10 - Lionel Andrés Messi

Tidernes Barca-legender

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af MessiPogba »

SpillerSomMESSI skrev:Aguero som er notorisk skadet.

D Silva er ligeså gammel som Iniesta, og jeg ville anyday foretrække Iniesta i min start 11'er over D Silva

B Silva, De Bruyne ee de eneste 2 spillere som har et uhyggeligt højt niveau.

Selvom jeg er Liverpool fan må jeg bare sige at Sterling er overvurderet... hvad er han foruden fart?

Gundogan spiller 30% af kampene fordi han, ligesom Aguero, er notorisk skadet, eller på vej tilbage i form efter skade...

Sane, Mendy, Kompagny - jeg foretrækker Suarez, Alba, Pique, Umtiti

Har alle folk glemt at vi vandt chl + ligaen for 2 år siden med nuværende trup, plus Alves og Neymar?

Man City var ordinær mod os i den sæson.

Nu blev vi udspillet over 2 kampe af et Real hold der peaker på alle parametre, og så er vi pludselig værre rnd samtlige topb3 hold i Europa, og folk tror at Messi vil skifte for at vinde et mesterskab med en eller random klub... come on, Messi vil vinde med Barca... og det kan faktisk lade sig gøre med den trup vi har nu, ligeså gidt som med City's.

Igen MessiPogba, du skriver som om det var en sensations historie i EB hver gang du beskriver en anden klub end vores.

Vi vandt over Real i ligaen på udebane for 3 mdr siden, uden Neymar, og hvis vi havde fået anerkendt det mål i vores kamp mod Betis havde vi endda også vundet ligaen over Real...

City ville ikke være nr 1,2 eller 3 i la liga hvis de spillede der.

Ro på ... fær omtalte du PSG som en sindssyg truo og nu Man City... imens vores egen trup med Messi, Suarez, Iniesta, Rakitik, Busquets, Roberyo, Denis, Pique, Umtiti, Semedo, Alba alle er skod spillere i fin optik.

Jeg fatter hat af al den panik...og sensations lyst.

Jeg er med på at vi bør og skal have erstatninger for Neymar, en aldrende Iniesta som nok kun shiner 33% af hans kampe i kommende sæson.. plus en midtbane spiller til bredden som passer bedre end Gomes... ellers er jeg fuldstændig tryg ved vores trup.

Ledelsen er jeg på den anden side ikke særlig tryg ved.
Aguero har problemer med muskelskader, men det ændrer stadigvæk ikke på, at manden er en af de bedste angribere i verden. Han har scoret 94 mål i 131 kampe de sidste tre sæson. Det er 31,3 mål i 43 kampe pr. sæson gennemsnitlig. Det er nu gode tal for en, der er notorisk skadet, som du selv siger.

David Silva er nok 32 år, men han var stadigvæk fremragende week in, week out for City sidste sæson. Hans fodboldhjerne er en af de allerbedste i fodbold. Her havde Iniesta sine problemer med alt for mange manglende gode præstationer, so mvi kender ham. Selvfølgelig, Iniesta på sit højeste er den bedste i verden på sin position, men det er småt efterhånden ,og det er jo ganske naturligt, da alderen har indhentet ham. For nogle foregår det hurtigere, for andre langsommere, og som David Silva og Iniesta spillede sidste sæson, så tog Silva den længste strå.

Jeg er helt enig i, at Sterling er en meget, meget, meget ordnær spiller, men han giver dig en absurd godt taktisk våben. Jeg vil aldrig selv starte med ham, men alene hans fart kan altid give dig et våben. Som Liverpool-fan burde du da vide, hvor meget fart kan skade dine modstandere ;) Du så jo også, hvordan han i går fremskaffede farlige situationer for City mod Everton.

At Gundogan spillede kun 30 procent ændrer stadigvæk ikke på, at han er en fantastisk fodboldspiller og var en af grundene til, at City gik ned med flaget, da han blev skadet. Han bindede deres spil sammen. Lidt ligesom da vi havde Xavi. Han var den, der skabte flow i spillet. Fernandinho er mere end omskolet DM, der er oprindelig boks-to-boks spiller. Du ser jo den manglende lim, når Gündogna ikke er der.

