Guardiola

Tidernes Barca-legender

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

BarçaDK

Re: Guardiola

Indlæg af BarçaDK »

Og derfor er det godt at han allerede har vundet prisen ;-)

Han er jo blevet præmieret for at have mere eller mindre revolutioneret fodbolden. Det har han trods alt kun gjort én gang, og derfor ser jeg ingen mening i at give ham prisen igen et år, hvor han kun har været træner el halv sæson, og ikke har vundet Liga BBVA eller Chl.

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: Guardiola

Indlæg af JonasV »

Pep i Barcelona denne morgen. Han er godt nok blevet street af at bo i NY...

Billede

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Guardiola

Indlæg af Blaugrana92 »

Super fede sko!

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Guardiola

Indlæg af JonasV »

Tak.

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Guardiola

Indlæg af Brombi »

Jeg er ret glad for mine adidas gazelle, men de der er også rimelig cool.. de ligner noget NikeID eller noget nike dunk custom..

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Guardiola

Indlæg af Blaugrana92 »

JonasV skrev:Tak.
Ingen årsag!

Jamen, adidas Gazelle holder da også helt 100! De ligner nemlig noget NikeID agtigt, hvilket vel heller ikke ville være overraskende - manden har jo fandens god stil!

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Guardiola

Indlæg af Brombi »

Ved nærmere eftertanke tror jeg at vi er ovre i noget Nike Cortez custom made med ruskind.. Men ja Gazelle holder helt 100, sammen med Samba og et par slidte converse... :P

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 20897
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 319 gange
Blevet takket: 1142 gange

Re: Guardiola

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Pep i et lidt pænere outfit idag:

Billede

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Guardiola

Indlæg af Blaugrana92 »

That's one handsome motherfucker.

BarçaDK

Re: Guardiola

Indlæg af BarçaDK »

Blaugrana92 skrev:That's one handsome motherfucker.
Ja, han har nogle voldfede briller!

emo
Indlæg: 17797
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 805 gange

Sv: Guardiola

Indlæg af emo »

V-neck ftw.
Allez...

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Guardiola

Indlæg af Visca El Barca »

During his stay in Catalonia, Guardiola has met with his agent to prepare his move to the English Premier League in the summer. [md]
Guardiola has told his agent and his brother which offer he has decided to accept. It is expected he will join an English club. [md]
#23 har skrevet at en Man Utd insider mener han har skrevet under med klubben, Sir Alex har vist været i NY mere end en gang, for at mødes med ham, Pep har altid talt ekstra varmt om klubben. Han ender i Man Utd til sommer.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

BarçaDK

Re: Guardiola

Indlæg af BarçaDK »

Arsenal vil altså også give god mening. De har en god midtbane, og det tror jeg, at Pep vægter højt, stilen passer til Pep og så er det et hold, som ikke er specielt gode. Det kan sagtens være, at Pep vil prøve den udfordring. Nu ved jeg godt, at Barça ikke var det hold de er i dag, da Pep overtog, men de havde trods alt Puyol, Xavi, Iniesta, Messi, Eto'o... ;-)

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Guardiola

Indlæg af Visca El Barca »

Arsenal vil slet ikke give mening, jeg vil gerne forklare, hvorfor. Det ser ud til, at Arsenals ledelse har droppet at spille med om mesterskabet, de investerer f.eks. ikke særlig mange penge i spillere. De køber i hvert fald sjældent stjerner, selvom de råber højt om, at de har pengene til det (nogle mener så, at de ikke har). Pep derimod er en vindertype, dette skinner især klart igennem, når man læser Graham Hunter's bog om Barca og Pep. Han er kendt for at give store summer for spillere, og han vil helst forstærke holdet hver sommer, helst med stjernespillere.

Jeg har meget svært ved at se, at Arsenals ledelse skulle være villige til at betale så store transfersummer som Barcas ledelse var, og betale de høje lønninger som folk der koster mange penge kræver. Alt tyder på, at den nuværende ledelse i Arsenal har accepteret, at det bedste man kan gøre, med den transferpolitik og lønpolitik man har i klubben, er at kæmpe med om 3.-4. pladsen, det er blandt andet derfor, at Wenger har fået så lang snor i klubben.

Jeg kan slet ikke se, hvorfor Pep der er meget bevidst og nøgternt i sine valg, skulle sætte hele sit ry på spil, ved at vælge en klub som Arsenal. Han kan altså nemt komme til at befinde sig i samme situation som Wenger, og så er det bedste han kan kæmpe om, 4.pladsen. Arsenal har et ok hold, også en ok midtbane, men så heller ikke mere. Derimod trænger holdet i den grad til at blive forstærket i forsvaret, angrebet og endda målmandsposten.

Af det jeg kender til Pep og har læst mig til, vil Arsenal give mindst mening, men i fodboldens verden kan man selvfølgelig ikke udelukke noget som helst.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Guardiola

Indlæg af Brombi »

Visca El Barca skrev:Arsenal vil slet ikke give mening, jeg vil gerne forklare, hvorfor. Det ser ud til, at Arsenals ledelse har droppet at spille med om mesterskabet, de investerer f.eks. ikke særlig mange penge i spillere. De køber i hvert fald sjældent stjerner, selvom de råber højt om, at de har pengene til det (nogle mener så, at de ikke har). Pep derimod er en vindertype, dette skinner især klart igennem, når man læser Graham Hunter's bog om Barca og Pep. Han er kendt for at give store summer for spillere, og han vil helst forstærke holdet hver sommer, helst med stjernespillere.

Jeg har meget svært ved at se, at Arsenals ledelse skulle være villige til at betale så store transfersummer som Barcas ledelse var, og betale de høje lønninger som folk der koster mange penge kræver. Alt tyder på, at den nuværende ledelse i Arsenal har accepteret, at det bedste man kan gøre, med den transferpolitik og lønpolitik man har i klubben, er at kæmpe med om 3.-4. pladsen, det er blandt andet derfor, at Wenger har fået så lang snor i klubben.

Jeg kan slet ikke se, hvorfor Pep der er meget bevidst og nøgternt i sine valg, skulle sætte hele sit ry på spil, ved at vælge en klub som Arsenal. Han kan altså nemt komme til at befinde sig i samme situation som Wenger, og så er det bedste han kan kæmpe om, 4.pladsen. Arsenal har et ok hold, også en ok midtbane, men så heller ikke mere. Derimod trænger holdet i den grad til at blive forstærket i forsvaret, angrebet og endda målmandsposten.

Af det jeg kender til Pep og har læst mig til, vil Arsenal give mindst mening, men i fodboldens verden kan man selvfølgelig ikke udelukke noget som helst.

Din argumentation og logik taler heller ikke for, at han tager til Manchester United.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Google [Bot] og 7 gæster