10 - Lionel Andrés Messi

Tidernes Barca-legender

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Kubala
Indlæg: 10061
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 108 gange
Blevet takket: 387 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Kubala »

Nogens ønsker gik i opfyldelse. Nåh, men hvad os se, hvad holdet kan nu uden Messi.

Kvoller
Indlæg: 5174
Tilmeldt: man apr 25, 2005 10:30 pm
Geografisk sted: Sønderborg
Har takket: 797 gange
Blevet takket: 583 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Kvoller »

(🌕) According to those close to the heavyweights in the dressing room, the rest of the club captains did NOT know anything about Messi and Barça parting ways. @partidazocope #FCB 🚫
Messi is devastated at Barça's announcement on Thursday that he will leave the club after 21 years at Camp Nou. [sport]
Senest rettet af Kvoller tors aug 05, 2021 9:45 pm, rettet i alt 1 gang.

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 7239
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1891 gange
Blevet takket: 1122 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Dytrax »

🏟 778 Games
⚽️ 672 Goals
🤝 305 Assists

🐐 End of an era

EasyBuddhist
Indlæg: 4542
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 774 gange
Blevet takket: 989 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af EasyBuddhist »

Piquénbauer skrev:
tors aug 05, 2021 9:34 pm
MAtS
Emerson - Pique/araujo - garcia - Alba
Bussi
De Jong - pedri
Griez - ansu - depay

Synes det er et spændende hold.
Det kan intet, det hold. Griz og Depay er pseudo stjerner og en midtbane med Busquets, De Jong og Pedri er en fucking boldskubber midtbane og jeg gider ikke starte på forsvaret. Det er et lortehold uden kreativitet og skønhed. Der er en håndfuld, der er værd at beholde, resten kan pisse ad helvede til og hoppe i havet for min skyld.
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11633
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af A$AP »

Under al vreden og skuffelsen over det her ydmygende cirkus, så kan jeg stadigvæk ikke undgå at være lidt spændt/fortrøstningsfuld over fremtiden. En genopbygning af holdet er long overdue, og det havde selvfølgelig været ideelt hvis Messi var med i truppen, i stedet for sådan nogle som Pique og Roberto, men tingene går ikke altid som man håber. Vi har en masse lyspunkter i form af vores talenter, og spillere der stadigvæk er blandt verdens bedste. Det skulle ske på et tidspunkt, i år eller om tre.

Og så handler det også om at vi fans er realistiske med vores forventninger til holdet de kommende sæsoner.

Vi skal bare have vores totalt inkompetente, taktisk begrænsede bamse af en træner langt væk fra klubben.

Brugeravatar
Michman
Indlæg: 8347
Tilmeldt: lør dec 19, 2009 4:51 pm
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 636 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Michman »

Jeg græder da bare.. Så..
FUCK OFF.
Real Madrid er intet andet end et indkøbshold.
Barça - Beautiful football since 1899

Sandro Rosell - Jeg tilgiver dig ALDRIG.. Og Bartomeu du har ødelagt min klub..



Første kamp live 2/3 2014 FC Barcelona - Almería

Barca er min religion..

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Piquénbauer »

EasyBuddhist skrev:
tors aug 05, 2021 9:47 pm
Piquénbauer skrev:
tors aug 05, 2021 9:34 pm
MAtS
Emerson - Pique/araujo - garcia - Alba
Bussi
De Jong - pedri
Griez - ansu - depay

Synes det er et spændende hold.
Det kan intet, det hold. Griz og Depay er pseudo stjerner og en midtbane med Busquets, De Jong og Pedri er en fucking boldskubber midtbane og jeg gider ikke starte på forsvaret. Det er et lortehold uden kreativitet og skønhed. Der er en håndfuld, der er værd at beholde, resten kan pisse ad helvede til og hoppe i havet for min skyld.
Meh. Med de spillere der er på vej og sådan en starter så er fundamentet der. En ordentlig træner og et par gode køb - så sker der ting og sager.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Antimadridista
Indlæg: 9258
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 933 gange
Blevet takket: 947 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Antimadridista »

