10 - Lionel Andrés Messi

Tidernes Barca-legender

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Mkj 77
Indlæg: 1118
Tilmeldt: man mar 14, 2011 10:11 am
Har takket: 110 gange
Blevet takket: 29 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Mkj 77 »

Visca El Barca skrev:
Brombi skrev:
Mkj 77 skrev:
klogfyr skrev:well LE er jo også familie, hvilket bl.a. var en af grundene til at han blev ansat
Undskyld mig- men en mand der tidligere har repræsenteret real madrid og nu ligger sig ud mod the real family kan aldrig betragtes som en der har forstået konceptet bag la Masia eller barca.

Hans præstationer taler for sig selv.
Raus mit dir!!

Så er jeg egentlig splintrende ligeglad med de 8 år han har haft for os.

Han er ikke la masia produkt og bliver det aldrig.
Please, lad være med at snakke om ting du ikke ved noget om. LE ofrede sig i stil med Puyol hver kamp, og har siden sin tid i Barcelona støttet op om kampen og rettigheder for Katalanere.
Yes sir!
Jeg er gammel nok til at kunne huske hvordan Lucho spillede og det er ganske korrekt at han ofrede sig i hver eneste kamp, det har dog altid været kendetegnet for ham ligeledes i madrid.

Men at han vælger at lægge sig ud med de største navne vidner om en person, der ikke tager mandskabsbehandling synderligt seriøst og kører sit helt eget løb.
Jamen så er der sgu noget manden har misforstået.

Misforstå mig endelig ikke, han var fantastisk og en ægte leder på banen, men lige pt virker det som om at han kører management by fear og det fungerer ikke her.
Hvilket han egentlig burde vide.

Mkj 77
Indlæg: 1118
Tilmeldt: man mar 14, 2011 10:11 am
Har takket: 110 gange
Blevet takket: 29 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Mkj 77 »

En helt anden ting og det bekymrer mig lidt.
Hvorfor har Messi ikke været ude og dementerer diverse rygter om et muligt exit?

emo
Indlæg: 17797
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 805 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af emo »

Han er ikke blevet spurgt vel?
Allez...

Mkj 77
Indlæg: 1118
Tilmeldt: man mar 14, 2011 10:11 am
Har takket: 110 gange
Blevet takket: 29 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Mkj 77 »

Nej ikke hvad jeg ved af- men bare for min skyld måtte han da gerne lige hoppe på skærmen og aflive samtlige rygter

Brugeravatar
B-Freak
Indlæg: 3633
Tilmeldt: ons mar 04, 2009 8:47 pm
Geografisk sted: Sjælland
Har takket: 618 gange
Blevet takket: 330 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af B-Freak »

Så lige på tv3sport at Chelsea eftersigende gerne vil udløse Messi's frikøbsklausul på 1.9 milliarder.

Jeg elsker at se Messi i Barca trøjen og håber virkelig at han bliver, men man kan vel godt forstå hvis ledelsen er fristet?
For 1.9 milliarder ville vi vel, med en lidt bedre sportsdirektør, kunne hente 5-6 spillere ind når vores forbud er ophævet hvilket ikke er helt dårligt.
I'm not easily being pushed off course.
I'm not someone who gives up.
I'm a winner - Patrick Kluivert!

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Brombi »

Problemet er at Messi ikke længere bare er en fodboldspiller, han er en institution og han er billede af hvad Barcelona har præsteret fra bunden. Han repræsenterer noget penge ikke kan købe. I denne uge så vi hvordan han tog sagen med ledelsen i egen hånd, og med et enkelt klik med musen kunne gøre alle i bestyrelsen rådvilde og desperate.
Pengene kan måske give et momentvis råderum og behag, men om 10 år er man tilbage igen. Det handler om at tænkte langsigtet, en god forretningsmand skal nok skaffe pengene når det kommer til stykket. Det behøver ikke at være et salg af Messi.

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5522
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 580 gange
Blevet takket: 571 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af SpillerSomMESSI »

Brombi skrev:Problemet er at Messi ikke længere bare er en fodboldspiller, han er en institution og han er billede af hvad Barcelona har præsteret fra bunden. Han repræsenterer noget penge ikke kan købe. I denne uge så vi hvordan han tog sagen med ledelsen i egen hånd, og med et enkelt klik med musen kunne gøre alle i bestyrelsen rådvilde og desperate.
Pengene kan måske give et momentvis råderum og behag, men om 10 år er man tilbage igen. Det handler om at tænkte langsigtet, en god forretningsmand skal nok skaffe pengene når det kommer til stykket. Det behøver ikke at være et salg af Messi.
Nemlig, sælg jeres bedste spiller og køb 7-8 andre billigere er ikke vejen frem: Se evt. Liverpool og Tottenham efter Suarez og Bale..