Det er fint nok, du foretrækker Suarez, Pique, Umtiti, Alba fremfor Kompany, Aguero og Mendy. Men det ændrer stadigvæk ikke på, at pique har haft en ringe sæson sidste år, det smame med Alba, og at Suarez har sine problemer, når han ikke får service. Her kan Aguero i det mindste skabe sine ting på egne hånd.

Og nej, jeg er ikke sensationsjournalist, eller hvad du nu prøver at pådutte mig. Jeg var alarmende bekymret allerede sidste sæson, da jeg har set flere faresignaler fra vores hold. Men for visse folk, som dig inkl. så er I blot blevet forblændet af den magi, MSN skabte for os de sidste tre år, at I angiveligt ikke vil se realiteten i øjnene, at vi har nølet for meget på transfermarkedet, og at vi forude Messi har en ekstrem middelmådig trup med for meget fyld og for lidt kvalitet i forhold til, hvilken klub vi er.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af MessiPogba »

Piquénbauer skrev:
Storken skrev:
Piquénbauer skrev:MAtS, pique, Umtiti, Alba, bussi, messi, suarez og dembele (hvis vi henter ham) ville gå lige ind på det hold. Rak, ini og semedo ville også friste pep.

Men ja de har da en fin offensiv bredde. De mangler så bare andre steder.

Jeg mener stadig vi er et niveau over dem. Mindst.
Min vurdering, hvis man kigger på spillernes nuværende niveau:

Ederson < Ter stegen
Mendy > Alba
Kompany = Umtiti
Stones < Pique
Kyle Walker > Semedo
Fernandinho/Gundogan = Busquets
David Silva > Rakitic
De Bruyne > Iniesta
Bernardo Silva > Deulofeu
Agüero < Messi
Jesus = Suarez

Det ender med, at City er bedre på fem pladser, vi er bedre på tre pladser og de sidste tre er uafgjorte. Messi er bare så god, at vi nok er det bedste hold alligevel.
Og der har vi beviset på det jeg lige skrev. Men jeg giver op. Det er stukket helt af herinde.
Din undervurdering af samtle scenarier er også stukket af. Vi kunne ikke komme tilbage mod PSG, Neymar ville ikke skifte, vi er stadigvæk en god trup, osv osv. Er du bare Rasmus Modsat af natur elleeeeeeeer?
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5522
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 580 gange
Blevet takket: 571 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af SpillerSomMESSI »

Ja jeg er enig... det er jo ude af proportioner sådan som alle andre hold hypes og vores spillere er skod..

Er Roberto ikke en god spiller?
Var der ingen der så Denis sublime tenik samt samspil med Messi forleden?
Umtiti og endda Mash med en superb tackling der reddede en friløber?
Rakitic der stak bolde i dybden til vores angribere?
Dølle som med energi lagde op til mål?

Busquets som styrede slaget fra motorrummet på midten?

Semedo og Alba var gode både defensivt og offensivt...

Vi spillede en bedre kamp end Real imo, og en langt mere kontrolleret kamp end City mod Everton...

Og det er endda uden at vi har fået de køb vi ønsker: Dembele, Seri og/eller Coutinho, plus at det var uden 2 af vores vigtigste bærende spillere i start 11'ern: Iniesta og Suarez.
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Piquénbauer »

Haha det er vitterligt 2 punkter. Du kan finde mange flere hvor jeg har skudt helt ved siden af. Og jeg kan finde det hos dig.

Men hvorfor det er relevant omkring niveauet af vores trup ved jeg ikke? Men ok. Skriv du bare løs om hvor gode City er og hvor ringe vi er. Vi må se hvordan det endte når sæsonen er slut.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af MessiPogba »

Piquénbauer skrev:Haha det er vitterligt 2 punkter. Du kan finde mange flere hvor jeg har skudt helt ved siden af. Og jeg kan finde det hos dig.

Men hvorfor det er relevant omkring niveauet af vores trup ved jeg ikke? Men ok. Skriv du bare løs om hvor gode City er og hvor ringe vi er. Vi må se hvordan det endte når sæsonen er slut.
Hvorfor ser du tingene i absolut? Hvem har sagt, at vi har en ringe trup? Vi har sagt, at Citys trup foruden Messi er bedre end vores. Det er på ingen måder ensbetydende med, at vores trup er ringe? Det er en slatten fortolkning af tingene som dig og SPILLERSOMMESSI har fået jeres hjerner til, fordi I går i forsvarsposition med det samme, så snart der er lidt kritik af vores hold.

