Éric Abidal

Tidernes Barca-legender

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 20769
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 318 gange
Blevet takket: 1131 gange

Re: 22- Éric Abidal

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Abi & Pinto:

Billede

♥♥

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: 22- Éric Abidal

Indlæg af JonasV »

[youtube]mcxctSrSTmo[/youtube]

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 15088
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1698 gange
Blevet takket: 1132 gange
Kontakt:

Re: 22- Éric Abidal

Indlæg af Lopezzz »

JonasV skrev:[youtube]mcxctSrSTmo[/youtube]
Shit han må være pavestolt af den video.
Det var sikkert ekstraordineret at overvære kampen fra lægterne.
MDCCCXCIX

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: 22- Éric Abidal

Indlæg af Brombi »

Abidal: "I've suffered. One day, I couldn't stand the pain anymore, and I asked the doctors to put me in a coma." [tf1]
Abidal: "I'm a fighter. My goal was always to live the same life as before, playing football. I wanted to retire in beauty, on the pitch."
Abidal: "I was happy to hear the fans cheer my name in minute 22, my shirt number. They did it every single game. It was huge." [tf1]
abidal, det er udover fodbolden det du har været igennem. Jeg håber virkelig han udgiver en biografi, det ville være spændende at læse om det her forløb, fra manden selv..

Brugeravatar
Bager
Indlæg: 2612
Tilmeldt: tirs sep 06, 2005 12:23 pm
Har takket: 147 gange
Blevet takket: 291 gange

Re: 22- Éric Abidal

Indlæg af Bager »

"Jeg vil fortsat spille fodbold og det skal meget gerne være i Barca. Min kontrakt udløber den 30. juni og vi har endnu ikke talt sammen om forlængelsen. Vi mangler stadig at sætte os ned sammen" forklarede franskmanden.

"Det er selvfølgelig i sidste ende mig selv, som bestemmer min fremtid. Jeg vil dog meget gerne trække mig tilbage her i Barcelona. Efterfølgende kunne det være fantastisk med en rolle som ambassadør for klubben, men det er alt sammen noget klubben bestemmer. Her i Barca har man behandlet mig fantastisk" sagde Abidal til slut.
Dejlige ord fra Rey Abidal. Jeg tror ikke, at Abidal vil udmelde, at han ønsker at forlænge sin kontrakt, hvis ikke han selv er overbevist om, at han kan vende tilbage til højeste niveau. Og hvis han selv tror på det, hvorfor skulle klubben så ikke også?
Visca el Barca

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: 22- Éric Abidal

Indlæg af Brombi »

Ærgerligt at Abidal ikke kunne nå at lokke Varane til klubben :D

Mes Que Un Club

Re: 22- Éric Abidal

Indlæg af Mes Que Un Club »

Er slet ikke i tvivl om at Abidal slutter karrieren i Barcelona, efter alt det han og klubben har været igennem sammen.

Tror ikke man skal se Abidal som en fodboldspiller, der vil kunne gøre forskellen i de store kampe længere, men kun være en spiller som kan gå ind i de mindre kampe og gøre et godt stykke arbejde. Abidal er derimod blevet et symbol og et ikon for mange, sammen med Tito, som virkelig kan være med til at give holdet et boost og derfor ser jeg ham alligevel som at være en rigtig vigtig spiller på holdet, som IKKE skal sælges til sommer!

Se på en spiller som Pinto. I realiteten er han gammel, ikke verdens bedste målmand, klodset, men på trods af al dette, så ser jeg ham som en meget vigtig spiller på holdet. Pinto er altid den første til at springe op fra spillerbænken når Barcelona scorer og han lader til at have et rigtig godt venskab med alle på holdet, samt en fantastisk moral og støtte til alle.

Man skal slet ikke undervurdere spillerne der sidder ude på bænken, fordi de er med til at gøre en stor forskel, uden man lige lægger mærke til det.

