Victor Valdes Arribas

Tidernes Barca-legender

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

emo
Indlæg: 17807
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 367 gange
Blevet takket: 806 gange

Re: 1 - Victor Valdes Arribas

Indlæg af emo »

Der går rygter om at Valdes børn ikke kan med de nye børn som er kommet til, især Milan og Lia, hvilket gør at Valdes og familien må søge udenlands, så Dylan og Kai kan lege med nogle andre.

Jeg tror nu mere at det er hans valg af navne til dem som bider ham i røven nu, Kai og Dylan (navnet som døde da Beverly Hills døde).
Allez...

Kubala
Indlæg: 10117
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 109 gange
Blevet takket: 388 gange

Re: 1 - Victor Valdes Arribas

Indlæg af Kubala »

Det kan være, at det forholder sig sådan osv., men jeg giver Valdes the benefit of the doubt her, da jeg i de 11 år, som jeg har fulgt Barca, aldrig har set Valdes skabe problemer. Derudover virker det underligt, at Valdes lige pludseligt er begyndt at ændre sig så meget.

Kubala
Indlæg: 10117
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 109 gange
Blevet takket: 388 gange

Re: 1 - Victor Valdes Arribas

Indlæg af Kubala »

emo skrev:Der går rygter om at Valdes børn ikke kan med de nye børn som er kommet til, især Milan og Lia, hvilket gør at Valdes og familien må søge udenlands, så Dylan og Kai kan lege med nogle andre.

Jeg tror nu mere at det er hans valg af navne til dem som bider ham i røven nu, Kai og Dylan (navnet som døde da Beverly Hills døde).

????

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: 1 - Victor Valdes Arribas

Indlæg af Blaugrana92 »

Kubala skrev:Det kan være, at det forholder sig sådan osv., men jeg giver Valdes the benefit of the doubt her, da jeg i de 11 år, som jeg har fulgt Barca, aldrig har set Valdes skabe problemer. Derudover virker det underligt, at Valdes lige pludseligt er begyndt at ændre sig så meget.
... og her er af min pointe, at vi passende kunne stikke 'the benefit of doubt' et helt bestemt og ret upassende sted hen, og så lade være med at drage konklusioner om Zubi såvel som Valdés.

Kubala
Indlæg: 10117
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 109 gange
Blevet takket: 388 gange

Re: 1 - Victor Valdes Arribas

Indlæg af Kubala »

Blaugrana92 skrev:
Kubala skrev:Det kan være, at det forholder sig sådan osv., men jeg giver Valdes the benefit of the doubt her, da jeg i de 11 år, som jeg har fulgt Barca, aldrig har set Valdes skabe problemer. Derudover virker det underligt, at Valdes lige pludseligt er begyndt at ændre sig så meget.
... og her er af min pointe, at vi passende kunne stikke 'the benefit of doubt' et helt bestemt og ret upassende sted hen, og så lade være med at drage konklusioner om Zubi såvel som Valdés.
Hvilket upassende sted skal det være??

Synes du ikke, at det virker underligt, at Valdes lige pludseligt ønsker at skifte?


I øvrigt har jeg ikke draget nogle konklusioner, og siger også det er et rygte, men hvis der er hold i det, så er det skidt.

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: 1 - Victor Valdes Arribas

Indlæg af Blaugrana92 »

Nej, jeg synes egentlig ikke det er så underligt. Han er 30, så hvis han vil prøve noget andet, skal det efterhånden være. Jeg har fuld forståelse for, hvis vores spillere gerne vil prøve noget andet i løbet af karrieren. Det gælder også Messi, Puyol, Xavi, Iniesta og hvem der ellers har brugt et halvt liv i klubben. Desuden får Valdés næppe samme løn som de andre kulturbærere på holdet, og jeg kan godt forestille mig at det irriterer ham lidt. Der er kun et par stykker, der har været på førsteholdet i længere tid end Valdés og han har spillet en central rolle på holdet i en del år efterhånden. Så når han så bliver tilbudt en ny kontrakt, hvor han stadig ikke får samme løn som de andre, og han samtidig er ved at komme op i årene og gerne vil nå at prøve noget andet, kan jeg godt forstå hvis han vælger at søge væk nu. Lægger man alle disse faktorer sammen, er det for mig fuldt forståeligt.

