Busquets overhovedet for noget spilletid på vores ellers så fantastiske hold.

deho

Re: 16 - Sergi Busquets Burgos

Indlæg af deho »

Busquets viser endnu engang at han ikke fortjener en plads på holdet. Han er skyld i flere af de chancer Deportivo skaber... og har stor skyld i målet. Valdes ser heller ikke skarp ud, men Busquets hovedstød er da helt hen i skoven. Og han har en igen lidt senere, som så ikke ender med scoring...

Ud med ham.

rummenigge
Indlæg: 3307
Tilmeldt: tirs apr 21, 2009 11:57 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 938 gange
Blevet takket: 178 gange

Re: 16 - Sergi Busquets Burgos

Indlæg af rummenigge »

deho skrev:Busquets viser endnu engang at han ikke fortjener en plads på holdet. Han er skyld i flere af de chancer Deportivo skaber... og har stor skyld i målet. Valdes ser heller ikke skarp ud, men Busquets hovedstød er da helt hen i skoven. Og han har en igen lidt senere, som så ikke ender med scoring...

Ud med ham.
Målet igår var et drop fra Valdes side (jeg kan anbefale dig at se sekvensen igen) som nok også var godt kold da Depor absolut intet havde skabt oppe foran indtil målet.

Bussi bliver skubbet i ryggen lige når han skal til at heade til bolden, så det var mere en række uheldige sammenfald samt en kold Valdes der var skyld i målet set fra Barcas synspunkt.

Bussi spillede en ellers solid kamp igår synes jeg dog forurenet af nogen småfejl. Toure fylder dog stadig noget mere på midtbanen selvom han ikke er i superform endnu.
Puyol har ikke hår på sine testikler, da hår ikke gror på stål
- Chuck Norris

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: 16 - Sergi Busquets Burgos

Indlæg af Visca El Barca »

rummenigge skrev:
deho skrev:Busquets viser endnu engang at han ikke fortjener en plads på holdet. Han er skyld i flere af de chancer Deportivo skaber... og har stor skyld i målet. Valdes ser heller ikke skarp ud, men Busquets hovedstød er da helt hen i skoven. Og han har en igen lidt senere, som så ikke ender med scoring...

Ud med ham.
Målet igår var et drop fra Valdes side (jeg kan anbefale dig at se sekvensen igen) som nok også var godt kold da Depor absolut intet havde skabt oppe foran indtil målet.

Bussi bliver skubbet i ryggen lige når han skal til at heade til bolden, så det var mere en række uheldige sammenfald samt en kold Valdes der var skyld i målet set fra Barcas synspunkt.

Bussi spillede en ellers solid kamp igår synes jeg dog forurenet af nogen småfejl. Toure fylder dog stadig noget mere på midtbanen selvom han ikke er i superform endnu.

Jeg kunne ikke være mere enig. Lad mig først sige at Yaya klart er en bedre spiller end Bussi, er han klar så skal han da også spille. Det jeg synes er lidt latterligt, det er at høre på folk der mener Bussi slet ikke har talent, og ikke skal være en del a barca truppen!

Jeg synes der er gået mode i at kritisere Bussi bare for at Kritisere ham, og fordi han er et nemt offer! Han laver en lille fejl, der koster os målet! Jeg synes dog forsvaret står skidt også, Abidal følger ikke sin mand, og desuden hvad fanden laver valdes, den bold skal da aldrig havne i målet! Det er jo lidt latterligt at påstå det hele var Bussis skyld!

Jeg synes han lavede mange gode ting igår, han erobrede bolden mange gange, han havde ikke så mange fejlafleveringer! Det er jo ikke fordi Yaya aldrig laver fejl, eller en anden defensiv midt aldrig laver fejl!
Alle spillere laver fejl, og alle har kostet sit hold et mål! Det kunne jo også tænkes at pep har skønnet, Yaya ikke er klar til at spille 3 kampe på en uge, han er jo trods alt lige kommet tilbage fra sygdom og skader! Vi har jo også en vigtig kamp mod Kiev, det kunne jo være Pep vil have ham helt frisk til den kamp!

Jeg synes helt klart Bussi har talent, han skal bare have tid, vi skal lige huske på han kun er 21 år gammel! Han var elendig mod Real, ingen tvivl om det, han skal heller ikke konstant spille kampe mod de storhold! Jeg synes dog han godt kan spille mod hold som depor og de mindre hold! Han har jo talent, han beviste det i C.L finale, der spillede han jo meget godt og gjorde det godt!