Der er altså andre niveauer end god eller ringe. Vi har aldrig sagt, at vi er et ringe hold. Blot at City har et rigtig godt hold og en god trup.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5522
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 580 gange
Blevet takket: 571 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af SpillerSomMESSI »

@MessiPogba, hør her: Du postulerer at City har så sindsyg en trup at Messi går og tænker på at skifte dertil, fordi vores trup er skod ved siden af deres trup...

Det er selvfølgelig subjektiv hvem man foretrækker og synes er bedst på hver position...

Men at Silva hele sidste slson var fremragende!!? Ej nu tror jeg simpelthen ikke på at du ser alle deres kampe længere... han har godt nok været mindst ligeså svingende som Iniesta.

At Augero og Gugogan er notorisk skadede er netop en god grund til at jeg ikke ville bytte dem med vores ditto...

Suarez mål snit er i øvrigt bedre end Auguros... og Suarez er notorisk aldrig skadet... hvorfor vil du da bytte dem?

De eneste 2 spillere jeg som sagt gerne så i vores klub er KdB og B Silva ... resten er enten same same, eller bare ringere end det vi har.

Med nuværende trup
City < Barca
PSG < Barca

Hvis vi køber Dembele, Seri og Coutinho kan jeg vitterlig ikke se hvordan man kan overse at vi har en sindssyg trup... meget bedre end resten, bortset fra Real og måske Bayern.
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Piquénbauer »

MessiPogba skrev:
Piquénbauer skrev:Haha det er vitterligt 2 punkter. Du kan finde mange flere hvor jeg har skudt helt ved siden af. Og jeg kan finde det hos dig.

Men hvorfor det er relevant omkring niveauet af vores trup ved jeg ikke? Men ok. Skriv du bare løs om hvor gode City er og hvor ringe vi er. Vi må se hvordan det endte når sæsonen er slut.
Hvorfor ser du tingene i absolut? Hvem har sagt, at vi har en ringe trup? Vi har sagt, at Citys trup foruden Messi er bedre end vores. Det er på ingen måder ensbetydende med, at vores trup er ringe? Det er en slatten fortolkning af tingene som dig og SPILLERSOMMESSI har fået jeres hjerner til, fordi I går i forsvarsposition med det samme, så snart der er lidt kritik af vores hold.

Der er altså andre niveauer end god eller ringe. Vi har aldrig sagt, at vi er et ringe hold. Blot at City har et rigtig godt hold og en god trup.
Ok først - lol at du snakker om absolut.

Men har du tænkte bare et sekund om hvordan du f.eks snakker om vores hold? Vi skal ikke mange dage tilbage før du lavede en lille gennemgang af holdet og meldte 5-6 spillere færdige og proklamerede at hvis vi ikke hentede stjerner så var vi færdige. Det vil jeg sige ligger ret meget op til at truppen er ringe.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Xavi6Smede
Indlæg: 1436
Tilmeldt: tirs dec 23, 2014 8:02 pm
Har takket: 53 gange
Blevet takket: 135 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Xavi6Smede »

Silva blev kåret som årets spiller i City sidste sæson. Det er noget af en præstation med en storspillende De Bruyne i truppen. Silva er stadigvæk på toppen af sin karriere, det er desværre et par år siden Iniesta var det.

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5522
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 580 gange
Blevet takket: 571 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af SpillerSomMESSI »

MessiPogba skrev:
Piquénbauer skrev:Haha det er vitterligt 2 punkter. Du kan finde mange flere hvor jeg har skudt helt ved siden af. Og jeg kan finde det hos dig.

Men hvorfor det er relevant omkring niveauet af vores trup ved jeg ikke? Men ok. Skriv du bare løs om hvor gode City er og hvor ringe vi er. Vi må se hvordan det endte når sæsonen er slut.
Hvorfor ser du tingene i absolut? Hvem har sagt, at vi har en ringe trup? Vi har sagt, at Citys trup foruden Messi er bedre end vores. Det er på ingen måder ensbetydende med, at vores trup er ringe? Det er en slatten fortolkning af tingene som dig og SPILLERSOMMESSI har fået jeres hjerner til, fordi I går i forsvarsposition med det samme, så snart der er lidt kritik af vores hold.

Der er altså andre niveauer end god eller ringe. Vi har aldrig sagt, at vi er et ringe hold. Blot at City har et rigtig godt hold og en god trup.