Kubala
Indlæg: 10117
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 109 gange
Blevet takket: 388 gange

Re: 1 - Victor Valdes Arribas

Indlæg af Kubala »

Blaugrana92 skrev:Nej, jeg synes egentlig ikke det er så underligt. Han er 30, så hvis han vil prøve noget andet, skal det efterhånden være. Jeg har fuld forståelse for, hvis vores spillere gerne vil prøve noget andet i løbet af karrieren. Det gælder også Messi, Puyol, Xavi, Iniesta og hvem der ellers har brugt et halvt liv i klubben. Desuden får Valdés næppe samme løn som de andre kulturbærere på holdet, og jeg kan godt forestille mig at det irriterer ham lidt. Der er kun et par stykker, der har været på førsteholdet i længere tid end Valdés og han har spillet en central rolle på holdet i en del år efterhånden. Så når han så bliver tilbudt en ny kontrakt, hvor han stadig ikke får samme løn som de andre, og han samtidig er ved at komme op i årene og gerne vil nå at prøve noget andet, kan jeg godt forstå hvis han vælger at søge væk nu. Lægger man alle disse faktorer sammen, er det for mig fuldt forståeligt.

Jeg tror ikke, at pengene er problemet(han får et pænt beløb), det er bare min teori, men derimod at han vil prøve noget nyt. Hans alder er heller ikke så høj af en målmand, da man sagtens kan holde niveauet til man er 35-36. Van der Sar holdte niveauet til han var 40.

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 15185
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1714 gange
Blevet takket: 1141 gange
Kontakt:

Re: 1 - Victor Valdes Arribas

Indlæg af Lopezzz »

Måske har Zubi vist sin tænder ( noget som kun mig og emo forstår ) :;)
MDCCCXCIX

BarçaDK

Re: 1 - Victor Valdes Arribas

Indlæg af BarçaDK »

det her billede har spillerne sat en autograf på Valdés' trøje... Tror I det er fordi han spillede kamp nr. 500 eller fordi han smutter til sommer? :?

emo
Indlæg: 17807
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 367 gange
Blevet takket: 806 gange

Re: 1 - Victor Valdes Arribas

Indlæg af emo »

Måske bare fordi at det er kamp 500, ellers kunne de have ventet til den sidste hjemmekamp. Men igen, måske fordi det både er kamp 500 (stor milepæl) og fordi han smutter, så en gestus.

Jeg ved det ikke, nogen ved det måske, dunno.
Allez...

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: 1 - Victor Valdes Arribas

Indlæg af Blaugrana92 »

Måske bliver den sat på auktion og så donerer han indtægterne til noget à la Kræftens Bekæmpelse eller noget i den dur? :)

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 15185
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1714 gange
Blevet takket: 1141 gange
Kontakt:

Re: 1 - Victor Valdes Arribas

Indlæg af Lopezzz »

Den trøje kan kun gå 2 steder: Ind i Victors skab eller Barcas Museum
MDCCCXCIX

Parla
Indlæg: 796
Tilmeldt: tors apr 21, 2011 3:26 pm
Har takket: 15 gange
Blevet takket: 69 gange

Re: 1 - Victor Valdes Arribas

Indlæg af Parla »

Lopezzz skrev:Den trøje kan kun gå 2 steder: Ind i Victors skab eller Barcas Museum
Museum tror jeg.

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: 1 - Victor Valdes Arribas

Indlæg af Blaugrana92 »

Lopezzz skrev:Den trøje kan kun gå 2 steder: Ind i Victors skab eller Barcas Museum
Hvis trøjen rent faktisk kan gå, synes jeg næsten den selv skal have lov at bestemme, hvor den havner henne.

BarçaDK

Re: 1 - Victor Valdes Arribas

Indlæg af BarçaDK »

Blaugrana92 skrev:
Lopezzz skrev:Den trøje kan kun gå 2 steder: Ind i Victors skab eller Barcas Museum
Hvis trøjen rent faktisk kan gå, synes jeg næsten den selv skal have lov at bestemme, hvor den havner henne.
Dit fjols. Lopezzz' pointe er jo netop at der kun er to steder i verden, hvor trøjen kan gå selv :roll:

Hvis jeg var trøjen ville jeg nok vælge at tulle rundt på museet. Medmindre at Valle deler walk-in-closet med viven!
Billede

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 9 gæster