Brugeravatar
Michman
Indlæg: 8365
Tilmeldt: lør dec 19, 2009 4:51 pm
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 637 gange

Re: 22- Éric Abidal

Indlæg af Michman »

"Jeg vil fortsat spille fodbold og det skal meget gerne være i Barca. Min kontrakt udløber den 30. juni og vi har endnu ikke talt sammen om forlængelsen. Vi mangler stadig at sætte os ned sammen" forklarede franskmanden.

"Det er selvfølgelig i sidste ende mig selv, som bestemmer min fremtid. Jeg vil dog meget gerne trække mig tilbage her i Barcelona. Efterfølgende kunne det være fantastisk med en rolle som ambassadør for klubben, men det er alt sammen noget klubben bestemmer. Her i Barca har man behandlet mig fantastisk" sagde Abidal til slut.



Det siger så meget om en spiller når han kommer med sådan en udtagelse.. Håber virkelig at han bliver i Barca i mange år endnu.
Real Madrid er intet andet end et indkøbshold.
Barça - Beautiful football since 1899

Sandro Rosell - Jeg tilgiver dig ALDRIG.. Og Bartomeu du har ødelagt min klub..



Første kamp live 2/3 2014 FC Barcelona - Almería

Barca er min religion..

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: 22- Éric Abidal

Indlæg af Brombi »

Billede

98%

Parla
Indlæg: 794
Tilmeldt: tors apr 21, 2011 3:26 pm
Har takket: 15 gange
Blevet takket: 69 gange

Re: 22- Éric Abidal

Indlæg af Parla »

Det er aldrig svært at spille 90 minutter som professionel fodboldspiller. Men det er svært at spille godt i alle 90. Abidal <3

Quaresma
Indlæg: 3376
Tilmeldt: ons feb 27, 2008 9:24 pm
Geografisk sted: Zzzlummen
Har takket: 17 gange
Blevet takket: 140 gange

Re: 22- Éric Abidal

Indlæg af Quaresma »

Hands down, jeg havde aldrig troet, at han overhovedet ville nærme sig sit tidligere niveau, men der var tydeligvis alligevel noget Éric i hans fætters lever.
- Karl Tanner - Fookin Legend of Gin Alley -

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 20769
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 318 gange
Blevet takket: 1131 gange

Re: 22- Éric Abidal

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Det er sindssygt at han kan præstere på så højt et niveau, når man tænker på alt det han har været igennem de seneste år. Det burde jo ikke være muligt, men Abidal er ikke hvem som helst. Han er unik.

[youtube]hcestizGByI[/youtube]

Brugeravatar
Jamial
Indlæg: 1038
Tilmeldt: lør okt 20, 2007 8:16 pm
Har takket: 417 gange
Blevet takket: 62 gange

Re: 22- Éric Abidal

Indlæg af Jamial »

FCBarcelonaChr skrev:Det er sindssygt at han kan præstere på så højt et niveau, når man tænker på alt det han har været igennem de seneste år. Det burde jo ikke være muligt, men Abidal er ikke hvem som helst. Han er unik.

[youtube]hcestizGByI[/youtube]
Jamen hold kæft hvor er det fedt at se. Jeg kunne ikke se kampen, men ville gerne se hvordan han spillede. Ufatteligt! <3 Abidal!

Brugeravatar
Heartbreaker
Indlæg: 9573
Tilmeldt: søn mar 14, 2010 9:54 pm
Geografisk sted: Skivevej 27 lejlighed 3 9500 Hobro by Dk
Har takket: 132 gange
Blevet takket: 720 gange

Re: 22- Éric Abidal

Indlæg af Heartbreaker »

Abidals kone og fætter. Not baaaad, Abi!
Billede
Vi skal ikke have Fnat lus lopper knuper adis eller grises til af andre folk de skal og bare lade jeg være i fred og ro for eller døder de lige på stedet med et af min fætter Klaus S Jensen skydevåben det er ikke for sjov det er skam meget alvorlig mendt

emo
Indlæg: 17789
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 805 gange

Re: 22- Éric Abidal

Indlæg af emo »

Shaajt, og hun har allerede født en halv børnehave. Gaad damn, nogle gener. Mine gener er mere ala fætteren.
Allez...

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Google [Bot] og 8 gæster