Samuel Eto'o

Tidernes Barca-legender

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

XaviHernandez

Re: 9 - Samuel Eto'o

Indlæg af XaviHernandez »

FC. Barcelona skrev:Jeg tror Laporta pønser på et sidste "stjerneindkøb", inden hans præsidentperiode udløber. Dette kunne meget vel være Benzema. Hvis Perez som ventet bliver Reals præsident til sommer, så foretager R. Madrid nok en række storindkøb, hvilket (jeg tror) vil give anledning til et "stjernekøb" fra Laportas side, for at tilfredsstille fansene.
Tror jeg også, håber dog ikke på Benzema. Han er skam en fantastisk spiller, men han har selv udtalt han vil til Real Madrid en dag.

Toure

Re: 9 - Samuel Eto'o

Indlæg af Toure »

Da-Playmaker skrev:
FC. Barcelona skrev:Jeg tror Laporta pønser på et sidste "stjerneindkøb", inden hans præsidentperiode udløber. Dette kunne meget vel være Benzema. Hvis Perez som ventet bliver Reals præsident til sommer, så foretager R. Madrid nok en række storindkøb, hvilket (jeg tror) vil give anledning til et "stjernekøb" fra Laportas side, for at tilfredsstille fansene.
Tror jeg også, håber dog ikke på Benzema. Han er skam en fantastisk spiller, men han har selv udtalt han vil til Real Madrid en dag.
Derfor vil jeg heller ikke have ham. Der gemmer sig nemlig en lille "hvid djævel" inden i ham. Og sådan nogle kan vi ikke have i vores catalanske stolthed! :lol:

Rivaldo10

Re: 9 - Samuel Eto'o

Indlæg af Rivaldo10 »

Han har tidligere udtalt, at han er Culé og har været det siden Ronaldo-tiden. Ligeledes har han udtalt sig positivt om AC Milan, Man Utd mfl.

Det jeg vil frem til er, at man ikke skal ligge for meget i de udtalelser han kommer med. Manden holder vel bare sine muligheder åbne.

At han har udtalt sig positivt om R. Madrid (ville de fleste gøre, ligemeget hvilken storklub der var tale om, andet ville være dumt), skal da ikke udelukke ham fra at spille for FC. Barcelona. Dette tror jeg også ledelsen er enig i. Forhåbentlig....

Toure

Re: 9 - Samuel Eto'o

Indlæg af Toure »

Synes at en spiller som David Villa ville være et meget bedre alternativ, hvis Eto'o forlader os. Synes slet ikke at Benzema passer ind på holdet, og ser ham mere som en Real spiller end som en Barca spiller. David Villa er spansk, samtidig med at han er meget mere en goalgetter end Benzema. Nok er Benzema langt mere teknisk, men hvis Eto'o skal erstattes, skal det være med en der bomber...

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: 9 - Samuel Eto'o

Indlæg af zqa »

Villa er bedre end Benzema tekniks. Det eneste punkt Benzema er bedre er på fysikken.
#jesuisSheep

Toure

Re: 9 - Samuel Eto'o

Indlæg af Toure »

Jeg kan iøvrigt komme med et positivt indslag i disse mørke spekulationer om fremtiden. Eto'o har netop (i lørdags) overtaget førerbindet i klassementet om Den Gyldne Støvle. I kampen mod Betis scorede han to mål, og passerede dermed den østrigske bomber, Marc Janko. Det skal dog siges at der er en lang vinter i alpelandet, så derfor bliver ligaen først genoptaget næste weekend.

Klassement:

01. Samuel Eto'o (Barcelona) 46 (23 x 2)
02. Marc Janko (Red Bull Salzburg) 45 (30 x 1,5)
03. Vedad Ibišević (TSG Hoffenheim) 36 (18 x 2)
04. David Villa (Valencia) 36 (18 x 2)
05. Lionel Messi (Barcelona) 32 (16 x 2)

06. Marco Di Vaio (Bologna) 32 (16 x 2)
07. Patrick Helmes (Bayer Leverkusen) 30 (15 x 2)
08. Diego Forlán (Atlético Madrid 30 (15 x 2)
09. Diego Milito (Genoa) 30 (15 x 2)
10. Vágner Love (CSKA Moskou) 30 (20 x 1,5)

Dvs. at den eneste trussel lige nu er Janko, samt Villa. Messi er indtil videre langtfra, mens Ibišević er skadet resten af sæsonen. Det ser godt ud!

Toure

Re: 9 - Samuel Eto'o

Indlæg af Toure »

zqa skrev:Villa er bedre end Benzema tekniks. Det eneste punkt Benzema er bedre er på fysikken.
Okay, derfor siger jeg også at jeg hellere vil have Villa end Benzema. Hvad synes du?