Emancipator skrev:
tors aug 05, 2021 9:34 pm
Men hvordan skal man forestille sig at han kommer tilbage. Det virker for absurd og kan hellere ikke være noget der passer ham
Det er slut. Det andet med taktik etc, tror jeg overhovedet ikke på.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Piquénbauer »

Antimadridista skrev:
tors aug 05, 2021 9:59 pm
Emancipator skrev:
tors aug 05, 2021 9:34 pm
Men hvordan skal man forestille sig at han kommer tilbage. Det virker for absurd og kan hellere ikke være noget der passer ham
Det er slut. Det andet med taktik etc, tror jeg overhovedet ikke på.
Men hvorfor nu? Situationen har som sådan ikke ændret sig den seneste måned så hvorfor ikke melde det ud for en måned siden? Eller vente til klubben vitterligt ikke havde mere tid til at gøre plads?

Tidspunktet er ekstremt underligt. Og det virker til at aftalen var på plads og dette kommer som et kæmpe chok for Messi.

Men ok måske kunne laporta se at det ikke kunne lade sig gøre… Jeg ved det ikke.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 7239
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1891 gange
Blevet takket: 1122 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Dytrax »

Piquénbauer skrev:
tors aug 05, 2021 10:07 pm
Antimadridista skrev:
tors aug 05, 2021 9:59 pm
Emancipator skrev:
tors aug 05, 2021 9:34 pm
Men hvordan skal man forestille sig at han kommer tilbage. Det virker for absurd og kan hellere ikke være noget der passer ham
Det er slut. Det andet med taktik etc, tror jeg overhovedet ikke på.
Men hvorfor nu? Situationen har som sådan ikke ændret sig den seneste måned så hvorfor ikke melde det ud for en måned siden? Eller vente til klubben vitterligt ikke havde mere tid til at gøre plads?

Tidspunktet er ekstremt underligt. Og det virker til at aftalen var på plads og dette kommer som et kæmpe chok for Messi.

Men ok måske kunne laporta se at det ikke kunne lade sig gøre… Jeg ved det ikke.
Det kunne være meldt ud for et stykke tid siden, det havde ikke været nødvendigt med en masse udmeldinger om hvor godt det går etc.
Plus, det virker altså underligt, at klubben, cirka en time efter offentliggørelsen af sammenbruddet, frigiver en takke-video til Leo, som om de nærmest på komisk vis søger at understrege, at den er god nok...

Hvis det holder og Messi, som det ser ud til, forlader klubben. Er det uværdigt. Ingen spiller kommer i nærheden af ham, og det burde have været en afsked på et proppet stadion. Ikke det her...

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 7239
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1891 gange
Blevet takket: 1122 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Dytrax »

Messi did not expect that the negotiations to renew would break, definitively.

Messi arrived back from Ibiza with the idea to renew his contract but today, he received confirmation that this was not going to be possible.

[Diario Sport]

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11633
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af A$AP »

Den eneste grund til at annoncere en pressekonference efter sådan et træk er vel for at offentliggøre hans afsked?

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Piquénbauer »

Eller for at gøre det klart at la liga/tebas bærer skylden…

Jeg forstår ikke dette forløb. Måske er det hele bare noget rod men jeg har svært ved at se en afsked med den bedste spiller i historien forløbe på denne måde. Det er simpelthen for random.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Red
Indlæg: 164
Tilmeldt: tors sep 03, 2020 4:01 pm
Blevet takket: 13 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Red »

Lad os se imorgen kl 11:00, ja det er mærkelig timing men Messi skal da også have tid til at finde ny klub og forhandle med dem og indlede sæson så er det virkelig så mærkeligt igen?? Men lad os se i morgen

Tello
Indlæg: 7701
Tilmeldt: tirs feb 26, 2013 9:43 am
Har takket: 1381 gange
Blevet takket: 560 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Tello »

Holdet bliver ikke det samme før nogle af blodsuger kontrakterne udløber. Fucking Bartomeu der lavede 5 års aftaler med alt for høje lønninger. Nu er man låst fast med dem. Det eneste jeg kan se er et nyt hold om minimum 2 år. Ikke flere megastjerner eller kæmpe kontrakter. Stabilitet, tak.

Roberto der f.eks. nægter at gå ned i løn. Fuck dig og dit mål mod PSG.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 30 gæster