Lad os nu være lidt saglig i vores kritik, lad os ikke bare kritisere Bussi bare for at Kritisere ham! Jeg synes også det er lidt latterligt at kræve Yaya skal spille hver kamp! Dem der BARE vil have yaya, de skal være realistiske!
Manden er lige kommet tilbage fra skader, og selvom han var fit, så vil han ikke kunne spille ALLE kampe, og præstere optimalt! Hvis Pep igår har ment at han heller ville gøre brug a Yaya mod kiev, så er det yderst fornuftigt at lade Bussi starte, som desuden gjorde det meget godt udover den ene fejl!
Senest rettet af Visca El Barca søn dec 06, 2009 4:55 pm, rettet i alt 1 gang.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Mander
Indlæg: 2856
Tilmeldt: ons apr 22, 2009 1:53 pm
Geografisk sted: Århus med Å
Har takket: 51 gange
Blevet takket: 122 gange

Re: 16 - Sergi Busquets Burgos

Indlæg af Mander »

Som jeg også skrev i kampemnet, er det helt overskyggende problem ved Busquets, at han sjusker. Jeg sidder ikke med en fornemmelse af, at manden ikke kan finde ud af at lave en simpel aflevering (det kan de fleste forhåbentlig på det niveau), men han tænker simpelthen ikke tingene igennem, og så ender bolden ved en modstander.

Han spiller for ofte pt. i forhold til hans niveau, men han skal ikke werfes ud af truppen. Han er en okay back-up, der har nogle ting, som han skal arbejde meget hårdt på.
I have been complimented many times and they always embarrass me; I always feel that they have not said enough.

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: 16 - Sergi Busquets Burgos

Indlæg af Visca El Barca »

Mander skrev:Som jeg også skrev i kampemnet, er det helt overskyggende problem ved Busquets, at han sjusker. Jeg sidder ikke med en fornemmelse af, at manden ikke kan finde ud af at lave en simpel aflevering (det kan de fleste forhåbentlig på det niveau), men han tænker simpelthen ikke tingene igennem, og så ender bolden ved en modstander.

Han spiller for ofte pt. i forhold til hans niveau, men han skal ikke werfes ud af truppen. Han er en okay back-up, der har nogle ting, som han skal arbejde meget hårdt på.
Lige præcis! Det er da latterligt at folk herinde vil have ham solgt! Han skal bare arbejde hårdt, han har talent! Han er kun 21 år, giv ham lidt tid, lad Yaya, det er klart Yaya er meget bedre, men jeg synes bare ikke Bussi er talentløs som folk herinde gør ham til!
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

anolacrabcf

Re: 16 - Sergi Busquets Burgos

Indlæg af anolacrabcf »

Problemet er han ikke bliver brugt som back-up, han er uden tvivl den Pep satser på. Så længe vi stadig vinder synes folk han er udemærket, men ligeså snart vi taber point (og det vil ske med Busquets på banen) Så skal folk nok få øjnene op for hvor dårlig han egentlig er. Han er uden tvivl vores svage punkt på holdet, og det er en vigtig plads han ikke kan udfylde.
Senest rettet af anolacrabcf søn dec 06, 2009 4:21 pm, rettet i alt 1 gang.

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: 16 - Sergi Busquets Burgos

Indlæg af Visca El Barca »

anolacrabcf skrev:Problemet er han ikke bliver brugt som back-up, han er uden tvivl den Pep satser på.
Og det ved du fra alle de lange samtaler du har haft med din gode ven Pep? Hvordan kan vi udfra denne sæson bedømme om han er en stamspiller eller back up! Yaya har altid haft de vigtige kampe medmindre han har været skadet eller syg! Bussi har spillet kampe mod de mindre, men det gjorde han også sidste sæson!
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

anolacrabcf

Re: 16 - Sergi Busquets Burgos

Indlæg af anolacrabcf »

Det kan man jo se på den måde han bliver brugt.

Rivaldo10

Re: 16 - Sergi Busquets Burgos

Indlæg af Rivaldo10 »

Kritikken af Busquets er fuldstændig uacceptabel. Det er jo ikke tilfældigt, at Pep KONSEKVENT vælger Busqi fra start af!

Manden er klasse i forhold til sin alder og man skal ikke glemme hans præstationer mod Man U i CL-finalen sidste år og, Bilbao i Copa Del Rey finalen og ikke mindst kampen mod Franco CF på Bernabeau og senest Inter kampen på Camp Nou.

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: 16 - Sergi Busquets Burgos

Indlæg af Visca El Barca »

anolacrabcf skrev:Det kan man jo se på den måde han bliver brugt.
På hvilken måde bliver han brugt? Han spillede mod Real fordi Yaya lige var kommet tilbage fra sygdom! Vi så jo mod Xerez hvor langt Yaya var fra topform. Det havde jo ikke været ansvarligt at starte med Yaya mod Real. Når han ikke var et emne til startplads, hvem skulle så starte i stedet for Bussi?