Arrhhh MessiPogba, nu tror jeg nok du skal til at genlæse hvad du selv skriver ... jeg gider ikke at bruge mere krudt på det her, men det er trættede at høre hvor sindssyg en trup PSG og City har i forhold til vores slatne spillere..

Her er hvad du skrev for under en halv time siden:
MessiPogba skrev:Har du set Citys offensive bredde? De har så mange taktiske variationer og muskler at spille på. Hvem har vi i skrivende stund udover Suarez og Messi? En fed Arda? En ubeslutsom Dølle? En ude af position Denis? En uduelig Paco? En Rafinha, som ingen ved, hvor han er bedst? En Rakitic, som har glemt sit topniveau et eller andet sted i Sevilla? En halvgammel Iniesta?

City har en Aguero, som altid er farlig. Han er dog lidt i Suarez' kategori. Enten er hna god eller uduelig. Ikke nogen mellemvej, men så har de de to Silva'er, som kunne komme på ethvert hold i verden, KdB, Gündogan som inden sin skade var Citys maestro, Sterling, som på dagen er vanvittig farlig alene pga. hans fart (lidt a la Dølle), Leroy Sane, som er fandens udfordrende. Der er langt mere bid i Citys offensiv, og deres defensiv er nogenlunde på vores niveau. Især hvis man tager højde for, hvor ringe Alba og Pique ha rværet de sidste 18 mdr. Her har Mendy været forrygende sidste år og Kompany er stadigvæk en klasse CB.
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af MessiPogba »

SpillerSomMESSI skrev: Men at Silva hele sidste slson var fremragende!!? Ej nu tror jeg simpelthen ikke på at du ser alle deres kampe længere... han har godt nok været mindst ligeså svingende som Iniesta.
.
Hahahahaha, kom nu please ind i kampen. David Silva svingende? Hvad for nogle kampe har du set? Han har altid en af Citys allerbedste i hver evig eneste kamp og blev året spiller i City sidste år.

Hvis det er din vurdering af spillere, så tror jeg da fanden, at du har det syn, som du har. Se lidt mere kampe med City og så sig en gang til mig, at David Silva er svingenden. Manden er stadigvæk en verdensklasse spiller.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Piquénbauer »

x
Semedo - x - Umtiti - x
x
x - Coutinho
Messi - x - Dembele

Det er, hvad vi kan forvente i skrivende stund har en decideret fremtid på dette hold. Resten er store spørgsmålstegn.

Jeg bliver aldrig tryg ved ter Stegen. Han er for mig en middelmådig målmand. Vi har brug for en verdensklasse målmand. Vi havde Valdes i vores storhedstid. Og vi havde Bravo, som gjorde det fantastisk for os. ter Stegen redder dig ikke point.

Der er kun to derude, som pt. har verdensklasse niveau, og det er Oblak og de Gea. Sidstnævnte vil have et år tilbage af sin kontrakt næste sommer og har en spansk kæreste, der har fast arbejde i Spanien. Førstnævnte koster 60 mio. euro i følge rygter. Kan vi det?

Pique er for mig færdig også. Han havde en fantastisk opblomstring i foråret 2015, men siden da har han været middelmådig. Han koster for mange mål og formår ikke at være den general, vi har manglet siden Puyol stoppede. Mascherano er også en joke efterhånden.

Umtiti er fremtiden, og jeg kunne forestille mig, at han ville være endnu vildere, hvis han spillede ved siden af en autoritær CB såsom Godin eller Bonucci, da Pique slet ikke formår at være god nok og den general, vi savner.

Alba er ejg træt af. For ofte skadet, for meget drama og for lidt end product. Daler meget i niveau de sidste 18 måneder. Digne er en fin backup, men ikke god nok som starter, synes jeg. Hvor langt henne er Grimaldo?

Vores midtbane er en joke. Busquets har været ringe i et år nu. Jeg ved ikke, hvad der er gået galt. Mæt af succes i Barca? Iniesta er blevet for gammel ti lat forvente magi fra længere, mens Gomes sejler, Roberto er stagneret, Rafinha er ikke en rigtig CM, Denis får ikke rigitg chancen derinde, Rakitic er helt væk. Vi har absolut intet at skyde med fra midten. Kommer Coutinho har vi Iniestas afløser klar, bare med lidt andre opgaver end Iniesta havde, da jeg tror Coutinho bliver noget mere fremskudt end Iniesta nogensinde har været som CM.

