8 - Andrés Iniesta Lujan

Tidernes Barca-legender

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Elbarca
Indlæg: 1657
Tilmeldt: man apr 25, 2005 11:32 pm
Har takket: 101 gange
Blevet takket: 66 gange

8 - Andrés Iniesta Lujan

Indlæg af Elbarca »

Nu ender det med balotelli som em helt. Den knægt kan altså noget med bolden, hvis bare han psykisk var lidt mere stabil.

emo
Indlæg: 17797
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 805 gange

Sv: 8 - Andrés Iniesta Lujan

Indlæg af emo »

Elbarca skrev:Emos - Hvis det ikke er spillet på banen, ja så ved jeg ikke hvilket spil der skulle være afgørende i diskussionen om EMs bedste spiller. Men tak for opklaringen. Din indsigt kommer os alle til gavn.
No problem, saglig respons er altid brugbart, ikke kun for mig men også alle andre. Fortsæt endelig.
Allez...

Brugeravatar
Elbarca
Indlæg: 1657
Tilmeldt: man apr 25, 2005 11:32 pm
Har takket: 101 gange
Blevet takket: 66 gange

8 - Andrés Iniesta Lujan

Indlæg af Elbarca »

NP jeg skal nok rose dig næste gang også. Syntes du fortjener intet mindre.

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: 8 - Andrés Iniesta Lujan

Indlæg af Brombi »

http://vimeo.com/44905301
Til folk som vil se en video med/om Iniesta

Thiago Alcántara

Re: 8 - Andrés Iniesta Lujan

Indlæg af Thiago Alcántara »

Smuk video, sidder med en lille tåre i øjenkrogen. Iniesta er fantastisk.

vamosbarca

Re: 8 - Andrés Iniesta Lujan

Indlæg af vamosbarca »

iniesta er fantatisk men groft undervuderet,på sin gode dage er han verdens bedste midtbanespiller,teknikken hos ham er vanvittig og næsten oppe på messi niveau,og så er han ydmyg og hamrende sympatisk som menneske,ham skal vi barca fans være mega stolte af. :smile:

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: 8 - Andrés Iniesta Lujan

Indlæg af Visca El Barca »

Tw Valdes: "A picture with my brother Andres. Hopefully they name him best player of the tournament. Hugs! http://pic.twitter.com/C4IFsrNM"
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: 8 - Andrés Iniesta Lujan

Indlæg af Visca El Barca »

Iniesta: "Winning Ballon d'Or? I don't play football to win Ballons d'Or, I play football because it makes me happy." #euro2012 #ballondor
Andre kan lære af den kære Ini.
Iniesta: "Sad because no goal at Euro? Scoring goals is not the main thing about football. If the team wins, it doesn't matter who scores."
Iniesta: "This is something unique, magical, unrepeatable. We have to enjoy the moment. We played a great final, I'm very happy."
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

rummenigge
Indlæg: 3307
Tilmeldt: tirs apr 21, 2009 11:57 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 938 gange
Blevet takket: 178 gange

Re: 8 - Andrés Iniesta Lujan

Indlæg af rummenigge »

Tillykke med at være EM2012s bedste Ini! (Selvom der var op til flere kandidater, bl.a. Xavi ;-) )

<3<3<3
Puyol har ikke hår på sine testikler, da hår ikke gror på stål
- Chuck Norris

Drake
Indlæg: 4331
Tilmeldt: man maj 17, 2010 9:50 am
Har takket: 2599 gange
Blevet takket: 188 gange

Re: 8 - Andrés Iniesta Lujan

Indlæg af Drake »

Ja tillykke til ham, han har virkelig fortjent den! :glad:
Endelig slap vi at med kloven Bartomeu, som har ødelagt klubben!! :mad:
Et kæmpe genopbygnings arbejde skal igang, og tager nok 5-6 år. :sørgelig: Vores mål må være: Top 4 og videre fra gruppespillet i CL. Men bliver spænende at se udviklingen :glad:

Brugeravatar
Heartbreaker
Indlæg: 9573
Tilmeldt: søn mar 14, 2010 9:54 pm
Geografisk sted: Skivevej 27 lejlighed 3 9500 Hobro by Dk
Har takket: 132 gange
Blevet takket: 720 gange

Re: 8 - Andrés Iniesta Lujan

Indlæg af Heartbreaker »

blev han den bedste? sådan officielt?
Vi skal ikke have Fnat lus lopper knuper adis eller grises til af andre folk de skal og bare lade jeg være i fred og ro for eller døder de lige på stedet med et af min fætter Klaus S Jensen skydevåben det er ikke for sjov det er skam meget alvorlig mendt

vamosbarca

Re: 8 - Andrés Iniesta Lujan

Indlæg af vamosbarca »

JA :smile:

# 23
Indlæg: 2779
Tilmeldt: tors apr 08, 2010 5:23 pm
Geografisk sted: Old Trafford
Har takket: 30 gange
Blevet takket: 86 gange

Re: 8 - Andrés Iniesta Lujan

Indlæg af # 23 »

Jeg står stadigvæk fast ved, hvad jeg sagde.

