10 - Lionel Andrés Messi

Tidernes Barca-legender

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

BarçaDK

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af BarçaDK »

Jorge Messi (father): "New exit rumours? There's nothing. Our idea is to stay. People try to read between the lines and exaggerate." [lv]

neymarJR

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af neymarJR »

arhh lasse skal vi nu ikke lige spise brød til kære ven. :smile:

Mkj 77
Indlæg: 1118
Tilmeldt: man mar 14, 2011 10:11 am
Har takket: 110 gange
Blevet takket: 29 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Mkj 77 »

Lasse, ved du godt at vi snakker om en mand der i denne sæson laver assists og driblinger der stadig er utænkelige?

Medgivet at han ikke helt er sig selv, men derfra og så til at dømme ham færdig om et år, det lyder sgu i min optik helt gakkelak.

Kunne hans mindre spillemæssige krise ikke skyldes at han skal spille i et nyt system som end ikke træneren helt har luret, samt en ny position?

Ligeledes er der kommet en ny stjerne som lige er startet, det kan også forstyrre en smule.

Ro på....

theKing1988
Indlæg: 393
Tilmeldt: lør jun 07, 2014 5:51 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 60 gange
Blevet takket: 4 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af theKing1988 »

Det er sgu morsomt at se dig forsøge at forsvare dine udtalelser om at han er over the hill Lasse. Folk har til tider en kort hukommelse herinde, men det er som om at du midt i hans periodiske problemer her i efteråret helt glemmer at han faktisk har vist et betydeligt højere engagement og deltagelse i presspillet sammenlignet med i foråret. At hans spil ikke har været på et stratosfærisk niveau er sgu ikke det samme som han er over the hill.

Brugeravatar
Lasse N
Indlæg: 212
Tilmeldt: tors jan 20, 2011 12:29 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 35 gange
Blevet takket: 12 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Lasse N »

Jeg syntes at det siden hans angreb på mr. Faus, har lugtet meget af at han ikke er tilfreds med ledelsen. At han så siden også er begyndt at modtagekritik fra medier og sågar fans, må også være en kæmpe belastning og frustration. Udfra disse ting, skrev jeg han var færdig i Barcelona. Måske var det højt sat, at sige til sommer, men jeg tror at det ligger i kortene at han i den grad overvejer sine muligheder, hvis dette ikke ændrer sig.

Over the hill, ja det er måske så meget sagt. Men han er i hvertfald ikke på sine tidligere niveauers højde, og har ikke været det længe. Jeg er enig i, at som en skriver herinde, at han måske bare har sat barrieren for højt for ham selv, og enig med Tata, om at vi måske ikke kommer til at se ham sådan igen.

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 15142
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1706 gange
Blevet takket: 1133 gange
Kontakt:

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Lopezzz »

Fuck dig Cesc! :crazy:

edit: de der ny smileys er fede :lolno:
MDCCCXCIX

Brugeravatar
SirJonas
Indlæg: 624
Tilmeldt: ons okt 14, 2009 3:47 pm
Geografisk sted: Vejle
Har takket: 19 gange
Blevet takket: 18 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af SirJonas »

Lasse N skrev:Jeg syntes at det siden hans angreb på mr. Faus, har lugtet meget af at han ikke er tilfreds med ledelsen. At han så siden også er begyndt at modtagekritik fra medier og sågar fans, må også være en kæmpe belastning og frustration. Udfra disse ting, skrev jeg han var færdig i Barcelona. Måske var det højt sat, at sige til sommer, men jeg tror at det ligger i kortene at han i den grad overvejer sine muligheder, hvis dette ikke ændrer sig.

Over the hill, ja det er måske så meget sagt. Men han er i hvertfald ikke på sine tidligere niveauers højde, og har ikke været det længe. Jeg er enig i, at som en skriver herinde, at han måske bare har sat barrieren for højt for ham selv, og enig med Tata, om at vi måske ikke kommer til at se ham sådan igen.

Er faktisk lidt enig med Lasse et godt stykke hen ad vejen, hvis man lige skruer 30% ned. Jeg tror personligt på at Messi har toppet. Men det bunder egentlig mest i, at han tidligere har været på et niveau, som faktisk ingen nogensinde har været på før. Så ja, han har sat barrieren højt og kan ikke længere leve op til det.
Det sagt, så siger jeg ikke at Messi ikke er god nok længere. Han er selvfølgelig verdens 2. bedste pt og har da stadig mulighed for at blive verdens bedste igen. Jeg tror såmænd bare ikke, at han slår sit tidligere niveau.

Personligt tror jeg desuden, at Messi lægger støvlerne på hylden før CR7 gør. CR7 har en ualmindelig fremragende fysik og er typen, der kan spile fremragende fodbold i en alder af 40 år. Messi derimod kunne sagtens miste al speed når han er de 33.

Brugeravatar
Luis Enrique
Indlæg: 1085
Tilmeldt: fre maj 04, 2007 11:55 am
Har takket: 85 gange
Blevet takket: 105 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Luis Enrique »

Hvis Messi mangler noget, så er det at blive forgudet af tilhængerne kamp efter kamp i sit hjemland. Mon ikke han en dag giver pokker i pengene og tager nogle år hos Newell's Old Boys? Jeg tror han gør det, før end vi aner, men ikke lige med det første...

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af JonasV »

Når Messi mister sin fart skal han ned på midtbanen og have trøjen med nr. 6!

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 15142
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1706 gange
Blevet takket: 1133 gange
Kontakt:

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Lopezzz »

JonasV skrev:Når Messi mister sin fart skal han ned på midtbanen og have trøjen med nr. 6!
Det vil vores næste træner sørge for ;)
MDCCCXCIX

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Skydefinten »

Lasse N skrev:til alle jer er slagtede mig
jeg skrev d 14. jul 2014, 11:07 "Han er over the hill og en færdig mand i barca om et år" indtil videre er der ikke noget der tyder på det var forkert. er der ??
Med i 74 mål i de sidste 50 kampe...helt uacceptabelt;)
Billede
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

Brugeravatar
Michman
Indlæg: 8373
Tilmeldt: lør dec 19, 2009 4:51 pm
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 637 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Michman »

Han skifter ikke videre før han bliver bedt om det.
Real Madrid er intet andet end et indkøbshold.
Barça - Beautiful football since 1899

Sandro Rosell - Jeg tilgiver dig ALDRIG.. Og Bartomeu du har ødelagt min klub..



Første kamp live 2/3 2014 FC Barcelona - Almería

Barca er min religion..

Mkj 77
Indlæg: 1118
Tilmeldt: man mar 14, 2011 10:11 am
Har takket: 110 gange
Blevet takket: 29 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Mkj 77 »

Skydefinten skrev:
Lasse N skrev:til alle jer er slagtede mig
jeg skrev d 14. jul 2014, 11:07 "Han er over the hill og en færdig mand i barca om et år" indtil videre er der ikke noget der tyder på det var forkert. er der ??
Med i 74 mål i de sidste 50 kampe...helt uacceptabelt;)
Billede

Ja- han burde have lavet 100!!

Slut

theKing1988
Indlæg: 393
Tilmeldt: lør jun 07, 2014 5:51 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 60 gange
Blevet takket: 4 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af theKing1988 »

Nu skal de jo så lige siges at det er 74 mål i hans seneste 50 hjemmekampe. Prøv at finde statistikken for hans sidste 50 kampe i alt.

Ikke at jeg vil bestride din pointe, men det lader til du glemte hvad der står i toppen.

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Brombi »

Hvem sagde han var over the hill?

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 15 gæster