Og fra Messis niveau til de spillere man kunne hente er der endnu større klasse forskel end de andre 2 eksempler!
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

Jesni
Indlæg: 1650
Tilmeldt: tirs maj 13, 2014 3:07 pm
Har takket: 91 gange
Blevet takket: 68 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Jesni »

Brombi skrev: I denne uge så vi hvordan han tog sagen med ledelsen i egen hånd, og med et enkelt klik med musen kunne gøre alle i bestyrelsen rådvilde og desperate
Synes du det er en positiv ting? Jeg synes, det er bekymrende, hvis Messi faktisk har den mangt, der rygtes. Én spiller må altså ikke kunne rykke så meget. "Ingen spiller er over klubben", er vidst sat ud af spil. Et mærkeligt og bekymrende hierarki.

emo
Indlæg: 17797
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 805 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af emo »

Man har den magt andre tildeler en. Hvis de fandt det som en trussel st han eller nogen indenfor hans følge likede Cfc, så er det en magt de har pålagt Messi.
Allez...

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Brombi »

Jesni skrev:
Brombi skrev: I denne uge så vi hvordan han tog sagen med ledelsen i egen hånd, og med et enkelt klik med musen kunne gøre alle i bestyrelsen rådvilde og desperate
Synes du det er en positiv ting? Jeg synes, det er bekymrende, hvis Messi faktisk har den mangt, der rygtes. Én spiller må altså ikke kunne rykke så meget. "Ingen spiller er over klubben", er vidst sat ud af spil. Et mærkeligt og bekymrende hierarki.
Ja jeg synes det er positivt i denne sammenhæng. Jeg vælger at ikke at se det ligeså sort og hvidt som dig. Messi har ligesom os andre fans en holdning til hvordan klubben skal styres. Hvis bare spillere havde gjort det samme under Gaspart. Jeg giver ikke meget for den der "ingen spillere er over klubben" eller "træneren er hævet over spillerne", især når det er røst fra spillere med over 50 år sammenlagt i klubben!

emo
Indlæg: 17797
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 805 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af emo »

Henk ten Cate skulle være citeret for at sige, at balladen/nedturen for Barca startede for to år siden og at den eneste grund til at Messi stadig er at finde i FC Barcelona, er at han lovede Tito det, på hans dødsleje. Stærk udmelding, vil jeg mene, og ikke i den positive retning fra ten Cate.
Allez...

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Piquénbauer »

Messi har gjort klubben en bjørnetjeneste. Og som Brombi siger så skal man immervæk huske på hvem det er der er ude efter ledelsen/Lucho. Det er i høj grad "barca-folk" og personer som har gjort sig fortjent til at blive hørt.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5522
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 580 gange
Blevet takket: 571 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af SpillerSomMESSI »

Piquénbauer skrev:Messi har gjort klubben en bjørnetjeneste. Og som Brombi siger så skal man immervæk huske på hvem det er der er ude efter ledelsen/Lucho. Det er i høj grad "barca-folk" og personer som har gjort sig fortjent til at blive hørt.
Jeg går ud fra at du bruger "bjørnetjeneste" i positiv betydning, som nogle nu om dags gør..
Men en gammel stodder som mig ved at det ord oprindeligt er et rigtig negativt ord der dækker over at gøre en tjeneste som i virkligheden forværrer situationen.

http://da.wikipedia.org/wiki/Bj%C3%B8rnetjeneste
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

emo
Indlæg: 17797
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 805 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af emo »

... som kun unge nu om dags bruger. ;-)
Allez...

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Piquénbauer »

SpillerSomMESSI skrev:
Piquénbauer skrev:Messi har gjort klubben en bjørnetjeneste. Og som Brombi siger så skal man immervæk huske på hvem det er der er ude efter ledelsen/Lucho. Det er i høj grad "barca-folk" og personer som har gjort sig fortjent til at blive hørt.
Jeg går ud fra at du bruger "bjørnetjeneste" i positiv betydning, som nogle nu om dags gør..
Men en gammel stodder som mig ved at det ord oprindeligt er et rigtig negativt ord der dækker over at gøre en tjeneste som i virkligheden forværrer situationen.

http://da.wikipedia.org/wiki/Bj%C3%B8rnetjeneste
Haha! Lad os fjerne bjørne og nøjes med tjeneste så.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 18 gæster