Éric Abidal

Tidernes Barca-legender

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Heartbreaker
Indlæg: 9573
Tilmeldt: søn mar 14, 2010 9:54 pm
Geografisk sted: Skivevej 27 lejlighed 3 9500 Hobro by Dk
Har takket: 132 gange
Blevet takket: 720 gange

Re: 22- Éric Abidal

Indlæg af Heartbreaker »

C-c-combo breaker
Vi skal ikke have Fnat lus lopper knuper adis eller grises til af andre folk de skal og bare lade jeg være i fred og ro for eller døder de lige på stedet med et af min fætter Klaus S Jensen skydevåben det er ikke for sjov det er skam meget alvorlig mendt

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: 22- Éric Abidal

Indlæg af Visca El Barca »

Abidal has to stay bit longer in hospital, but he could soon be allowed to receive more visits, so team-mates could go and see him. [sport]


Sources close to Abidal say he's recovering as planned from the liver transplant. No official updates at the request of the family. [sport]
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 15145
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1706 gange
Blevet takket: 1133 gange
Kontakt:

Re: 22- Éric Abidal

Indlæg af Lopezzz »

Det går den rigtige vej for kongen Abi.
Dejlige nyheder.

http://www.fcbarcelona.dk/component/con ... bidal.html
MDCCCXCIX

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: 22- Éric Abidal

Indlæg af Visca El Barca »

Messi's message to Abidal: You're an example to me and I hope to see you soon
The Blaugrana forward and a number of his team-mates have contributed to a book aimed at keeping the defender's spirits up as he embarks on the long road to recovery
May 12, 2012 12:59:00 AM
By Mark Doyle

Lionel Messi is one of several Barcelona players to have sent a message of support to Eric Abidal as he continues his recovery from a liver transplant.


The France international is facing an uncertain future in the game after being forced to go under the knife last month, but his Blaugrana team-mates have moved to keep his spirits up by expressing their love and admiration for him in a book put together by France 2.

"Just to say that you're an example for me," Messi wrote. "Great strength [to you] and I hope to see you soon in the dressing room. I love you!"

The Argentine attacker's sentiments were echoed by compatriot Javier Mascherano, who considers Abidal far more than just a team-mate.

"Abi, even though I have known you less than two years, you have given me the opportunity to be your friend and being friends with a person like you is something I attach great value to," the former Liverpool midfielder explained. "You are an example to us all. I love you."

Former France internationals Thierry Henry and Zinedine Zidane, and Spanish tennis player Rafael Nadal also penned messages of support for Abidal.

LINK: http://www.goal.com/en/news/12/spain/20 ... and-i-hope
Smukt!.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: 22- Éric Abidal

Indlæg af Visca El Barca »

Pruna (team doctor): "Abidal is recovering slow but good. He could be allowed to leave the hospital next week." #fcblive #animsabidal
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 20900
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 319 gange
Blevet takket: 1142 gange

Re: 22- Éric Abidal

Indlæg af FCBarcelonaChr »

President Rosell has today visited Abidal, who's still in hospital recovering from his liver transplant on 10 Apr #animsabidal [via lasexta]

Brugeravatar
Siempre Barca
Indlæg: 668
Tilmeldt: ons maj 11, 2011 2:53 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 21 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: 22- Éric Abidal

Indlæg af Siempre Barca »

Rosell (president, after visiting Abidal): "He's in high spirits. When can he leave the hospital? I don't know, I'm no doctor."

Brugeravatar
Alcantara
Indlæg: 599
Tilmeldt: man jul 04, 2011 2:53 am
Har takket: 22 gange
Blevet takket: 42 gange

Re: 22- Éric Abidal

Indlæg af Alcantara »

Barcastuff skrev:Abidal, recovering from liver transplant, has accepted he won't play again. He plans to continue to live in Barcelona. #animsabidal [md]

vamosbarca

Re: 22- Éric Abidal

Indlæg af vamosbarca »

ikke overraskende mon ikke der blir en mindekamp for ham,det håber jeg der gør,det fortjener han.

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: 22- Éric Abidal

Indlæg af Visca El Barca »

Trist men forventeligt. Sikke en spiller, i topform var han suværent verdens bedste venstreback, og det mener jeg. Hans fysik, hans speed, hans styrke og hans evne til at være stærk både defensivt og offensivt samt hans leder egenskaber var noget der gjorde ham til den bedste i sin tid synes jeg.

Jeg kommer til at savne ham utrolig meget, men mon ikke vi ser ham mange gange på Camp Nou?. Han har efter sigende bestemt sig for at blive boende i byen. Håber han kommer helt over det og bliver 100% rask, gør han det, så synes jeg det kunne være interessant at indlemme ham i træner-teamet omkring førsteholdet, måske som assistent?. Jeg tror det vil give spillerene et løft.

Hvis det er for krævende et job, så kan man jo ansætte ham som en slags rådgiver for holdet, et job som Manuel Estiarte havde f.eks.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Mes Que Un Club

Re: 22- Éric Abidal

Indlæg af Mes Que Un Club »

Tja....
The entourage of Eric Abidal, recovering from a liver transplant, denies the report saying he wants to retire as a player.
Han skal nok komme tilbage! Vi har brug for ham!!!!

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: 22- Éric Abidal

Indlæg af Visca El Barca »

Abidal, who underwent a liver transplant on 10 April, is expected to leave the hospital today or tomorrow. #animsabidal [md sport]
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Brugeravatar
Heartbreaker
Indlæg: 9573
Tilmeldt: søn mar 14, 2010 9:54 pm
Geografisk sted: Skivevej 27 lejlighed 3 9500 Hobro by Dk
Har takket: 132 gange
Blevet takket: 720 gange

Re: 22- Éric Abidal

Indlæg af Heartbreaker »

Good news. Abidal løfter CdR pokalen.
Vi skal ikke have Fnat lus lopper knuper adis eller grises til af andre folk de skal og bare lade jeg være i fred og ro for eller døder de lige på stedet med et af min fætter Klaus S Jensen skydevåben det er ikke for sjov det er skam meget alvorlig mendt

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: 22- Éric Abidal

Indlæg af Visca El Barca »

Official: During his recovery, Abidal will have to continue to regularly undergo tests at the hospital #fcblive #animsabidal


Official: Eric Abidal, recovering from a liver transplant, has been allowed to leave the hospital today #fcblive #animsabidal


Eric Abidal, who underwent a liver transplant on 10 April, has this afternoon left the hospital
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: 22- Éric Abidal

Indlæg af Brombi »

Hvis han nogensinde kommer til at spille fodbold igen, tager jeg til Barcelona (Gud forbyde det) hvis jeg får kræft!!!

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 19 gæster