Hvis Iniesta ikke vinder Ballon D'Or 2012, så er det kraftdeme korrupt. Manden har vundet to EM'er, et VM, utallige klubtrofæer, og han er vanvittig både for klubhold og landshold. Hvad fanden kan han mere gøre?

1. Iniesta
2. Xavi
3. Messi.
Den største nogensinde? Ronaldinho <3 El magico!

Squix

Re: 8 - Andrés Iniesta Lujan

Indlæg af Squix »

# 23 skrev:Jeg står stadigvæk fast ved, hvad jeg sagde.

Hvis Iniesta ikke vinder Ballon D'Or 2012, så er det kraftdeme korrupt. Manden har vundet to EM'er, et VM, utallige klubtrofæer, og han er vanvittig både for klubhold og landshold. Hvad fanden kan han mere gøre?

1. Iniesta
2. Xavi
3. Messi.
Det har Valdes også.

Messi er og bliver nummer 1.
Selvom jeg under Iniesta og også Xavi hæderen, så kan der bare ikke stilles spørgsmålstegn ved at Messi er verdens absolutte bedste spiller - Hvis det skal dømmes ud for titler - ja, så er Iniesta og Xavi bedre kandidater, hvis det skal dømmes ud for kvaliteter så vinder Messi stadig.

# 23
Indlæg: 2779
Tilmeldt: tors apr 08, 2010 5:23 pm
Geografisk sted: Old Trafford
Har takket: 30 gange
Blevet takket: 86 gange

Re: 8 - Andrés Iniesta Lujan

Indlæg af # 23 »

Squix skrev:
# 23 skrev:Jeg står stadigvæk fast ved, hvad jeg sagde.

Hvis Iniesta ikke vinder Ballon D'Or 2012, så er det kraftdeme korrupt. Manden har vundet to EM'er, et VM, utallige klubtrofæer, og han er vanvittig både for klubhold og landshold. Hvad fanden kan han mere gøre?

1. Iniesta
2. Xavi
3. Messi.
Det har Valdes også.

Messi er og bliver nummer 1.
Selvom jeg under Iniesta og også Xavi hæderen, så kan der bare ikke stilles spørgsmålstegn ved at Messi er verdens absolutte bedste spiller - Hvis det skal dømmes ud for titler - ja, så er Iniesta og Xavi bedre kandidater, hvis det skal dømmes ud for kvaliteter så vinder Messi stadig.
Jeg dømmer nu ikke kun ud for titler.

Iniesta har i 4 år nu præsteret på et umenneskeligt niveau i mine øjne. Mandens umenneskelige big-game-gen kommer altid til udtryk. Jeg prøver på ingen måder at pille ved Messis umenneskelige præstationer, men det er først her på det seneste, at Messi har vist, at han også kan på andre hold end Barca med hans seneste præstationer for Argentina. Iniesta har vist sig som afgørende faktor for både Barca og Spanien. Det er altså kun de allerbedste i verden, der formår at gøre det i en længere periode.

Iniesta var endnu engang hjernen bag Spaniens triumf. Hans utallige driblinger, iscenesættelse af andre spillere og generelle umenneskelige tekniske niveau gør bare, at han gør alle omkring sig så meget bedre. Hvis Messi ikke scorede så mange mål, er jeg næsten tilbøjelig at sige, at Iniesta havde fået mere spotlys på sig.

Iniesta er IMO den mest konstante spiller, jeg har set de sidste 4 år. Og når han så samtidig kan kalde sig dobbelt europamester, en gange verdens bedste, utallig gange ligamester og tripel CL-mester, så kan jeg efterhånden ikke blive ved med at se igennem Iniesta.

I mine øjne er forskellen mellem Iniesta og Messi, at Messi er måske en hurtigere spiller på længere distance og meget mere målfarlig. Men Iniestas indflydelse, fodboldhjerne og hans spil på meget små rum og altid evne til at præstere, når det virkelig gælder er efterhånden på et vanvittigt niveau.

Iniesta er ikke fodbold mere, det er ren og skær magi og kunst.
Den største nogensinde? Ronaldinho <3 El magico!

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 12 gæster