Luis Suarez er virkelig pain in the ass. Løntung, fed, og mistet sit mojo, der tidligere gjorde ham så pokkers god.

Med andre ord, vi har virkelig en slatten trup. Vi skal have 4-6 spillere minimum til startformationen alene, og derefter skal der købes ti lbredden. Det er jo næsten mission impossible, men det er, hvad der er resultatet efter flere års nølen med at erstatte legender som Xavi og Iniesta samt Puyol og flere år succes, som har skabt denne mæthedsfornemmelse. Læg dertil elendige indkøb foretaget af bestyrelsen.

Med andre ord. Vi er virkelig pt. fucked. Og dette indlæg er taget med ugangspunkt i, at vi får Cou og Dembele. Forestil jer hvis v ikke får dem to nu. Så er det helt til hundene, det her. Så bliver det den største tragediehistorie, at vi går fra at have historiens bedste hold til at være en parodi.
Her er der lidt mere. Jeg synes især det sidste giver en ide om at vi er ringe.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af MessiPogba »

Piquénbauer skrev:
MessiPogba skrev:
Piquénbauer skrev:Haha det er vitterligt 2 punkter. Du kan finde mange flere hvor jeg har skudt helt ved siden af. Og jeg kan finde det hos dig.

Men hvorfor det er relevant omkring niveauet af vores trup ved jeg ikke? Men ok. Skriv du bare løs om hvor gode City er og hvor ringe vi er. Vi må se hvordan det endte når sæsonen er slut.
Hvorfor ser du tingene i absolut? Hvem har sagt, at vi har en ringe trup? Vi har sagt, at Citys trup foruden Messi er bedre end vores. Det er på ingen måder ensbetydende med, at vores trup er ringe? Det er en slatten fortolkning af tingene som dig og SPILLERSOMMESSI har fået jeres hjerner til, fordi I går i forsvarsposition med det samme, så snart der er lidt kritik af vores hold.

Der er altså andre niveauer end god eller ringe. Vi har aldrig sagt, at vi er et ringe hold. Blot at City har et rigtig godt hold og en god trup.
Ok først - lol at du snakker om absolut.

Men har du tænkte bare et sekund om hvordan du f.eks snakker om vores hold? Vi skal ikke mange dage tilbage før du lavede en lille gennemgang af holdet og meldte 5-6 spillere færdige og proklamerede at hvis vi ikke hentede stjerner så var vi færdige. Det vil jeg sige ligger ret meget op til at truppen er ringe.
Lad os bare stoppe her. Din arrogance i dine indlæg er til at blive hidsig over.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Piquénbauer »

Hold da op. Mener du ikke at det indlæg jeg lige postede kunne være med til at give en ide og at vi har en ringe trup? Jeg tænker især på der hvor du skriver den er slatten og en parodi.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5522
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 580 gange
Blevet takket: 571 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af SpillerSomMESSI »

Xavi6Smede skrev:Silva blev kåret som årets spiller i City sidste sæson. Det er noget af en præstation med en storspillende De Bruyne i truppen. Silva er stadigvæk på toppen af sin karriere, det er desværre et par år siden Iniesta var det.

Netop, i forhold til City blev han kåret til bedste spiller

http://www.telegraph.co.uk/football/201 ... vid-silva/

Han burde have mere indflydelse på spillet i de store kampe siger Pep...

I forhold til Citys ret skuffende sæson var han deres bedste spiller... Iniesta var også god i mange kampe, men med MSN ville han jo aldrig blive kåret som vores bedste spiller over en sæson.

Silva var imo ikke konsistent, og slet ikke så god i de store kampe, såsom chl...
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Storken »

MessiPogba skrev:
Piquénbauer skrev: Ok først - lol at du snakker om absolut.

Men har du tænkte bare et sekund om hvordan du f.eks snakker om vores hold? Vi skal ikke mange dage tilbage før du lavede en lille gennemgang af holdet og meldte 5-6 spillere færdige og proklamerede at hvis vi ikke hentede stjerner så var vi færdige. Det vil jeg sige ligger ret meget op til at truppen er ringe.
Lad os bare stoppe her. Din arrogance i dine indlæg er til at blive hidsig over.
Hvis han så bare havde noget at have det i :grin:

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 37 gæster