Victor Valdes Arribas

Tidernes Barca-legender

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: 1 - Victor Valdes Arribas

Indlæg af JonasV »

Tillykke, Valle! Bliv hængende!

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 20897
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 319 gange
Blevet takket: 1142 gange

Re: 1 - Victor Valdes Arribas

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Tillykke til Valdes! Stemmer i med Jonas, bliv hos os Valdes!

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: 1 - Victor Valdes Arribas

Indlæg af Skydefinten »

V.V viser sine yndlings målmandsøvelser

http://performance.fourfourtwo.com/sear ... r%20valdes

Hvorfor viser han ikke den, hvor man skal bælle 70 cl Cocio, snurre rundt 10 gange og løbe ned og gribe et indlæg?
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

dinhxa

Re: 1 - Victor Valdes Arribas

Indlæg af dinhxa »

The agents of Victor Valdes (31) have informed the club today that he doesn't want to renew his contract that expires in 2014.
Official: Valdes' agents release a statement saying the goalkeeper doesn't want to renew his contract that expires in 2014 [via efe]
Official statement: "The agents of Victor Valdes have informed FC Barcelona today about the irrevocable decision not to renew his contract."
Øv. øv, øv, øv. Hvem kan I forestille jer som ny keeper i Barca? Tvivler på, at en spiller som Oier kan tage over.

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: 1 - Victor Valdes Arribas

Indlæg af Brombi »

De Gea? :)

TheOnlyOne

Re: 1 - Victor Valdes Arribas

Indlæg af TheOnlyOne »

dinhxa skrev:
The agents of Victor Valdes (31) have informed the club today that he doesn't want to renew his contract that expires in 2014.
Official: Valdes' agents release a statement saying the goalkeeper doesn't want to renew his contract that expires in 2014 [via efe]
Official statement: "The agents of Victor Valdes have informed FC Barcelona today about the irrevocable decision not to renew his contract."
Øv. øv, øv, øv. Hvem kan I forestille jer som ny keeper i Barca? Tvivler på, at en spiller som Oier kan tage over.
Hvis der absolut ingenting er at hente i de yngre rækker, synes jeg der skal kigges mod Bundesligaen, hvor det vrimler med gode keepere. Frygter at vi henter De Gea, som der har været snak om. Neuer er drømmetænkning

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 1 - Victor Valdes Arribas

Indlæg af Piquénbauer »

Kunne være en mulighed... Men tror han bliver for dyr! Udover de gea har jeg ingen ide om hvem det kunne blive? En ting er sikkert og det er at det bliver svært at finde en erstatning... Der er ikke mange målmænd der er på niveau med valdes når det kommer til være en spillende målmand!
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

dinhxa

Re: 1 - Victor Valdes Arribas

Indlæg af dinhxa »

Jeg ville ikke røre De Gea! Godt nok spillede han godt i Atleti, men han har virkelig været ringe i United.
Helt enig i, at man burde kigge mod Bundesligaen. Drømmescenariet ville jo være en Neuer, evt. i en byttehandel for Valdés + nogle €€. En anden mulighed er at hente en som Ter Stegen, der er ung og talentfuld. Af hvad jeg har set (ikke ret meget udover highlight film på Youtube), så virker han som en RIGTIG god keeper, der kan noget med fødderne.

Brugeravatar
Bager
Indlæg: 2612
Tilmeldt: tirs sep 06, 2005 12:23 pm
Har takket: 147 gange
Blevet takket: 291 gange

Re: 1 - Victor Valdes Arribas

Indlæg af Bager »

Valdés...?

Billede
Visca el Barca

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 20897
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 319 gange
Blevet takket: 1142 gange

Re: 1 - Victor Valdes Arribas

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Ikke forlad os, Valle..... :cry: :cry: :cry:

Brugeravatar
Bager
Indlæg: 2612
Tilmeldt: tirs sep 06, 2005 12:23 pm
Har takket: 147 gange
Blevet takket: 291 gange

Re: 1 - Victor Valdes Arribas

Indlæg af Bager »

Vi starter en underskriftindsamling! Det er KRAFTEDDEME det vi gør!!
Visca el Barca

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: 1 - Victor Valdes Arribas

Indlæg af Brombi »

dinhxa skrev:Jeg ville ikke røre De Gea! Godt nok spillede han godt i Atleti, men han har virkelig været ringe i United.
Helt enig i, at man burde kigge mod Bundesligaen. Drømmescenariet ville jo være en Neuer, evt. i en byttehandel for Valdés + nogle €€. En anden mulighed er at hente en som Ter Stegen, der er ung og talentfuld. Af hvad jeg har set (ikke ret meget udover highlight film på Youtube), så virker han som en RIGTIG god keeper, der kan noget med fødderne.
Nuer er praktisk talt umulig, og Ter Stegen er også et rigtig godt bud. Synes klart vi skal kigge i Bundesligaen, og umiddelbart så virker Ter Stegen som det bedste. Men at påstå at De Gea har spillet dårligt i United, er direkte forkert. Han har haft et umådeligt pres siden sin ankomst til Manchester. I Madrid var han en levende mur, og jeg tror et eller andet sted at sprogbarrieren har været et problem for ham. Han har nogle af de kvaliteter vi kunne bruge, en målman som er god med fødderne. Det må være første kriterie; en målmand som er god med fødderne.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 1 - Victor Valdes Arribas

Indlæg af Piquénbauer »

Courtois er vel også en mulighed... Ejet af chelski men kommer ikke til at spille der i mange år pga cech. Ung, talentfuld og kender ligaen! Jeg ved dog ikke hvor god han er med fødderne men kun forestille mig at vi går efter ham!
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Afellay99

Re: 1 - Victor Valdes Arribas

Indlæg af Afellay99 »

Det er vel egentligt forståeligt nok, hvis han har en lille drøm om at prøve udlandet inden det bliver for sent.
Et godt bud på en ny målmand kunne være Ter Stegen.

dinhxa

Re: 1 - Victor Valdes Arribas

Indlæg af dinhxa »

Michael Quereshi på Twitter:
Catalanske medier mener, Pinto bliver førstekeeper- AV
Det er nok dét, der IKKE må være løsningen.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 26 gæster