Victor Valdes Arribas

Tidernes Barca-legender

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Afellay99

Re: 1 - Victor Valdes Arribas

Indlæg af Afellay99 »

Større talent. Men sku ikke en bedre målamand ENDNU.

Brugeravatar
Elbarca
Indlæg: 1657
Tilmeldt: man apr 25, 2005 11:32 pm
Har takket: 101 gange
Blevet takket: 66 gange

Re: 1 - Victor Valdes Arribas

Indlæg af Elbarca »

Det hedder større potentiale. Ingen har vel nogensinde keglet lige så meget rundt i straffesparksfeltet efter bolden i PL som De Gea har. Valdez har erfaring på sin side

Afellay99

Re: 1 - Victor Valdes Arribas

Indlæg af Afellay99 »

At have talentet til, at blive verdensklasse eller have potientalet til, at blive verdensklasse. Kartoffel , Kartoffel.

# 23
Indlæg: 2779
Tilmeldt: tors apr 08, 2010 5:23 pm
Geografisk sted: Old Trafford
Har takket: 30 gange
Blevet takket: 86 gange

Re: 1 - Victor Valdes Arribas

Indlæg af # 23 »

Elbarca skrev:Det hedder større potentiale. Ingen har vel nogensinde keglet lige så meget rundt i straffesparksfeltet efter bolden i PL som De Gea har. Valdez har erfaring på sin side
Valdes sejler også på dødbolde. De Gea havde en lidt sløj start, men har indhentet det. Sikker på du ikke er blevet hjernevasket af danskernes mediehetz, så Lindegaard kunnek omme til at stå? For det sjove er, at ingen i Danmark har snakket om hvor meget Lindegaard har sejlet. Hint: Der er gået 8 mål ind på Lindegaard de sidste 2 PL kampe, og han har haft stor skyld i mange af dem.

De Gea har ikke sejlet så meget som folk gjorde det til. Dødboldene var han ikke vant til qua sin spanske uddannelse. Der er bare ikke noget, man træner så meget i Spanien, men han har intet det forsømte. Men han havde også højden på sin side.

Vorm har også erfaringen på sin plads, men han sejler stadigvæk ved dødbolde og det fysiske spil i boksen? Han er fuldstændig tro kopi af Valdes med samme højde og samme spidskompetencer. (Nej jeg siger ikke de er ligegode, men deres spil er fuldkommen identisk).
Den største nogensinde? Ronaldinho <3 El magico!

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: 1 - Victor Valdes Arribas

Indlæg af Blaugrana92 »

Peter Shilton. 185 centimeter.

# 23
Indlæg: 2779
Tilmeldt: tors apr 08, 2010 5:23 pm
Geografisk sted: Old Trafford
Har takket: 30 gange
Blevet takket: 86 gange

Re: 1 - Victor Valdes Arribas

Indlæg af # 23 »

Blaugrana92 skrev:Peter Shilton. 185 centimeter.
Jeg har aldrig set ham spille, så det kan jeg ikke kommentere på. Men det skal heller ikke forstås, at det er den endegyldige sandhed, at Valdes får store problemer i England. Men han har i farezonen for at blvie det, når hans tro kopi af ham har problemer, og at håndteringen af feltet er et af de største kriterier i engelsk fodbold som målmand.
Den største nogensinde? Ronaldinho <3 El magico!

Quaresma
Indlæg: 3376
Tilmeldt: ons feb 27, 2008 9:24 pm
Geografisk sted: Zzzlummen
Har takket: 17 gange
Blevet takket: 140 gange

Re: 1 - Victor Valdes Arribas

Indlæg af Quaresma »

# 23 skrev:
Blaugrana92 skrev:Peter Shilton. 185 centimeter.
Jeg har aldrig set ham spille, så det kan jeg ikke kommentere på. Men det skal heller ikke forstås, at det er den endegyldige sandhed, at Valdes får store problemer i England. Men han har i farezonen for at blvie det, når hans tro kopi af ham har problemer, og at håndteringen af feltet er et af de største kriterier i engelsk fodbold som målmand.
Men hvorfor så ikke lægge ud med dét i stedet for "...Valdes får ikke et ben til jorden i England"?
- Karl Tanner - Fookin Legend of Gin Alley -