NU gentager jeg mig selv, men bortset fra Real kampen, så har Yaya spillet alle de store og vigtige kampe! Bussi spillede mod mindre hold sidste sæson også.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: 16 - Sergi Busquets Burgos

Indlæg af Visca El Barca »

FC. Barcelona skrev:Kritikken af Busquets er fuldstændig uacceptabel. Det er jo ikke tilfældigt, at Pep KONSEKVENT vælger Busqi fra start af!

Manden er klasse i forhold til sin alder og man skal ikke glemme hans præstationer mod Man U i CL-finalen sidste år og, Bilbao i Copa Del Rey finalen og ikke mindst kampen mod Franco CF på Bernabeau og senest Inter kampen på Camp Nou.

Jeg kunne ikke have sagt det bedre! Det er som om, man bare skal finde en syndebuk og Bussi er et nemt offer!
Folk herinde glemmer ALT andet og kun fokuserer på den ene dårlig kamp, de påstår ligefrem at han er talentløs!
Det er helt vildt at folk slet ikke har tålmodighed herinde og skal lege eksperter!
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

anolacrabcf

Re: 16 - Sergi Busquets Burgos

Indlæg af anolacrabcf »

Det er heller ikke Busquets jeg klandrer, det er Pep hvilket jeg også har unde rstrejet flere gange. Busquets kan ikke selv gøre for han ikke er bedre, men Pep kan bare lade være med at udtage ham. Alle de kampe som du nævner er fra sidste sæson og det var ikke fordi han var specielt god i dem heller. Det er resultaterne som er gode, og det har ikke nødvændigvis noget at gøre med Busquets præstation. Det kan godt være at jeg er lidt hård mod Busquets, men det er kun fordi jeg mener manden ikke har niveau til barca,

Hio
Indlæg: 33
Tilmeldt: lør mar 03, 2007 11:26 pm
Geografisk sted: Aalborg
Har takket: 5 gange
Blevet takket: 1 gang

Re: 16 - Sergi Busquets Burgos

Indlæg af Hio »

Visca El Barca skrev:Jeg kunne ikke være enig. Lad mig først sige at Yaya klart er en bedre spiller end Bussi, er han klar så skal han da også spille. Det jeg synes er lidt latterligt, det er at høre på folk der mener Bussi slet ikke har talent, og ikke skal være en del a barca truppen!

Jeg synes der er gået mode i at kritisere Bussi bare for at Kritisere ham, og fordi han er et nemt offer! Han laver en lille fejl, der koster os målet! Jeg synes dog forsvaret står skidt også, Abidal følger ikke sin mand, og desuden hvad fanden laver valdes, den bold skal da aldrig havne i målet! Det er jo lidt latterligt at påstå det hele var Bussis skyld!

Jeg synes han lavede mange gode ting igår, han erobrede bolden mange gange, han havde ikke så mange fejlafleveringer! Det er jo ikke fordi Yaya aldrig laver fejl, eller en anden defensiv midt aldrig laver fejl!
Alle spillere laver fejl, og alle har kostet sit hold et mål! Det kunne jo også tænkes at pep har skønnet, Yaya ikke er klar til at spille 3 kampe på en uge, han er jo trods alt lige kommet tilbage fra sygdom og skader! Vi har jo også en vigtig kamp mod Kiev, det kunne jo være Pep vil have ham helt frisk til den kamp!

Jeg synes helt klart Bussi har talent, han skal bare have tid, vi skal lige huske på han kun er 21 år gammel! Han var elendig mod Real, ingen tvivl om det, han skal heller ikke konstant spille kampe mod de storhold! Jeg synes dog han godt kan spille mod hold som depor og de mindre hold! Han har jo talent, han beviste det i C.L finale, der spillede han jo meget godt og gjorde det godt!

Lad os nu være lidt saglig i vores kritik, lad os ikke bare kritisere Bussi bare for at Kritisere ham! Jeg synes også det er lidt latterligt at kræve Yaya skal spille hver kamp! Dem der BARE vil have yaya, de skal være realistiske!
Manden er lige kommet tilbage fra skader, og selvom han var fit, så vil han ikke kunne spille ALLE kampe, og præstere optimalt! Hvis Pep igår har ment at han heller ville gøre brug a Yaya mod kiev, så er det yderst fornuftigt at lade Bussi starte, som desuden gjorde det meget godt udover den ene fejl!
Fantastisk præcist indlæg! Bullseye.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 40 gæster