XaviHernandez

Re: 9 - Samuel Eto'o

Indlæg af XaviHernandez »

Hvis Benzema er Culé, håber jeg meget på at han kommer. Han er god med hovedet, god teknisk og har en god målnæse.
Målet mod Bayern i sidste gruppekamp i CL, syntes jeg godt nok han lignede Ronaldo med det træk uden om målmanden.
Senest rettet af XaviHernandez man feb 16, 2009 4:22 pm, rettet i alt 1 gang.

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: 9 - Samuel Eto'o

Indlæg af zqa »

Zinker skrev:
zqa skrev:Villa er bedre end Benzema tekniks. Det eneste punkt Benzema er bedre er på fysikken.
Okay, derfor siger jeg også at jeg hellere vil have Villa end Benzema. Hvad synes du?

Aguero.

Men, jeg tror og håber at Eto'o bliver.
#jesuisSheep

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7078
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 851 gange

Re: 9 - Samuel Eto'o

Indlæg af Daluigi »

Flax_Generous skrev:
zqa skrev:Jeg synes nu nok lige i overdramatisere en uskyldig lille bemærkning nu.. Ro på.
Det er kontroversielt fordi det er meget sjældent, at fodboldspillere siger sådan noget (og det gælder både at kritisere spillere for deres falske kærlighed og sin egen indrømmelse af, at hans fodboldhjerte ligger udelukkende i en anden klub). Normale fodboldspillere siger ofte det omvendte.

Jeg værdsætter ærlighed, men jeg er ikke sikker på, at jeg værdsætter Eto'os tendens til at gå i pressen med denne. Hvilket i øvrigt var det samme med hans kritik af Rijkaard og Ronaldinho - hvorfor overhovedet sige det til sensationsliderlige, snotdumme journalister, uanset hvor ret han så end havde? Hvornår har det nogensinde hjulpet at kritisere gennem end en forvridende, manipulerende og løgnagtig tredjepart? Han ved vel forhåbentlig godt, at man ikke kan stole på at få sine inderste meninger gengivet korrekt når man udtaler sig til pressen.



Jeg har kun hørt om eksotiske asiatiske klubber og Tottenham. Det kan jo godt være af spillemæssige årsager, at han ikke gad at skifte til dem, ikke fordi han nødvendigvis elsker Barca, som du påstår.
Er fuldstændig enig her. Hvad får han overhovedet ud af at snakke med pressen om det om?.. hvad er hans intention med dette? Faktum er bare, at ja, mange fodboldspillere siger det oplagte og lyver, men det gør de sQ med god grund.. det Eto'o kommer med der kan nemt skabe røre i en trup.. og jo zqa, selvfølgelig kan det det, eftersom han jo med den kommentar om logoet, rammer flere af vores egne spillere.
Forumlegende

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: 9 - Samuel Eto'o

Indlæg af zqa »

@ Daluigi..

Rammer flere af vores spillere? Hvordan rammer det dem? Jeg kan helt ærligt ikke se hvordan det skulle kunne skabe røre. Desuden er det kun Messi som gør det (og han har gjort det 1-2 gange....)
#jesuisSheep

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7078
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 851 gange

Re: 9 - Samuel Eto'o

Indlæg af Daluigi »

Henry har f.eks også gjort det. Han siger jo indirekte til en spiller som Messi, at han går mere op i penge end det som klubben har gjort for ham, og at den måde han viser hans kærlighed til klubben på er en smule falks, eftersom han er ligeså grisk som alle andre. Sådan kan den let tolke når man bliver indirekte kritiseret.
Forumlegende

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7078
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 851 gange

Re: 9 - Samuel Eto'o

Indlæg af Daluigi »

jeg kan kort og godt bare ikke forstå hvad han vil opnå med den kommentar, da det jo er en kritik af samtlige spillere rundt om i verden der gør dette. Kan godt se hvorfor han kunne være bitter over det der skete i sommers, men synes mildest talt det interview oser af bitterhed, og er ikke en god ting at vise pressen.
Forumlegende

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: 9 - Samuel Eto'o

Indlæg af zqa »

Der er jeg så uenig.. Han siger at dem der gør det, og ikke mener det, ikke burde gøre det. Han siger på ingen måde at Messi eller Henry går mere op i penge, det er noget du ligger i hans mund.
#jesuisSheep

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7078
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 851 gange

Re: 9 - Samuel Eto'o

Indlæg af Daluigi »

zqa skrev:Der er jeg så uenig.. Han siger at dem der gør det, og ikke mener det, ikke burde gøre det. Han siger på ingen måde at Messi eller Henry går mere op i penge, det er noget du ligger i hans mund.
omg, det er jo netop dig der lægger ord i munden på ham.. jeg tolker ud fra det han siger, og kan vitterlig ikke se hvordan du kan få drejet den over på at han ikke mener det han siger!? man bliver da forhelved nødt til at tro på han mener det han siger... finder det dybt useriøst, at du siger han ikke mener det han siger og er da derfor netop dig der lægger ord i munden på ham.
Forumlegende

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 6 gæster