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: 1 - Victor Valdes Arribas

Indlæg af Blaugrana92 »

Quaresma skrev:
# 23 skrev:
Blaugrana92 skrev:Peter Shilton. 185 centimeter.
Jeg har aldrig set ham spille, så det kan jeg ikke kommentere på. Men det skal heller ikke forstås, at det er den endegyldige sandhed, at Valdes får store problemer i England. Men han har i farezonen for at blvie det, når hans tro kopi af ham har problemer, og at håndteringen af feltet er et af de største kriterier i engelsk fodbold som målmand.
Men hvorfor så ikke lægge ud med dét i stedet for "...Valdes får ikke et ben til jorden i England"?
Yez, fank u, dis is mah point.

Der er en risiko for at det ikke fungerer, men det er langt fra givet.

Afellay99

Re: 1 - Victor Valdes Arribas

Indlæg af Afellay99 »

Det jo også kun Messi der har klasse i Barca.

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

1 - Victor Valdes Arribas

Indlæg af Blaugrana92 »

Ja, vi har hørt dig.

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: 1 - Victor Valdes Arribas

Indlæg af Visca El Barca »

Barca er egentlig et ret skod hold. Dortmund er længder foran os, hvis Leo ikke er med.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Kubala
Indlæg: 10104
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 109 gange
Blevet takket: 388 gange

Re: 1 - Victor Valdes Arribas

Indlæg af Kubala »

Visse folk har ret, vi har medløber fans eller fans af bestemte spillere.

Afellay99

Re: 1 - Victor Valdes Arribas

Indlæg af Afellay99 »

Gælder alle hold.

Kubala
Indlæg: 10104
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 109 gange
Blevet takket: 388 gange

Re: 1 - Victor Valdes Arribas

Indlæg af Kubala »

Afellay99 skrev:Gælder alle hold.

Ved det godt.. ;-)

Brugeravatar
Elbarca
Indlæg: 1657
Tilmeldt: man apr 25, 2005 11:32 pm
Har takket: 101 gange
Blevet takket: 66 gange

1 - Victor Valdes Arribas

Indlæg af Elbarca »

# 23 skrev:
Elbarca skrev:Det hedder større potentiale. Ingen har vel nogensinde keglet lige så meget rundt i straffesparksfeltet efter bolden i PL som De Gea har. Valdez har erfaring på sin side
Valdes sejler også på dødbolde. De Gea havde en lidt sløj start, men har indhentet det. Sikker på du ikke er blevet hjernevasket af danskernes mediehetz, så Lindegaard kunnek omme til at stå? For det sjove er, at ingen i Danmark har snakket om hvor meget Lindegaard har sejlet. Hint: Der er gået 8 mål ind på Lindegaard de sidste 2 PL kampe, og han har haft stor skyld i mange af dem.

De Gea har ikke sejlet så meget som folk gjorde det til. Dødboldene var han ikke vant til qua sin spanske uddannelse. Der er bare ikke noget, man træner så meget i Spanien, men han har intet det forsømte. Men han havde også højden på sin side.

Vorm har også erfaringen på sin plads, men han sejler stadigvæk ved dødbolde og det fysiske spil i boksen? Han er fuldstændig tro kopi af Valdes med samme højde og samme spidskompetencer. (Nej jeg siger ikke de er ligegode, men deres spil er fuldkommen identisk).
Jeg tror ikke det var for sjov Lindegård fik så mange chancer i løbet af sæsonen. Sandheden er at De Gea begyndte ufatteligt dårligt og var betragtet som et flop længe. Han fik i perioder kun spilletid fordi han kostede så meget.

Så ja Valdez kan umuligt gøre det værre. De Gea har simpelthen sat baren alt for lavt. Han er rigtigt nok kommet det efter, men det jeg sagde var også at hvis De Gea kan, så kan Valdez også. Sandheden er at du ikke aner hvordan valdez vil tilpasse sig PL. Jeg tror han kan gøre det hurtigere end unge De Gea.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 17 gæster