10 - Lionel Andrés Messi

Tidernes Barca-legender

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Alcantara
Indlæg: 599
Tilmeldt: man jul 04, 2011 2:53 am
Har takket: 22 gange
Blevet takket: 42 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Alcantara »

Uanset hvad, burde Mathieu ikke have udtalt sig omkring emnet. Messi og Lucho har lagt det bag sig; der var ingen grund til at bekræfte mediernes påstande om sammenstødet, om det så var et stort skænderi eller ej.

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 15143
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1706 gange
Blevet takket: 1133 gange
Kontakt:

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Lopezzz »

Alcantara skrev:Uanset hvad, burde Mathieu ikke have udtalt sig omkring emnet. Messi og Lucho har lagt det bag sig; der var ingen grund til at bekræfte mediernes påstande om sammenstødet, om det så var et stort skænderi eller ej.
Men måske har Messi og Lucho aftalt med Mathieu at han skal går ud og fortælle pressen om episoden ;)
MDCCCXCIX

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Storken »

Jeg kom til at tænke på en situation med Messi, da jeg læste denne nyhed:
http://jyllands-posten.dk/sport/handbol ... nske-fans/

”Haha. Jeg tror, jeg kom til at sparke til bolden, fordi jeg troede, det var spaniernes bold. Jeg var lidt træt af, at der blev dømt lidt mange kedelige tremeter kast til dem en overgang. Det var faktisk ikke med vilje. Jeg ville have ramt banden, men så røg den sgu over. Det var ikke så heldigt,” sagde Mikkel Hansen med at smil, da han blev spurgt til episoden."

Inde på Madridista.dk er de stadig ikke kommet sig over situationen med Messi for 4 år siden. De mener i fulde alvor, at det er noget af det værste, der nogensinde er sket :)

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Blaugrana92 »

Storken skrev:Inde på Madridista.dk er de stadig ikke kommet sig over situationen med Messi for 4 år siden. De mener i fulde alvor, at det er noget af det værste, der nogensinde er sket :)
Forståeligt. Når Messi ikke render rundt med 9 (eller 19) røde kort på CV'et, er man jo nødt til at finde noget andet at være harm over. Så er det klart at man er nødt til at holde fast i Messi vs. Bernabéu sagen såvel som skattesagen, der også ofte bliver nævnt i "fodboldfaglige" debatter om Messi.

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5522
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 580 gange
Blevet takket: 571 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af SpillerSomMESSI »

Storken skrev:Jeg kom til at tænke på en situation med Messi, da jeg læste denne nyhed:
http://jyllands-posten.dk/sport/handbol ... nske-fans/

”Haha. Jeg tror, jeg kom til at sparke til bolden, fordi jeg troede, det var spaniernes bold. Jeg var lidt træt af, at der blev dømt lidt mange kedelige tremeter kast til dem en overgang. Det var faktisk ikke med vilje. Jeg ville have ramt banden, men så røg den sgu over. Det var ikke så heldigt,” sagde Mikkel Hansen med at smil, da han blev spurgt til episoden."

Inde på Madridista.dk er de stadig ikke kommet sig over situationen med Messi for 4 år siden. De mener i fulde alvor, at det er noget af det værste, der nogensinde er sket :)
Jo, en bold ud til publikum er da heller ikke graciøst! Det er respektløst, hvis det er med vilje. Messi begår også fejl, og hvis det var med vilje burde han have fået det andet gule kort i den kamp og også en reprimande fra ledelsen om at det gør man altså ikke.

Hvis det derimod var frustration der fik ham til at sparke bolden ud (i den hensigt at ramme reklame banden) og bolden som uheld går over og rammer publikum, så er det jo ikke med vilje og kan forklares...altså - et uheld-

At slå en spiller eller to, og derefter sparke en spiller er i min bog lidt i samme katagori.. blot med den forskel at der ikke er nogen måde at undskylde den handling med at det ikke var med vilje og med den hensigt at slå og sparke nogen.. det kan jo aldrig blot være -et uheld-.
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

Jesni
Indlæg: 1650
Tilmeldt: tirs maj 13, 2014 3:07 pm
Har takket: 91 gange
Blevet takket: 68 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Jesni »

Lopezzz skrev:
Alcantara skrev:Uanset hvad, burde Mathieu ikke have udtalt sig omkring emnet. Messi og Lucho har lagt det bag sig; der var ingen grund til at bekræfte mediernes påstande om sammenstødet, om det så var et stort skænderi eller ej.
Men måske har Messi og Lucho aftalt med Mathieu at han skal går ud og fortælle pressen om episoden ;)
Præcis. Mathieu går jo ikke ud og siger det, uden at der ligger en aftale om det. Burde være åbenlyst.

Brugeravatar
B-Freak
Indlæg: 3633
Tilmeldt: ons mar 04, 2009 8:47 pm
Geografisk sted: Sjælland
Har takket: 618 gange
Blevet takket: 330 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af B-Freak »

I'm not easily being pushed off course.
I'm not someone who gives up.
I'm a winner - Patrick Kluivert!

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Skydefinten »

Han skal vel arrangere et surpriseparty for Pique.
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

emo
Indlæg: 17797
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 805 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af emo »

Siden morgenstunden har der kørt en historie om at en 8-årig dødsyg dreng fra Costa Rica døde på rejsen til Barcelona, hvor han i dag skulle have mødt sit idol, Messi. Jeg ved ikke om det har noget med hans "personal reasons" at gøre, men kunne være en valid grund, at han er blevet ramt af den tragedie, også.

Who knows!
Allez...

Brugeravatar
B-Freak
Indlæg: 3633
Tilmeldt: ons mar 04, 2009 8:47 pm
Geografisk sted: Sjælland
Har takket: 618 gange
Blevet takket: 330 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af B-Freak »

EB går helt amok over at han er udeblevet, og snakker om spin fra Barcelona osv........
I'm not easily being pushed off course.
I'm not someone who gives up.
I'm a winner - Patrick Kluivert!

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 20897
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 319 gange
Blevet takket: 1142 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Kunst.

phpBB [video]

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Skydefinten »

Messi din daredevil
phpBB [video]
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

emo
Indlæg: 17797
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 805 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af emo »

4 assists til i La Liga så har han overgået Luis Figos rekord, og vil dermed være den spiller med flest målgivende afleveringer i La Liga. Daaaymn!
Allez...

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af JonasV »

KæmpeMessi.

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Blaugrana92 »

Skydefinten skrev:Messi din daredevil
phpBB [video]
Kæft, jeg ville gerne dele kælk med Antonella.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 33 gæster